Apnikusi Jūsu palīdzības dienesta programmatūra?

Uzziniet, kāpēc LiveAgent ir labākā tirgū pieejamā LiveCall alternatīva.

  • ✓ Bez uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte    
  • ✓ Atcelšana jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Meklējat alternatīvu LiveCall?

Atbalsta sniegšana pa tālruni ir tikai sākums. Iegūstiet e-pastu, tērzēšanu tiešsaistē, sociālos plašsaziņas līdzekļus un zināšanu bāzi, lai sniegtu saviem klientiem vairāk iespēju.

LiveAgent ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Esiet tuvāk saviem klientiem un palīdziet viņiem ātrāk, izmantojot LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Trīs iemesli, kāpēc uzņēmumi izvēlas pāriet uz LiveAgent

Zvanu centra atbalsts

Papildus daudzām citām funkcijām LiveAgent atbalsta arī zvanu centra integrāciju. To var ātri un vienkārši iestatīt!

Bagātīgs funkciju klāsts

Vairāk nekā 175 funkciju, kas atvieglos un padarīs Jūsu darba plūsmu ērtāku un patīkamāku.

Pieņemamas cenas

LiveAgent ir efektīvs risinājums par saprātīgu cenu. Izvēlieties vienu no trim mūsu maksas plāniem vai izvēlieties atsevišķas funkcijas, lai pielāgotu savu palīdzības dienestu.

smart phone calling

Jaudīga LiveCall alternatīva

Uzlabojiet savas atbalsta dienesta iespējas, izmantojot e-pasta vēstules, tērzēšanu tiešsaistē, sociālos plašsaziņas līdzekļus un zināšanu bāzi.

Sniedziet klientiem vairāk iespēju sazināties ar Jums un pārvērst viņus par maksājošiem klientiem. Tas viss ir pieejams par saprātīgu cenu, kas neapdraudēs Jūsu budžetu.

Ātrākā tērzēšana tiešsaistē

Tiešsaistes tērzēšana nodrošina visātrāko veidu, kā Jūsu klienti var ar Jums sazināties. Jūs varat palielināt konversiju skaitu un efektīvi pārvērst lapas apmeklētājus par maksājošiem klientiem.

LiveAgent ir ātrākais tiešsaistes tērzēšanas logrīks tirgū – tērzēšanas ātrums ir 2,5 sekundes. Vai spējat turēt līdzi?

Watch the website loading time
Book demo with LiveAgent -illustration

Zvanu centra atbalsts

Zvanu centru ir viegli iestatīt un lietot. LiveAgent saskarne Jūs netraucēti vadīs cauri visam procesam. Sazinieties ar klientiem, izmantojot pārlūkprogrammu, tālruni vai jebkuru citu Jūsu izvēlētu iekārtu.

LiveAgent parūpēsies par visu Jūsu vietā, tāpēc nav nepieciešams piesaistīt trešās puses pakalpojumu sniedzējus. Jūs varat koncentrēties uz svarīgāko un nodrošināt atbalstu bez papildu raizēm.

Kādēļ uzņēmumi pāriet uz LiveAgent?

  • “Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts

  • Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks

  • “Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons

  • “Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams

  • “Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads

  • “Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga

  • “Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls

  • “Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons

Savings illustration

Iegūstiet vairāk un ietaupiet

Tas, ka klientiem un aģentiem tiek piedāvātas plašākas iespējas, nenozīmē, ka Jums ir jāpārmaksā. LiveAgent ir trīs lieliski maksas plāni, kuros ir labākie rīki un funkcijas klientu atbalsta nodrošināšanai.

Ja vēlaties, vienmēr varat iegādāties atsevišķas funkcijas, par tām nepārmaksājot. Uzklikšķiniet zemāk, lai uzzinātu vairāk.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte
Related Articles to LiveCall alternatīva
Ja meklējat Intercom alternatīvu, apsveriet LiveAgent. LiveAgent ir ātrākais tērzēšanas logrīks tirgū, un tam ir vairāk nekā 179 palīdzības dienesta funkcijas.

Nepieciešama alternatīva Intercom?

LiveAgent ir multilingvāla programmatūra, kas ir pieejama 43 dažādās valodās un atbalsta valodai pielāgojamus logrīkus. Tā ir lieliska alternatīva Intercom un spēj ietaupīt laiku un naudu, lai uzņēmumi varētu koncentrēties uz to, kas ir svarīgi - veidot nozīmīgas attiecības ar klientiem. LiveAgent ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā.

Vai vēlaties pāriet no Helpshift uz citu klientu apkalpošanas programmatūru? Apskatiet LiveAgent un uzziniet, vai tas Jums ir piemērots.

Vai Jūs meklējiet Helpshift alternatīvu?

LiveAgent ir ērts un efektīvs risinājums klientu atbalstam, kas nodrošina vairākus kanālus, integrējot e-pastus, sociālos tīklus un tālruņus. Tā cena ir zemāka nekā daudziem citiem pakalpojumiem un to izmanto daudzas uzņēmējdarbības no dažādām nozarēm. Vairāki klienti atzinīgi vērtējis tā ērtības, uzlabojot klientu apkalpošanu un produktivitāti.

Liveagent ir labākais klientu atbalsta risinājums jūsu biznesam. Izmantojot noderīgus rīkus, vairāku kanālu pārklājumu un vairāk nekā 175 funkcijas, liveagent ir pareizā izvēle jūsu biznesam. Liveagent tērzēšanas logrīks ir ātrākais tirgū, un tērzēšanas ātrums ir 2,5 sekundes.

Vai meklējat Verloop alternatīvu?

Vairāki uzņēmumi ir pārgājuši uz LiveAgent no ZenDesk, izceļot tā zemās cenas un lielisko atbalsta komandu. Turklāt, LiveAgent uzlaboja automatizāciju un integrācijas iespējas, kā arī piedāvā papildu funkcijas, piemēram, iespēju sūtīt e-pastus un pievienot failus. Lietotāji uzslavē arī LiveAgent atbalsta komandu un pakalpojuma stabilitāti mobilo platformās.

Pārejiet no Hesk uz LiveAgent un iegūstiet daudzkanālu palīdzības pieteikumu sistēmu, kas pārvalda sociālos medijus un īpaši ātru čata logrīku.

Meklējat Alternatīvu Hesk?

LiveAgent ir lielisks rīks klientu apkalpošanai, ko iesaka vairāki uzņēmumi un kuru izmanto jau vairāki mēnešus. To pielieto dažādiem mērķiem, piemēram, palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus vai uzlabot klientu atbalstu. LiveAgent var palīdzēt ātri atrisināt problēmas un uzlabot komunikāciju ar klientiem, ātri atbildot uz klientu jautājumiem un saziņojoties ar tiem visdažādākajos veidos.

LiveAgent ir spēcīga alternatīva Qonvo. Tas nodrošina lielisku tiketu sistēmu un vissvarīgāko saziņas kanālu pārklājumu.

Vai meklējat Qonvo alternatīvu?

LiveAgent ir izvēle, ko uzņēmumi lieto kā aizvietotāju citās palīdzībasdesku sistēmās, piemēram, Zendesk un Freshdesk. Lietotāji novērtē konfigurēšanas apjomu un labu cenu/veiktspējas attiecību, kā arī 24/7 atbalsta komandu un uzlabotu automatizācijas līmeni. Vairāki lietotāji novēro, ka LiveAgent sniedz uzlabotu e-pasta plūsmu un integrāciju ar citām platformām. Atbalsta komanda tiek novērtēta kā kompetenta un noderīga.

Lielisks klientu serviss sākas ar labāku palīdzības dienesta programmatūru. Izmēģiniet LiveAgent ar 14 dienu bezmakas izmēģinājumu. Veidojiet attiecības, palieliniet lojalitāti un pārdošanu.

Salīdzinatpalīdzīaas dienesta programmatūras alternatīvas?

Teksta apkopojums sniedz atsauces uz salīdzinājumiem un alternatīvām dažādām sociālo tīklu, tiešsaistes tērzētavu, biļešu sistēmu un zvanu centru platformām, kas ir pieejamas tirgū un var palīdzēt uzņēmumiem uzlabot klientu apkalpošanas procesus.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju