Bezmaksas Izmēģinājums

RSVP e-pasta sagataves

Pasākuma plānošana gan personīgi, gan tiešsaistē prasa daudz laika un pūļu. Jums jāatrod vieta (vai nu fiziska atrašanās vieta, vai interneta resursdators/platforma), jāvienojas ar runātājiem un/vai izstādes dalībniekiem, jāizstrādā grafiks un jāizveido mārketinga stratēģija, lai sasniegtu pēc iespējas vairāk cilvēku, kā arī daudzi citi uzdevumi.

Pēdējais punkts ir īpaši svarīgs, jo ir kaut kas, kas absolūti katram veiksmīgam notikumam ir nepieciešams, un tas ir viesi. Tas nozīmē, ka ir ļoti svarīgi nosūtīt savai auditorijai pārdomātus pasākuma uzaicinājuma e-pasta ziņojumus, lai pēc iespējas vairāk cilvēku varētu “répondez s’ il vous plaît” (RSVP) (“lūdzu, apstiprināt”), apstiprināt savu klātbūtni.

Salon Biz RSVP e-pasta sagatave
Salon Biz RSVP e-pasta sagatave

Kā izveidot efektīvu RSVP e-pastu

Ir vairāki uzaicinājuma e-pasta elementi, kas palīdzēs tiem sekmīgi nodrošināt RSVP:

  1. E-pasta sūtītāja vārds — ja adresāti nezina, no kā ir ielūgums, tad tie viticamāk neatsauksies ar RSVP, tāpēc norādiet sūtītāja vārdu – uzņēmuma nosaukumu vai izmantojiet personas vārdu un tad iekļaujiet uzņēmuma nosaukumu temata rindiņā.
  2. Galvenes logotips — tas atgādina lasītājam par to, no kā ir saņemts pasts, ja tie palaiduši garām sūtītāja vārdu. Turklāt tas, ka e-pasta ielūgumos tas ir skaidri redzams, var palīdzēt uzlabot zīmola atpazīstamību.
  3. Zīmola identitāte — konsekventi izmantojot uzņēmuma krāsas, fontus, attēlus un stilu (kā arī galvenes logotipu) visos jūsu saziņas līdzekļos, tiks veicināta atpazīstamība un uzticēšanās, kas savukārt var palielināt jūsu pasākuma ilgtermiņa ieguldījuma atdevi daudzo RSVP dēļ.
  4. Priekšskatījuma teksts — izmantojiet apakštemata rindiņu, lai piesaistītu auditorijas uzmanību.
  5. Kājenes paraksts — pabeidziet savu RSVP e-pastu tā, kā tas tika sākts, ar jūsu zīmola nosaukumu, logotipu un krāsām, kā arī saitēm uz jūsu tīmekļa vietni un sociālo mediju profiliem, lai iegūtu papildu iespēju pārliecināt adresātus apmeklēt jūsu pasākumu.
E-pasta sagatavju pielāgošana
RSVP e-pasta sagatavju pielāgošana programmā LiveAgent

RSVP e-pasta tematu rindiņas

  • Pievienojieties mums gaidāmajā [uzņēmums] [konferencē/tiešsaistes seminārā]!
  • Nelaidiet garām, RSVP mūsu [tēma] pasākumam tagad
  • Tiksimies [pasākuma nosaukums] nākamajā [nedēļa/mēnesis]?
  • Visi runā par [nosaukums] balvām …
  • Atzīmējiet savā kalendārā [uzņēmuma] komanadas saliedēšanas pasākumu
  • Jūs esat aicināti uz jautru [rītu/pēcpusdienu/dienu] prom no darba!

RSVP e-pasta sagataves

RSVP e-pasta sagatave 1 – konferences/tiešsaistes semināra ielūgums

RSVP e-pasta sagatave 2 – ielūgums uz apbalvošanas pasākumu

RSVP e-pasta sagatave 2 – ielūgums uz komandas saliedēšanas pasākumu

RSVP e-pasta sagataves – Biežāk Uzdotie Jautājumi

Cik garam jābūt RSVP e-pastam?

Rokraksta paraksts

Tieši tāpat kā ar vairumu e-pasta veidu, arī ielūgumam uz pasākumu vajadzētu būt īsam un laipnam, lai saglabātu lasītāju uzmanību un interesi. Ķerieties pie lietas ar svarīgākajām pasākuma detaļām, piemēram, datumu, atrašanās vietu un galvenajiem runātājiem/prezentētājiem/aktivitātēm, vienlaikus mudinot cilvēkus piedalīties. Neaizmirstiet iekļaut vissvarīgāko – aicinājumu rīkoties un veikt faktisko rezervāciju!

Kas būtu jāiekļauj RSVP e-pastā?

Saraksts atzīmēšanai

Lai gan uzaicinājuma e-pastam ir jābūt funkcionālam, kā aprakstīts iepriekš, tam ir arī jābūt pietiekami interesantam, lai pārliecinātu adresātus RSVP jūsu pasākumā. E-pastā jābūt arī informācijai par to, kur un kad tas notiks, aprakstot pasākuma apmeklēšanas priekšrocības. To var izdarīt, apsverot, ko auditorija meklē šādā pasākumā. Padariet to pietiekami interesantu, lai pārliecinātu viņus piedalīties, koncentrējoties uz unikālajiem pārdošanas punktiem. Vēlreiz neaizmirstiet aicināt rīkoties un RSVP.

Vai RSVP e-pastam izmantot vienkāršu, neformatētu tekstu?

RSVP e-pasta sagataves

Attēls patiešām ir tūkstoš vārdu vērts, it īpaši aprakstot tādus aspektus kā atrašanās un norises vieta šim aizraujošajam notikumam. Mediji, piemēram, attēli un video, visticamāk, mudinās adresātus uz RSVP vairāk par visu, ko varat uzrakstīt, tāpēc atbilde uz šo jautājumu būtībā ir nelokāms “nē”.

Sign up for our free 14-day trial. No credit card required. All features.

Discover all that LiveAgent has to offer, including a WYSIWYG email template builder.

Free Trial

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Cik garam būtu jābūt RSVP e-pastam?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tāpat kā vairumam e-pastu, arī pasākuma ielūgumiem vajadzētu būt nelieliem, lai noturētu lasītāju uzmanību un interesi.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kas būtu jāiekļauj RSVP e-pastā?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “E-pastā ir jāiekļauj detalizēta informācija par to, kur un kad tas notiks, aprakstot pasākuma apmeklēšanas priekšrocības.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Vai vajadzētu RSVP e-pastā izmantot vienkāršu, neformatētu tekstu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Attēls ir tūkstoš vārdu vērts, it īpaši aprakstot tādus aspektus kā atrašanās un norises vieta, kas būs aizraujošs notikums. Krāšņi mediji, piemēram, attēli un video, visticamāk, mudinās adresātus uz RSVP vairāk par visu, ko varat uzrakstīt, tāpēc atbilde uz šo jautājumu būtībā ir stingrs ‘nē’. ” } }] }

Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju