Bezmaksas Izmēģinājums
  • Templates
  • Produktu jauninājumu e-pasta sagataves

Produktu jauninājumu e-pasta sagataves

Ir būtiski pastāvīgi uzlabot savu produktu, lai saglabātu konkurētspēju un nodrošinātu apmierinātu klientu bāzi, it īpaši SaaS nozarē. Produkta atjauninājumu e-pasts ir viena no labākajām iespējām, lai parādītu, ka jūs ieklausāties savu klientu atsauksmēs, pastāvīgi strādājot, lai apmierinātu viņu cerības un atgādinātu par sava produkta vērtību. Produkta jauninājumu e-pastā var atkārtoti piesaistīt lietotājus, kuri bija neapmierināti un grasījās jūs pamest. Diemžēl daudzi uzņēmumi produktu jaunināšanas paziņojumus uzskata par mazāk svarīgiem.

Tomēr jūsu produkta jauninājuma e-pasti var paveikt daudz vairāk nekā tikai informēt lietotājus par nesen veiktajiem produktu uzlabojumiem. Izmantojot pareizo stratēģiju, varat izmantot produktu jauninājumu e-pastus, lai pārliecinātu jaunos klientus, ka viņi ir izdarījuši pareizo izvēli, uzlabotu klientu apmierinātību, noturēšanu un pat palielināt ieņēmumus, jo, paziņojot par jauninājumiem, varat arī reklamēt arī savas premium funkcijas.

Efektīvu produktu jauninājumu e-pastu izveide var būt izaicinošs uzdevums. Tālāk ir sniegti daži padomi, kas palīdzēs jums izveidot labākus produktu jauninājumu e-pastus, kuru mērķis ir uzlabot lietotāju piesaisti, kā arī 10 produktu jauninājumu e-pasta sagataves, kuras varat izmantot kā piemērus, veidojot savu produktu jauninājumu e-pastu versiju.

E-pasta sagatavju pielāgošana
E-pasta sagatavju pielāgošana un saglabāšana tieši programmā LiveAgent

5 produktu jauninājumu e-pasta labākie paraugi

  1. Segmentējiet savu mērķauditoriju: apsveriet iespēju sadalīt abonentus grupās (pamatojoties uz vecumu, dzimumu, priekšrokām utt.) un sūtīt dažādus e-pastus, kuru saturs, valoda un stils atšķirtos atkarībā no tā, kāds vēstījums attiecas uz katru konkrētu lietotāju grupu.
  1. Izlemiet, kuri jauninājumi ir e-pasta ziņojuma cienīgi: saņemot daudz e-pastus par nelieliem produktu jauninājumiem un kļūdu labojumiem, lietotāji, iespējams, būs neapmierināti. Padomājiet, kuri jauninājumi, izmaiņas vai uzlabojumi nodrošina klientiem reālu vērtību un ir tiešām e-pasta vērti.
  1. Koncentrējieties uz produktu priekšrocību izklāstu: pārslēdzieties no orientācijas uz funkcijām uz uz ieguvumiem orientētām ziņām, kurās tiek analizēts, ko jūsu produkts dara un kā jūsu ieviestie uzlabojumi var palīdzēt lietotājiem sasniegt viņa mērķus un risināt problēmas.
  1. Izmantojiet vizualizāciju, lai palielinātu lietotāju iesaistīšanos: tā kā 65% cilvēku labāk atceras informāciju, ja tā ir vienkopus ar atbilstošu attēlu, produktu jauninājumu e-pasti ar uztveramu vizuālo tēlu vairāk izcelsies, iesaistīs lietotājus un radīs viņos interesi.
  1. Esiet konsekvents un pieturieties pie sava grafika: ja vēlaties organizēt regulāru produktu jauninājumu e-pastu lasīšanu, konsekvence ir ļoti svarīga. Definējiet ziņu biežumu un ievērojiet to, tā, lai lietotāji zinātu, kad no jums gaidāmi jaunumi.

Produktu jauninājumu e-pastu tematu rindiņas

  • Jaunais, Uzlabotais [Produkts] ir Klāt!
  • Pievienojušās jaunas funkcijas!
  • Mūsu [jauna funkcija] beidzot ir klāt!
  • Iepazīstiet pilnīgi jaunās funkcijas
  • Ieskats mūsu Jaunajās Funkcijās
  • Nu tas ir oficiāli: Jaunās Funkcijas ir klāt
  • Vispieprasītākā funkcija ir ieradusies
  • Izmēģiniet šīs jaunās funkcijas
  • Sasveicinaties ar Jauno [Produkts]
  • Jaunais [Produkts]. Gudrs. Elegants. Jaudīgs.
  • [Produkts] jauninājums ir jau pieejams
  • Tā ir lielas pārmaiņas!
  • [Produkts] tikko kļuvis vēl labāks! Apskatiet paši
  • Izziņojam jaunāko [Produkts] integrāciju ar [Rīks]
  • Nepalaidiet garām jauno [Produktu/Funkciju]
  • Laipni lūdzam pilnīgi jaunajā [Produkts]
  • Pilnīgi jauna [Produkts] pieredze
  • Kas jauns [Produkts]/[Uzņēmums]?
  • [Produkts] jaunā versija ir Klāt! Šeit ir viss svarīgākais par to
  • Svarīgs atjauninājums par [Produkts]
  • [Produkts] vasaras jaunumi
  • Pēdējie [Produkts] jaunumi

10 produkta jauninājumu e-pasta sagataves

Ņemot vērā jūsu zīmolu, produktu un attiecības ar lietotājiem, jūsu produkta jauninājumu e-pasti var atšķirties satura, noformējuma un noskaņas ziņā. Lai gan ideālā produkta jauninājuma e-pasta ziņojumā nav universālas formulas, šeit ir 10 e-pasta sagataves, kas var palīdzēt iesākt.

Jaunas funkcijas izlaišanas e-pasts

Funkcijas uzlabojuma jauninājuma e-pasts

Vairāku funkciju jauninājuma e-pasts

Kļūdu labojuma jauninājuma e-pasts

Jaunas integrācijas izziņojuma e-pasts

Ikmēneša/ Ik-ceturkšņa atkārtotas iesaistīšanas produktu jauninājuma e-pasts

Jaunas versijas izlaišanas e-pasts

Beta funkcijas ielūguma e-pasts

Jaunas programmas izlaišanas e-pasts

Jauna produkta izziņošanas e-pasts

Produkta jauninājuma e-pasts – Biežāk uzdotie jautājumi

Kā izveidot labāko e-pastu par produktu jauninājumu?

Jūsu e-pastā par produktu jauninājumu ir jāiekļauj jauna informācija, lai jūsu klienti justos pārliecināti, ka viņi ir lietas kursā un informēti. Ir svarīgi vienmēr sākt ar ievadu un informēt klientu, kas ir autors produkta jauninājuma e-pastam. Vairumā gadījumu ir jāskaidro, kā produkts palīdz klientiem.

Kāpēc būtu jāsūta e-pasti par produktu jauninājumiem?

Produktu jauninājumu e-pasti palīdz: – Iegūt jaunas atsauksmes — Palielināt pāreju skaitu no izmēģinājuma uz maksas kontiem — Uzlabot uzticamību — Palielināt savu klientu noturību — Uzlabot produkta reputāciju — Iegūt vairāk datplūsmas uz jūsu tīmekļa vietni — Piesaistīt jaunus klientus, parādot jūs profesionālāk — Iegūt vairāk dalīšanās gadījumu un sīkziņu, un tādējādi palielinot datplūsmu no sociālajiem tīkliem.

Kāds ir produktu jauninājuma e-pasta ideālais garums?

Jauninājuma e-pastā nevajadzētu būt vairāk par 2 rindkopām, bet tajā ir jāiekļauj skaidrs jauninājuma iemesls, piemēram, jauna funkcija, versija, vai kļūdu labojums.

Ready to use our product update email templates?

Save them directly into LiveAgent to save yourself over 15 hours of manual clicking per week!

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kā izveidot labāko e-pastu par produktu jauninājumu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jūsu e-pastā par produktu jauninājumu ir jāiekļauj jauna informācija, lai jūsu klienti justos pārliecināti, ka viņi ir lietas kursā un informēti. Ir svarīgi vienmēr sākt ar ievadu un informēt klientu, kas ir autors produkta jauninājuma e-pastam. Vairumā gadījumu ir jāskaidro, kā produkts palīdz klientiem.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāpēc būtu jāsūta e-pasti par produktu jauninājumiem?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Produktu jauninājumu e-pasti palīdz: – Iegūt jaunas atsauksmes — Palielināt pāreju skaitu no izmēģinājuma uz maksas kontiem — Uzlabot uzticamību — Palielināt savu klientu noturību — Uzlabot produkta reputāciju — Iegūt vairāk datplūsmas uz jūsu tīmekļa vietni — Piesaistīt jaunus klientus, parādot jūs profesionālāk — Iegūt vairāk dalīšanās gadījumu un sīkziņu, un tādējādi palielinot datplūsmu no sociālajiem tīkliem.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāds ir produktu jauninājuma e-pasta ideālais garums?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jauninājuma e-pastā nevajadzētu būt vairāk par 2 rindkopām, bet tajā ir jāiekļauj skaidrs jauninājuma iemesls, piemēram, jauna funkcija, versija, vai kļūdu labojums.” } }] }
Back to Templates Create account for FREE

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo