Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šabloni
  • Atgādinājuma e-pasta sagataves

Atgādinājuma e-pasta sagataves

Neveiksmīgie maksājumi ir skarba realitāte lielākajai daļai SaaS (programmatūra kā pakalpojums) un uz parakstīšanos balstīto uzņēmumu, un rezultātā tie vidēji zaudē aptuveni 9% no saviem ikmēneša regulārajiem ieņēmumiem. Par laimi, lielākā daļa neveiksmīgo maksājumu notiek netīši, klientam pat nezinot, kas noticis, līdz viņš saņem e-pasta atgādinājumu. Lai gan jūsu komandai un klientiem tā var būt diezgan nepatīkama pieredze, jūs varat efektīvi izmantot labi uzrakstītus atgādinājuma e-pastus, lai novērstu netīšu neapmierinātību un atgūtu zaudētos ieņēmumus. Tālāk ir minēti daži galvenie aspekti, kas jāatceras, sastādot un nosūtot klientiem atgādinājuma e-pastus, kā arī dažas lietošanai gatavas, efektīvas e-pasta sagataves, kas balstās uz reālās dzīves piemēriem.

Kas ir atgādinājuma e-pasti?

Atgādinājuma e-pasti ir transakciju e-pastu veids (parasti tie ir vairāki secīgi e-pasti), ko nosūta SaaS un uz abonēšanu balstīti biznesi, lai informētu klientus par maksājumu problēmām, piemēram, par neizdevušos abonēšanas apmaksu, kredītkartēm, kurām beidzies termiņš, vai nokavētiem maksājumiem. Šie e-pasti parasti informē lietotājus par viņu konta statusu un piedāvā iespēju atjaunināt viņu norēķinu informāciju un veikt maksājumu, lai turpinātu lietot produktu vai pakalpojumu. Atgādinājuma e-pasti ir efektīvs veids, kā samazināt klientu neapmierinātību un palielināt noturēšanu.

hulu_atgādinājuma_e-pasta_piemērs

Labākās prakses atgādinājuma e-pastiem

1. Sūtiet e-pastus no reālas personas

Pat tad, ja atgādinājums e-pasti ir pilnībā automatizēti, to sūtīšana no reālas personas padara tos cilvēcīgākus un uzticamākus un palīdz pamanīt jūsu e-pastus. Pētījumi atklāja, ka personas vārda izmantošana vispārīgas e-pasta adreses vai uzņēmuma nosaukuma vietā var palielināt izlasīšanas līmeni pat par 35%.

2. Ļaujiet atbildēt

Nodrošiniet, lai e-pasti tiktu nosūtīti no e-pasta adreses, uz kuru klienti var atbildēt, ja viņi saskaras ar jebkādām problēmām vai vēlas uzdot papildu jautājumus. Adreses “Neatbildiet” var tikai radīt lielāku klientu neapmierinātību, jo neesat ļāvis viņiem viegli vērsties pie jums, ja viņi to vēlas.

3. Atgādiniet viņiem, ko viņi zaudē

Tā vietā, lai vienkārši informētu klientus par to, ka viņu maksājums netika veikts, un lūgtu viņiem atjaunināt kredītkartes detalizēto informāciju, jūs varat pievienot zināmu steidzamības sajūtu. Atgādiniet viņiem, ko tieši viņi zaudēs, ja neveiks nepieciešamās darbības (piemēram, zaudēs piekļuvi savam kontam un vēsturiskajiem datiem, pakalpojuma pārtraukums utt.).

nyt atgādinājuma e-pasta piemērs

4. Iekļaujiet skaidru Aicinājumu uz Darbību un nākamos soļus

Skaidrs aicinājums uz darbību ir viena no kritiskākajām atgādinājuma e-pasta daļām. Pievienojiet tiešu saiti, kas ļaus klientiem atjaunināt norēķinu informāciju, neatverot citu logu, piesakoties tajā vai klikšķinot daudzas reizes. Nodrošiniet, lai viņi zinātu, cik ilgs laiks atlicis līdz konta deaktivizēšanai, ja vien maksājums netiek veikts.

5. Piedāvājiet alternatīvu

Pamatojoties uz cenu noteikšanas modeli, varat klientiem piedāvāt alternatīvu konta atcelšanai, piemēram, pazemināšanu uz bezmaksas plānu, līdz viņi atjaunina norēķinu informāciju vai piedāvājiet īpašu atlaidi, lai turpinātu izmantot jūsu pakalpojumu. Šī alternatīva varētu būt izdevīga, ja maksājums nav noticis nepietiekamu līdzekļu dēļ.

Atgādinājuma e-pasta temata piemēri

  • Nepieciešama Darbība – Jūsu [Produkta] maksājums neizdevās
  • Rīkojieties tūlīt, lai saglabātu savu [Produkta] abonementu
  • Mēs nevarējām apstrādāt jūsu [Produkta] maksājumu
  • Jūsu [Produkta] maksājums netika veikts
  • Jūsu [Produkta] maksājums tika noraidīts
  • Oho! Jūsu maksājums par [Produkts] neizdevās
  • Norēķinu problēma — atjauniniet savu norēķinu informāciju
spotify atgādinājuma e-pasta piemērs

Desmit atgādinājuma e-pasta sagatavju piemēri

1. Brīdinājuma e-pasts

2. Pamata īss atgādinājuma e-pasts

Design your own dunning emails

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

3. Pamata paplašināts atgādinājuma e-pasts

4. Ikdienas atgādinājuma e-pasts

5. Personalizēts atgādinājuma e-pasts

6. “Zaudējumu novēršanas” atgādinājuma e-pasts

7. Atgādinājuma e-pastu sērija – e-pasts Nr.1

8. Atgādinājuma e-pastu sērija – sekojošs e-pasts Nr.2

9. Atgādinājuma e-pastu sērija – sekojošs e-pasts Nr.3

10. Atgādinājuma e-pastu sērija – “pēdējā brīdinājuma” e-pasts Nr.4

Izmēģiniet LiveAgent Jau Šodien​

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot GetApp G2 Crowd

Biežāk uzdotie jautājumi par atgādinājuma e-pastiem

Kāpēc atgādinājuma e-pasti ir svarīgi?

Daudzi uzņēmumu īpašnieki jūtas neērti, kad jāsūta saviem klientiem atgādinājuma e-pasti. Tomēr, tā kā lielākā daļa nesekmīgo maksājumu parasti notiek nejauši (piemēram, kredītkartes derīguma termiņa beigu dēļ), atgādinājuma e-pasta vēstules var būt patiešām efektīvas, palīdzot uzņēmumiem atgūt neizdevušos maksājumus un samazināt netīšu neapmierinātību.

Cik daudz atgādinājuma e-pastu būtu jāsūta?

Tā kā transakciju e-pasti bieži vien tiek ignorēti, viena paša atgādinājuma e-pasta nosūtīšana ir viena no lielākajām iespējamām kļūdām. Ja vēlaties atgūt lielākus ieņēmumus no neveiksmīgiem maksājumiem, apsveriet iespēju viena atgādinājuma vietā nosūtīt e-pastu sēriju. Ieteicams mēnesī nosūtīt vismaz trīs atgādinājuma e-pastus ar nedaudz atšķirīgu tekstu.

Vai vajadzētu sūtīt brīdinājuma e-pastus?

Tā kā mūsdienās tiek izmantotas tādas tehnoloģijas kā kredītkaršu atkārtota apstrāde, daudzi nesekmīgie maksājumi var tikt automātiski apstrādāti bez nepieciešamības jūsu komandai apgrūtināt klientus ar brīdinājumiem pirms atgādināšanas. Tādā gadījumā pirms atgādinājuma e-pasti ne tikai nodrošina nulles vērtību, bet var būt pat kaitinoši jūsu klientiem, tāpēc no tiem ir jāizvairās.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kāpēc atgādinājuma e-pasti ir svarīgi?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Daudzi uzņēmumu īpašnieki jūtas neērti, kad jāsūta saviem klientiem atgādinājuma e-pasti. Tomēr, tā kā lielākā daļa neizdevušos maksājumu parasti notiek nejauši (piemēram, kredītkartes derīguma termiņa beigu dēļ), atgādinājuma e-pasti var būt patiešām efektīvi, palīdzot uzņēmumiem atgūt neizdevušos maksājumus un samazināt netīšo neapmierinātību.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cik daudz atgādinājuma e-pastu būtu jāsūta?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tā kā transakciju e-pasti bieži vien tiek ignorēti, viena e-pasta nosūtīšana ir viena no lielākajām iespējamām kļūdām. Ja vēlaties atgūt lielākus ieņēmumus no neveiksmīgiem maksājumiem, apsveriet iespēju viena atgādinājuma vietā nosūtīt e-pastu sēriju. Ieteicams mēnesī nosūtīt vismaz trīs atgādinājuma e-pastus ar nedaudz atšķirīgu tekstu.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Vai būtu jāsūta brīdinājuma e-pasti pirms atgādinājumiem?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kopš tiek izmantotas tādas tehnoloģijas kā kredītkaršu atkārtota apstrāde, daudzi nesekmīgie maksājumi var tikt automātiski apstrādāti bez nepieciešamības jūsu komandai apgrūtināt klientus ar brīdinājumiem pirms atgādināšanas. Tādā gadījumā pirms atgādinājuma e-pasti ne tikai nodrošina nulles vērtību, bet var būt pat kaitinoši jūsu klientiem, tāpēc no tiem ir jāizvairās.” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju