• Šabloni
  • Atbilžu sagataves uz sociālo mediju jautājumiem par produktu/pakalpojumu

Atbilžu sagataves uz sociālo mediju jautājumiem par produktu/pakalpojumu

Vai varat iedomāties sevi bez Google, vai arī bez saziņas ar draugiem un ģimeni caur internetu? Droši vien ne.

Interneta dominance un tā ietekme uz mūsu dzīvi ir masīva, īpaši pateicoties tiešsaistes mārketingam. Pašlaik vairāk nekā 4,57 miljardi cilvēku visā pasaulē ir pievienoti “virtuālajai” pasaulei.

Viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc cilvēki mīl internetu, ir tas, ka tas ļauj viņiem diezgan ātri iegūt informāciju. Piemēram, pirms pirkuma veikšanas klienti izmanto internetu, lai uzzinātu vairāk par jūsu uzņēmumu, produktiem un pakalpojumiem. Ja viņus kaut kas interesē, viņi var pat vērsties pie jums, lai uzdotu jautājumu.

Jūsu kā uzņēmuma pienākums ir vienmēr darīt visu iespējamo, lai viņiem nekavējoties un precīzi atbildētu. Pirms palīdzam jums atbildēt uz visiem klientu jautājumiem, aplūkosim, kāpēc sociālie mediji ir tik jaudīgs rīks.

Komunikācijas priekšrocības sociālajos medijos

Uzņēmumi un indivīdi var sasniegt daudzas lieliskas lietas, izmantojot sociālos medijus organizētā un strukturētā veidā. Tālāk ir minētas dažas galvenās sociālo tīklu priekšrocības.

  • Sociālie mediji palīdz palielināt datplūsmu uz jūsu vietni, jo ļauj publicēt saturu, kas ar to ir saistīts. Varat arī kopīgot to pašu informāciju, ko publicējat savā vietnē sociālajos tīklos, lai izplatītu šo svarīgo informāciju.
  • Sociālie mediji palielina zīmola atpazīstamību. Gandrīz visi sociālie tīkli piedāvā funkcijas, kas palīdz uzņēmumiem veidot zīmolu kopienas un grupas, kas var sniegt lielāku rādījumu skaitu.
  • Sociālie tīkli veido jaunus savienojumus. Sociālie mediji palīdz mums sazināties ar aizvien jauniem cilvēkiem, kas nāotnē var kļūt par klientiem, piegādātājiem vai partneriem utt.
  • Sociālie tīkli veicina tiešu saziņu ar lietotājiem. Sociālie tīkli ne tikai palīdz jums nodrošināt labāku pakalpojumu, bet arī ļauj daudz vieglāk sazināties ar klientiem un apmierināt viņu vajadzības.
  • Sociālie mediji palīdz palielināt pārdošanas apjomus. Mazie un vidējie uzņēmumi var izmantot dažādus sociālo tīklu piedāvātos rīkus, lai izveidotu papildu tirdzniecības vietu.
  • Sociālie tīkli ir līdzeklis, kas atvieglo sociālo klausīšanos/uzraudzību.

Sagatavju idejas

Jautājumi par produkta funkcijām


Hello [name],

We’re really excited that you are interested in [product/service]. You can read more about it here [link to a product/service page].

To answer your question, the feature you are asking about is available for all users who pay for a yearly subscription (having a yearly subscription also gives you access to other cool stuff that you can learn about here [link]).

However, the feature you inquired about will be available to all users in [X] months.

If you really want to get this feature now, you can add it to your plan by paying an additional fee. Just go to your dashboard and click on Features.

I hope you find my answer helpful!

Best,
[rep’s name], from the [company] social media team

Jautājumi par produkta ekoloģiskumu


Hi [name],

Thank you for reaching out and for asking such an important question.

As you probably know, [company] is fully dedicated to protecting the natural environment and endangered species.

That’s why our [product] is produced out of recycled [material] and is 100% vegan.

No animal was hurt, and no natural resources were harmed to bring this product to life.

Best,
[rep’s name], [company] customer service team

Jautājumi par pakalpojuma pieejamību


Hello [name],

Thank you for your message.

We’re proud to inform you that [our restaurant/hotel] is [dog-friendly/adapted for disabled and special needs guests].

Let me know if you need assistance with booking [a table/a room]. I’m happy to help 🙂

Best,
[rep’s name], the [company] customer support team

Jautājumi par saistītiem produktiem vai pakalpojumiem


Hello [name],

My name is [rep’s name], and I’m happy to assist you and answer your questions.

You are interested in different products from our [name] line. It’s a collection dedicated to [description of an end user], so I’m sure our other [products/services] will also meet your expectations.

Please have a look at the list of [products/services] related to [the product/service a user is asking about]:

[product/service 1]
[product/service 2]
[product/service 3]
[product/service 4]

I included a link to every [product/service] so that you can read each product description and decide if the product is the right fit for you 🙂

Happy shopping!

Best,
The [company] customer service team

Sociālo mediju jautājumi par produktiem vai pakalpojumiem — Biežāk uzdotie jautājumi

Vai man jāatbild uz ikvienu jautājumu par produktu/pakalpojumu?

Tīmekļa čata istabu burbuļi

Parasti nevienam jautājumam, kas tiek nosūtīts tieši uz jūsu iesūtni vai tiek uzdots sociālo mediju komentāros, nevajadzētu palikt neatbildētam. Ja neatbildat uz šāda veida ziņām, klienti var justies ignorēti. Turklāt nekad nevar zināt, kādu pozitīvu rezultātu var sniegt vienkārša atsaucība. Varbūt lielu pārdošanas darījumu, būtisku klientu vai jaunu biznesa iespēju.

Ja daži lietotāji atkārto konkrētu jautājumu, vai varu viņiem nosūtīt vienu un to pašu atbildi?

Atbilžu sagataves uz sociālo mediju jautājumiem par produktu/pakalpojumu

Ja atrodat konkrētu jautājumu vai jautājumu grupu, kas tiek uzdoti biežāk nekā citi, izveidojiet Biežāk Uzdoto Jautājumu sarakstu un kopīgojiet tā saiti ar klientiem, kuri uzdeva jautājumu par šo tēmu. Vislabāk ir mēģināt nedaudz personalizēt saziņu, piemēram, sveicot sūtītāju, izmantojot viņa vārdu un aiz šīs vienkāršās pielāgošanas ielīmējot atbildi. Taču, ja jūsu sociālo mediju iesūtne saņem tūkstošiem jautājumu mēnesī, iespējams, ir efektīvāk vienkārši nosūtīt lietotājiem saites uz atbilstošajām atbildēm.

Atbilžu sagataves uz sociālo mediju jautājumiem par produktu/pakalpojumu
Iepriekšsagatavotas Ziņas LiveAgent

Cik ātri būtu jāatbild uz jautājumu par produktiem vai pakalpojumiem?

Risinājuma laiks

Ieteicams atbildēt uz visiem klientu jautājumiem pēc iespējas ātrāk. Pat ja tā nav sūdzība vai jautājums, kas ir būtisks, lai lietotājs varētu izmantot jūsu produktu vai pakalpojumu, jūsu sociālajiem medijiem vai klientu apkalpošanas komandai jātiecas atbildēt uz jautājumiem dažu minūšu laikā pēc to saņemšanas. Neaizmirstiet, ka mēs dzīvojam tūlītējā pasaulē, kurā klienti pieprasa un gaida tūlītēju atbildi.

Ready to use our social media templates for questions about products and services?

Register for a free LiveAgent trial. It’s completely free, no credit card required. All you have to do is save our templates as canned messages, and you’re free to start responding to social media queries with one click!

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Vai būtu jāatbild uz katru jautājumu par produktu/pakalpojumu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Parasti nevienam jautājumam, kas tiek nosūtīts tieši uz jūsu iesūtni vai tiek uzdots sociālo mediju komentāros, nebūtu jāpaliek neatbildētam. Ja neatbildēsiet uz šāda veida ziņām, klienti jutīsies ignorēti.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ja daži lietotāji atkārto konkrētu jautājumu, vai varu viņiem nosūtīt vienu un to pašu atbildi?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Vislabāk ir mēģināt nedaudz personalizēt saziņu, piemēram, sveicot sūtītāju, izmantojot viņu vārdu un pēc šīs vienkāršās pielāgošanas ielīmējot atbildi. Taču, ja jūsu sociālo mediju iesūtne saņem tūkstošiem jautājumu mēnesī, iespējams, ir efektīvāk vienkārši nosūtīt lietotājiem saites uz atbilstošajām atbildēm.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cik ātri būtu jāatbild uz jautājumu par produktiem vai pakalpojumiem?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ieteicams pēc iespējas ātrāk atbildēt uz visiem klientu jautājumiem. Pat ja tā nav sūdzība vai kritisks jautājums par jūsu produkta vai pakalpojuma izmantošanu, klientu apkalpošanas komandai jātiecas atbildēt uz jautājumiem dažu minūšu laikā pēc to saņemšanas.” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju