Kas ir mērķis?
Dažkārt ir nepieciešams dot ziņu trešās puses sistēmai par jaunu pieteikumu vai svarīgām izmaiņām pieteikumā (piemēram, jauna atbilde pieteikumā). Mērķi ir līdzīgi nosacījumiem.
Pamatojoties uz nosacījumiem, jūs varat izpildīt vairākus uzdevumus tieši LiveAgent, izpildot komandas vai trešās puses lietojumprogrammās, izmantojot API.
Frequently asked questions
Kā tiek definēts termins mērķis?
Mērķis ir svarīgs elements, kas ļauj Jums izmērīt, vai plānotais rezultāts ir ticis sasniegts.
Kādas ir mērķu izmantošanas priekšrocības?
Mērķi ļauj izvērtēt, vai uzņēmums konkrētajā jomā guvis panākumus. Mērķiem jābūt izmērāmiem, tad varat iegūt kvantitatīvu sava progresa analīzi.
Vai Jūs varat izmantot mērķus programmā LiveAgent?
Programmā LiveAgent Jūs varat izmantot mērķus. Tas ļauj izvērtēt, vai uzņēmums ir sasniedzis gaidītos rezultātus.
Expert note
Mērķis ir svarīgs elements, kas ļauj izvērtēt uzņēmuma progresa sasniegšanu. To jādefinē un jāizmēra, lai iegūtu kvantitatīvu progresa analīzi.

LiveAgent piedāvā palīdzības pieteikumu sistēmu ar iepriekšsagatavotām ziņām un pieteikumu atkārtotu piešķiršanu. Reāllaika rakstīšanas skats arī ir pieejams. Uzņēmums piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas un citas programmatūras iespējas. Lieta darījumā, piedāvājot bezmaksas izmēģinājuma periodu.
LiveAgent ir uzņēmums, kas piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru un tās integrācijas iespējas, kā arī piedāvā citu produktu programmas un bezmaksas demonstrācijas. Uzņēmums arī piedāvā palīdzību pieteikumu novirzīšanā un ir pieejama partneru programma. LiveAgent arī piedāvā dažādas citu produktu programmas.
LiveAgent piedāvā klientiem izcilu tiešsaistes atbalsta tērzētavu, biļešu sistēmu un automatizāciju, lai uzlabotu klientu apkalpošanas veiktspēju. Veiktspējas atskaites rāda atbalsta aģentu veiktspēju, kuru var segmentēt pēc dienas, nedēļas, mēneša utt. Dati var tikt attēloti vairākos formātos un eksportēti CSV failos. Veiktspējas atskaites ir redzamas tikai administratoriem. LiveAgent REST API ļauj pārvaldīt zvanu vērtīgumu veiktspējas atskaitēs.
Palīdzības Dienesta Programmatūras Glosārijs
Tekstā tiek aprakstītas dažādas tīkla un klientu apkalpošanas sistēmas, kā arī sniegti padomi, kā pārvirzīt klientus uz precēm un pakalpojumiem. Aprakstīti arī dažādi VoIP sakaru risinājumi un vadības paneļi. Dokumentā tiek pieminēta arī programmatūra LiveAgent, kura piedāvā klientu apkalpošanas un sūdzību pārvaldības sistēmas.