Obligāti izlasāmas e-pasta sagataves - padomi un sagataves uzņēmumu mārketinga mērķiem. Veidi, kā informēt klientus un nosūtīt svarīgus paziņojumus.
Dažreiz ir ziņas vai paziņojums, kas ir tik svarīgs, ka to var atzīmēt kā obligāti izlasāmu informāciju. Tas var būt atjauninājums par jūsu uzņēmumu, pašreizējā situācija vai paziņojums par kādu no jūsu produktiem vai pakalpojumiem.
Tā kā jums šī informācija jums šķiet ļoti svarīga, viens no labākajiem veidiem, kā to darīt visiem zināmu, ir nosūtīt obligāti izlasāmus e-pastus. Tie var tikt nosūtīti visam jūsu e-pastu sarakstam vai tikai atlasītiem konkrētajiem tā segmentam (mēs ceram, ka jūsu klientu datu bāze ir segmentēta!).
E-pasts ir efektīvs veids, kā izplatīt informāciju par obligāti izlasāmām ziņām, jo tā joprojām ir populāra saziņas metode. Lielākā daļa lietotāju ikdienā lieto e-pastu un atstāj savas iesūtnes atvērtas, tāpēc drīz pēc ziņojuma nosūtīšanas tas tiks parādīts klientu iesūtnēs. Turklāt varat pārbaudīt atvēršanas līmeni, lai uzzinātu, cik adresātu patiesībā lasa svarīgo informāciju, kurā vēlaties ar viņiem dalīties.
Ar šīm zināšanām jūs sapratīsiet, cik efektīvi ir jūsu obligāti izlasāmie e-pasta ziņojumi. Piemēram, ja atvēršanas līmenis ir zems, tad ir jāpalielina ziņojumu ietekme, rakstot tādas temata rindiņas, kas labāk izceļas klientu pārpildītajās iesūtnēs.
Jebkuru e-pastu, kas satur paziņojumu vai saiti uz paziņojumu, kuru uzskatāt, ka vajadzētu noteikti izlasīt, var uztvert kā obligāti izlasāmu e-pastu. Atšķirībā no citiem e-pastiem, piemēram, jaunumiem, e-pastiem, kuri obligāti jāizlasa, nav noteikta grafika. Tie tiek nosūtīti tikai tad, kad tas ir nepieciešams.
Ja paziņojums ir īss, šo informāciju var iekļaut pašā e-pasta ziņojuma pamattekstā. Bet, ja ziņa ir garāka vai tās formāts dara ziņu nepiemērotu lasīšanai adresātu iesūtnēs, tad, iespējams, labāk to nosūtīt kā pielikumu ziņojumam. Varat arī nosūtīt lasāmu e-pasta ziņojumu, kas īsi paskaidro šo jautājumu un ietver saiti uz citu tiešsaistes atrašanās vietu, kur var piekļūt pilnam lasāmam tekstam.
As one of our valued subscribers, we thought that you would like to be informed about the most recent developments at [company].
We consider the following important [new/updates/changes] to be essential information for all of our existing clients:
Announcement 1
Announcement 2
Announcement 3
Thanks for reading, and don’t hesitate to get in touch if you have any questions regarding this announcement or any other issues.
King regards,
The [company] team
Have you heard the important news about [issue]?
We have made a full statement in the document that is attached to this email.
Your understanding at this time is much appreciated, and your business is valued as always.
I’d be happy to provide more information if required, just let me know by replying to this email.
Best wishes,
[Name], [position] at [company]
We have some important [news/updates/changes] that we thought you would like to be informed about.
The complete announcement can be found on our [website/blog/other sources] here [link].
Here are some of the key pieces of information that you will find in our announcement.
Statement 1
Statement 2
Statement 3…
Please feel free to ask any questions that you might have regarding this matter, or anything else.
Best,
[Name] from [company]
Discover all that LiveAgent has to offer.
Sign up for our free, 30-day, all-inclusive trial today. No credit card required.
Gadījuma izpētes pieprasījuma e-pasta sagataves
Pieprasiet gadījuma izpētes apstiprinājumu un uzdodiet īstos jautājumus, lai izveidotu gadījuma izpēti, kas jūsu vietnes apmeklētājus pārvērtīs par apmierinātiem klientiem.
Atkārtotas iesaistes e-pasta sagataves
Teksts runā par digitālā mārketinga stratēģijām, kas ietver personalizētus e-pastus, klientu apmierinātības aptaujas un klientu apkalpošanu. Tiek piedāvātas dažādas iekļaušanas e-pasta sagataves, lai piesaistītu jaunus klientus un uzlabotu savu produktu pielāgošanu klientu vēlmēm. Turklāt, tekstā ir minēts, ka klientu noturēšana ir lētāka nekā jaunu klientu piesaiste. Teksts sniedz informāciju par atkārtotu iesaistīšanos e-pasta kampaņās un to nozīmi. Tiek uzsvērta arī esošo klientu nozīme uzņēmuma ienākumu palielināšanā.
Pirmspārdošanas e-pasta sagataves
Tekstā apskatīti dažādi mārketinga stratēģiju veidi, tostarp aptaujas, produktu pārdošanas un kupona e-pastu sagataves. Ieteicams piedāvāt palīdzību un atlaides, lai iegūtu atsauksmes no klientiem un veicinātu pārdošanu. Klientu vērtības piedāvājumi var būt izdevīgi uzņēmumam, bet tikai neliela daļa saprot un apzinās to. E-pasti var būt efektīva komunikācijas forma ar lojalitātes programmu dalībniekiem, lai palielinātu pirkumu biežumu un summu, ko tērē klienti. Svarīgi ir piedāvāt jaudīgas sagataves ar atbilstošu informāciju un radošu dizainu, lai veidotu attiecības ar klientiem un veicinātu veikumu digitālajā mārketingā.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team