Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Tālruņa saites protokols

Tālruņa saišu protokolus izmanto, lai iestatītu zvanīšanas iespējas tiešsaistē (“noklikšķiniet, lai zvanītu”). Izmantojot protokolu ar tālruņa saiti, mājas lapā tiek izveidota tālruņa numura zvana saite, parasti teksta saites, pogas vai attēla formā. Noklikšķinot uz šīs saites, klienti var uzsākt tālruņa zvanu, kas savienots ar jūsu izvēlēto tālruņa numuru. Lielākā daļa moderno tīmekļa pārlūkprogrammu atbalsta automātisku numuru noteikšanu, tāpēc tālruņu numuri tiek automātiski pārvērsti par saitēm. Dažreiz to var vēlēties izdarīt pats.

Klientiem nav nepieciešams lejupielādēt papildus nestandarta programmatūru, piemēram, Flash. Tas mazina bažas par kaitīgas programmatūras, piemēram, ļaunprogrammatūras vai spiegprogrammatūras, lejupielādi. Lielākā daļa “noklikšķiniet, lai zvanītu” tehnoloģiju ir bezklienta pakalpojums “no-tīmekļa-uz-tālruni”, kas nozīmē, ka zvans notiek ārpus lietotāja datora.

Iespēja nodrošināt klientiem iespēju noklikšķināt, lai zvanītu, ir vērtīga, jo tā ļauj klientiem tieši sazināties ar jūsu aģentiem.

Tas ir vienkārši. Iekopējiet tālāk norādīto kodu savā vietnē un aizstājiet tālruņa numuru, kas atrodas starp pēdiņām ar savu.

Pēc izmaiņu saglabāšanas vietnē būtu jābūt redzamai tālruņa numura hipersaitei. Pēc tam, kad klienti noklikšķina uz saites, izveidojas tālruņa saziņa starp klientiem un jūsu aģentu.

<a href="tel:1-234-567-1111">1-234-567-1111</a>
<a href="tel:1-234-567-1111">Click to Call</a>

Vai vēlaties vēl vairāk uzlabot savu biznesu?

Tālruņa saites ievietošana jūsu tīmekļa vietnē ir lielisks solis, lai iegūtu uzticamus klientus. Tomēr, ja vēlaties izveidot efektīvu klientu apkalpošanu, lai palielinātu ieņēmumus un gūtu konkurences priekšrocības, izmēģiniet palīdzības dienesta risinājumu. Labākā palīdzības dienesta programmatūra ietver E-pastu, Zvanus, Tiešsaistes Čatu, Forumus, Zināšanu Bāzes, Sociālo Mediju klientu pieprasījumus un daudz ko citu!

Ja vēlaties uzzināt vairāk, tūlīt pat apskatiet LiveAgent – Iespējas.

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Try out LiveAgent for FREE

LiveAgent is a help desk solution that improves your customer service right away. Test it out now for free, and start increasing your sales right away.

14-day free trial

BUJ

Kas ir Tālruņa Saite

Tālruņa saite ir saite, ko izmanto tīmekļa vietnēs. Vienkārši sakot, tas padara jūsu tālruņa numuru klikšķināmu. Tāpēc ikreiz, kad klients vēlas ar jums sazināties, viņš/viņa var noklikšķināt uz saites un nekavējoties sazināties ar klientu atbalsta dienestu.

Kā pievienot tālruņa saiti HTML formātā?

Vienkārši pielāgojiet vai aizstājiet tālruņa numuru un tekstu, ko vēlaties, lai klienti redzētu savā tīmekļa vietnē šādā HTML tālruņa saites sagatavē: 1-234-567-11111 Noklikšķiniet, lai zvanītu

Vai vajadzētu ievietot mobilā tālruņa numuru savā tīmekļa vietnē?

Tālruņa saite ir izdevīgs papildinājums jebkurai tīmekļa vietnei vai uzņēmumam, kas vēlas nodrošināt labāku klientu apkalpošanu/atbalstu. Priekšrocības parasti ietver uzlabotu klientu apmierinātību un attiecības ar klientiem. Turklāt tas var palielināt jūsu pārdošanas apjomus vai biežāk — reklāmguvumus.

& nbsp;

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju