• Šabloni
  • Pamesto iepirkšanās grozu e-pasta sagataves

Pamesto iepirkšanās grozu e-pasta sagataves

Pamestie iepirkumu grozi vienmēr ir bijuši viena no lielākajām problēmām, ar ko nākas saskarties tiešsaistes mazumtirgotājiem. Faktiski Statista atklāja, ka globāli iepirkumu groza pamešanas rādītājs 2019. gadā bija 69,57%. Šāds liels iepirkumu grozu pamešanas rādītājs nozīmē daudzus iespējamus ieņēmumu zaudējumus daudziem uzņēmumiem.

Lai gan nav iespējams pilnībā novērst grozu pamešanu, varat to samazināt, izmantojot vairākas taktikas un stratēģijas, piemēram, padarīt pasūtījuma pabeigšanas procesu pēc iespējas vieglāku, piedāvāt proaktīvu tiešsaistes čatu savā pasūtījuma pabeigšanas lapā un nosūtīt pamesto grozu e-pastus tiem, kaam radušās problēmas pabeigt pasūtīšanas procesu.

Kāpēc sūtīt pamesto iepirkumu grozu e-pastus?

Kāpēc sūtīt pamesto iepirkumu grozu e-pastus? - App - Uploads - 2020 - 03 - Agent Email Templates Settings.jpg
Saglabājiet mūsu e-pasta sagataves un nosūtiet tās ar vienu klikšķi tieši savā LiveAgent informācijas panelī

Pamesto iepirkumu grozu e-pasti ir viens no efektīvākajiem e-pastiem, kas tieši rada ieņēmumus. Saskaņā ar Moosend datiem 45% no visiem pamesto grozu e-pastiem tiek atvērti, 21% no visiem pamesto grozu e-pastiem tiek noklikšķināti, un 50% no šiem klikšķiem rada pabeigtu pirkumu. Tas nozīmē, ka var atgūt gandrīz 11% pircēju, vienkārši atgādinot par viņu pamestajiem groziem.

5 labākās stratēģijas, ko izmantot pamesto iepirkumu grozu e-pastos

  1. Piesaistoša temata rindiņa: 64% cilvēku izlemj, vai atvērt e-pastu, pamatojoties tikai uz temata rindiņu. Noteikti izveidojiet satriecošu temata rindiņu, jo tā var izrādīties izšķiroša vienīgā iespēja piesaistīt klienta uzmanību pārpludinātajā iesūtnē.
  1. Personalizācija: personalizētie e-pasti vienmēr tiek labāk atvērti un klikšķu skaits ir lielāks. Pamesto grozu e-pastus var personalizēt, vēršoties pie klienta un uzrunājot to vārdā un norādot preces, kuras tie atstājuši savā grozā.
  1. Laiks un biežums: apsveriet iespēju izveidot trīs e-pastu secību, lai atkārtoti sazinātos ar pircējiem, kas pametuši savus grozus, un iestatiet pirmo e-pastu, ko nosūtīt pirmās stundas laikā pēc groza pamešanas. Barilliance pētījums atklāja, ka pirmā e-pasta sūtīšana īstajā brīdī var izraisīt 20,3% atgūšanas līmeni.
  1. Aicinājums uz rīcību: sniedziet skaidru aicinājumu rīkoties, vienlaikus izvairoties no tādiem jutīgiem vārdiem kā “pirkt” un “maksāt”. Tā vietā ieteicams izmantot zemākas saistības alternatīvas, piemēram, “Atgriezieties pie sava groza”, “Skatīt manu grozu”, “Pārskatīt vēlreiz” utt.
  1. Sociālais apliecinājums: Tā kā 91% cilvēku regulāri vai reizēm lasa tiešsaistes atsauksmes, ir pierādīts, ka sociālais apliecinājums ietekmē lēmumus par pirkumiem tiešsaistē. Izmantojiet recenzijas un atsauksmes, lai vairotu uzticību un uzticamību un pārliecinātu nepārliecinātos.
Pamesta iepirkumu groza piemērs - Sephora
Pamesto iepirkumu grozu e-pasts, ko sūta Sephora

Pamesta Iepirkumu Groza e-pasta temata rindiņas idejas

  • Mēs saglabājām Jūsu grozā Jūsu preces.
  • Jums palikušas dažas lietas savā [Uzņēmuma nosaukums] iepirkumu grozā.
  • Preces Jūsu grozā gaida Jūs
  • [Vārds], Jūsu groza derīguma termiņš tuvojas beigām.
  • 3…2…1 Laiks iztek. Ņemiet ciet [produkta nosaukums] tūlīt!
  • [Vārds], palikuši tikai daži [produkta vārds]. Ņemiet savus.
  • Hei, tas jau gandrīz izpārdots.
  • Iegūstiet [produkta nosaukumu], kamēr tas vēl ir pieejams.
  • Vai darīsiet to? Jūsu groza derīguma termiņš drīz beigsies.
  • Grozs tiks izdzēsts pēc 10…9…8…
  • Jūs drīz zaudēsit savu grozu…
  • Mēs, iespējams, nevarēsim saglabāt Jūsu grozu, pēdējais uzaicinājums!
  • Atlikušas [X] dienas: glābiet savu iepirkumu grozu tūliņ.
  • Gandrīz pabeigts…
  • Vai aizmirsāt par mani, [Vārds]? 😱
  • [Vārds], Jūsu grozs brīnās, kur Jūs esiet palicis.❤️
  • Jūsu grozs PRASĪJA mums nosūtīt šo atgādinājumu. 🙂
  • [Vārds], vai šis grozs ir Jūsu?
  • [Vārds], neļaujiet [produkta nosaukums] izslīdēt no rokām
  • [Vārds], mēs dzirdējām, ka interesējaties par [produkta nosaukums]
  • [Vārds], vai mums pieturēt [produkta nosaukums] priekš Jums?
  • Hei, [Vārds], kur Jūs palikāt?
  • Jūs esat nonācis jau tik tālu, [Vārds], nepadodieties!
  • Atgriezieties un nopietni ietaupiet. Atlaide ir šeit iekšā!
  • X% atlaide manam iepirkumu grozam? Jā, lūdzu!
  • [Vārds], bezmaksas piegāde precēm Jūsu grozā!
  • Pabeidziet pirkumu un saņemiet X% atlaidi.
  • Paņemiet X% atlaidi jūsu grozam pirms tā izgaist.
  • Vai X% atlaide jūsu grozam palīdzētu pabeigt darījumu?

10 pamesto iepirkšanās grozu e-pasta sagatvju piemēri

Izveidot tādu uzmanību piesaistošu pamesto grozu e-pastu, kas pamudinātu pabeigt pirkumu, varbūt krietns izaicinājums. Tālāk ir aprakstītas 10 vienkāršas pamesto iepirkumu grozu e-pasta sagataves, kuras varat izmantot e-pasta mārketinga kampaņās, lai uzlabotu grozu pamešanas līmeni un atgūtu potenciālos un pastāvīgos klientus, kas pametuši grozus.

‘Priecīgi palīdzēt’ e-pasta sagatave


Hi [Name],

I noticed that you added some [Brand] items to your cart but have yet to check out.

I just wanted to make sure all your questions are answered, and that you’re not having any problems with the checkout process.

I’m committed to doing everything I can to help you out. If you’re having trouble placing your order online or have any questions, simply reply to this email. Otherwise, you can finish your check out here:

RETURN TO BASKET
I look forward to hearing from you.
[YOUR SIGNATURE]

‘Bezmaksas piegāde’ e-pasta sagatave


[Name], your favorites can be shipped to you for FREE!

Did you know that you’re eligible for free shipping?

Not everyone gets this offer. Lucky you! Simply use this code [code number] at checkout and get your package delivered free of charge.

[cart details]

FINISH CHECKING OUT

Trouble checking out? We’re here to help! For any questions, just email us at [email address] or call us at [phone number] Monday through Friday 8 am – 6 pm EST.

‘Atlaides piedāvājums’ e-pasta sagatave


Hey [Name],

We noticed that you left some great stuff in your cart. To make it worth your while, here’s a 10% discount off of your entire purchase if you complete your order in the next 24 hours.

Just enter this code [coupon code] at checkout! But hurry as this code will expire shortly …

TAKE ME BACK TO MY CART

Here’s a reminder of what you added to your cart:

[cart details]

Issues? Just call us at [phone number] or drop us an email at [email address].
[YOUR SIGNATURE]

‘Pēdējais aicinājums’ e-pasta sagatave


[Name],

Did you leave something behind?

Oh yes, you did. A bunch of your favorites from your wishlist are still waiting in your cart.

Now is your chance to complete the order — the clock is ticking and we can’t hold them for you any longer. The demand is simply too high.

[countdown timer]

[cart details]

RESTORE MY CART

Don’t miss this opportunity.

‘Ķeriet piedāvājumu’ e-pasta sagatave


Hi [Name],

What happened? You almost ordered:

[cart details]

We’ve got a special deal for you! Use discount code [code number] when you checkout and save 10% on your order. The deal is available to you for the next 48 hours. Click this link to head back to your cart and grab your discount:

BACK TO [NAME’S] CART

P.S. If the discount coupon doesn’t work, simply notify us by responding to this email. We will resolve it.

‘Apskatiet šos’ e-pasta sagatave


Hi [Name],

It’s been a while since you left your shopping bag. Come back and show it some love. A simple click will do, and it’s all yours.

[cart details]

GET MY BAG

Here are some recommendations. Just for you.

[personalized product recommendations]

Having trouble checking out? Email us at [email address] or give us a call at [phone number].

‘Skat’, ko cilvēki saka’ e-pasta sagatave


Hey [Name],

Your shopping cart is about to expire. Still thinking about purchasing these items?

[Cart details]

RETURN TO CHECKOUT

If you still can’t decide, check out some reviews from recent purchasers:

[Review 1]
[Review 2]
[Review 3]
[More reviews]

Questions? Concerns? Please don’t hesitate to contact us!

‘Mēs pietaupījām Jūsu preces’ e-pasta sagatave


Hey [Name],

Heads up! To make your life easier we’ve saved the items that you recently put in your cart. Hurry back before they sell out! (Side note: shipping and returns are always free, so there’s no harm in just going for it.)

Here’s what you picked:

[cart details]

VIEW MY CART

If you’re on the fence or have any questions, call us at [phone number] or email us at [email address] – we’re around 24 hours, 7 days a week.

P.S. Take a peek at WHAT’S NEW THIS WEEK at [www.companywebsite.com]

‘Lieliska izvēle’ e-pasta sagatave


Hey [Name],

This is [Name] from [Company]. How’s it going?

I saw you left some products in your cart but didn’t put the order through. Did you need any assistance?

By the way, I really like [item/ items a customer picked], great choice!

If you need anything – let me know, I’m happy to help. Just shoot me an email. You can return to your cart by clicking the button below:

RETURN TO MY CART

I hope this helps.
[YOUR SIGNATURE]

‘Atpakaļ pie groza’ e-pasta sagatave


Hey [Name],

Looks like you left some [items] in your shopping cart on our site. Please, allow me to transport you back to your shopping cart. Free of charge.

Feel free to click literally any link in this email. They all go back to your shopping cart.

TELEPORT TO YOUR CART

If you have any questions or need a hand, just reply to this email and a customer service Ninja will help you out.

Cheers,
[YOUR SIGNATURE]

Pamesto iepirkumu grozu e-pasta sagataves – Biežāk Uzdotie Jautājumi

Vai ir vērts samazināt grozu pamešanas līmeni?

Ceļa kartējums

Uz šo jautājumu ir tikai viena atbilde, un atbilde ir – jā! Saskaņā ar datiem par iepirkšanās grozu pamešanu e-komercijas zīmoli zaudē $18 miljardus gadā pārdošanas ieņēmumu, jo potenciālie klienti atstāj veikalus, nepabeidzot pasūtījumus (avots). Papildus grozu pamešanas līmeņa samazināšanai ir jāpievēršas arī rūpīgai pamesto grozu stratēģijas izveidei un īstenošanai.

Kāds ir vidējais groza pamešanas līmenis?

Kāds ir vidējais groza pamešanas līmenis?

Tas var būt pārsteigums, bet vidējais grozu pamešanas līmenis visās nozarēs ir gandrīz 70%. 7 no 10 potenciālajiem klientiem nepabeidz iepirkšanās procesu (avots). Tas nenozīmē, ka ir pieņemami atrasties šajā līmenī, bet varat būt drošs, ka tas ir parasts izaicinājums, ar kuru nākas saskarties ikvienam e-komercijas uzņēmumam.

Cik “atgriezieties pie sava groza” e-pastus sūtīt?

E-pasta pārsūtīšana ar bultiņu pa labi

Nosūtiet vienu e-pastu, atgādinot potenciālajam klientam par viņu grozā esošajām precēm, bet neesiet pārāk uzmācīgs vai apnicīgs. Galu galā, jūs nevēlaties, lai kādi vērtīgi kontakti atteiktos no mārketinga komunikācijas tiksi tāpēc, ka esat pārāk uzmācīgs.

Free 14-day trial with no credit card input?

That's right! Save our abandoned cart email templates and start sending them out directly from LiveAgent. Find out just how easy it is today!

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Vai ir vērts samazināt grozu pamešanas līmeni?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Uz šo jautājumu ir tikai viena atbilde, un atbilde ir – jā! Saskaņā ar datiem par iepirkumu grozu pamešanu e-komercijas zīmoli zaudē $18 miljardus gadā kā pārdošanas ieņēmumus, jo potenciālie klienti atstāj veikalus, nepabeidzot pasūtījumus.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāds ir vidējais groza pamešanas līmenis?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tas var būt pārsteigums, bet vidējais grozu pamešanas līmenis visās nozarēs ir gandrīz 70%.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cik daudz pamestā iepirkumu groza e-pastu būtu jānosūta?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Nosūtiet vienu e-pastu, atgādinot potenciālajam klientam par viņa grozā esošajām precēm, bet neesiet pārāk uzmācīgs vai apnicīgs. Galu galā, jūs taču nevēlaties, lai kādi vērtīgi kontakti atteiktos no mārketinga komunikācijas vienkārši tāpēc, ka esat pārāk uzmācīgs.” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju