Tas ir izaicinājums regulāri rakstīt vērtīgas emuāra publikācijas, vienlaikus noturot klientu interesi un iesaisti jūsu biznesā. Bet ir vēl viens izaicinājums – informēt savu auditoriju par to, ka jūsu vietnē ir izvietota jauna emuāra publikācija.
Protams, var būt daži cilvēki, kas iestatīs paziņojumu saņemšanu par jaunām emuāra publikācijām, savukārt citi var atcerēties, ka jāpaskatās katru otro dienu, nedēļu vai mēnesi.
Savukārt citi var vēlēties saņemt paziņojumus e-pastā, jo regulāri neskatās jūsu emuāru. Lielākā daļa cilvēku vienkārši ir pārāk aizņemti vai aizmirst tik bieži apmeklēt jūsu emuāru un tāpēc nelasīs jūsu jaunākās ziņas. Un šeit ir vieta jauno emuāra publikāciju e-pasta ziņām.
Viens no efektīvākajiem veidiem, kā informēt savus lasītājus par jaunu emuāra publikāciju, ir nosūtīt viņiem pa e-pastu raksta fragmentu vai ieskatu. Tieši tas ir domāts ar jaunu emuāra publikāciju e-pastu, un tā mērķis ir dot ziņu abonentiem par jaunajiem rakstiem.
Šī e-pasta mērķis ir nodrošināt saviem abonentiem iespēju lasīt visu emuāra publikāciju, lai tie varētu iesaistīties jūsu uzņēmuma darbībā, noklikšķinot uz “lasīt vairāk” vai reģistrējoties bezmaksas izmēģinājumam.
Jūs varat izdarīt šo, nosūtot jaunas emuāra publikācijas e-pastu:
Are you having difficulty with [pain point 1]? Does just thinking about [pain point 2] give you a headache?
It’s really annoying, right? You’ve been working hard on [task] for hours, then you start struggling to make progress, and now you’re stuck.
Believe us, you’re not alone. In fact, these are very common problems that many of our readers have been facing.
But don’t worry, because we’re here to help. We’ve just published a new guide to help people just like you, which you can read on our website by clicking the button below.
[Read our new blog post]
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
Do you know what the single, most effective tip for completing [task] is? Well, you’re just one click away from finding out!
In our latest blog post, we are sharing our favorite tips for helping people achieve [objective].
Just click below to head on over to our website
[Go to the blog]
Thanks for reading!
[Company]
We know as well as anyone that trying to achieve your [objective] goals can be tough, which is why we’ve written a new blog post with [X] tips on how to do just that.
Here’s a sneak peek of the advice that you’ll find in our latest publication:
Tip for achieving objective 1
Tip for achieving objective 2
Tip for achieving objective 3…
To read the rest of our tips, click here [link] to read the full blog post on our website.
Best,
[Name], content writer for [company]
Daži autori mēdz nosūtīt visu emuāra publikāciju e-pastā, bet šī nav labākā stratēģija. Tas ir īpaši svarīgi, ja jūsu biznesa mērķis ir veicināt datplūsmu uz jūsu tīmekļa vietni un/vai lasītāju pievienošanu jūsu mārketinga sarakstiem, nevis vēlme, lai pēc iespējas vairāk cilvēku izlasītu jūsu uzrakstīto. Tādēļ ieskatam vai fragmentam ir jāmudina adresātam izlasīt pilno rakstu jūsu tīmekļa vietnē.
Ieteicams nosūtīt ziņu ikreiz, lai informētu lietotājus, ka esat publicējis jaunu emuāra publikāciju. Tādējādi rodas nākamais jautājums par to, cik bieži vietnē ir jāpublicē jauna emuāra publikācija. Atbilde uz šo jautājumu, protams, ir atkarīga no daudziem faktoriem, piemēram, cik daudz laika tiek veltīts rakstīšanai un cik daudz jauna materiāla rodas, par ko rakstīt.
Tomēr vissvarīgāk ir ieplānot jauno emuāra publikāciju publicēšanu konsistenti. Šādi rīkojoties, jūs ne tikai turpināt rakstīt jaunu saturu, bet, vēl svarīgāk, tas palīdz veidot lasītājiem zināmu ieradumu un vairo uzticību jūsu zīmolam.
Jaunas emuāra publikācijas e-pastā nav obligāti jāiekļauj īpaši elementi, kam nepieciešama HTML kodēšana. Ja e-pasta mērķis ir novirzīt lietotājus uz jūsu tīmekļa vietni, kur viņi var lasīt pilnu publikāciju, e-pasts varētu būt vienkārši teksts, kurā aprakstīts, par ko ir emuāra publikācija (un saite uz to).
Tomēr, tā kā vēlaties mudināt adresātu veikt vēlamo darbību – apmeklēt jūsu vietni, lai izlasītu visu emuāru, iespējams, ir labāk padarīt e-pastu vizuāli pievilcīgu, iekļaujot tajā HTML elementus, piemēram, attēlus, krāsas un dažādas citas formatēšanas iespējas.
Discover all that LiveAgent has to offer
Take advantage of our free 14-day trial! No credit card required, and you'll have access to all of our advanced features like live chat, email templates, ticketing, call center, social media integrations, and more.
Mārketinga automatizācija ļauj uzlabot pārdošanas apjomus, un e-pasta automatizācija ir viena no tās svarīgākajām funkcijām. Tas palīdz sūtīt iepriekš sagatavotas e-pasta ziņojumus noteiktā secībā, pielāgojot to saturu atbilstoši klientu vajadzībām. E-pasta automatizācija ir plaši izmantota e-komercijas platformās, kur tās rīki un integrācijas veicina atkārtotu rīcību un lojālu klientu bāzi. Tomēr jābūt piesardzīgiem un nevajadzētu automatizēt atbildes uz klientu jautājumiem, kuriem bieži ir nepieciešama tūlītēja atbilde un cilvēku iesaistīšanās.
E-komercijas novirzīšanas e-pasta sagataves
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, kas palīdz uzņēmumiem pielāgoties jaunajiem klientu apkalpošanas trendiem. E-pasta sagataves var palīdzēt veidot zīmola atpazīstamību un uzticamību. LiveAgent piedāvā bezmaksas izmēģinājuma periodu un daudzus citus risinājumus uzņēmumiem. Atbalsta portāls un datu migrācija ir pieejami.
Uzņēmuma paziņojuma e-pasta sagataves
Tekstā ir runāts par aptauju nozīmību, lai uzlabotu mārketinga stratēģijas un pārsniegtu klientu cerības. Iesakām piedāvāt palīdzību vai atlaides kā stimulu, nodrošināt saīsinātu aptauju, paskaidrot mērķi un izteikt pateicību pēc aptaujas pabeigšanas. Klienti arī novērtēs informēšanu par aptaujas rezultātiem. Teksts sniedz informāciju par zināšanu bāzēm, atsauksmju apkopošanu, noturēšanu uzņēmumā un piesaistošu aptauju sagatavēm. E-pasta sagataves jauna zīmola pieminēšanai.
Uzņēmuma paziņojuma e-pasta sagataves
Uzņēmumi izmanto e-pastu visbiežāk, lai sūtītu paziņojumus par jauniem produktiem, atjauninājumiem vai brīvo amatvietu. E-pasts ir efektīvs saziņas veids, kas palīdz saglabāt iekšējos sakarus, tādējādi novēršot zaudējumus uzņēmumam. Paziņojumi var būt arī formālāki, piemēram, atklātas sapulces vai jaunu darbinieku iepazīstināšana. E-pastu var pielāgot LiveAgent, un tās sagataves var saglabāt. Darbiniekiem var sūtīt iekšējus paziņojumus un svarīgu info, piemēram, par jauniem paaugstinājumiem un vakancēm.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem