Atbalsta sniegšana pa tālruni ir tikai sākums. Iegūstiet e-pastu, tērzēšanu tiešsaistē, sociālos plašsaziņas līdzekļus un zināšanu bāzi, lai sniegtu saviem klientiem vairāk iespēju.
LiveAgent ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Esiet tuvāk saviem klientiem un palīdziet viņiem ātrāk, izmantojot LiveAgent.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Papildus daudzām citām funkcijām LiveAgent atbalsta arī zvanu centra integrāciju. To var ātri un vienkārši iestatīt!
Vairāk nekā 175 funkciju, kas atvieglos un padarīs Jūsu darba plūsmu ērtāku un patīkamāku.
LiveAgent ir efektīvs risinājums par saprātīgu cenu. Izvēlieties vienu no trim mūsu maksas plāniem vai izvēlieties atsevišķas funkcijas, lai pielāgotu savu palīdzības dienestu.
Uzlabojiet savas atbalsta dienesta iespējas, izmantojot e-pasta vēstules, tērzēšanu tiešsaistē, sociālos plašsaziņas līdzekļus un zināšanu bāzi.
Sniedziet klientiem vairāk iespēju sazināties ar Jums un pārvērst viņus par maksājošiem klientiem. Tas viss ir pieejams par saprātīgu cenu, kas neapdraudēs Jūsu budžetu.
Tiešsaistes tērzēšana nodrošina visātrāko veidu, kā Jūsu klienti var ar Jums sazināties. Jūs varat palielināt konversiju skaitu un efektīvi pārvērst lapas apmeklētājus par maksājošiem klientiem.
LiveAgent ir ātrākais tiešsaistes tērzēšanas logrīks tirgū – tērzēšanas ātrums ir 2,5 sekundes. Vai spējat turēt līdzi?
Zvanu centru ir viegli iestatīt un lietot. LiveAgent saskarne Jūs netraucēti vadīs cauri visam procesam. Sazinieties ar klientiem, izmantojot pārlūkprogrammu, tālruni vai jebkuru citu Jūsu izvēlētu iekārtu.
LiveAgent parūpēsies par visu Jūsu vietā, tāpēc nav nepieciešams piesaistīt trešās puses pakalpojumu sniedzējus. Jūs varat koncentrēties uz svarīgāko un nodrošināt atbalstu bez papildu raizēm.
“Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts
Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks
“Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons
“Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams
“Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads
“Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga
“Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls
“Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons
Tas, ka klientiem un aģentiem tiek piedāvātas plašākas iespējas, nenozīmē, ka Jums ir jāpārmaksā. LiveAgent ir trīs lieliski maksas plāni, kuros ir labākie rīki un funkcijas klientu atbalsta nodrošināšanai.
Ja vēlaties, vienmēr varat iegādāties atsevišķas funkcijas, par tām nepārmaksājot. Uzklikšķiniet zemāk, lai uzzinātu vairāk.
Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!
Vēlaties uzzināt, kā mēs konkurējam ar citiem populārākajiem zvanu centra risinājumiem? Apskatiet mūsu salīdzināšanas lapas un iepazīstieties ar visām mūsu piedāvātajām iespējām.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem