Bezmaksas Izmēģinājums

Svētku e-pasta sagataves

Svētku iepirkšanās laiks vienmēr ir bijusi milzīgs gan e-komercijas, gan fizisko veikalu mazumtirgotājiem. Saskaņā ar Statista teikto, piecu dienu laika posmā no Pateicības dienas, tostarp Kiberpirmdienā, kas pazīstama arī ar nosaukumu Kiber 5, 2019. gada svētku sezonā ieņēmumi bija 28,5 miljardi ASV dolāru. Lielākajai daļai mazo un vidējo mazumtirgotāju svētku laiks faktiski ir no 20 līdz 30% no to gada kopējā pārdošanas apjoma. Tomēr brīvdienu sezona nav tikai B2C – izmantojot pareizo brīvdienu e-pasta mārketinga stratēģiju, B2B uzņēmumi arī var gūt labumu no tās, veicināt interesi, palielināt klientu piesaisti un palielināt pārdošanas apjomus.

Hawaiian Airlines Melnā Piektdiena
Hawaiian Airlines Melnās Piektdienas e-pasta kampaņa

Kāpēc svētku e-pasta mārketingam ir jēga

  • 81% patērētāju sagaida, ka viņi tiks lutināti ar svētku izdevīgajiem piedāvājumiem. (Deloitte)
  • 70% cilvēku par svētku īpašajiem piedāvājumiem uzzināja e-pastā. (Ipsos)
  • E-pasts ienes ap 20% no visiem svētku tiešsaistes tīmekļa vietnes apmeklējumiem. (Campaign Monitor)
  • Viena trešdaļa pircēju saka, ka visu viņu svētku laika nedēļas nogales pirkumu iemesls ir īpašās svētku reklāmas. (NRF)
  • Patērētāji, kas iegādājas produktus, izmantojot e-pastu, tiecas tērēt par 138% vairāk nekā tie, kas nesaņem e-pasta piedāvājumus. (Convince and Convert).
Svētku e-pasta sagataves piemērs no RayBan
RayBan Valentīndienas e-pasta kampaņa

Svētku e-pasta tematu rindiņas

  • Jau sākas… Priecīgus Pirkumus!
  • Pēdējā brīža dāvanas, Ziemsvētku vecīša apstiprinātas
  • Jūsu vēlmju saraksts taisās pieaugt
  • Laipni lūgti Jaunajā gadā ar lielākiem un labākiem darījumiem
  • Valentīndienas izpārdošana | Domājiet ārpus šokolādes kārbas rāmjiem
  • 50% ATLAIDE ikgadējām paketēm šodien. Jo mēs mīlam jūs
  • ♥ Jūsu Valentīndienas dāvana ir iekšā…
  • Labāk nekā rozes: 30% ATLAIDE!
  • 20% Atlaide! Laimīgu Starptautisko Sieviešu Dienu!
  • Sviniet kopā ar sievietēm 30% ATLAIDI – beidzas šovakar!
  • NĀKOTNE IR SIEVIETE. Līdz 50% ATLAIDE.
  • Izbaudiet 25% visiem Zaķiem – Jo ir Lieldienas!
  • Lieldienu darījumi nebūs labāki par šo!
  • Opaļa Lieldienu Tirgošanās Sākas Šodien!
  • Priecīgu Hellovīnu! Spocīgus jums darījumus
  • Aizmirstiet padomus. Šeit ir mūsu risinājums
  • Fantastiskie Hellovīna ietaupījumi – tikai 3 dienas
  • Pēdējās stundas! Pulkstenis tikšķ šiem Pateicības dienas pirkumiem!
  • Nevajag mums pateikties par šiem ekskluzīvajiem piedāvājumiem
  • Ekskluzīvs ieskats Melnajā Piektdienā. Ietaupiet līdz pat 50%
  • Neguļam… Melnās Piektdienas darījumi ir šeit
  • Agrīnā Melnās Piektdienas izpārdošana! Bez stāvvietām. Bez rinām. Bez grūstīšanās.
  • Tagad vai nekad!
  • Ko tirgojam? Visu un jebko.
  • Beidzot! Ir Kiberpirmdiena – AIZIET AIZIET AIZIET!
  • Ekskluzīvi Kiberpirmdienas superpiedāvājumi ir iekšā 👀
  • Iepērcieties klātienē šajā Mazā Biznesa Sestdienā
  • Ārstējiet Melnās Piektdienas atkarību Iepērkoties Nedaudz

10 e-pasta sagataves svētku e-pasta mārketinga kampaņām

Saistībā ar svētku laiku e-pasta mārketings ir viens no efektīvākajiem veidiem, kā piesaistīt perspektīvo un pašreizējo klientu bāzi, lai sekmētu biznesu un palielinātu ieņēmumus. Neatkarīgi no tā, vai atrodaties B2C vai B2B sektorā, šīs e-pasta sagataves var palīdzēt jums izveidot savas svētku e-pasta mārketinga kampaņas — no Melnās piektdienas un Kiberpirmdienas līdz Ziemas brīvdienām, Jaunajam gadam un viss, kas pa vidu.

Ziemas svētku e-pasta sagatave

Jaunā Gada e-pasta sagatave

Valentīndienas e-pasta sagatave

Sieviešu dienas e-pasta sagatave

Lieldienu e-pasta sagatave

Hellovīna e-pasta sagatave

Pateicības dienas e-pasta sagatave

Melnās Piektdienas e-pasta sagatave

Mazā Biznesa Sestdienas e-pasta sagatave

Kiberpirmdienas e-pasta sagatave

Biežāk uzdotie jautājumi

Kas būtu jāiekļauj svētku e-pastā klientiem?

Svētku e-pastā klientiem ir jāiekļauj informācija par uzņēmuma plāniem attiecībā uz svētkiem, saite uz tīmekļa vietni dāvanu pārlūkošanai un iegādei, kā arī aicinājums rīkoties.

Kāpēc būtu jāsūta svētku e-pasti klientiem?

Sūtiet klientiem svētku e-pastus, lai atgādinātu par jūsu uzņēmumu. Turklāt noteikti atlasiet atbilstošas mērķauditorijas klientus un iekļaujiet saiti uz svētku lapu vai pārdošanu, ja tāda ir.

Kāds ir ideālais svētku e-pasta garums?

Ja svētku e-pasti ir īsāki, tos ir vieglāk izlasīt un arī mazāka iespēja, ka tos izdzēsīs. Ideālais garums ir no 50 līdz 75 rakstzīmēm.

Free 14-day trial. No credit card required.

Discover all that LiveAgent has to offer, including customizable email templates!

Free Trial

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas būtu jāiekļauj svētku e-pastā klientiem?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Svētku e-pastā klientiem ir jāiekļauj informācija par uzņēmuma plāniem attiecībā uz svētkiem, saite uz tīmekļa vietni, kur aplūkot un iegādāties dāvanas, kā arī aicinājums rīkoties.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāpēc būtu jāsūta svētku e-pasti klientiem?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Sūtiet klientiem svētku e-pastus, lai atgādinātu par jūsu uzņēmumu. Turklāt noteikti atlasiet atbilstošu mērķauditoriju un iekļaujiet saiti uz svētku lapu vai pārdošanas lapu, ja tāda ir.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāds ir ideālais svētku e-pasta garums?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ja svētku e-pasti ir īsāki, tos ir vieglāk izlasīt un arī mazāka iespēja, ka tos izdzēš. Ideālais garums ir no 50 līdz 75 rakstzīmēm.” } }] }

Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju