Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šabloni
  • Funkcijas pieprasījuma atbildes e-pasta sagataves

Funkcijas pieprasījuma atbildes e-pasta sagataves

Ja darbojieties SaaS tipa uzņēmumā, iespējams, jūs visu laiku saņemsit klientu pieprasījumus funkcijām. Funkciju pieprasījumi ir ziņas, ko klienti nosūta, lai iegūtu informāciju par funkciju, kas nav iekļauta jūsu produktā vai pakalpojumā. Funkciju pieprasījumu saņemšana nav jāuztver kā negatīva reakcija. Patiesībā tas nozīmē, ka jūsu klientiem pietiekami rūp jūsu produkts, lai viņi tērētu laiku un dalītos ar idejām par to, kā, pēc viņu domām, jūs varētu uzlabot savu produktu vai pakalpojumu.

Tomēr daudzi no šiem pieprasījumiem ne vienmēr būs saskaņā ar jūsu uzņēmuma redzējumu vai būs noderīgi lielākajai daļai klientu. Neatkarīgi no tā, vai ieviešat pieprasīto funkciju, jums joprojām ir jāreaģē uz klientiem profesionālā veidā un jānodrošina, ka jūsu vēstījums atstāj pozitīvu iespaidu. Piedāvājam dažus no labākajiem veidiem, kā atbildēt uz klientu funkciju pieprasījumiem, ieskaitot tādus, kas neietilpst jūsu plānos vai arī ir iespējami, bet netiks ieviesti tuvākajā nākotnē.

E-pasta sagatavju pielāgošana
Pielāgojiet e-pasta sagataves tieši programmā LiveAgent

Kā atbildēt uz klientu funkciju pieprasījumiem

  • Pateicieties klientiem par laiku, ko viņi veltīja, lai sazinātos, un dalītos atsauksmēs ar jums.
  • Ja tuvākajā laikā neplānojat strādāt pie pieprasītās funkcijas, esiet atklāts un godīgi atzīstiet, ka tas nav jūsu pašreizējos plānos.
  • Ja jūs jau strādājat ar kādu no pieprasītajām funkcijām, izvairieties sniegt precīzu informāciju par paredzamo laiku, jo klientu cerības, iespējams, būs grūti izmainīt gadījumā, ja tas neizdotos paredzētajā laikā.
  • Ja apsverat iespēju ieviest pieprasīto funkciju, informējiet klientus, ka grasāties atgriezties pie tā, ja un kad tā tiks izveidota.
  • Ja klients jautā par funkciju, kas vairs netiek piedāvāta, sniedziet godīgu skaidrojumu, kāpēc tas darīts, lai palīdzētu klientam izprast jūsu lēmumu.
  • Ir noderīgi, ja iespējams, piedāvājot risinājumu (atšķirīgu funkciju, kas kalpo līdzīgi) vai alternatīvu risinājumu (piemēram, integrāciju ar citu lietotni, kas labi darbojas kopā ar jūsu produktu/pakalpojumu).
  • Uzaiciniet klientus atkal sazināties, kad vien viņiem ir kādi citi jautājumi vai atsauksmes.
Funkcijas pieprasījuma atbildes e-pasta sagataves
Saglabājiet mūsu sagataves kā iepriekšsagatavotas ziņas un atbildiet uz funkciju pieprasījumiem ar vienu klikšķi.

7 funkciju pieprasījuma atbildes e-pasta sagataves

Tikt galā ar funkciju pieprasījumiem var būt izaicinājums. Lai gan nav ideāla veida, kā atbildēt uz visiem klientu funkciju pieprasījumiem, jo tas lielā mērā ir atkarīgs no konteksta, šeit ir 7 funkciju pieprasījumu atbildes e-pasta sagataves, kas var jums palīdzēt efektīvi veidot savas atbildes, vienlaikus nodrošinot, ka jūsu klienti ir apmierināti ar jūsu atbildi pat tad, ja jums viņu pieprasījums ir jānoraida.

Pateikt ‘nē’ funkciju pieprasījumiem

E-pasta sagatave Nr.1

E-pasta sagatave Nr.2

Pateikt ‘jā’ funkciju pieprasījumiem

E-pasta sagatave Nr.3

E-pasta sagatave Nr.4

Pateikt ‘varbūt’ funkciju pieprasījumiem

E-pasta sagatave Nr.5

E-pasta sagatave Nr.6

Atbildēt, kad funkcija vairs netiek piedāvāta

E-pasta sagatave Nr.7

Funkciju pieprasījuma atbildes e-pasts – Biežāk uzdotie jautājumi

Kas ir funkcijas pieprasījums?

Ja lietotāji atrod produktā kļūdu vai pieprasa uzlabojumus, viņi var informēt ražotāju, iesniedzot funkcijas pieprasījumu.

Kā atbildēt uz funkcijas pieprasījumu?

Atbildiet visiem klientiem, kas iesniedz funkcijas pieprasījumu, jautājot, vai viņi var sīkāk aprakstīt šo funkciju/kļūdu. Ja pieprasījums ir konkrēts, varat to pievienot savam izstrādes plānam.

Kā izsekot funkcijas pieprasījumam?

Funkciju pieprasījumus jūs varat saņemt kā pieteikumus palīdzības dienesta programmatūrā. Programmā LiveAgent varat noteikt to prioritāti un iestatīt atrisināšanas termiņu.

Save our templates as canned messages and reply to feature requests with one click.

Test our canned messages with a free 14-day trial today. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas ir funkcijas pieprasījums?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ja lietotāji atrod kļūdu produktā vai pieprasa uzlabojumus, viņi par to var informēt ražotāju, iesniedzot funkcijas pieprasījumu. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā atbildēt uz funkcijas pieprasījumu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Atbildiet visiem klientiem, kas iesniedz funkcijas pieprasījumu, jautājot, vai viņi var sīkāk aprakstīt šo funkciju/kļūdu. Ja pieprasījums ir konkrēts, varat to pievienot izstrādes plānam.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā izsekot funkcijas pieprasījumam?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Funkciju pieprasījumus varat saņemt kā pieteikumus palīdzības dienesta programmatūrā. Programmā LiveAgent varat noteikt to prioritāti un iestatīt atrisināšanas termiņu.” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju