Kas ir Tālruņa saites protokols?
Tālruņa saišu protokolus izmanto, lai iestatītu zvanīšanas iespējas tiešsaistē (“noklikšķiniet, lai zvanītu”). Izmantojot protokolu ar tālruņa saiti, mājas lapā tiek izveidota tālruņa numura zvana saite, parasti teksta saites, pogas vai attēla formā. Noklikšķinot uz šīs saites, klienti var uzsākt tālruņa zvanu, kas savienots ar jūsu izvēlēto tālruņa numuru. Lielākā daļa moderno tīmekļa pārlūkprogrammu atbalsta automātisku numuru noteikšanu, tāpēc tālruņu numuri tiek automātiski pārvērsti par saitēm. Dažreiz to var vēlēties izdarīt pats.
Klientiem nav nepieciešams lejupielādēt papildus nestandarta programmatūru, piemēram, Flash. Tas mazina bažas par kaitīgas programmatūras, piemēram, ļaunprogrammatūras vai spiegprogrammatūras, lejupielādi. Lielākā daļa “noklikšķiniet, lai zvanītu” tehnoloģiju ir bezklienta pakalpojums “no-tīmekļa-uz-tālruni”, kas nozīmē, ka zvans notiek ārpus lietotāja datora.
Iespēja nodrošināt klientiem iespēju noklikšķināt, lai zvanītu, ir vērtīga, jo tā ļauj klientiem tieši sazināties ar jūsu aģentiem.

Kā var izveidot hipersaiti uz tālruņa numuru?
Tas ir vienkārši. Iekopējiet tālāk norādīto kodu savā vietnē un aizstājiet tālruņa numuru, kas atrodas starp pēdiņām ar savu.
Pēc izmaiņu saglabāšanas vietnē būtu jābūt redzamai tālruņa numura hipersaitei. Pēc tam, kad klienti noklikšķina uz saites, izveidojas tālruņa saziņa starp klientiem un jūsu aģentu.
<a href="tel:1-234-567-1111">1-234-567-1111</a>
<a href="tel:1-234-567-1111">Click to Call</a>
Vai vēlaties vēl vairāk uzlabot savu biznesu?
Tālruņa saites ievietošana jūsu tīmekļa vietnē ir lielisks solis, lai iegūtu uzticamus klientus. Tomēr, ja vēlaties izveidot efektīvu klientu apkalpošanu, lai palielinātu ieņēmumus un gūtu konkurences priekšrocības, izmēģiniet palīdzības dienesta risinājumu. Labākā palīdzības dienesta programmatūra ietver E-pastu, Zvanus, Tiešsaistes Čatu, Forumus, Zināšanu Bāzes, Sociālo Mediju klientu pieprasījumus un daudz ko citu!
Ja vēlaties uzzināt vairāk, apskatiet LiveAgent – Funkcijas tagad pat.

Try out LiveAgent for FREE
LiveAgent is a help desk solution that improves your customer service right away. Test it out now for free, and start increasing your sales right away.
Frequently asked questions
Kas ir Tālruņa Saite
Tālruņa saite ir saite, ko izmanto tīmekļa vietnēs. Vienkārši sakot, tas padara jūsu tālruņa numuru klikšķināmu. Tāpēc ikreiz, kad klients vēlas ar jums sazināties, viņš/viņa var noklikšķināt uz saites un nekavējoties sazināties ar klientu atbalsta dienestu.
Kā pievienot tālruņa saiti HTML formātā?
Vienkārši pielāgojiet vai aizstājiet tālruņa numuru un tekstu, ko vēlaties, lai klienti redzētu savā tīmekļa vietnē šādā HTML tālruņa saites sagatavē: 1-234-567-11111 Noklikšķiniet, lai zvanītu
Vai vajadzētu ievietot mobilā tālruņa numuru savā tīmekļa vietnē?
Tālruņa saite ir izdevīgs papildinājums jebkurai tīmekļa vietnei vai uzņēmumam, kas vēlas nodrošināt labāku klientu apkalpošanu/atbalstu. Priekšrocības parasti ietver uzlabotu klientu apmierinātību un attiecības ar klientiem. Turklāt tas var palielināt jūsu pārdošanas apjomus vai biežāk — reklāmguvumus.
Priekšapskates numura sastādītājs
Priekšapskates numuru sastādīšanas programmatūras izmantošana zvanu centros var uzlabot klientu iesaisti, samazināt nomesto zvanu skaitu un palielināt aģentu efektivitāti. Aģenti var iepriekš apskatīt interesentu ierakstus, lai veidotu personalizētākas sarunas. Priekšapskates numuru sastādīšanas režīms samazina aizkaves savienojuma izveidē un nodrošina ātru klientu saziņu ar aģentiem. LiveAgent piedāvā izejošo un ienākošo zvanu centru iespējas, kā arī zvanīšanas režīmu "noklikšķināt un zvanīt".
LiveAgent piedāvā risinājumus klientu apkalpošanas jomā, tostarp pielāgojamu zvanīšanas pogu un automātiskā numura sastādītāju. Pieejama bezmaksas izmēģinājuma versija un atbalsta pakalpojumi. Ienākošais zvans ir zvans, kas nāk no klienta uz uzņēmuma kontaktu centru. Uzticama kontaktu centra programmatūra ir būtiska, lai nodrošinātu apmierinošu klientu pieredzi un efektīvu izejošo pārdošanu.
Bezmaksas zvanu centra programmatūra
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra. Pieejami dažādi risinājumi, piemēram, VoIP tālruņa sistēmas, sūdzību pārvaldības sistēma un pircēju portāla programmatūra. Uzņēmumam ir pieejamas arī tīmekļa semināri un akadēmija. Jāatzīmē, ka Quality Unit, LLC. pieder tiesības un turpmākas informācijas lasītāji var atrast to uz uzņēmuma mājaslapas.
Tiešsaistes dzīvais čats ir tehnoloģija, kas atbalsta klientus un sniedz informāciju par uzņēmuma pakalpojumiem un produktiem. Nepieciešamās funkcijas ietver iespēju nosūtīt fotoattēlus un failus, kā arī aģentu zināšanas un komunikācijas prasmes. LiveAgent piedāvā bezmaksas tiešsaistes dzīvo čatu programmatūru, kas ir ātra un pielāgojama.