Dažreiz ir ziņas vai paziņojums, kas ir tik svarīgs, ka to var atzīmēt kā obligāti izlasāmu informāciju. Tas var būt atjauninājums par jūsu uzņēmumu, pašreizējā situācija vai paziņojums par kādu no jūsu produktiem vai pakalpojumiem.
Tā kā šī informācija jums šķiet ļoti svarīga, viens no labākajiem veidiem, kā to darīt visiem zināmu, ir nosūtīt obligāti izlasāmus e-pastus. Tie var tikt nosūtīti visam jūsu e-pastu sarakstam vai tikai atlasītiem konkrētajiem tā segmentam (mēs ceram, ka jūsu klientu datu bāze ir segmentēta!).
E-pasts ir efektīvs veids, kā izplatīt informāciju par obligāti izlasāmām ziņām, jo tā joprojām ir populāra saziņas metode. Lielākā daļa lietotāju ikdienā lieto e-pastu un atstāj savas iesūtnes atvērtas, tāpēc drīz pēc ziņojuma nosūtīšanas tas tiks parādīts klientu iesūtnēs. Turklāt varat pārbaudīt atvēršanas līmeni, lai uzzinātu, cik adresātu patiesībā lasa svarīgo informāciju, kurā vēlaties ar viņiem dalīties.
Ar šīm zināšanām jūs sapratīsiet, cik efektīvi ir jūsu obligāti izlasāmie e-pasta ziņojumi. Piemēram, ja atvēršanas līmenis ir zems, tad ir jāpalielina ziņojumu ietekme, rakstot tādas temata rindiņas, kas labāk izceļas klientu pārpildītajās iesūtnēs.
Jebkuru e-pasta ziņojumu, kas satur paziņojumu vai saiti uz paziņojumu, kuru uzskatāt , ka vajadzētu noteikti izlasīt, var klasificēt kā obligāti izlasāmu e-pasta ziņojumu. Atšķirībā no citiem e-pasta ziņojumiem, piemēram, jaunumiem, e-pasta ziņojumiem, kuri obligāti jāizlasa, nav noteikta grafika. Tie tiek nosūtīti tikai tad, kad tas ir nepieciešams.
Ja paziņojums ir īss, šo informāciju var iekļaut pašā e-pasta ziņojuma pamattekstā. Bet, ja ziņa ir garāka vai tās formāts dara ziņu nepiemērotu lasīšanai adresātu iesūtnēs, tad, iespējams, labāk to nosūtīt kā pielikumu ziņojumam. Varat arī nosūtīt lasāmu e-pasta ziņojumu, kas īsi paskaidro šo jautājumu un ietver saiti uz citu tiešsaistes atrašanās vietu, kur var piekļūt pilnam lasāmam tekstam.
As one of our valued subscribers, we thought that you would like to be informed about the most recent developments at [company].
We consider the following important [new/updates/changes] to be essential information for all of our existing clients:
Announcement 1
Announcement 2
Announcement 3
Thanks for reading, and don’t hesitate to get in touch if you have any questions regarding this announcement or any other issues.
King regards,
The [company] team
Have you heard the important news about [issue]?
We have made a full statement in the document that is attached to this email.
Your understanding at this time is much appreciated, and your business is valued as always.
I’d be happy to provide more information if required, just let me know by replying to this email.
Best wishes,
[Name], [position] at [company]
We have some important [news/updates/changes] that we thought you would like to be informed about.
The complete announcement can be found on our [website/blog/other sources] here [link].
Here are some of the key pieces of information that you will find in our announcement.
Statement 1
Statement 2
Statement 3…
Please feel free to ask any questions that you might have regarding this matter, or anything else.
Best,
[Name] from [company]
Varat nosūtīt obligāti izlasāmus e-pastus, kad vien jums ir svarīgs atjauninājums, kas, pēc jūsu domām, ir jāredz visiem klientiem. Lai nodrošinātu, ka ziņas sasniedz pēc iespējas vairāk cilvēku, un lai faktiski pārraudzītu atvēršanas līmeni (lai iegūtu informāciju par to, vai adresāti tiešām lasa paziņojumus), šie ziņojumi ir jānosūta kā atsevišķs, nodalīts no cita satura e-pasta ziņojums.
Kā tādiem, tiem nebūs regulārs publicēšanas grafiks, kā to parasti plāno dažāda satura e-pastiem. Tā vietā jums ir jānosaka, kad nepieciešams obligāti izlasāmais e-pasta ziņojums, un, ja konstatējat, ka tādus sūtāt pārāk daudz, iespējams, ka nav pareizi noteikts tas, kas būtu jāuzskata par būtisku jaunumu.
Vislabākā vieta, kur izvietot svarīgu paziņojumu, parasti ir paša e-pasta ziņas pamattekstā. Tas ļauj adresātiem ātri un vienkārši izlasīt jaunumu, neklikšķinot uz saitēm vai pogām, un topot novirzītiem kaut kur citur.
Tomēr paziņojums var būt pārāk garš, lai to iekļautu e-pasta tekstā, vai arī jūs vēlaties sniegt papildinformāciju vietā, kur to var atrast pastāvīgi, nevis pazaudēt iesūtnē. Jebkurā no šiem gadījumiem būtu ieteicams nosūtīt ziņojumu ar pievienotu dokumentu vai saiti uz lasāmām ziņām, kas publicētas jūsu tīmekļa vietnē, emuārā vai sociālo mediju platformās.
Šī e-pasta fokuss ir obligāti izlasāmi jaunumi kā satura veids, kas lietotājiem būtu viegli uztverams. Tomēr, protams, ir arī ar uzņēmējdarbību saistītas ziņas, ar kurām būtu jādalās tikai iekšēji. Dažas e-pasta sagataves attiecas gan uz iekšējiem, gan ārējiem jaunumiem, tomēr daži paziņojumi ir piemēroti tikai kā e-pasta kopija vai kā lokāls iekšējā tīkla ieraksts tikai tāpēc, ka tajos būs iekļauta konfidenciāla informācija, ko nevajadzētu publicēt savā tīmekļa vietnē, kur to var atrast publiski.
Discover all that LiveAgent has to offer.
Sign up for our free, 14-day, all-inclusive trial today. No credit card required.
Uzņēmuma paziņojuma e-pasta sagataves
Tekstā ir runāts par aptauju nozīmību, lai uzlabotu mārketinga stratēģijas un pārsniegtu klientu cerības. Iesakām piedāvāt palīdzību vai atlaides kā stimulu, nodrošināt saīsinātu aptauju, paskaidrot mērķi un izteikt pateicību pēc aptaujas pabeigšanas. Klienti arī novērtēs informēšanu par aptaujas rezultātiem. Teksts sniedz informāciju par zināšanu bāzēm, atsauksmju apkopošanu, noturēšanu uzņēmumā un piesaistošu aptauju sagatavēm. E-pasta sagataves jauna zīmola pieminēšanai.
Uzņēmuma paziņojuma e-pasta sagataves
Uzņēmumi izmanto e-pastu visbiežāk, lai sūtītu paziņojumus par jauniem produktiem, atjauninājumiem vai brīvo amatvietu. E-pasts ir efektīvs saziņas veids, kas palīdz saglabāt iekšējos sakarus, tādējādi novēršot zaudējumus uzņēmumam. Paziņojumi var būt arī formālāki, piemēram, atklātas sapulces vai jaunu darbinieku iepazīstināšana. E-pastu var pielāgot LiveAgent, un tās sagataves var saglabāt. Darbiniekiem var sūtīt iekšējus paziņojumus un svarīgu info, piemēram, par jauniem paaugstinājumiem un vakancēm.
Informatīvas e-pastu sagataves
Rakstā apskatīti informatīvie e-pasti, to nozīme un kādi ir dažādi to veidi, kā arī doti piemēri par to, kā tos izmantot. Tiek uzsvērts, ka tie ir svarīgi, lai uzturētu labas attiecības ar klientiem un informētu tos par svarīgām izmaiņām. Tiek minēta e-pasta sagatave, kā papildu rīks e-pasta izveidei.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem