• Šabloni
  • Zināšanu bāze: Darba uzsākšanas sagataves

Zināšanu bāze: Darba uzsākšanas sagataves

Mūsdienās klienti novērtē iespēju meklēt informāciju patstāvīgi. Mūsdienu klienti ne vienmēr vēlas konsultēties ar klientu servisu par katru problēmu. Tieši tāpēc arvien vairāk uzņēmumu veido zināšanu bāzes – pašapkalpošanās portālus, kuros ir vitāli svarīga informācija par produktu vai pakalpojumu.

Zināšanu bāzes darba uzsākšanas sagatave
Liveagent raksts “Darba uzsākšana” zināšanu bāzē

Zināšanu bāze – vai jūsu uzņēmumam tāda ir vajadzīga?

Saskaņā ar Forrester sniegto informāciju 81% pieaugušo, kas ir tiešsaistē, kādā brīdī ir iepazinušies ar biežāk uzdoto jautājumu lappusēm vai zināšanu bāzēm, lai meklētu informāciju, kas palīdzētu atrisināt problēmu vai vienkārši atbildētu uz viņu jautājumiem. Turklāt tas pats pētījums parādīja, ka vairāk nekā 53% pieaugušo pircēju drīzāk atteiksies no pirkuma tiešsaistē, ja viņi nevar ātri un neatkarīgi atrast atbildi uz savu jautājumu.

Secinājums ir diezgan vienkāršs: ja vēlaties apmierināt klientu cerības, piedāvājiet tiem pašapkalpošanās iespēju. Zināšanu bāze tam ir lielisks risinājums. Šajā rakstā atradīsiet sagataves “Darba uzsākšanas” zināšanu bāzes rakstiem.

Peter Komornik

LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes tērzētavu, biļešu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj Jums sniegt lielisku atbalstu saviem klientiem.

Peter Komornik, izpilddirektors
logo slido black

Zināšanu bāze: darba uzsākšanas sagataves

1. Darba uzsākšanas sagatave


Welcome to the [company] Knowledge Base!

We’re happy to see that you have decided to use our knowledge base. We hope that you will be able to find all the answers to your questions related to our product/service here.

This platform is a friendly space where you can look for content according to your interests, ask questions, share opinions, support your fellow users, and get help from others 🙂

[Most important info about your product or service presented in an easy-to-digest way]: Before you dive deeper into our “How to” articles, tutorials, and video presentations, here’s some basic information you need to know about [product/service]:

Concise piece of information 1
Concise piece of information 2
Concise piece of information 3

Once again, we’re thrilled to see you here, and we hope you will find this knowledge base useful.
If you have any other questions, doubts, or problems, you can always contact our customer support team. Just click here to initiate a chat or call us at [phone number].

2. Darba uzsākšanas sagatave

Hey there! Welcome to our knowledge base, a place where you can find answers to your most urgent questions in mere seconds.

This space exists because we want you to be able to resolve issues related to [product/service] on your own using the search function. Just type your question or some related keywords into the top right window and click “Search”.

[FAQ] Here’s a list of the most frequently asked questions that we receive from our users. Remember, reading them now may save you time later!

Frequently Asked Question 1 and link to the answer
Frequently Asked Question 2 and link to the answer
Frequently Asked Question 3 and link to the answer

Good luck, and we hope you’ll enjoy using [product/service]!

3. Darba uzsākšanas sagatave


You’re finally here, welcome!

Since you are getting started with [product/service], here are a few knowledge base articles you may find useful:

Related article 1
Related article 2
Related article 3

If you can’t find answers to your most challenging questions, you can always reach out to us. Just shoot us an email at [email address], message us on any social media platform, or use the live chat to get in touch with one of our agents.

We’re always happy to help!

Customer Support Team at [company]

Biežāk uzdotie jautājumi

Cik garam būtu jābūt zināšanu bāzes “Darba uzsākšana” rakstam?

Ievadrakstam “Darba uzsākšana” vajadzētu būt diezgan īsam un kodolīgam. Tā uzdevums ir sveikt lietotājus un sniegt viņiem visnoderīgāko pamatinformāciju, lai sāktu savu ceļu ar jūsu produktu vai pakalpojumu. Atcerieties, ka daudzi cilvēki nelasa garus teksta gabalus. Tā vietā viņi caurskata tekstu, meklējot vārdus vai frāzes, kas attiecas uz viņu meklējumu.

Tāpēc jums ir jācenšas saglabāt savu rakstu “Darba uzsākšana” īsu, patīkamu un atbilstošu saviem klientiem. Ja iespējams, tam vajadzētu būt 150-200 vārdu garam.

Kādu rakstīšanas toni būtu jālieto?

Raksta “Darba uzsākšana” rakstīšanas tonim ir jāatbilst jūsu zīmola vai uzņēmuma vispārējai saziņai. Ja viss pārējais komandu veidotais saturs tiek uzturēts vieglā, ikdienas sarunu tonī, ir lietderīgi turpināt šādu saziņu arī zināšanu bāzes rakstos. Turklāt pārliecinieties, vai valoda, kas tiek izmantota zināšanu bāzes rakstu veidošanā, ir pietiekoši vienkārša un viegli uztverama pat tiem lietotājiem, kuri nav apsviedīgi tehnoloģiju jomā.

Kāda informācija būtu jāiekļauj katrā “Darba uzsākšanas” rakstā?

Lai gan raksta “Darba uzsākšana” struktūra var atšķirties atkarībā no uzņēmuma, ir daži kopīgi elementi, kas katram rakstam būtu jāaptver. Šie elementi ietver īsus produktu vai pakalpojumu aprakstus, biežāk uzdotos jautājumus, saites uz visnoderīgākajiem resursiem un to, kā sazināties ar klientu apkalpošanas nodaļu.

Precīza “Darba uzsākšanas” raksta struktūra ir atkarīga no jūsu piedāvātā produkta vai pakalpojuma veida, lietotāju tehniskajām zināšanām un pieredzes, kā arī visbiežāk sastopamajām problēmām, ar kurām klienti saskaras, izmantojot jūsu produktu vai pakalpojumu.

Izmēģiniet LiveAgent Jau Šodien​

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Cik garam būtu jābūt zināšanu bāzes Darba uzsākšanas rakstam?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ievadrakstam vajadzētu būt diezgan īsam un kodolīgam. Tā uzdevums ir sveikt lietotājus un sniegt viņiem visnoderīgāko pamatinformāciju, lai sāktu savu ceļu ar jūsu produktu vai pakalpojumu. Ja iespējams, tam vajadzētu būt 150-200 vārdu garam.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāda rakstīšanas toni būtu jālieto?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ja viss pārējais komandas izveidotais saturs tiek uzturēts vieglā, ikdienas sarunas tonī, ir lietderīgi turpināt šāda veida toni arī zināšanu bāzes rakstos. Turklāt pārliecinieties, vai valoda, kas tiek izmantota zināšanu bāzes rakstu veidošanā, ir pietiekoši vienkārša un viegli uztverama pat tiem lietotājiem, kuri nav prasmīgi tehnoloģiju jomā.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāda informācija jāiekļauj katrā darba uzsākšanas rakstā?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Rakstā būtu jāiekļauj tādi elementi kā īss produktu vai pakalpojumu apraksts, biežāk uzdotie jautājumi, saites uz visnoderīgākajiem resursiem un tas, kā sazināties ar klientu apkalpošanas nodaļu.” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju