Neveiksmīgie maksājumi ir skarba realitāte lielākajai daļai SaaS (programmatūra kā pakalpojums) un uz parakstīšanos balstīto uzņēmumu, un rezultātā tie vidēji zaudē aptuveni 9% no saviem ikmēneša regulārajiem ieņēmumiem. Par laimi, lielākā daļa neveiksmīgo maksājumu notiek netīši, klientam pat nezinot, kas noticis, līdz viņš saņem e-pasta atgādinājumu. Lai gan jūsu komandai un klientiem tā var būt diezgan nepatīkama pieredze, jūs varat efektīvi izmantot labi uzrakstītus atgādinājuma e-pastus, lai novērstu netīšu neapmierinātību un atgūtu zaudētos ieņēmumus. Tālāk ir minēti daži galvenie aspekti, kas jāatceras, sastādot un nosūtot klientiem atgādinājuma e-pastus, kā arī dažas lietošanai gatavas, efektīvas e-pasta sagataves, kas balstās uz reālās dzīves piemēriem.
Atgādinājuma e-pasti ir transakciju e-pastu veids (parasti tie ir vairāki secīgi e-pasti), ko nosūta SaaS un uz abonēšanu balstīti biznesi, lai informētu klientus par maksājumu problēmām, piemēram, par neizdevušos abonēšanas apmaksu, kredītkartēm, kurām beidzies termiņš, vai nokavētiem maksājumiem. Šie e-pasti parasti informē lietotājus par viņu konta statusu un piedāvā iespēju atjaunināt viņu norēķinu informāciju un veikt maksājumu, lai turpinātu lietot produktu vai pakalpojumu. Atgādinājuma e-pasti ir efektīvs veids, kā samazināt klientu neapmierinātību un palielināt noturēšanu.
Pat tad, ja atgādinājums e-pasti ir pilnībā automatizēti, to sūtīšana no reālas personas padara tos cilvēcīgākus un uzticamākus un palīdz pamanīt jūsu e-pastus. Pētījumi atklāja, ka personas vārda izmantošana vispārīgas e-pasta adreses vai uzņēmuma nosaukuma vietā var palielināt izlasīšanas līmeni pat par 35%.
Nodrošiniet, lai e-pasti tiktu nosūtīti no e-pasta adreses, uz kuru klienti var atbildēt, ja viņi saskaras ar jebkādām problēmām vai vēlas uzdot papildu jautājumus. Adreses “Neatbildiet” var tikai radīt lielāku klientu neapmierinātību, jo neesat ļāvis viņiem viegli vērsties pie jums, ja viņi to vēlas.
Tā vietā, lai vienkārši informētu klientus par to, ka viņu maksājums netika veikts, un lūgtu viņiem atjaunināt kredītkartes detalizēto informāciju, jūs varat pievienot zināmu steidzamības sajūtu. Atgādiniet viņiem, ko tieši viņi zaudēs, ja neveiks nepieciešamās darbības (piemēram, zaudēs piekļuvi savam kontam un vēsturiskajiem datiem, pakalpojuma pārtraukums utt.).
Skaidrs aicinājums uz darbību ir viena no kritiskākajām atgādinājuma e-pasta daļām. Pievienojiet tiešu saiti, kas ļaus klientiem atjaunināt norēķinu informāciju, neatverot citu logu, piesakoties tajā vai klikšķinot daudzas reizes. Nodrošiniet, lai viņi zinātu, cik ilgs laiks atlicis līdz konta deaktivizēšanai, ja vien maksājums netiek veikts.
Pamatojoties uz cenu noteikšanas modeli, varat klientiem piedāvāt alternatīvu konta atcelšanai, piemēram, pazemināšanu uz bezmaksas plānu, līdz viņi atjaunina norēķinu informāciju vai piedāvājiet īpašu atlaidi, lai turpinātu izmantot jūsu pakalpojumu. Šī alternatīva varētu būt izdevīga, ja maksājums nav noticis nepietiekamu līdzekļu dēļ.
Hi [Name],
As a heads up, the payment information we have on file for your [Product/ Service] subscription (card ending in [4 digits]) is going to expire in a few days. Unfortunately, if we don’t have a valid card, we will have to cancel your subscription.
If you’ve got 30 seconds, would you mind updating your payment information?
Update Now
If you have any questions, simply reply to this email or send us a message on live chat.
Thanks so much!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
We’re having trouble processing your recent payment because your credit card expired.
Would you mind updating your card information? It will only take a couple of minutes of your time. Click here to edit your info.
If you need assistance or have any questions, please feel free to reach out to us any time. You can also check out our FAQ page for more information.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
Design your own dunning emails
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Hi [Name],
There was an error when we tried to bill your credit card ending in [four digits] for your subscription to [Product/ Service]. Here’s why this may be happening:
A billing error caused by your bank
A change in your billing address
Your credit card has expired
Insufficient funds in your account
Because you are a loyal customer of [Brand], you have seven days to rectify this issue. Please update your billing information to keep your account active. It will only take 1 minute and will allow you to keep using [Product/ Service] at its full potential.
Update Billing Information
Unfortunately, if we still cannot successfully bill your credit card after seven days, your [Product/ Service] account will be suspended. You can reactivate your account at any time by updating your billing information with a valid credit card.
Let us know if you have any questions or need any help.
Thanks,
[YOUR SIGNATURE]
Hey [Name],
I got a notification that your [Product/ Service] payment failed. How unfortunate! Luckily, this happens to a lot more users than you’d think, so don’t beat yourself up about it.
Usually, it has something to do with:
Your card expiring
Having insufficient funds or maxing out your daily spending limit
Your card is stolen, lost, or was eaten by your dog
Update My Billing Info
Please check what’s up and get it fixed so we can get back to growing your business by [benefits your product/ service provides].
Cheers,
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
[Name] here from [Brand].
I’m reaching out about your account as billing for your [Product/ Service] subscription was unsuccessful. It seems that the credit card we have on file expired. But no worries, I’m here to assist!
We have two options:
1. Update your credit card information inside your [Product/ Service]] account. You can use this quick link to update your credit card information: [payment link]. Once done, let me know so I can ensure your subscription has been updated successfully.
2. Give me a call at [phone number], and we can process your payment over the phone.
Let me know what else we can help with. Super happy that you’re part of the [Brand] community.
Thanks, and I look forward to connecting!
[YOUR SIGNATURE]
Hey [Name],
Just a friendly heads up that your [Product/ Service] subscription has been officially paused until you update your payment details with us.
If you don’t …
Your subscription will remain paused.
You’ll lose access to your premium features like [feature 1, feature 2, etc.]
[…] won’t be able to continue.
However, you can avoid all that by taking 30 seconds to update your details: billing link.
Reply here or hop onto live chat if you have any questions or need any help.
And as always, thanks so much for using [Product/ Service]. We love what we do, and people like you make that all possible.
Cheers,
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
It looks like your subscription payment for [Product/ Service] didn’t go through. Please update your billing information, and we’ll give it another try.
UPDATE MY BILLING
Let us know if there’s anything we can do to help.
Thanks!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
We just tried to process your subscription payment again, but unfortunately, it didn’t go through. To keep your [Product/ Service] subscription active, please update your information in your billing settings here:
UPDATE MY BILLING
This is the second time that your payment failed. We’ll automatically try again in a few days. Let us know if you have any questions.
Thanks!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
We just tried to process your [Product/ Service] subscription payment for the third time, but unfortunately, it failed once again. You can update your information in your billing settings:
UPDATE MY BILLING
We’ll automatically try again next week. If the next charge fails again, your account will be canceled automatically. 🙁
Let us know if you have any questions or need any help.
Thanks!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
We will cancel your subscription to [Product/ Service] soon because we could not process a payment after several attempts to contact you.
If you receive this email, please update your payment information, and we’ll be happy to keep your account active.
UPDATE MY BILLING
Let us know if there is anything we can do to help.
Thanks!
[YOUR SIGNATURE]
Daudzi uzņēmumu īpašnieki jūtas neērti, kad jāsūta saviem klientiem atgādinājuma e-pasti. Tomēr, tā kā lielākā daļa nesekmīgo maksājumu parasti notiek nejauši (piemēram, kredītkartes derīguma termiņa beigu dēļ), atgādinājuma e-pasta vēstules var būt patiešām efektīvas, palīdzot uzņēmumiem atgūt neizdevušos maksājumus un samazināt netīšu neapmierinātību.
Tā kā transakciju e-pasti bieži vien tiek ignorēti, viena paša atgādinājuma e-pasta nosūtīšana ir viena no lielākajām iespējamām kļūdām. Ja vēlaties atgūt lielākus ieņēmumus no neveiksmīgiem maksājumiem, apsveriet iespēju viena atgādinājuma vietā nosūtīt e-pastu sēriju. Ieteicams mēnesī nosūtīt vismaz trīs atgādinājuma e-pastus ar nedaudz atšķirīgu tekstu.
Tā kā mūsdienās tiek izmantotas tādas tehnoloģijas kā kredītkaršu atkārtota apstrāde, daudzi nesekmīgie maksājumi var tikt automātiski apstrādāti bez nepieciešamības jūsu komandai apgrūtināt klientus ar brīdinājumiem pirms atgādināšanas. Tādā gadījumā pirms atgādinājuma e-pasti ne tikai nodrošina nulles vērtību, bet var būt pat kaitinoši jūsu klientiem, tāpēc no tiem ir jāizvairās.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kāpēc atgādinājuma e-pasti ir svarīgi?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Daudzi uzņēmumu īpašnieki jūtas neērti, kad jāsūta saviem klientiem atgādinājuma e-pasti. Tomēr, tā kā lielākā daļa neizdevušos maksājumu parasti notiek nejauši (piemēram, kredītkartes derīguma termiņa beigu dēļ), atgādinājuma e-pasti var būt patiešām efektīvi, palīdzot uzņēmumiem atgūt neizdevušos maksājumus un samazināt netīšo neapmierinātību.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cik daudz atgādinājuma e-pastu būtu jāsūta?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tā kā transakciju e-pasti bieži vien tiek ignorēti, viena e-pasta nosūtīšana ir viena no lielākajām iespējamām kļūdām. Ja vēlaties atgūt lielākus ieņēmumus no neveiksmīgiem maksājumiem, apsveriet iespēju viena atgādinājuma vietā nosūtīt e-pastu sēriju. Ieteicams mēnesī nosūtīt vismaz trīs atgādinājuma e-pastus ar nedaudz atšķirīgu tekstu.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Vai būtu jāsūta brīdinājuma e-pasti pirms atgādinājumiem?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kopš tiek izmantotas tādas tehnoloģijas kā kredītkaršu atkārtota apstrāde, daudzi nesekmīgie maksājumi var tikt automātiski apstrādāti bez nepieciešamības jūsu komandai apgrūtināt klientus ar brīdinājumiem pirms atgādināšanas. Tādā gadījumā pirms atgādinājuma e-pasti ne tikai nodrošina nulles vērtību, bet var būt pat kaitinoši jūsu klientiem, tāpēc no tiem ir jāizvairās.” } }] }LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās programmatūru, sūdzību pārvaldības sistēmu un citas funkcijas. Uzņēmums piedāvā atbalstu, datu migrāciju, tīmekļa seminārus un citus pakalpojumus, turklāt pieejamas bezmaksas demonstrācijas un abonēšana jaunumiem. Sales kontaktus var atrast vietnē.
LiveAgent tiek izmantots dažādos biznesos, un tā lietotāji izcīna daudzas priekšrocības. Produktam ir lieliska funkcionalitāte un to var viegli lietot. LiveAgent palīdz uzlabot klientu apkalpošanas pieredzi, un tas ir rentabls risinājums, kas atvieglo pieprasījumu apstrādi. Lietotāji novērtē to, ka rīks ir efektīvs un ir integrēts vairākos kanālos, un tas palīdz palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas.
Mārketinga automatizācija ļauj uzlabot pārdošanas apjomus, un e-pasta automatizācija ir viena no tās svarīgākajām funkcijām. Tas palīdz sūtīt iepriekš sagatavotas e-pasta ziņojumus noteiktā secībā, pielāgojot to saturu atbilstoši klientu vajadzībām. E-pasta automatizācija ir plaši izmantota e-komercijas platformās, kur tās rīki un integrācijas veicina atkārtotu rīcību un lojālu klientu bāzi. Tomēr jābūt piesardzīgiem un nevajadzētu automatizēt atbildes uz klientu jautājumiem, kuriem bieži ir nepieciešama tūlītēja atbilde un cilvēku iesaistīšanās.
Uzņēmuma paziņojuma e-pasta sagataves
Tekstā ir runāts par aptauju nozīmību, lai uzlabotu mārketinga stratēģijas un pārsniegtu klientu cerības. Iesakām piedāvāt palīdzību vai atlaides kā stimulu, nodrošināt saīsinātu aptauju, paskaidrot mērķi un izteikt pateicību pēc aptaujas pabeigšanas. Klienti arī novērtēs informēšanu par aptaujas rezultātiem. Teksts sniedz informāciju par zināšanu bāzēm, atsauksmju apkopošanu, noturēšanu uzņēmumā un piesaistošu aptauju sagatavēm. E-pasta sagataves jauna zīmola pieminēšanai.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem