• Šabloni
  • Pēdējās iespējas e-pasta sagataves

Pēdējās iespējas e-pasta sagataves

Bailes no pietrūkšanas (aka fomo) ir viens no spēcīgākajiem motīviem, lai cilvēki veiktu pirkumu. Tas jo īpaši attiecas uz tūkstošgades paaudzi, bet attiecas arī uz tiem, kas nav daļa no šīs vecuma grupas.

Sociālais spiediens rada spriedzi, ko var izmantot, lai palielinātu pārdošanas apjomus. Tāpēc mēs vēlamies jūs iepazīstināt ar terminu FOMO (bailes no pietrūkšanas) un parādīt, kā to izmantot, lai veiktu vairāk tiešsaistes pārdošanas darījumu.

Kas ir FOMO?

Termins nozīmē saīsinājumu no angļu valodas “Bailes no Pietrūkšanas”. Šīs bailes var būt saistītas ar līdzdalību pasākumā vai pasākumā, kā arī ar risku zaudēt iespēju iegādāties kādu produktu, palaist garām pārdošanas veicināšanu vai pat nezināt jaunāko memi, ko visi izmanto sociālajos medijos.

Tas ir mūsu, kā cilvēku, dabā – integrēties, būt lietas kursā un būt priekšā citiem.

Sociālo plašsaziņas līdzekļu zelta laikmetā ikviens ir saistīts un var dalīties savā dzīvē ar citiem, kas var likt lielākajai daļai no mums izjust spiedienu nepalaist garām nevienu svarīgu ziņu vai iespēju.

Kā var izmantot FOMO, lai pārdotu vairāk?

Neiromārketings ir pamatā visām uz bailēm balstītām mārketinga stratēģijām. Šo mārketinga taktiku dēvē arī par nepietiekamības mārketingu.

Šāda veida mārketinga centieni ir vērsti uz tādu mehānismu piemērošanu, kas rada steidzamību, saskaroties ar bailēm būt sociāli atstumtam vai “ballīti nokavējušam”.

Aplūkosim šos piemērus, kas izmanto FOMO savā komunikācijā.

#1. “Citi klienti interesējas par…”

Šis vēstījums ir patiešām jaudīgs rīks, kas var motivēt potenciālos klientus veikt pirkumu. Tas sniedz sociālus pierādījumus, taču norāda arī uz to, ka produkts drīz var tikt izpārdots, jo daudzi klienti ir ieinteresēti to pirkt. Steidzamība rada arī zināmu stresu.

Nav tā, ka mēs vēlamies radīt klientam neērtības sajūtu. Drīzāk mēs vēlamies atturēt viņus atlikt lēmumu par pirkumu, pamudinot viņus rīkoties impulsīvāk, neveltot pārāk daudz laika savu lēmumu analīzei.

Karmanow pēdējās iespējas e-pasts
Karmanow lieto “Hm, varbūt – un prece, ko atlikāt ir gandrīz pārdota!” kā temata rindiņu

#2. “Šis piedāvājums beigsies pēc 3 stundām.”

Šāda veida ziņas pastiprina bailes, ka varētu tikt neizmantota kāda iespēja. Viens no iemesliem, kāpēc vairums laika ierobežotāju strādā tik labi, ir tas, ka satraukums dod impulsu.

Ja vēlaties palaist spilgtas īstermiņa kampaņas, vienmēr ieteicams izmantot atpakaļskaitīšanu, lai lietotājiem atgādinātu par laiku, kas atlicis, lai izmantotu piedāvājumu.

Šis ir brīdis, kad jāizmanto laba pēdējās iespējas e-pasta mārketinga stratēģija ar atkārtotu mērķauditorijas atlasi, kas sasniedz klientus un atgādina par piedāvājumu. Neaizmirstiet parādīt noliktavas atlikumu līmeņus, īpaši, ja atlikušas tikai dažas vienības.

pēdējā iespēja fabletics
Fabletics lieto “Pasteidzieties, 70% ATLAIDE VISĀM PRECĒM beidzas rīt” kā temata rindiņu

#3. “[PRECE] Vairs nav noliktavā”

Ja klients palaiž garām izpārdošanas iespēju, nevilcinieties viņam paziņot, ka ir zaudējis iespēju to izmantot. Ceļojumu aģentūras to dara regulāri, un to var viegli īstenot arī e-komercijā.

LazyOaf Pēdējā Iespēja
Lazy Oaf izmanto temata rindiņu “Izpārdotais ‘Adītais Džemperis’ ir Atkal Pieejams”

Vienkāršs banneris, kas rāda, ka produkts vairs nav pieejams par atlaides cenu, lieliski atspoguļo FOMO nozīmi. Bailes no pazaudēšanas var tikt izmantotas, lai motivētu potenciālos klientus pirkt, parādot viņiem, ko viņi ir pazaudējuši, pārliecinot nākamreiz nekavēties nospiest pogu PIRKT TŪLĪT, pirms piedāvājums beidzas.

Kā jau minēts iepriekš, FOMO iespēju var izmantot arī, lai nosūtītu “pēdējās iespējas” e-pastus. Aplūkosim dažus piemērus, ko varat izmantot turpmākajās mārketinga kampaņās.

Pēdējās iespējas e-pasta sagatavaes temata rindiņas

  • Jums beidzas laiks…
  • Tā ir Jūsu pēdējā iespēja iegūt [produktu]
  • Atlikušas tikai [X] stundas!
  • Gandrīz beidzies!
  • Pērciet tagad vai Jūs to būsiet palaiduši garām
  • Ņem tos, pirms tie ir prom.
  • Preces no Jūsuvēlmju saraksta ir gandrīz izpārdotas!
  • [X% atlaide]- Spēkā Ierobežotu Laiku
  • Mūsu izpārdošanas piedāvājums beidzas šodien. Tā ir Jūsu pēdējā iespēja!

Pēdējās iespējas e-pasta sagataves

Pēdējās iespējas e-pasta sagatave 1

Hey [Name]
It’s your last chance to get an extra [X %] off! Everything’s on clearance*. Don’t miss out on this opportunity.

[Button] SHOP NOW

*Online only

Pēdējās iespējas e-pasta sagatave 2

Tik, Tok…

Time is running out! You only have [X] hours left to buy your favorites for lower prices.

Follow this [link] to check out the discounts we’ve prepared for you. But don’t wait too long! Stock is limited.

Pēdējās iespējas e-pasta sagatave 3

Our [Knitwear/Boots/Winter Jacket] ]sale ends today!

There are only [X] hours left to get your favorites. All discounts will be automatically applied at checkout. Terms and conditions apply.

[Button] SHOP THE SALE

Pēdējās iespējas e-pasta sagatave 4

Our seasonal sale ends today at midnight. Don’t miss the chance to get an extra [X]% off on all orders of $[value] and over.

Use the discount [code] at checkout.

[button] SHOP

Pēdējās iespējas e-pasta sagatave 5

Our one day [Summer/Spring/Fall/Winter/Black Friday] sale has begun. You have the chance to purchase all items for a discounted price. Get [X]% OFF YOUR ENTIRE ORDER!

Use the code [code] at checkout.*

[Button] BUY NOW

* The discount code can’t be used in conjunction with any other promotions or discounts.

Pēdējās iespējas e-pasta sagatave 6

Hello [name],

We wanted to let you know that this is your last chance to buy all of [company]’s products at a lower price.

Our annual sales campaign ends today at [time].

I’m afraid you really need to hurry up though, as there are not many items left in stock.

Follow this link to check out what’s left. [link]

Pēdējās iespējas e-pasta sagataves — Biežāk uzdotie jautājumi

Cik drīz var teikt, ka tā ir klienta “pēdējā iespēja”?

Šeit nav vienota noteikuma — iespējams, nolemsit sākt sūtīt pēdējās iespējas e-pastus divas dienas pirms pārdošanas veicināšanas kampaņas beigām vai tikai divas stundas iepriekš. Jūs vislabāk pazīstat savus klientus un potenciālos klientus, tāpēc izlemiet, kad ir īstais laiks izmantot steidzināšanu, pamatojoties uz šīm zināšanām.

Cik daudz pēdējās iespējas e-pastu būtu jāsūta?

Parasti uzņēmumi sūta vai nu vienu pēdējo e-pastu dienā, kad beidzas konkrētais piedāvājums, vai arī organizē laika atskaiti un nosūta vēl trīs e-pastus – vienu no rīta, vienu pēcpusdienā un vēl pēdējo – stundu pirms akcijas beigām. Tas ir jūsu ziņā, kuru stratēģiju jūs izvēlaties, bet pārliecinieties, vai jūsu ziņas nav pārāk apnicīgas.

Vai sūtīt pēdējās iespējas e-pastu visai datu bāzei?

Vairumā gadījumu jūs vēlēsities informēt pēc iespējas vairāk cilvēku par piedāvājumu, kas drīz beigsies. Tas ir īpaši svarīgi, ja plānojat arī publicēt informāciju par izpārdošanu sociālajos medijos vai to reklamēt, izmantojot maksas reklāmas. Tomēr pārliecinieties, vai jūsu datu bāze ir pareizi sadalīta pa segmentiem un vai nosūtāt atbilstošus un personalizētus ziņojumus visām klientu grupām, pamatojoties uz to iepriekšējiem pirkumiem un interesēm.

Ready to use some scarcity marketing?

Send out your last chance emails directly from LiveAgent. Save them as templates and you're good to go!

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Cik drīz klientam var sūtīt pēdējās iespējas e-pastu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Šeit nav vienotu noteikumu — iespējams, nolemsit sūtīt pēdējās iespējas e-pastus divas dienas pirms pārdošanas veicināšanas kampaņas beigām vai tikai divas stundas iepriekš. Jūs vislabāk pazīstat savus klientus un potenciālos klientus, tāpēc izlemiet, kad ir īstais laiks izmantot steidzamību, pamatojoties uz šīm zināšanām.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cik daudz pēdējo iespēju e-pastu ir jāsūta?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Parasti uzņēmumi nosūta vai nu vienu pēdējo e-pastu dienā, kad beidzas konkrētais piedāvājums, vai arī organizē laika atskaiti un nosūta trīs e-pastus – vienu no rīta, vienu pēcpusdienā un pēdējo – stundu pirms akcijas beigām. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Vai sūtīt pēdējās iespējas e-pastu visai datu bāzei?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Vairumā gadījumu jūs vēlēsities informēt pēc iespējas vairāk cilvēku par piedāvājumu, kas drīz beigsies. Tas ir īpaši svarīgi, ja plānojat arī publicēt informāciju par izpārdošanu sociālajos medijos vai reklamējat to, izmantojot apmaksātas reklāmas..” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju