Bezmaksas Izmēģinājums
  • Šabloni
  • Obligāti izlasāmas e-pasta sagataves

Obligāti izlasāmas e-pasta sagataves

Dažreiz ir ziņas vai paziņojums, kas ir tik svarīgs, ka to var atzīmēt kā obligāti izlasāmu informāciju. Tas var būt atjauninājums par jūsu uzņēmumu, pašreizējā situācija vai paziņojums par kādu no jūsu produktiem vai pakalpojumiem.

Tā kā šī informācija jums šķiet ļoti svarīga, viens no labākajiem veidiem, kā to darīt visiem zināmu, ir nosūtīt obligāti izlasāmus e-pastus. Tie var tikt nosūtīti visam jūsu e-pastu sarakstam vai tikai atlasītiem konkrētajiem tā segmentam (mēs ceram, ka jūsu klientu datu bāze ir segmentēta!).

E-pasts ir efektīvs veids, kā izplatīt informāciju par obligāti izlasāmām ziņām, jo tā joprojām ir populāra saziņas metode. Lielākā daļa lietotāju ikdienā lieto e-pastu un atstāj savas iesūtnes atvērtas, tāpēc drīz pēc ziņojuma nosūtīšanas tas tiks parādīts klientu iesūtnēs. Turklāt varat pārbaudīt atvēršanas līmeni, lai uzzinātu, cik adresātu patiesībā lasa svarīgo informāciju, kurā vēlaties ar viņiem dalīties.

Ar šīm zināšanām jūs sapratīsiet, cik efektīvi ir jūsu obligāti izlasāmie e-pasta ziņojumi. Piemēram, ja atvēršanas līmenis ir zems, tad ir jāpalielina ziņojumu ietekme, rakstot tādas temata rindiņas, kas labāk izceļas klientu pārpildītajās iesūtnēs.

Obligāti izlasāmas e-pasta sagataves
Obligāti izlasāma e-pasta sagatave no Google

Kas īsti ir obligāti izlasāmā e-pasta ziņojums?

Jebkuru e-pasta ziņojumu, kas satur paziņojumu vai saiti uz paziņojumu, kuru uzskatāt , ka vajadzētu noteikti izlasīt, var klasificēt kā obligāti izlasāmu e-pasta ziņojumu. Atšķirībā no citiem e-pasta ziņojumiem, piemēram, jaunumiem, e-pasta ziņojumiem, kuri obligāti jāizlasa, nav noteikta grafika. Tie tiek nosūtīti tikai tad, kad tas ir nepieciešams.

Ja paziņojums ir īss, šo informāciju var iekļaut pašā e-pasta ziņojuma pamattekstā. Bet, ja ziņa ir garāka vai tās formāts dara ziņu nepiemērotu lasīšanai adresātu iesūtnēs, tad, iespējams, labāk to nosūtīt kā pielikumu ziņojumam. Varat arī nosūtīt lasāmu e-pasta ziņojumu, kas īsi paskaidro šo jautājumu un ietver saiti uz citu tiešsaistes atrašanās vietu, kur var piekļūt pilnam lasāmam tekstam.

E-pasta sagatavju pielāgošana
E-pasta sagatavju pielāgošana LiveAgent

Obligāti izlasāmo e-pastu tematu rindiņas

  • Satur svarīgus jaunumus par [uzņēmums]
  • Obligāti izlasāms paziņojums par [issue]
  • Lūdzu, izlasiet svarīgu atjauninājumu par [company] pielikumā
  • Jaunumi par [jautājums] šajā ziņā
  • Lai saņemtu svarīgu paziņojumu, apmeklējiet mūsu [mājaslapa/emuārs/cits]
  • Paziņojums no [uzņēmums] par [problēma]: sekojiet saitei, kas atrodas iekšā

Obligāti izlasāmas E-pasta sagataves

Obligāti izlasāma E-pasta 1. sagatave – paziņojums ziņojuma pamattekstā

Obligāti izlasāma E-pasta 2. sagatave – paziņojums pielikumā

Biežāk uzdotie jautājumi

Cik bieži var sūtīt obligāti izlasāmus e-pasta paziņojumus?

Varat nosūtīt obligāti izlasāmus e-pastus, kad vien jums ir svarīgs atjauninājums, kas, pēc jūsu domām, ir jāredz visiem klientiem. Lai nodrošinātu, ka ziņas sasniedz pēc iespējas vairāk cilvēku, un lai faktiski pārraudzītu atvēršanas līmeni (lai iegūtu informāciju par to, vai adresāti tiešām lasa paziņojumus), šie ziņojumi ir jānosūta kā atsevišķs, nodalīts no cita satura e-pasta ziņojums.

Kā tādiem, tiem nebūs regulārs publicēšanas grafiks, kā to parasti plāno dažāda satura e-pastiem. Tā vietā jums ir jānosaka, kad nepieciešams obligāti izlasāmais e-pasta ziņojums, un, ja konstatējat, ka tādus sūtāt pārāk daudz, iespējams, ka nav pareizi noteikts tas, kas būtu jāuzskata par būtisku jaunumu.

Kur publicēt obligāti lasāmo paziņojumu?

Vislabākā vieta, kur izvietot svarīgu paziņojumu, parasti ir paša e-pasta ziņas pamattekstā. Tas ļauj adresātiem ātri un vienkārši izlasīt jaunumu, neklikšķinot uz saitēm vai pogām, un topot novirzītiem kaut kur citur.

Tomēr paziņojums var būt pārāk garš, lai to iekļautu e-pasta tekstā, vai arī jūs vēlaties sniegt papildinformāciju vietā, kur to var atrast pastāvīgi, nevis pazaudēt iesūtnē. Jebkurā no šiem gadījumiem būtu ieteicams nosūtīt ziņojumu ar pievienotu dokumentu vai saiti uz lasāmām ziņām, kas publicētas jūsu tīmekļa vietnē, emuārā vai sociālo mediju platformās.

Vai var obligāti izlasāmo e-pastu sūtīt iekšēji?

Šī e-pasta fokuss ir obligāti izlasāmi jaunumi kā satura veids, kas lietotājiem būtu viegli uztverams. Tomēr, protams, ir arī ar uzņēmējdarbību saistītas ziņas, ar kurām būtu jādalās tikai iekšēji. Dažas e-pasta sagataves attiecas gan uz iekšējiem, gan ārējiem jaunumiem, tomēr daži paziņojumi ir piemēroti tikai kā e-pasta kopija vai kā lokāls iekšējā tīkla ieraksts tikai tāpēc, ka tajos būs iekļauta konfidenciāla informācija, ko nevajadzētu publicēt savā tīmekļa vietnē, kur to var atrast publiski.

Discover all that LiveAgent has to offer.

Sign up for our free, 14-day, all-inclusive trial today. No credit card required.

Free trial

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Cik bieži var sūtīt obligāti izlasāmus e-pasta ziņojumus?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Varat nosūtīt obligāti izlasāmus e-pasta ziņojumus, ja jums ir svarīgi jaunumi, kas, pēc jūsu domām, ir jāredz visiem klientiem. Tomēr jums ir jānosaka, kad nepieciešams obligāti izlasāmais e-pasta ziņojums, un, ja konstatējat, ka nosūtāt pārāk daudz šādu, iespējams, ka nav pareizi definēts tas, kas tiek uzskatīts par būtisku jaunumu..” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kur publicēt paziņojumu, kas obligāti jāizlasa?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Vislabākā vieta, kur koplietot svarīgu paziņojumu, parasti ir paša e-pasta pamattekstā. Tomēr, ja paziņojums ir par garu, būtu ieteicams nosūtīt e-pastu ar pievienotu dokumentu vai saiti.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Vai var obligāti izlasāmo e-pastu sūtīt iekšēji ?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jā, bet pirms e-pasta nosūtīšanas nosakiet, vai paziņojumā ir kāda konfidenciāla informācija, lai varat izvēlēties pareizu ziņas izplatīšanas kanālu. Rezultātā izvairīsities no potenciāli bīstamām kļūdām.” } }] }

Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju