Mērķis

Kas ir mērķis?

Dažkārt ir nepieciešams dot ziņu trešās puses sistēmai par jaunu pieteikumu vai svarīgām izmaiņām pieteikumā (piemēram, jauna atbilde pieteikumā). Mērķi ir līdzīgi nosacījumiem.

Pamatojoties uz nosacījumiem, jūs varat izpildīt vairākus uzdevumus tieši LiveAgent, izpildot komandas vai trešās puses lietojumprogrammās, izmantojot API.

Frequently asked questions

Kā tiek definēts termins mērķis?

Mērķis ir svarīgs elements, kas ļauj Jums izmērīt, vai plānotais rezultāts ir ticis sasniegts.

Kādas ir mērķu izmantošanas priekšrocības?

Mērķi ļauj izvērtēt, vai uzņēmums konkrētajā jomā guvis panākumus. Mērķiem jābūt izmērāmiem, tad varat iegūt kvantitatīvu sava progresa analīzi.

Vai Jūs varat izmantot mērķus programmā LiveAgent?

Programmā LiveAgent Jūs varat izmantot mērķus. Tas ļauj izvērtēt, vai uzņēmums ir sasniedzis gaidītos rezultātus.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Expert note

Mērķis ir svarīgs elements, kas ļauj izvērtēt uzņēmuma progresa sasniegšanu. To jādefinē un jāizmēra, lai iegūtu kvantitatīvu progresa analīzi.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
Izmantojiet LiveAgent sistēmā esošās piezīmes. Atstājiet piezīmi, kas paredzēta tikai Jūsu aģentiem un ko var redzēt tikai viņi. Kopīgojiet progresu un atjauninājumus.

Piezīmes

LiveAgent piedāvā palīdzības pieteikumu sistēmu ar iepriekšsagatavotām ziņām un pieteikumu atkārtotu piešķiršanu. Reāllaika rakstīšanas skats arī ir pieejams. Uzņēmums piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas un citas programmatūras iespējas. Lieta darījumā, piedāvājot bezmaksas izmēģinājuma periodu.

Paraaģents ir ierobežota aģenta loma, ko var piešķirt ierobežotam jūsu aģentu skaitam. Paraaģentiem nav atļauts rediģēt pieteikumus vai piešķirt tos.

Paraaģents

LiveAgent ir uzņēmums, kas piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru un tās integrācijas iespējas, kā arī piedāvā citu produktu programmas un bezmaksas demonstrācijas. Uzņēmums arī piedāvā palīdzību pieteikumu novirzīšanā un ir pieejama partneru programma. LiveAgent arī piedāvā dažādas citu produktu programmas.

Pārraugiet savu palīdzības dienestu aģentu, nodaļu un komandu veiktspēju, izmantojot mūsu iebūvēto veiktspējas atskaites funkciju.

Veiktspējas atskaite

LiveAgent piedāvā klientiem izcilu tiešsaistes atbalsta tērzētavu, biļešu sistēmu un automatizāciju, lai uzlabotu klientu apkalpošanas veiktspēju. Veiktspējas atskaites rāda atbalsta aģentu veiktspēju, kuru var segmentēt pēc dienas, nedēļas, mēneša utt. Dati var tikt attēloti vairākos formātos un eksportēti CSV failos. Veiktspējas atskaites ir redzamas tikai administratoriem. LiveAgent REST API ļauj pārvaldīt zvanu vērtīgumu veiktspējas atskaitēs.

Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.

Palīdzības Dienesta Programmatūras Glosārijs

Tekstā tiek aprakstītas dažādas tīkla un klientu apkalpošanas sistēmas, kā arī sniegti padomi, kā pārvirzīt klientus uz precēm un pakalpojumiem. Aprakstīti arī dažādi VoIP sakaru risinājumi un vadības paneļi. Dokumentā tiek pieminēta arī programmatūra LiveAgent, kura piedāvā klientu apkalpošanas un sūdzību pārvaldības sistēmas.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju