Atbilžu sagataves uz sociālo mediju jautājumiem par produktu/pakalpojumu
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Vai varat iedomāties sevi bez Google, vai arī bez saziņas ar draugiem un ģimeni caur internetu? Droši vien ne.
Interneta dominance un tā ietekme uz mūsu dzīvi ir masīva, īpaši pateicoties tiešsaistes mārketingam. Pašlaik vairāk nekā 4,57 miljardi cilvēku visā pasaulē ir pievienoti “virtuālajai” pasaulei.
Viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc cilvēki mīl internetu, ir tas, ka tas ļauj viņiem diezgan ātri iegūt informāciju. Piemēram, pirms pirkuma veikšanas klienti izmanto internetu, lai uzzinātu vairāk par jūsu uzņēmumu, produktiem un pakalpojumiem. Ja viņus kaut kas interesē, viņi var pat vērsties pie jums, lai uzdotu jautājumu.
Jūsu kā uzņēmuma pienākums ir vienmēr darīt visu iespējamo, lai viņiem nekavējoties un precīzi atbildētu. Pirms palīdzam jums atbildēt uz visiem klientu jautājumiem, aplūkosim, kāpēc sociālie mediji ir tik jaudīgs rīks.
Uzņēmumi un indivīdi var sasniegt daudzas lieliskas lietas, izmantojot sociālos medijus organizētā un strukturētā veidā. Tālāk ir minētas dažas galvenās sociālo tīklu priekšrocības.
We’re really excited that you are interested in [product/service]. You can read more about it here [link to a product/service page].
To answer your question, the feature you are asking about is available for all users who pay for a yearly subscription (having a yearly subscription also gives you access to other cool stuff that you can learn about here [link]).
However, the feature you inquired about will be available to all users in [X] months.
If you really want to get this feature now, you can add it to your plan by paying an additional fee. Just go to your dashboard and click on Features.
I hope you find my answer helpful!
Best,
[rep’s name], from the [company] social media team
Thank you for reaching out and for asking such an important question.
As you probably know, [company] is fully dedicated to protecting the natural environment and endangered species.
That’s why our [product] is produced out of recycled [material] and is 100% vegan.
No animal was hurt, and no natural resources were harmed to bring this product to life.
Best,
[rep’s name], [company] customer service team
Thank you for your message.
We’re proud to inform you that [our restaurant/hotel] is [dog-friendly/adapted for disabled and special needs guests].
Let me know if you need assistance with booking [a table/a room]. I’m happy to help 🙂
Best,
[rep’s name], the [company] customer support team
My name is [rep’s name], and I’m happy to assist you and answer your questions.
You are interested in different products from our [name] line. It’s a collection dedicated to [description of an end user], so I’m sure our other [products/services] will also meet your expectations.
Please have a look at the list of [products/services] related to [the product/service a user is asking about]:
[product/service 1]
[product/service 2]
[product/service 3]
[product/service 4]
…
I included a link to every [product/service] so that you can read each product description and decide if the product is the right fit for you 🙂
Happy shopping!
Best,
The [company] customer service team
Parasti nevienam jautājumam, kas tiek nosūtīts tieši uz jūsu iesūtni vai tiek uzdots sociālo mediju komentāros, nevajadzētu palikt neatbildētam. Ja neatbildat uz šāda veida ziņām, klienti var justies ignorēti. Turklāt nekad nevar zināt, kādu pozitīvu rezultātu var sniegt vienkārša atsaucība. Varbūt lielu pārdošanas darījumu, būtisku klientu vai jaunu biznesa iespēju.
Ja atrodat konkrētu jautājumu vai jautājumu grupu, kas tiek uzdoti biežāk nekā citi, izveidojiet Biežāk Uzdoto Jautājumu sarakstu un kopīgojiet tā saiti ar klientiem, kuri uzdeva jautājumu par šo tēmu. Vislabāk ir mēģināt nedaudz personalizēt saziņu, piemēram, sveicot sūtītāju, izmantojot viņa vārdu un aiz šīs vienkāršās pielāgošanas ielīmējot atbildi. Taču, ja jūsu sociālo mediju iesūtne saņem tūkstošiem jautājumu mēnesī, iespējams, ir efektīvāk vienkārši nosūtīt lietotājiem saites uz atbilstošajām atbildēm.
Ieteicams atbildēt uz visiem klientu jautājumiem pēc iespējas ātrāk. Pat ja tā nav sūdzība vai jautājums, kas ir būtisks, lai lietotājs varētu izmantot jūsu produktu vai pakalpojumu, jūsu sociālajiem medijiem vai klientu apkalpošanas komandai jātiecas atbildēt uz jautājumiem dažu minūšu laikā pēc to saņemšanas. Neaizmirstiet, ka mēs dzīvojam tūlītējā pasaulē, kurā klienti pieprasa un gaida tūlītēju atbildi.
Ready to use our social media templates for questions about products and services?
Register for a free LiveAgent trial. It’s completely free, no credit card required. All you have to do is save our templates as canned messages, and you’re free to start responding to social media queries with one click!
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
MeklējatSmartsupp alternatīvu?
LiveAgent ir visātrākais tiešsaistes čata logrīks tirgū, kas atbalsta 43 dažādās valodās. Tas piedāvā izdevīgu cenu un integrāciju ar citiem rīkiem.
Klientu serviss – lietotāja piesaiste
Lietotāju piesaiste ir daudzkārtēja - tiešsaistes čats un zināšanu bāzes raksti palīdz tūlītēji sniegt atbildes klientiem, samazinot atbalsta pieprasījumu. Kontrolsaraksti veicina lietotāju iesaistīšanos.
Sudzibu parvaldibas programmatura
Efektīva klientu komunikācija ir būtiska uzņēmuma reputācijai un ilgtermiņa panākumiem. LiveAgent piedāvā risinājumu problēmu efektīvai risināšanai, nodrošinot labu klientu apkalpošanu. Izbaudiet bezmaksas izmēģinājumu.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem