Jaunas emuāra publikācijas e-pasta sagataves - padomi un sagataves par to, kā regulāri rakstīt vērtīgas publikācijas, noturēt auditorijas interesi un informēt par jaunumiem. Ieteicams izmantot personalizētu e-pastu mārketingu. Piedāvāta plaša sagatavju klāstu, piemērus un padomus.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Tas ir izaicinājums regulāri rakstīt vērtīgas emuāra publikācijas, vienlaikus noturot klientu interesi un iesaisti jūsu biznesā. Bet ir vēl viens izaicinājums – informēt savu auditoriju par to, ka jūsu vietnē ir izvietota jauna emuāra publikācija.
Protams, var būt daži cilvēki, kas iestatīs paziņojumu saņemšanu par jaunām emuāra publikācijām, savukārt citi var atcerēties, ka jāpaskatās katru otro dienu, nedēļu vai mēnesi.
Savukārt citi var vēlēties saņemt paziņojumus e-pastā, jo regulāri neskatās jūsu emuāru. Lielākā daļa cilvēku vienkārši ir pārāk aizņemti vai aizmirst tik bieži apmeklēt jūsu emuāru un tāpēc nelasīs jūsu jaunākās ziņas. Un šeit ir vieta jauno emuāra publikāciju e-pasta ziņām.
Viens no efektīvākajiem veidiem, kā informēt savus lasītājus par jaunu emuāra publikāciju, ir nosūtīt viņiem pa e-pastu raksta fragmentu vai ieskatu. Tieši tas ir domāts ar jaunu emuāra publikāciju e-pastu, un tā mērķis ir dot ziņu abonentiem par jaunajiem rakstiem.
Šī e-pasta mērķis ir nodrošināt saviem abonentiem iespēju lasīt visu emuāra publikāciju, lai tie varētu iesaistīties jūsu uzņēmuma darbībā, noklikšķinot uz “lasīt vairāk” vai reģistrējoties bezmaksas izmēģinājumam.
Jūs varat izdarīt šo, nosūtot jaunas emuāra publikācijas e-pastu:
Are you having difficulty with [pain point 1]? Does just thinking about [pain point 2] give you a headache?
It’s really annoying, right? You’ve been working hard on [task] for hours, then you start struggling to make progress, and now you’re stuck.
Believe us, you’re not alone. In fact, these are very common problems that many of our readers have been facing.
But don’t worry, because we’re here to help. We’ve just published a new guide to help people just like you, which you can read on our website by clicking the button below.
[Read our new blog post]
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
Do you know what the single, most effective tip for completing [task] is? Well, you’re just one click away from finding out!
In our latest blog post, we are sharing our favorite tips for helping people achieve [objective].
Just click below to head on over to our website
[Go to the blog]
Thanks for reading!
[Company]
We know as well as anyone that trying to achieve your [objective] goals can be tough, which is why we’ve written a new blog post with [X] tips on how to do just that.
Here’s a sneak peek of the advice that you’ll find in our latest publication:
Tip for achieving objective 1
Tip for achieving objective 2
Tip for achieving objective 3…
To read the rest of our tips, click here [link] to read the full blog post on our website.
Best,
[Name], content writer for [company]
Daži autori mēdz nosūtīt visu emuāra publikāciju e-pastā, bet šī nav labākā stratēģija. Tas ir īpaši svarīgi, ja jūsu biznesa mērķis ir veicināt datplūsmu uz jūsu tīmekļa vietni un/vai lasītāju pievienošanu jūsu mārketinga sarakstiem, nevis vēlme, lai pēc iespējas vairāk cilvēku izlasītu jūsu uzrakstīto. Tādēļ ieskatam vai fragmentam ir jāmudina adresātam izlasīt pilno rakstu jūsu tīmekļa vietnē.
Ieteicams nosūtīt ziņu ikreiz, lai informētu lietotājus, ka esat publicējis jaunu emuāra publikāciju. Tādējādi rodas nākamais jautājums par to, cik bieži vietnē ir jāpublicē jauna emuāra publikācija. Atbilde uz šo jautājumu, protams, ir atkarīga no daudziem faktoriem, piemēram, cik daudz laika tiek veltīts rakstīšanai un cik daudz jauna materiāla rodas, par ko rakstīt.
Tomēr vissvarīgāk ir ieplānot jauno emuāra publikāciju publicēšanu konsistenti. Šādi rīkojoties, jūs ne tikai turpināt rakstīt jaunu saturu, bet, vēl svarīgāk, tas palīdz veidot lasītājiem zināmu ieradumu un vairo uzticību jūsu zīmolam.
Jaunas emuāra publikācijas e-pastā nav obligāti jāiekļauj īpaši elementi, kam nepieciešama HTML kodēšana. Ja e-pasta mērķis ir novirzīt lietotājus uz jūsu tīmekļa vietni, kur viņi var lasīt pilnu publikāciju, e-pasts varētu būt vienkārši teksts, kurā aprakstīts, par ko ir emuāra publikācija (un saite uz to).
Tomēr, tā kā vēlaties mudināt adresātu veikt vēlamo darbību – apmeklēt jūsu vietni, lai izlasītu visu emuāru, iespējams, ir labāk padarīt e-pastu vizuāli pievilcīgu, iekļaujot tajā HTML elementus, piemēram, attēlus, krāsas un dažādas citas formatēšanas iespējas.
Discover all that LiveAgent has to offer
Take advantage of our free 14-day trial! No credit card required, and you'll have access to all of our advanced features like live chat, email templates, ticketing, call center, social media integrations, and more.
Inovācijas un stratēģija, kas aptver klientu pieredzi
LiveAgent ir uzņēmuma IT atbalsta programmatūra Latvijā, kas palielina klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus. Tas piedāvā daudzvalodu klientu apkalpošanu un automatizētu konfigurācijas pārvaldību. Nav jāmaksā vairāk par pasūtīto funkcionalitāti. Izvēlieties bezmaksas kontu un uzlabojiet klientu atbalstu.
Kā dizainēt biežāk uzdoto jautājumu (BUJ) lapu
Izvairieties no žargona un izmantojiet viegli lasāmu valodu BUJ lapas izveidē. Pievienojiet vizuālus materiālus un novērtējiet atbildes, lai uzturētu satura aktualitāti.
Pakalpojumu un reklāmu sniegšana visos klientu izmantotajos kanālos palīdz saglabāt zīmola identitāti un uzlabot klientu datu kvalitāti. Lai nodrošinātu labu klientu daudzkanālu pieredzi, ir svarīgi pazīt savu auditoriju, kartēt klientu ceļu un izmantot atbilstošus risinājumus, tostarp klientu daudzkanālu atbalstu. Svarīgi ir arī ieklausīties un rīkoties pēc klientu atsauksmēm.
Steidzami nepieciešama sarunu ierakstīšanas programmatūra?
LiveAgent ir īpaši efektīvs risinājums, kas palīdz uzlabot komunikāciju ar klientiem, kas ir pārāks par citiem pieejamajiem risinājumiem.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem