Atbildes jautājumiem saistībā ar produktiem un pakalpojumiem. Klientu servisā izmantotā zināšanu bāze un tās nozīme. Palīdzība klientiem, lai sniegtu atbildes uz jautājumiem par produktiem un pakalpojumiem, kā arī novērstu problēmas.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Klientu servisā zināšanu bāze apzīmē datu bāzi vai tiešsaistes platformu, kuru izmanto kā rīku kurā atrodama informācija par to kā sniegt atbildes par produktiem vai pakalpojumiem kurus sniedzat. Tā galvenais mērķis is uzglabāt kompānijas informāciju par produktiem, pakalpojumiem, procesiem, darba nodaļām un citiem.
Kompānijas investē savu laiku, naudu un citus resursus, lai iegūtu lielāku zināšanu bāzi, lai spētu vieglāk un ātrāk atrisināt klientu problēmas saistītas ar precēm un pakalpojumiem. Atviegliejot klientu servisa darbinieku darbu no problēmām, ko klienti paši var atrisināt, uzņēmumi var samazināt tiketu daudzumu un ietaupīt naudu.
Ready to put our knowledge base article templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try building a knowledge base today with our free 14-day trial.<br> No credit card required.
Oracle un Forrester Consultēšanas pētijumā atklāja, ka izmakas par vienu kontaktēšanos dažādās platformās. Izmaksas veicot vienu zvanu ir aptuveni $11. Tiešsaistes čata izmaksas ir apmēram $5 par sarunu, e-pasta atbilde izmaksā $2.50, un interneta pašapkalpošanās serviss izmaksā $0.10.
Paskatīsiemies, ko saka skaitļi: ja jūsu klienta servisa darbinieks dienā uzņem apmēram 50 telefona zvanus, tas jums izmaksā aptuveni $2,750 nedēļā. Pievienosim atbildes tiešsaistes čatos un atbildes uz e-pastu par vienu dienu un šī summa paliek krietni lielāka. Protams, tas nav slikti jo jūsu klienti noteikti ir pelnījuši izcilu klientu servisu, un tam noteiki vajadzētu būt katras kompānijas interesēs.
Taču, ja būtu iespēja izveidot platformu, kurā klients pats var aplūkot uz iespējamiem problēmu risināšanas veidiem, kāpēc lai to nedarītu? Aspect Software dati norāda ka apmēram 73% klientu ir gatavi paši risināt problēmas, kas sasitītas ar pruktiem vai piešķirto pakalpojumu. Stīvena Van Belleghema pētijumā redzam, ka 70% no cilvēkiem, kas izpildījuši aptauju izvēlējušies pašapkapošanos kā labāko risināju atrisināšanās veidiem. Turklāt Accenture ziņojumā norādīts, ka uzņēmumi varētu ietaupīt aptuveni 1-3 miljonus ASV dolāru gadā, ieviešot pašapkalpošanās iespējas klientu apkalpošanas piedāvājumā.
Zināšanu bāzes izveidošana var dot jūsu klientiem, pakalpojumu darbiniekiem un uzņēmumam daudz priekšrocību. Lai izveidotu savu zināšanu bāzi, mēs esam izveidojuši dažas bezmaksas veidnes, kuras varat izmantot, lai atbildētu uz jautājumiem par produktiem vai pakalpojumiem. Atcerieties, ka, ja aģents pareizi atbild uz vienu no klienta jautājumiem, simtiem vai pat tūkstošiem citu lietotāju var atrisināt savas problēmas, izlasot iespējamāš atbildes uz viņu jautājumiem.
Hello [Name],
Thank you for asking about [product’s/service’s] features. Here’s a list of some key features that product/service] provides. If you’d like to learn more, each item on the list includes a link to a more detailed description of the feature.
Feature 1
Feature 2
Feature 3
If you have any other questions related to [product’s/service’s] features, please head to this section of our knowledge base [a link to the section dedicated to the product’s/service’s features]. If this content doesn’t answer your questions, try consulting other customer portal users or reach out to our customer service agents.
Thanks for being a part of our community!
Best,
[customer service agent’s name]
Hi [Name],
I’m so sorry to hear that you experienced some technical issues with your [product name].
We created [product name] to be as reliable and easy to repair as possible. Please read this short manual on how to solve the most common issues our customers face.
If that doesn’t help, please review this list of our authorized service providers [link] and schedule an appointment to get [product name] fixed.
Remember to have your customer ID with you – our company covers the costs of [the first/two/three] repair[s] 🙂
I hope that helps!
Best,
[customer service agent’s name]
Hey there!
We are happy to get to know your suggestions about the improvements we could introduce to [product/service]. Your remarks are really on point and provide ideas that could make [product/service] better.
[Company name] values opinions and feedback from our customers. That’s why we’d love for you to fill out this quick feedback form [link to a feedback form].
It consists of a few [product/service]-related questions that are a bit more in-depth. Your answers will help us understand your ideas better and, hopefully, allows us to put them into practice.
We are waiting for more information from you!
Thank you for helping us improve [product/service].
[Customer service agent’s name]
Ideja par zināšanu bāzes lietošanu ir līdz minimumam samazināt klientu apkalpošanas darbinieku iesaistīšanos. Tāpēc mēs iesakām neatbildēt uz vairākiem līdzīgiem jautājumiem pa vienam, pat ja jūsu darbiniekiem katru reizi ir nepieciešams tikai kopēt un ielīmēt to pašu atbildi.
Labākais veids, kā rīkoties šādās situācijās, ir izveidot darbiniekiem visbiežāk uzdoto jautājumu sarakstu iekļaujot atbildes uz tiem. Jūsu darbiniekiem nevajadzētu sniegt atbildes uz iepriekš atbildētiem jautājumiem informējot savus klientus, ka vislabāk ir pārskatīt esošos jautājumus un atbildes pirms jauna jautājuma uzdošanas un sniegt viņiem saiti uz meklēto risinājumu.
Zināšanu bāzes un tās pieejamības veicināšana klientu vidū ir ļoti svarīga. Vislabāk ir uztvert zināšanu bāzi kā atsevišķu iekšēju produktu un izveidot visaptverošu, nepārtrauktu mārketinga kampaņu, lai to reklamētu.
Ļaujiet klientiem uzzināt par uzņēmuma zināšanu bāzi, kad viņi pievienojas jūsu uzņēmumam vai sāk izmantot jūsu produktus vai pakalpojumus, un turpiniet informēt esošos klientus par šo klientu pašapkalpošanās iespēju. Izveidojiet apmācības un viesbiežāk uzdoto jautājumu atbildes, lai lietotājiem būtu vieglāk pārvietoties pa jūsu zināšanu bāzi un izmantot to katru dienu. Jūsu klientu prasme izmantot zināšanu bāzi nozīmē mazāk darba jūsu pakalpojumu aģentiem.
Poly Voyager Focus 2 Austiņu Apskats
LiveAgent ir virtuālā call centra programma ar plašu funkcionalitāti, kas uzlabo klientu apkalpošanas procesus. Tā nodrošina efektīvu zvanu apkalpošanu un sniedz augsta līmeņa atbalstu un pakalpojumus.
Poly RealPresence Trio 8800 Tālruņa Apskats
Poly RealPresence Trio 8800 ir augstas klases konferences tālrunis ar iespaidīgu ekrānu un labu skaņas kvalitāti. Tajā ir arī noderīgas funkcijas, piemēram, pieskāres nekustīgā funkcija.
MeklējatSmartsupp alternatīvu?
LiveAgent ir visātrākais tiešsaistes čata logrīks tirgū, kas atbalsta 43 dažādās valodās. Tas piedāvā izdevīgu cenu un integrāciju ar citiem rīkiem.
Fanvil VOIP apskats: X3U, X5U un X6U
Fanville piedāvā trīs telefona modeļus ar dažādām funkcijām un austiņu iespējām. Klienti var izvēlēties telefonu, kas atbilst viņu vajadzībām.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem