Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Palīdzības pieteikuma dzīves cikls

Kas ir palīdzības pieteikuma dzīves cikls?

Palīdzības pieteikums tā dzīves cikla laikā var iziet dažādus posmus. Parasti, kad pieteikums tiek saņemts pirmo reizi, tā statuss ir “Jauns”. Kad aģents atbild uz pieteikumu, tā statuss tiek mainīts uz “Atbildēts”. Ja klients atbild uz to pašu pieteikumu, tā statuss tiek mainīts uz “Atvērts”. Pēc tam aģents var vai nu atbildēt uz palīdzības pieteikumu vēlreiz (un tas pats process turpinās), vai arī vienkārši atrisināt pieteikumu, un tā statuss tiks mainīts uz “Atrisināts”.

Pēc izvēles visā pieteikuma dzīves cikla laikā palīdzības pieteikumu var “Atlikt uz vēlāku laiku”, “Atzīmēt kā surogātpastu”, “Dzēst” vai “Notīrīt”.

Visas ar palīdzības pieteikumu saistītās darbības tiek atzīmētas ar laika zīmogu palīdzības pieteikuma pavedienā.

Palīdzības pieteikuma dzīves cikls

BUJ

Kā var definēt palīdzības pieteikuma dzīves ciklu?

Palīdzības pieteikuma dzīves cikls ir visi posmi, kurus iziet katrs klientu apkalpošanas dienestā saņemtais pieteikums. Kad pieteikums parādās pirmo reizi, tas iegūst statusu "Jauns", un turpmākie dzīves cikla posmi ir "Atvērts", "Atbildēts", "Atrisināts" un "Atlikts". 

 

Kāpēc jāanalizē palīdzības pieteikuma dzīves cikls?

Palīdzības pieteikumu dzīves cikla analīze ļauj noteikt, kāda veida pieteikumi parādās visbiežāk, vai tos ir grūti atrisināt, vai arī tie dod iespēju ātri saņemt atbildi.

 

Vai ir iespējams pārbaudīt palīdzības pieteikuma dzīves ciklu programmā LiveAgent?

Pakalpojumā LiveAgent varat pārbaudīt palīdzības pieteikuma dzīves ciklu. Visas ar konkrētu palīdzības pieteikumu saistītās darbības ir atzīmētas ar laika zīmogu pie katra palīdzības pieteikuma.

 

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju