Kas ir mērķis?
Dažkārt ir nepieciešams dot ziņu trešās puses sistēmai par jaunu pieteikumu vai svarīgām izmaiņām pieteikumā (piemēram, jauna atbilde pieteikumā). Mērķi ir līdzīgi nosacījumiem.
Pamatojoties uz nosacījumiem, jūs varat izpildīt vairākus uzdevumus tieši LiveAgent, izpildot komandas vai trešās puses lietojumprogrammās, izmantojot API.
Frequently Asked Questions
Kā tiek definēts termins mērķis?
Mērķis ir svarīgs elements, kas ļauj Jums izmērīt, vai plānotais rezultāts ir ticis sasniegts.
Kādas ir mērķu izmantošanas priekšrocības?
Mērķi ļauj izvērtēt, vai uzņēmums konkrētajā jomā guvis panākumus. Mērķiem jābūt izmērāmiem, tad varat iegūt kvantitatīvu sava progresa analīzi.
Vai Jūs varat izmantot mērķus programmā LiveAgent?
Programmā LiveAgent Jūs varat izmantot mērķus. Tas ļauj izvērtēt, vai uzņēmums ir sasniedzis gaidītos rezultātus.
Expert’s note
Mērķis ir svarīgs elements, kas ļauj izvērtēt uzņēmuma progresa sasniegšanu. To jādefinē un jāizmēra, lai iegūtu kvantitatīvu progresa analīzi.
LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.
Constant Contact Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija
Constant Contact ir lietotājam draudzīga mārketinga platforma, kas nodrošina mazajiem uzņēmumiem rīkus, lai attīstītu savus uzņēmumus. Piedāvā daudzus atbalsta kanālus, 24/7 atbalstu un detalizētas pamācības. Uzņēmuma kontaktinformācija: tālrunis + 1 781-472-8100, e-pasts socialmedia@constantcontact.com, sociālie tīkli un atbalsta portāls.