Bezmaksas Izmēģinājums
  • Šabloni
  • Atgādinājuma e-pasta sagataves

Atgādinājuma e-pasta sagataves

Neveiksmīgie maksājumi ir skarba realitāte lielākajai daļai SaaS (programmatūra kā pakalpojums) un uz parakstīšanos balstīto uzņēmumu, un rezultātā tie vidēji zaudē aptuveni 9% no saviem ikmēneša regulārajiem ieņēmumiem. Par laimi, lielākā daļa neveiksmīgo maksājumu notiek netīši, klientam pat nezinot, kas noticis, līdz viņš saņem e-pasta atgādinājumu. Lai gan jūsu komandai un klientiem tā var būt diezgan nepatīkama pieredze, jūs varat efektīvi izmantot labi uzrakstītus atgādinājuma e-pastus, lai novērstu netīšu neapmierinātību un atgūtu zaudētos ieņēmumus. Tālāk ir minēti daži galvenie aspekti, kas jāatceras, sastādot un nosūtot klientiem atgādinājuma e-pastus, kā arī dažas lietošanai gatavas, efektīvas e-pasta sagataves, kas balstās uz reālās dzīves piemēriem.

Kas ir atgādinājuma e-pasti?

Atgādinājuma e-pasti ir transakciju e-pastu veids (parasti tie ir vairāki secīgi e-pasti), ko nosūta SaaS un uz abonēšanu balstīti biznesi, lai informētu klientus par maksājumu problēmām, piemēram, par neizdevušos abonēšanas apmaksu, kredītkartēm, kurām beidzies termiņš, vai nokavētiem maksājumiem. Šie e-pasti parasti informē lietotājus par viņu konta statusu un piedāvā iespēju atjaunināt viņu norēķinu informāciju un veikt maksājumu, lai turpinātu lietot produktu vai pakalpojumu. Atgādinājuma e-pasti ir efektīvs veids, kā samazināt klientu neapmierinātību un palielināt noturēšanu.

hulu_atgādinājuma_e-pasta_piemērs

Labākās prakses atgādinājuma e-pastiem

1. Sūtiet e-pastus no reālas personas

Pat tad, ja atgādinājums e-pasti ir pilnībā automatizēti, to sūtīšana no reālas personas padara tos cilvēcīgākus un uzticamākus un palīdz pamanīt jūsu e-pastus. Pētījumi atklāja, ka personas vārda izmantošana vispārīgas e-pasta adreses vai uzņēmuma nosaukuma vietā var palielināt izlasīšanas līmeni pat par 35%.

2. Ļaujiet atbildēt

Nodrošiniet, lai e-pasti tiktu nosūtīti no e-pasta adreses, uz kuru klienti var atbildēt, ja viņi saskaras ar jebkādām problēmām vai vēlas uzdot papildu jautājumus. Adreses “Neatbildiet” var tikai radīt lielāku klientu neapmierinātību, jo neesat ļāvis viņiem viegli vērsties pie jums, ja viņi to vēlas.

3. Atgādiniet viņiem, ko viņi zaudē

Tā vietā, lai vienkārši informētu klientus par to, ka viņu maksājums netika veikts, un lūgtu viņiem atjaunināt kredītkartes detalizēto informāciju, jūs varat pievienot zināmu steidzamības sajūtu. Atgādiniet viņiem, ko tieši viņi zaudēs, ja neveiks nepieciešamās darbības (piemēram, zaudēs piekļuvi savam kontam un vēsturiskajiem datiem, pakalpojuma pārtraukums utt.).

nyt atgādinājuma e-pasta piemērs

4. Iekļaujiet skaidru Aicinājumu uz Darbību un nākamos soļus

Skaidrs aicinājums uz darbību ir viena no kritiskākajām atgādinājuma e-pasta daļām. Pievienojiet tiešu saiti, kas ļaus klientiem atjaunināt norēķinu informāciju, neatverot citu logu, piesakoties tajā vai klikšķinot daudzas reizes. Nodrošiniet, lai viņi zinātu, cik ilgs laiks atlicis līdz konta deaktivizēšanai, ja vien maksājums netiek veikts.

5. Piedāvājiet alternatīvu

Pamatojoties uz cenu noteikšanas modeli, varat klientiem piedāvāt alternatīvu konta atcelšanai, piemēram, pazemināšanu uz bezmaksas plānu, līdz viņi atjaunina norēķinu informāciju vai piedāvājiet īpašu atlaidi, lai turpinātu izmantot jūsu pakalpojumu. Šī alternatīva varētu būt izdevīga, ja maksājums nav noticis nepietiekamu līdzekļu dēļ.

Atgādinājuma e-pasta temata piemēri

  • Nepieciešama Darbība – Jūsu [Produkta] maksājums neizdevās
  • Rīkojieties tūlīt, lai saglabātu savu [Produkta] abonementu
  • Mēs nevarējām apstrādāt jūsu [Produkta] maksājumu
  • Jūsu [Produkta] maksājums netika veikts
  • Jūsu [Produkta] maksājums tika noraidīts
  • Oho! Jūsu maksājums par [Produkts] neizdevās
  • Norēķinu problēma — atjauniniet savu norēķinu informāciju
spotify atgādinājuma e-pasta piemērs

Desmit atgādinājuma e-pasta sagatavju piemēri

1. Brīdinājuma e-pasts

Hi [Name],

As a heads up, the payment information we have on file for your [Product/ Service] subscription (card ending in [4 digits]) is going to expire in a few days. Unfortunately, if we don’t have a valid card, we will have to cancel your subscription.

If you’ve got 30 seconds, would you mind updating your payment information?

Update Now

If you have any questions, simply reply to this email or send us a message on live chat.

Thanks so much!
[YOUR SIGNATURE]

2. Pamata īss atgādinājuma e-pasts

Hi [Name],

We’re having trouble processing your recent payment because your credit card expired.

Would you mind updating your card information? It will only take a couple of minutes of your time. Click here to edit your info.

If you need assistance or have any questions, please feel free to reach out to us any time. You can also check out our FAQ page for more information.

Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Design your own dunning emails

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

3. Pamata paplašināts atgādinājuma e-pasts

Hi [Name],

There was an error when we tried to bill your credit card ending in [four digits] for your subscription to [Product/ Service]. Here’s why this may be happening:

A billing error caused by your bank
A change in your billing address
Your credit card has expired
Insufficient funds in your account

Because you are a loyal customer of [Brand], you have seven days to rectify this issue. Please update your billing information to keep your account active. It will only take 1 minute and will allow you to keep using [Product/ Service] at its full potential.

Update Billing Information

Unfortunately, if we still cannot successfully bill your credit card after seven days, your [Product/ Service] account will be suspended. You can reactivate your account at any time by updating your billing information with a valid credit card.

Let us know if you have any questions or need any help.

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

4. Ikdienas atgādinājuma e-pasts

Hey [Name],

I got a notification that your [Product/ Service] payment failed. How unfortunate! Luckily, this happens to a lot more users than you’d think, so don’t beat yourself up about it.
Usually, it has something to do with:

Your card expiring
Having insufficient funds or maxing out your daily spending limit
Your card is stolen, lost, or was eaten by your dog

Update My Billing Info

Please check what’s up and get it fixed so we can get back to growing your business by [benefits your product/ service provides].

Cheers,
[YOUR SIGNATURE]

5. Personalizēts atgādinājuma e-pasts

Hi [Name],

[Name] here from [Brand].

I’m reaching out about your account as billing for your [Product/ Service] subscription was unsuccessful. It seems that the credit card we have on file expired. But no worries, I’m here to assist!

We have two options:

1. Update your credit card information inside your [Product/ Service]] account. You can use this quick link to update your credit card information: [payment link]. Once done, let me know so I can ensure your subscription has been updated successfully.
2. Give me a call at [phone number], and we can process your payment over the phone.

Let me know what else we can help with. Super happy that you’re part of the [Brand] community.

Thanks, and I look forward to connecting!
[YOUR SIGNATURE]

6. “Zaudējumu novēršanas” atgādinājuma e-pasts

Hey [Name],

Just a friendly heads up that your [Product/ Service] subscription has been officially paused until you update your payment details with us.

If you don’t …
Your subscription will remain paused.
You’ll lose access to your premium features like [feature 1, feature 2, etc.]
[…] won’t be able to continue.

However, you can avoid all that by taking 30 seconds to update your details: billing link.

Reply here or hop onto live chat if you have any questions or need any help.

And as always, thanks so much for using [Product/ Service]. We love what we do, and people like you make that all possible.

Cheers,
[YOUR SIGNATURE]

7. Atgādinājuma e-pastu sērija – e-pasts Nr.1

Hi [Name],

It looks like your subscription payment for [Product/ Service] didn’t go through. Please update your billing information, and we’ll give it another try.

UPDATE MY BILLING

Let us know if there’s anything we can do to help.

Thanks!
[YOUR SIGNATURE]

8. Atgādinājuma e-pastu sērija – sekojošs e-pasts Nr.2

Hi [Name],

We just tried to process your subscription payment again, but unfortunately, it didn’t go through. To keep your [Product/ Service] subscription active, please update your information in your billing settings here:

UPDATE MY BILLING

This is the second time that your payment failed. We’ll automatically try again in a few days. Let us know if you have any questions.

Thanks!
[YOUR SIGNATURE]

9. Atgādinājuma e-pastu sērija – sekojošs e-pasts Nr.3

Hi [Name],

We just tried to process your [Product/ Service] subscription payment for the third time, but unfortunately, it failed once again. You can update your information in your billing settings:
UPDATE MY BILLING

We’ll automatically try again next week. If the next charge fails again, your account will be canceled automatically. 🙁

Let us know if you have any questions or need any help.

Thanks!
[YOUR SIGNATURE]

10. Atgādinājuma e-pastu sērija – “pēdējā brīdinājuma” e-pasts Nr.4

Hi [Name],

We will cancel your subscription to [Product/ Service] soon because we could not process a payment after several attempts to contact you.

If you receive this email, please update your payment information, and we’ll be happy to keep your account active.

UPDATE MY BILLING

Let us know if there is anything we can do to help.

Thanks!
[YOUR SIGNATURE]

Izmēģiniet LiveAgent Jau Šodien​

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot GetApp G2 Crowd

Biežāk uzdotie jautājumi par atgādinājuma e-pastiem

Kāpēc atgādinājuma e-pasti ir svarīgi?

Daudzi uzņēmumu īpašnieki jūtas neērti, kad jāsūta saviem klientiem atgādinājuma e-pasti. Tomēr, tā kā lielākā daļa nesekmīgo maksājumu parasti notiek nejauši (piemēram, kredītkartes derīguma termiņa beigu dēļ), atgādinājuma e-pasta vēstules var būt patiešām efektīvas, palīdzot uzņēmumiem atgūt neizdevušos maksājumus un samazināt netīšu neapmierinātību.

Cik daudz atgādinājuma e-pastu būtu jāsūta?

Tā kā transakciju e-pasti bieži vien tiek ignorēti, viena paša atgādinājuma e-pasta nosūtīšana ir viena no lielākajām iespējamām kļūdām. Ja vēlaties atgūt lielākus ieņēmumus no neveiksmīgiem maksājumiem, apsveriet iespēju viena atgādinājuma vietā nosūtīt e-pastu sēriju. Ieteicams mēnesī nosūtīt vismaz trīs atgādinājuma e-pastus ar nedaudz atšķirīgu tekstu.

Vai vajadzētu sūtīt brīdinājuma e-pastus?

Tā kā mūsdienās tiek izmantotas tādas tehnoloģijas kā kredītkaršu atkārtota apstrāde, daudzi nesekmīgie maksājumi var tikt automātiski apstrādāti bez nepieciešamības jūsu komandai apgrūtināt klientus ar brīdinājumiem pirms atgādināšanas. Tādā gadījumā pirms atgādinājuma e-pasti ne tikai nodrošina nulles vērtību, bet var būt pat kaitinoši jūsu klientiem, tāpēc no tiem ir jāizvairās.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kāpēc atgādinājuma e-pasti ir svarīgi?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Daudzi uzņēmumu īpašnieki jūtas neērti, kad jāsūta saviem klientiem atgādinājuma e-pasti. Tomēr, tā kā lielākā daļa neizdevušos maksājumu parasti notiek nejauši (piemēram, kredītkartes derīguma termiņa beigu dēļ), atgādinājuma e-pasti var būt patiešām efektīvi, palīdzot uzņēmumiem atgūt neizdevušos maksājumus un samazināt netīšo neapmierinātību.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cik daudz atgādinājuma e-pastu būtu jāsūta?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tā kā transakciju e-pasti bieži vien tiek ignorēti, viena e-pasta nosūtīšana ir viena no lielākajām iespējamām kļūdām. Ja vēlaties atgūt lielākus ieņēmumus no neveiksmīgiem maksājumiem, apsveriet iespēju viena atgādinājuma vietā nosūtīt e-pastu sēriju. Ieteicams mēnesī nosūtīt vismaz trīs atgādinājuma e-pastus ar nedaudz atšķirīgu tekstu.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Vai būtu jāsūta brīdinājuma e-pasti pirms atgādinājumiem?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kopš tiek izmantotas tādas tehnoloģijas kā kredītkaršu atkārtota apstrāde, daudzi nesekmīgie maksājumi var tikt automātiski apstrādāti bez nepieciešamības jūsu komandai apgrūtināt klientus ar brīdinājumiem pirms atgādināšanas. Tādā gadījumā pirms atgādinājuma e-pasti ne tikai nodrošina nulles vērtību, bet var būt pat kaitinoši jūsu klientiem, tāpēc no tiem ir jāizvairās.” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju