Bezmaksas Izmēģinājums
  • Templates
  • Pamesto iepirkšanās grozu e-pasta sagataves

Pamesto iepirkšanās grozu e-pasta sagataves

Pamestie iepirkumu grozi vienmēr ir bijuši viena no lielākajām problēmām, ar ko nākas saskarties tiešsaistes mazumtirgotājiem. Faktiski Statista atklāja, ka globāli iepirkumu groza pamešanas rādītājs 2019. gadā bija 69,57%. Šāds liels iepirkumu grozu pamešanas rādītājs nozīmē daudzus iespējamus ieņēmumu zaudējumus daudziem uzņēmumiem.

Lai gan nav iespējams pilnībā novērst grozu pamešanu, varat to samazināt, izmantojot vairākas taktikas un stratēģijas, piemēram, padarīt pasūtījuma pabeigšanas procesu pēc iespējas vieglāku, piedāvāt proaktīvu tiešsaistes čatu savā pasūtījuma pabeigšanas lapā un nosūtīt pamesto grozu e-pastus tiem, kaam radušās problēmas pabeigt pasūtīšanas procesu.

Kāpēc sūtīt pamesto iepirkumu grozu e-pastus?

Pamesto iepirkšanās grozu e-pasta sagataves
Saglabājiet mūsu e-pasta sagataves un nosūtiet tās ar vienu klikšķi tieši savā LiveAgent informācijas panelī

Pamesto iepirkumu grozu e-pasti ir viens no efektīvākajiem e-pastiem, kas tieši rada ieņēmumus. Saskaņā ar Moosend datiem 45% no visiem pamesto grozu e-pastiem tiek atvērti, 21% no visiem pamesto grozu e-pastiem tiek noklikšķināti, un 50% no šiem klikšķiem rada pabeigtu pirkumu. Tas nozīmē, ka var atgūt gandrīz 11% pircēju, vienkārši atgādinot par viņu pamestajiem groziem.

5 labākās stratēģijas, ko izmantot pamesto iepirkumu grozu e-pastos

  1. Piesaistoša temata rindiņa: 64% cilvēku izlemj, vai atvērt e-pastu, pamatojoties tikai uz temata rindiņu. Noteikti izveidojiet satriecošu temata rindiņu, jo tā var izrādīties izšķiroša vienīgā iespēja piesaistīt klienta uzmanību pārpludinātajā iesūtnē.
  1. Personalizācija: personalizētie e-pasti vienmēr tiek labāk atvērti un klikšķu skaits ir lielāks. Pamesto grozu e-pastus var personalizēt, vēršoties pie klienta un uzrunājot to vārdā un norādot preces, kuras tie atstājuši savā grozā.
  1. Laiks un biežums: apsveriet iespēju izveidot trīs e-pastu secību, lai atkārtoti sazinātos ar pircējiem, kas pametuši savus grozus, un iestatiet pirmo e-pastu, ko nosūtīt pirmās stundas laikā pēc groza pamešanas. Barilliance pētījums atklāja, ka pirmā e-pasta sūtīšana īstajā brīdī var izraisīt 20,3% atgūšanas līmeni.
  1. Aicinājums uz rīcību: sniedziet skaidru aicinājumu rīkoties, vienlaikus izvairoties no tādiem jutīgiem vārdiem kā “pirkt” un “maksāt”. Tā vietā ieteicams izmantot zemākas saistības alternatīvas, piemēram, “Atgriezieties pie sava groza”, “Skatīt manu grozu”, “Pārskatīt vēlreiz” utt.
  1. Sociālais apliecinājums: Tā kā 91% cilvēku regulāri vai reizēm lasa tiešsaistes atsauksmes, ir pierādīts, ka sociālais apliecinājums ietekmē lēmumus par pirkumiem tiešsaistē. Izmantojiet recenzijas un atsauksmes, lai vairotu uzticību un uzticamību un pārliecinātu nepārliecinātos.
Pamesta iepirkumu groza piemērs - Sephora
Pamesto iepirkumu grozu e-pasts, ko sūta Sephora

Pamesta Iepirkumu Groza e-pasta temata rindiņas idejas

  • Mēs saglabājām Jūsu grozā Jūsu preces.
  • Jums palikušas dažas lietas savā [Uzņēmuma nosaukums] iepirkumu grozā.
  • Preces Jūsu grozā gaida Jūs
  • [Vārds], Jūsu groza derīguma termiņš tuvojas beigām.
  • 3…2…1 Laiks iztek. Ņemiet ciet [produkta nosaukums] tūlīt!
  • [Vārds], palikuši tikai daži [produkta vārds]. Ņemiet savus.
  • Hei, tas jau gandrīz izpārdots.
  • Iegūstiet [produkta nosaukumu], kamēr tas vēl ir pieejams.
  • Vai darīsiet to? Jūsu groza derīguma termiņš drīz beigsies.
  • Grozs tiks izdzēsts pēc 10…9…8…
  • Jūs drīz zaudēsit savu grozu…
  • Mēs, iespējams, nevarēsim saglabāt Jūsu grozu, pēdējais uzaicinājums!
  • Atlikušas [X] dienas: glābiet savu iepirkumu grozu tūliņ.
  • Gandrīz pabeigts…
  • Vai aizmirsāt par mani, [Vārds]? 😱
  • [Vārds], Jūsu grozs brīnās, kur Jūs esiet palicis.❤️
  • Jūsu grozs PRASĪJA mums nosūtīt šo atgādinājumu. 🙂
  • [Vārds], vai šis grozs ir Jūsu?
  • [Vārds], neļaujiet [produkta nosaukums] izslīdēt no rokām
  • [Vārds], mēs dzirdējām, ka interesējaties par [produkta nosaukums]
  • [Vārds], vai mums pieturēt [produkta nosaukums] priekš Jums?
  • Hei, [Vārds], kur Jūs palikāt?
  • Jūs esat nonācis jau tik tālu, [Vārds], nepadodieties!
  • Atgriezieties un nopietni ietaupiet. Atlaide ir šeit iekšā!
  • X% atlaide manam iepirkumu grozam? Jā, lūdzu!
  • [Vārds], bezmaksas piegāde precēm Jūsu grozā!
  • Pabeidziet pirkumu un saņemiet X% atlaidi.
  • Paņemiet X% atlaidi jūsu grozam pirms tā izgaist.
  • Vai X% atlaide jūsu grozam palīdzētu pabeigt darījumu?

10 pamesto iepirkšanās grozu e-pasta sagatvju piemēri

Izveidot tādu uzmanību piesaistošu pamesto grozu e-pastu, kas pamudinātu pabeigt pirkumu, varbūt krietns izaicinājums. Tālāk ir aprakstītas 10 vienkāršas pamesto iepirkumu grozu e-pasta sagataves, kuras varat izmantot e-pasta mārketinga kampaņās, lai uzlabotu grozu pamešanas līmeni un atgūtu potenciālos un pastāvīgos klientus, kas pametuši grozus.

‘Priecīgi palīdzēt’ e-pasta sagatave

‘Bezmaksas piegāde’ e-pasta sagatave

‘Atlaides piedāvājums’ e-pasta sagatave

‘Pēdējais aicinājums’ e-pasta sagatave

‘Ķeriet piedāvājumu’ e-pasta sagatave

‘Apskatiet šos’ e-pasta sagatave

‘Skat’, ko cilvēki saka’ e-pasta sagatave

‘Mēs pietaupījām Jūsu preces’ e-pasta sagatave

‘Lieliska izvēle’ e-pasta sagatave

‘Atpakaļ pie groza’ e-pasta sagatave

Pamesto iepirkumu grozu e-pasta sagataves – Biežāk Uzdotie Jautājumi

Vai ir vērts samazināt grozu pamešanas līmeni?

Ceļa kartējums

Uz šo jautājumu ir tikai viena atbilde, un atbilde ir – jā! Saskaņā ar datiem par iepirkšanās grozu pamešanu e-komercijas zīmoli zaudē $18 miljardus gadā pārdošanas ieņēmumu, jo potenciālie klienti atstāj veikalus, nepabeidzot pasūtījumus (avots). Papildus grozu pamešanas līmeņa samazināšanai ir jāpievēršas arī rūpīgai pamesto grozu stratēģijas izveidei un īstenošanai.

Kāds ir vidējais groza pamešanas līmenis?

Pamesto iepirkšanās grozu e-pasta sagataves

Tas var būt pārsteigums, bet vidējais grozu pamešanas līmenis visās nozarēs ir gandrīz 70%. 7 no 10 potenciālajiem klientiem nepabeidz iepirkšanās procesu (avots). Tas nenozīmē, ka ir pieņemami atrasties šajā līmenī, bet varat būt drošs, ka tas ir parasts izaicinājums, ar kuru nākas saskarties ikvienam e-komercijas uzņēmumam.

Cik “atgriezieties pie sava groza” e-pastus sūtīt?

E-pasta pārsūtīšana ar bultiņu pa labi

Nosūtiet vienu e-pastu, atgādinot potenciālajam klientam par viņu grozā esošajām precēm, bet neesiet pārāk uzmācīgs vai apnicīgs. Galu galā, jūs nevēlaties, lai kādi vērtīgi kontakti atteiktos no mārketinga komunikācijas tiksi tāpēc, ka esat pārāk uzmācīgs.

Free 14-day trial with no credit card input?

That's right! Save our abandoned cart email templates and start sending them out directly from LiveAgent. Find out just how easy it is today!

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Vai ir vērts samazināt grozu pamešanas līmeni?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Uz šo jautājumu ir tikai viena atbilde, un atbilde ir – jā! Saskaņā ar datiem par iepirkumu grozu pamešanu e-komercijas zīmoli zaudē $18 miljardus gadā kā pārdošanas ieņēmumus, jo potenciālie klienti atstāj veikalus, nepabeidzot pasūtījumus.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāds ir vidējais groza pamešanas līmenis?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tas var būt pārsteigums, bet vidējais grozu pamešanas līmenis visās nozarēs ir gandrīz 70%.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cik daudz pamestā iepirkumu groza e-pastu būtu jānosūta?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Nosūtiet vienu e-pastu, atgādinot potenciālajam klientam par viņa grozā esošajām precēm, bet neesiet pārāk uzmācīgs vai apnicīgs. Galu galā, jūs taču nevēlaties, lai kādi vērtīgi kontakti atteiktos no mārketinga komunikācijas vienkārši tāpēc, ka esat pārāk uzmācīgs.” } }] }
Back to Templates Create account for FREE

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo