Jaunas emuāra publikācijas e-pasta sagataves - padomi un sagataves par to, kā regulāri rakstīt vērtīgas publikācijas, noturēt auditorijas interesi un informēt par jaunumiem. Ieteicams izmantot personalizētu e-pastu mārketingu. Piedāvāta plaša sagatavju klāstu, piemērus un padomus.
Tas ir izaicinājums – regulāri rakstīt vērtīgas emuāra publikācijas, vienlaikus noturot klientu interesi un iesaisti jūsu biznesā. Neatkarīgi no tā, vai publicējat apmaksātu viesa publikāciju vai tikai rakstu ar jaunumiem, var būt izaicinājums informēt auditoriju par jaunu saturu savā vietnē.
Protams, var būt daži cilvēki, kas iestatīs paziņojumu saņemšanu par jaunām emuāra publikācijām, savukārt citi var atcerēties, ka jāpaskatās katru otro dienu, nedēļu vai mēnesi.
Savukārt citi var vēlēties saņemt paziņojumus e-pastā, jo regulāri neskatās jūsu emuāru. Lielākā daļa cilvēku vienkārši ir pārāk aizņemti vai aizmirst tik bieži apmeklēt jūsu emuāru un tāpēc nelasīs jūsu jaunākās ziņas. Un šeit ir vieta jauno emuāra publikāciju e-pasta ziņām.
Viens no efektīvākajiem veidiem, kā informēt savus lasītājus par jaunu emuāra publikāciju, ir nosūtīt viņiem pa e-pastu raksta fragmentu vai ieskatu. Tieši tas ir domāts ar jaunu emuāra publikāciju e-pastu, un tā mērķis ir dot ziņu abonentiem par jaunajiem rakstiem.
Šī e-pasta mērķis ir nodrošināt saviem abonentiem iespēju lasīt visu emuāra publikāciju, lai tie varētu saistīties ar jūsu uzņēmumu, noklikšķinot uz “lasīt vairāk” vai reģistrējoties bezmaksas izmēģinājumam.
Nosūtot jaunas emuāra publikācijas e-pastu, jūs varat izdarīt sekojošo:
Are you having difficulty with [pain point 1]? Does just thinking about [pain point 2] give you a headache?
It’s really annoying, right? You’ve been working hard on [task] for hours, then you start struggling to make progress, and now you’re stuck.
Believe us, you’re not alone. In fact, these are very common problems that many of our readers have been facing.
But don’t worry, because we’re here to help. We’ve just published a new guide to help people just like you, which you can read on our website by clicking the button below.
[Read our new blog post]
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
Do you know what the single, most effective tip for completing [task] is? Well, you’re just one click away from finding out!
In our latest blog post, we are sharing our favorite tips for helping people achieve [objective].
Just click below to head on over to our website
[Go to the blog]
Thanks for reading!
[Company]
We know as well as anyone that trying to achieve your [objective] goals can be tough, which is why we’ve written a new blog post with [X] tips on how to do just that.
Here’s a sneak peek of the advice that you’ll find in our latest publication:
Tip for achieving objective 1
Tip for achieving objective 2
Tip for achieving objective 3…
To read the rest of our tips, click here [link] to read the full blog post on our website.
Best,
[Name], content writer for [company]
Discover all that LiveAgent has to offer
Take advantage of our free 30-day trial! No credit card required, and you'll have access to all of our advanced features like live chat, email templates, ticketing, call center, social media integrations, and more.
Atgādinājuma e-pasta sagataves
Tekstā tiek reklamēti dažādi e-pasta sagatavju risinājumi, kas var uzlabot klientu apkalpošanu, veicināt apmierinātu klientu skaitu un palielināt pirkumu biežumu un summu, ko tērē klienti. LiveAgent platforma piedāvā klientu apkalpošanas un VoIP tālruņa sistēmu risinājumus, savukārt e-pasta sagataves var pielāgot klientu vēlmēm un uzsākt efektīvu e-pasta mārketingu. Kuponu un lojalitātes programmas e-pastu sagataves ir dažas no reklamētajām risinājumu iespējām.
Atkārtotas iesaistes e-pasta sagataves
Teksts runā par digitālā mārketinga stratēģijām, kas ietver personalizētus e-pastus, klientu apmierinātības aptaujas un klientu apkalpošanu. Tiek piedāvātas dažādas iekļaušanas e-pasta sagataves, lai piesaistītu jaunus klientus un uzlabotu savu produktu pielāgošanu klientu vēlmēm. Turklāt, tekstā ir minēts, ka klientu noturēšana ir lētāka nekā jaunu klientu piesaiste. Teksts sniedz informāciju par atkārtotu iesaistīšanos e-pasta kampaņās un to nozīmi. Tiek uzsvērta arī esošo klientu nozīme uzņēmuma ienākumu palielināšanā.
Gadījuma izpētes e-pasta sagataves
Case studies are a key element of content strategy for many marketers. They provide social proof that your business can help potential customers solve their problems. Case studies should be written in the third person from an independent reporter's perspective and should include facts and figures that demonstrate the quality of your products or services. They are best suited for the evaluation stage of the buying process, when potential customers are already familiar with your offerings. Unlike other content used in this stage, case studies are focused on demonstrating the best of what your brand has to offer and how it has already helped customers achieve their goals or overcome obstacles. Avoid overselling and instead focus on how you can solve specific problems, bolstering your story with factual quotes from previous clients.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team