Bezmaksas Izmēģinājums
  • Šabloni
  • Funkcijas pieprasījuma atbildes e-pasta sagataves

Funkcijas pieprasījuma atbildes e-pasta sagataves

Ja darbojieties SaaS tipa uzņēmumā, iespējams, jūs visu laiku saņemsit klientu pieprasījumus funkcijām. Funkciju pieprasījumi ir ziņas, ko klienti nosūta, lai iegūtu informāciju par funkciju, kas nav iekļauta jūsu produktā vai pakalpojumā. Funkciju pieprasījumu saņemšana nav jāuztver kā negatīva reakcija. Patiesībā tas nozīmē, ka jūsu klientiem pietiekami rūp jūsu produkts, lai viņi tērētu laiku un dalītos ar idejām par to, kā, pēc viņu domām, jūs varētu uzlabot savu produktu vai pakalpojumu.

Tomēr daudzi no šiem pieprasījumiem ne vienmēr būs saskaņā ar jūsu uzņēmuma redzējumu vai būs noderīgi lielākajai daļai klientu. Neatkarīgi no tā, vai ieviešat pieprasīto funkciju, jums joprojām ir jāreaģē uz klientiem profesionālā veidā un jānodrošina, ka jūsu vēstījums atstāj pozitīvu iespaidu. Piedāvājam dažus no labākajiem veidiem, kā atbildēt uz klientu funkciju pieprasījumiem, ieskaitot tādus, kas neietilpst jūsu plānos vai arī ir iespējami, bet netiks ieviesti tuvākajā nākotnē.

E-pasta sagatavju pielāgošana
Pielāgojiet e-pasta sagataves tieši programmā LiveAgent

Kā atbildēt uz klientu funkciju pieprasījumiem

  • Pateicieties klientiem par laiku, ko viņi veltīja, lai sazinātos, un dalītos atsauksmēs ar jums.
  • Ja tuvākajā laikā neplānojat strādāt pie pieprasītās funkcijas, esiet atklāts un godīgi atzīstiet, ka tas nav jūsu pašreizējos plānos.
  • Ja jūs jau strādājat ar kādu no pieprasītajām funkcijām, izvairieties sniegt precīzu informāciju par paredzamo laiku, jo klientu cerības, iespējams, būs grūti izmainīt gadījumā, ja tas neizdotos paredzētajā laikā.
  • Ja apsverat iespēju ieviest pieprasīto funkciju, informējiet klientus, ka grasāties atgriezties pie tā, ja un kad tā tiks izveidota.
  • Ja klients jautā par funkciju, kas vairs netiek piedāvāta, sniedziet godīgu skaidrojumu, kāpēc tas darīts, lai palīdzētu klientam izprast jūsu lēmumu.
  • Ir noderīgi, ja iespējams, piedāvājot risinājumu (atšķirīgu funkciju, kas kalpo līdzīgi) vai alternatīvu risinājumu (piemēram, integrāciju ar citu lietotni, kas labi darbojas kopā ar jūsu produktu/pakalpojumu).
  • Uzaiciniet klientus atkal sazināties, kad vien viņiem ir kādi citi jautājumi vai atsauksmes.
Funkcijas pieprasījuma atbildes e-pasta sagataves
Saglabājiet mūsu sagataves kā iepriekšsagatavotas ziņas un atbildiet uz funkciju pieprasījumiem ar vienu klikšķi.

7 funkciju pieprasījuma atbildes e-pasta sagataves

Tikt galā ar funkciju pieprasījumiem var būt izaicinājums. Lai gan nav ideāla veida, kā atbildēt uz visiem klientu funkciju pieprasījumiem, jo tas lielā mērā ir atkarīgs no konteksta, šeit ir 7 funkciju pieprasījumu atbildes e-pasta sagataves, kas var jums palīdzēt efektīvi veidot savas atbildes, vienlaikus nodrošinot, ka jūsu klienti ir apmierināti ar jūsu atbildi pat tad, ja jums viņu pieprasījums ir jānoraida.

Pateikt ‘nē’ funkciju pieprasījumiem

E-pasta sagatave Nr.1

Hi [Name],

Thank you for contacting us. You’re asking a great question. I can definitely see how this feature could be beneficial, but unfortunately, it’s not something that we can offer right now.

Could you please explain what you were hoping to achieve with this feature (in the event that [Product] did support that feature)? If you do let me know, I can possibly recommend a workaround or alternative solution.

I’m sorry that we can’t offer you this exact feature, but please tell me if there’s anything else that I can help with.

Regards,
[YOUR SIGNATURE]

E-pasta sagatave Nr.2

Hi [Name],

Thank you so much for emailing me about this. Right now, we do not have this feature available. I can certainly understand how that might be frustrating for you, especially given the scenario you described.

That being said, we aren’t planning on building this into our feature set at this point in time since it doesn’t fit into our current product roadmap. I’m going to pass along your thoughts and needs to our product development team, and I will let you know if this becomes something that we might build in the future.

Thanks again for contacting me. Please don’t hesitate to reach out if you have any other ideas.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Pateikt ‘jā’ funkciju pieprasījumiem

E-pasta sagatave Nr.3

Hi [Name],

Thank you for taking the time to contact us. There’s no way to do that at the moment, but the good news is that we have already started working on that feature, and it will be available in one of our upcoming releases.

I’m going to make sure that we reach out to you as soon as this feature goes live. Is this the best email to send that notification to?

In the meantime, I recommend [alternative solution]. If you have any other questions or feedback – please don’t hesitate to let us know.

Cheers,
[YOUR SIGNATURE]

E-pasta sagatave Nr.4

Hi [Name],

Thanks so much for reaching out about this and sharing your perspective. While we currently don’t offer this feature, we are planning on offering something similar to it in the near future. I can’t give you the exact timeline of when it will be ready, but I can tell you that it’s already in the works and we’ll have it released within the next few months.

I just added you to the follow-up list, so as soon as we do have news regarding this feature, we’ll be sure to reach out. Feel free to let us know if you have any other questions or feedback.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Pateikt ‘varbūt’ funkciju pieprasījumiem

E-pasta sagatave Nr.5

Hi [Name],

Thank you so much for reaching out – that is a great suggestion and I appreciate you explaining how it would help you out. We have had other customers asking about this feature as well. While we’re actively looking into the possibility of developing it – it isn’t on our product roadmap for the next few months.

That said, I have added you to the follow-up list, so you can be sure you’ll be the first to know if and when anything changes on the status of this feature.

Though we can’t offer exactly what you’re after, I do have a suggestion that might get you most of what you need: [different features with a similar functionality].

Please, let me know if you have other questions, concerns, or feedback.

Have a great day,
[YOUR SIGNATURE]

E-pasta sagatave Nr.6

Hi [Name],

Thank you for using [Product/ Service] and moreover, for caring enough to send us your suggestion. We genuinely appreciate it.

There is no way to do what you’re asking for at the moment, unfortunately. While we don’t have plans to build anything like that in the nearest future, I can definitely understand why this would be a handy feature for you and other users.

I’m going to pass along your request to our product development team so that they can consider this moving forward and weigh it against our current product roadmap. In the meantime, I’ll be sure to reach out to you if anything changes about this or we start to work on it.

Thanks again for writing in and I’m sorry that I didn’t have better immediate news for you.

Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Atbildēt, kad funkcija vairs netiek piedāvāta

E-pasta sagatave Nr.7

Hi [Name],

Thank you for writing in and sharing your specific case. I understand how frustrating it must be to lose a feature that you’ve come to rely on, however, it’s not something we plan to replace. Let me give you a bit more context on why we made that change and how it will hopefully benefit you and other customers in the long run.

In short, it was a complex feature to maintain. It wasn’t being used by the majority of our customers, which meant we were spending a lot of development time and resources on something that wasn’t making our product better for most people.

That being said, by deciding to drop it, we’ve been able to allocate those resources into building [features X and Y], that have been long-awaited by many users – and you’ll see them rolling out much sooner than we originally planned.

I realize that it doesn’t solve your immediate issue, though. Some of our customers have found that [alternative feature] is a good substitute for that functionality. I hope that helps to some extent.

Thanks once again for taking the time to reach out. If you have any other questions, feedback, or concerns, please let me know.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Funkciju pieprasījuma atbildes e-pasts – Biežāk uzdotie jautājumi

Kas ir funkcijas pieprasījums?

Ja lietotāji atrod produktā kļūdu vai pieprasa uzlabojumus, viņi var informēt ražotāju, iesniedzot funkcijas pieprasījumu.

Kā atbildēt uz funkcijas pieprasījumu?

Atbildiet visiem klientiem, kas iesniedz funkcijas pieprasījumu, jautājot, vai viņi var sīkāk aprakstīt šo funkciju/kļūdu. Ja pieprasījums ir konkrēts, varat to pievienot savam izstrādes plānam.

Kā izsekot funkcijas pieprasījumam?

Funkciju pieprasījumus jūs varat saņemt kā pieteikumus palīdzības dienesta programmatūrā. Programmā LiveAgent varat noteikt to prioritāti un iestatīt atrisināšanas termiņu.

Save our templates as canned messages and reply to feature requests with one click.

Test our canned messages with a free 14-day trial today. No credit card required.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas ir funkcijas pieprasījums?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ja lietotāji atrod kļūdu produktā vai pieprasa uzlabojumus, viņi par to var informēt ražotāju, iesniedzot funkcijas pieprasījumu. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā atbildēt uz funkcijas pieprasījumu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Atbildiet visiem klientiem, kas iesniedz funkcijas pieprasījumu, jautājot, vai viņi var sīkāk aprakstīt šo funkciju/kļūdu. Ja pieprasījums ir konkrēts, varat to pievienot izstrādes plānam.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā izsekot funkcijas pieprasījumam?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Funkciju pieprasījumus varat saņemt kā pieteikumus palīdzības dienesta programmatūrā. Programmā LiveAgent varat noteikt to prioritāti un iestatīt atrisināšanas termiņu.” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju