Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šabloni
  • Zināšanu bāze: Darba uzsākšanas sagataves

Zināšanu bāze: Darba uzsākšanas sagataves

Mūsdienās klienti novērtē iespēju meklēt informāciju patstāvīgi. Mūsdienu klienti ne vienmēr vēlas konsultēties ar klientu servisu par katru problēmu. Tieši tāpēc arvien vairāk uzņēmumu veido zināšanu bāzes – pašapkalpošanās portālus, kuros ir vitāli svarīga informācija par produktu vai pakalpojumu.

Zināšanu bāzes darba uzsākšanas sagatave
Liveagent raksts “Darba uzsākšana” zināšanu bāzē

Zināšanu bāze – vai jūsu uzņēmumam tāda ir vajadzīga?

Saskaņā ar Forrester sniegto informāciju 81% pieaugušo, kas ir tiešsaistē, kādā brīdī ir iepazinušies ar biežāk uzdoto jautājumu lappusēm vai zināšanu bāzēm, lai meklētu informāciju, kas palīdzētu atrisināt problēmu vai vienkārši atbildētu uz viņu jautājumiem. Turklāt tas pats pētījums parādīja, ka vairāk nekā 53% pieaugušo pircēju drīzāk atteiksies no pirkuma tiešsaistē, ja viņi nevar ātri un neatkarīgi atrast atbildi uz savu jautājumu.

Secinājums ir diezgan vienkāršs: ja vēlaties apmierināt klientu cerības, piedāvājiet tiem pašapkalpošanās iespēju. Zināšanu bāze tam ir lielisks risinājums. Šajā rakstā atradīsiet sagataves “Darba uzsākšanas” zināšanu bāzes rakstiem.

Peter Komornik

LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes tērzētavu, biļešu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj Jums sniegt lielisku atbalstu saviem klientiem.

Peter Komornik, izpilddirektors
logo slido black

Zināšanu bāze: darba uzsākšanas sagataves

1. Darba uzsākšanas sagatave

2. Darba uzsākšanas sagatave

3. Darba uzsākšanas sagatave

Biežāk uzdotie jautājumi

Cik garam būtu jābūt zināšanu bāzes “Darba uzsākšana” rakstam?

Ievadrakstam “Darba uzsākšana” vajadzētu būt diezgan īsam un kodolīgam. Tā uzdevums ir sveikt lietotājus un sniegt viņiem visnoderīgāko pamatinformāciju, lai sāktu savu ceļu ar jūsu produktu vai pakalpojumu. Atcerieties, ka daudzi cilvēki nelasa garus teksta gabalus. Tā vietā viņi caurskata tekstu, meklējot vārdus vai frāzes, kas attiecas uz viņu meklējumu.

Tāpēc jums ir jācenšas saglabāt savu rakstu “Darba uzsākšana” īsu, patīkamu un atbilstošu saviem klientiem. Ja iespējams, tam vajadzētu būt 150-200 vārdu garam.

Kādu rakstīšanas toni būtu jālieto?

Raksta “Darba uzsākšana” rakstīšanas tonim ir jāatbilst jūsu zīmola vai uzņēmuma vispārējai saziņai. Ja viss pārējais komandu veidotais saturs tiek uzturēts vieglā, ikdienas sarunu tonī, ir lietderīgi turpināt šādu saziņu arī zināšanu bāzes rakstos. Turklāt pārliecinieties, vai valoda, kas tiek izmantota zināšanu bāzes rakstu veidošanā, ir pietiekoši vienkārša un viegli uztverama pat tiem lietotājiem, kuri nav apsviedīgi tehnoloģiju jomā.

Kāda informācija būtu jāiekļauj katrā “Darba uzsākšanas” rakstā?

Lai gan raksta “Darba uzsākšana” struktūra var atšķirties atkarībā no uzņēmuma, ir daži kopīgi elementi, kas katram rakstam būtu jāaptver. Šie elementi ietver īsus produktu vai pakalpojumu aprakstus, biežāk uzdotos jautājumus, saites uz visnoderīgākajiem resursiem un to, kā sazināties ar klientu apkalpošanas nodaļu.

Precīza “Darba uzsākšanas” raksta struktūra ir atkarīga no jūsu piedāvātā produkta vai pakalpojuma veida, lietotāju tehniskajām zināšanām un pieredzes, kā arī visbiežāk sastopamajām problēmām, ar kurām klienti saskaras, izmantojot jūsu produktu vai pakalpojumu.

Izmēģiniet LiveAgent Jau Šodien​

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Cik garam būtu jābūt zināšanu bāzes Darba uzsākšanas rakstam?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ievadrakstam vajadzētu būt diezgan īsam un kodolīgam. Tā uzdevums ir sveikt lietotājus un sniegt viņiem visnoderīgāko pamatinformāciju, lai sāktu savu ceļu ar jūsu produktu vai pakalpojumu. Ja iespējams, tam vajadzētu būt 150-200 vārdu garam.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāda rakstīšanas toni būtu jālieto?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ja viss pārējais komandas izveidotais saturs tiek uzturēts vieglā, ikdienas sarunas tonī, ir lietderīgi turpināt šāda veida toni arī zināšanu bāzes rakstos. Turklāt pārliecinieties, vai valoda, kas tiek izmantota zināšanu bāzes rakstu veidošanā, ir pietiekoši vienkārša un viegli uztverama pat tiem lietotājiem, kuri nav prasmīgi tehnoloģiju jomā.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāda informācija jāiekļauj katrā darba uzsākšanas rakstā?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Rakstā būtu jāiekļauj tādi elementi kā īss produktu vai pakalpojumu apraksts, biežāk uzdotie jautājumi, saites uz visnoderīgākajiem resursiem un tas, kā sazināties ar klientu apkalpošanas nodaļu.” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju