• Šabloni
  • Produktu jauninājumu e-pasta sagataves

Produktu jauninājumu e-pasta sagataves

Ir būtiski pastāvīgi uzlabot savu produktu, lai saglabātu konkurētspēju un nodrošinātu apmierinātu klientu bāzi, it īpaši SaaS nozarē. Produkta atjauninājumu e-pasts ir viena no labākajām iespējām, lai parādītu, ka jūs ieklausāties savu klientu atsauksmēs, pastāvīgi strādājot, lai apmierinātu viņu cerības un atgādinātu par sava produkta vērtību. Produkta jauninājumu e-pastā var atkārtoti piesaistīt lietotājus, kuri bija neapmierināti un grasījās jūs pamest. Diemžēl daudzi uzņēmumi produktu jaunināšanas paziņojumus uzskata par mazāk svarīgiem.

Tomēr jūsu produkta jauninājuma e-pasti var paveikt daudz vairāk nekā tikai informēt lietotājus par nesen veiktajiem produktu uzlabojumiem. Izmantojot pareizo stratēģiju, varat izmantot produktu jauninājumu e-pastus, lai pārliecinātu jaunos klientus, ka viņi ir izdarījuši pareizo izvēli, uzlabotu klientu apmierinātību, noturēšanu un pat palielināt ieņēmumus, jo, paziņojot par jauninājumiem, varat arī reklamēt arī savas premium funkcijas.

Efektīvu produktu jauninājumu e-pastu izveide var būt izaicinošs uzdevums. Tālāk ir sniegti daži padomi, kas palīdzēs jums izveidot labākus produktu jauninājumu e-pastus, kuru mērķis ir uzlabot lietotāju piesaisti, kā arī 10 produktu jauninājumu e-pasta sagataves, kuras varat izmantot kā piemērus, veidojot savu produktu jauninājumu e-pastu versiju.

E-pasta sagatavju pielāgošana
E-pasta sagatavju pielāgošana un saglabāšana tieši programmā LiveAgent

5 produktu jauninājumu e-pasta labākie paraugi

  1. Segmentējiet savu mērķauditoriju: apsveriet iespēju sadalīt abonentus grupās (pamatojoties uz vecumu, dzimumu, priekšrokām utt.) un sūtīt dažādus e-pastus, kuru saturs, valoda un stils atšķirtos atkarībā no tā, kāds vēstījums attiecas uz katru konkrētu lietotāju grupu.
  1. Izlemiet, kuri jauninājumi ir e-pasta ziņojuma cienīgi: saņemot daudz e-pastus par nelieliem produktu jauninājumiem un kļūdu labojumiem, lietotāji, iespējams, būs neapmierināti. Padomājiet, kuri jauninājumi, izmaiņas vai uzlabojumi nodrošina klientiem reālu vērtību un ir tiešām e-pasta vērti.
  1. Koncentrējieties uz produktu priekšrocību izklāstu: pārslēdzieties no orientācijas uz funkcijām uz uz ieguvumiem orientētām ziņām, kurās tiek analizēts, ko jūsu produkts dara un kā jūsu ieviestie uzlabojumi var palīdzēt lietotājiem sasniegt viņa mērķus un risināt problēmas.
  1. Izmantojiet vizualizāciju, lai palielinātu lietotāju iesaistīšanos: tā kā 65% cilvēku labāk atceras informāciju, ja tā ir vienkopus ar atbilstošu attēlu, produktu jauninājumu e-pasti ar uztveramu vizuālo tēlu vairāk izcelsies, iesaistīs lietotājus un radīs viņos interesi.
  1. Esiet konsekvents un pieturieties pie sava grafika: ja vēlaties organizēt regulāru produktu jauninājumu e-pastu lasīšanu, konsekvence ir ļoti svarīga. Definējiet ziņu biežumu un ievērojiet to, tā, lai lietotāji zinātu, kad no jums gaidāmi jaunumi.

Produktu jauninājumu e-pastu tematu rindiņas

  • Jaunais, Uzlabotais [Produkts] ir Klāt!
  • Pievienojušās jaunas funkcijas!
  • Mūsu [jauna funkcija] beidzot ir klāt!
  • Iepazīstiet pilnīgi jaunās funkcijas
  • Ieskats mūsu Jaunajās Funkcijās
  • Nu tas ir oficiāli: Jaunās Funkcijas ir klāt
  • Vispieprasītākā funkcija ir ieradusies
  • Izmēģiniet šīs jaunās funkcijas
  • Sasveicinaties ar Jauno [Produkts]
  • Jaunais [Produkts]. Gudrs. Elegants. Jaudīgs.
  • [Produkts] jauninājums ir jau pieejams
  • Tā ir lielas pārmaiņas!
  • [Produkts] tikko kļuvis vēl labāks! Apskatiet paši
  • Izziņojam jaunāko [Produkts] integrāciju ar [Rīks]
  • Nepalaidiet garām jauno [Produktu/Funkciju]
  • Laipni lūdzam pilnīgi jaunajā [Produkts]
  • Pilnīgi jauna [Produkts] pieredze
  • Kas jauns [Produkts]/[Uzņēmums]?
  • [Produkts] jaunā versija ir Klāt! Šeit ir viss svarīgākais par to
  • Svarīgs atjauninājums par [Produkts]
  • [Produkts] vasaras jaunumi
  • Pēdējie [Produkts] jaunumi

10 produkta jauninājumu e-pasta sagataves

Ņemot vērā jūsu zīmolu, produktu un attiecības ar lietotājiem, jūsu produkta jauninājumu e-pasti var atšķirties satura, noformējuma un noskaņas ziņā. Lai gan ideālā produkta jauninājuma e-pasta ziņojumā nav universālas formulas, šeit ir 10 e-pasta sagataves, kas var palīdzēt iesākt.

Jaunas funkcijas izlaišanas e-pasts


Hi [Name]!

We’re excited to announce the launch of one of our most requested features – [feature name]! It’s now easy to [do whatever the feature allows users to do]. Here’s a quick overview of how you can use it:

[Benefit #1]
[Benefit #2]
[Benefit #3]

To learn more about this feature, check out this support article.

As always, let us know if there’s anything we can do to make your experience better. Your feedback is always appreciated.

Thanks for using [Product name]!
[YOUR SIGNATURE]

Funkcijas uzlabojuma jauninājuma e-pasts


Hey [Name],

We just released a fully revamped version of our [Name] feature. If you’re interested in what’s new, check out our latest blog post that covers it all.

Here’s a quick overview:

[Improvement #1]
[Improvement #2]
[Improvement #3]

If you have any questions or feedback, we’d love to hear from you!
[YOUR SIGNATURE]

Vairāku funkciju jauninājuma e-pasts


Hi [Name],

We’ve added a bunch of cool new features and made some major improvements. Here are our top 5 recent updates that we’re especially excited about:

[Update #1: From now on you can …]
[Update #2: It became even easier to …]
[Update #3: You’ll finally be able to …]

You can read more about the updates in our most recent blog post. And as always, if you have any questions or feedback – don’t hesitate to contact us!

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

Kļūdu labojuma jauninājuma e-pasts


Hi [Name],

We’re back to share a couple of major bug fixes that will make your experience with [Product] better than ever. Here’s a shortlist of what we’ve done:

[Fixed: bug 1]
[Fixed: bug 2]
[Fixed: bug 3]

Want to see *your* favorite bug featured in this list? We would too. Send your suggestions to [email] and we’ll see what we can do.

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

Jaunas integrācijas izziņojuma e-pasts


Hey [Name],

If you – like us – use [Tool] for your […], then we’ve got some news you’re going to love.

We’ve just launched a new integration with [Tool]. Here are just a few of the things the new integration allows you to do:

[Benefit 1]
[Benefit 2]
[Benefit 3]

For more details, including how the integration works, why it’s a huge win for [Brand] users, and how to set it up (it’s really easy), click here.

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

Ikmēneša/ Ik-ceturkšņa atkārtotas iesaistīšanas produktu jauninājuma e-pasts


Hey [Name],

We’ve been hard at work these past few weeks/ months [adding/ improving features] to help make [Product] even more valuable for you. We’re super excited to tell you all about these new features/ improvements and we hope you enjoy them as much as we do.

[Update #1]
[Update #2]
[Update #3]
[Update #4]
[Update #5]

In the meantime, we’d love to hear any feedback you have on [Product] and what we can do to make it even better.

Cheers,
[YOUR SIGNATURE]

Jaunas versijas izlaišanas e-pasts


Hi [Name],

We’re excited to announce [Product name] 2.0. It has more functionality than ever before to ensure it helps businesses like yours to [accomplish specific goals].

[Product name] 2.0 provides:

[Feature #1: benefit]
[Feature #2: benefit]
[Feature #3: benefit]
[Feature #4: benefit]
[Feature #5: benefit]

You can read all about it on our completely revamped website at www.companyname.com. And don’t forget to check our new video!

[embedded video]

If you have any questions or feedback – we’d love to hear your thoughts!

Cheers,
[YOUR SIGNATURE]

Beta funkcijas ielūguma e-pasts


Hi [Name],

[Feature name] is a new beta feature for [Product] Pro plan, and allows you to [details on what the feature allows users to do].

We’re excited to give you a limited-time offer to take [Feature name] for a test run: from now until [date] you can [use the feature for …].

Ready to get started? You can read more about [Feature name] here.

If you have any questions or feedback, simply respond to this email.

One last thing: [Feature name] is still a private beta feature, so please keep it a secret until it’s ready for its debut ☺

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Jaunas programmas izlaišanas e-pasts


Hi friends,

We are proud to announce the launch of the [Product name] Android app! Our small team at [Company name] worked extremely hard to get this app out as soon as possible following the release of our iOS app. Thank you to all our Android users for your patience!

[Product name] app gives you [a short description of what the app allows users to do].

[Benefit #1]
[Benefit #2]
[Benefit #3]
DOWNLOAD IT NOW

P.S. A note for Android users: While we rigorously tested the app internally and with our Beta users, there can still be a few undiscovered bugs. If you come across anything, please email us at [email address]!

Created with love,
[Company Team]

Jauna produkta izziņošanas e-pasts


Hi [Name],

It’s never been more important to […].

The good news is we’ve built a new [app/ service] that makes it easy to […]. We call it [Product Name].

As a [Company] customer, we thought you might want to be one of the first to try [Product Name] while it’s still in Beta mode.

GET [PRODUCT NAME]

[Product Name] will be a free service while in Beta. You can read more about it here [link].

What will [Product Name] do for me?

[Benefit #1]
[Benefit #2]
[Benefit #3]

Any questions or feedback? As always, feel free to reach out to our support team at [email].

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Produkta jauninājuma e-pasts – Biežāk uzdotie jautājumi

Kā izveidot labāko e-pastu par produktu jauninājumu?

Jūsu e-pastā par produktu jauninājumu ir jāiekļauj jauna informācija, lai jūsu klienti justos pārliecināti, ka viņi ir lietas kursā un informēti. Ir svarīgi vienmēr sākt ar ievadu un informēt klientu, kas ir autors produkta jauninājuma e-pastam. Vairumā gadījumu ir jāskaidro, kā produkts palīdz klientiem.

Kāpēc būtu jāsūta e-pasti par produktu jauninājumiem?

Produktu jauninājumu e-pasti palīdz: – Iegūt jaunas atsauksmes — Palielināt pāreju skaitu no izmēģinājuma uz maksas kontiem — Uzlabot uzticamību — Palielināt savu klientu noturību — Uzlabot produkta reputāciju — Iegūt vairāk datplūsmas uz jūsu tīmekļa vietni — Piesaistīt jaunus klientus, parādot jūs profesionālāk — Iegūt vairāk dalīšanās gadījumu un sīkziņu, un tādējādi palielinot datplūsmu no sociālajiem tīkliem.

Kāds ir produktu jauninājuma e-pasta ideālais garums?

Jauninājuma e-pastā nevajadzētu būt vairāk par 2 rindkopām, bet tajā ir jāiekļauj skaidrs jauninājuma iemesls, piemēram, jauna funkcija, versija, vai kļūdu labojums.

Ready to use our product update email templates?

Save them directly into LiveAgent to save yourself over 15 hours of manual clicking per week!

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kā izveidot labāko e-pastu par produktu jauninājumu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jūsu e-pastā par produktu jauninājumu ir jāiekļauj jauna informācija, lai jūsu klienti justos pārliecināti, ka viņi ir lietas kursā un informēti. Ir svarīgi vienmēr sākt ar ievadu un informēt klientu, kas ir autors produkta jauninājuma e-pastam. Vairumā gadījumu ir jāskaidro, kā produkts palīdz klientiem.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāpēc būtu jāsūta e-pasti par produktu jauninājumiem?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Produktu jauninājumu e-pasti palīdz: – Iegūt jaunas atsauksmes — Palielināt pāreju skaitu no izmēģinājuma uz maksas kontiem — Uzlabot uzticamību — Palielināt savu klientu noturību — Uzlabot produkta reputāciju — Iegūt vairāk datplūsmas uz jūsu tīmekļa vietni — Piesaistīt jaunus klientus, parādot jūs profesionālāk — Iegūt vairāk dalīšanās gadījumu un sīkziņu, un tādējādi palielinot datplūsmu no sociālajiem tīkliem.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāds ir produktu jauninājuma e-pasta ideālais garums?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jauninājuma e-pastā nevajadzētu būt vairāk par 2 rindkopām, bet tajā ir jāiekļauj skaidrs jauninājuma iemesls, piemēram, jauna funkcija, versija, vai kļūdu labojums.” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju