Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Konta administrators

Kas ir konta administrators?

Konta administrators ir persona, kas pārvalda Jūsu LiveAgent kontu. Tā ir galvenā persona, kas atbalsta komandas darba plūsmu, tāpēc ir būtiski izvēlēties pareizo administratoru.

Dažas prasmes, kas nepieciešamas Jūsu administratoram:

  • Uzmanība pret detaļām
  • Programmatūras lietošanas prasmes
  • Projektu vadības prasmes
  • Problēmu risināšanas prasmes (analīze, izpēte, lēmumu pieņemšana)
  • Stratēģiskās prasmes
  • Organizatoriskās prasmes
  • Saskarsmes prasmes (atbildība, elastība, uzticamība).

Kā iestatīt administratoru programmā LiveAgent?

  1. Piesakieties savā LiveAgent kontā
  2. Pārejiet uz sadaļu Konfigurācijas
  3. Noklikšķiniet uz Aģenti
  4. Izveidojiet administratora lomu, noklikšķinot uz oranžās plus pogas VAI
  5. Rediģējiet esošā aģenta lomu, noklikšķinot uz zīmuļa ikonas labajā pusē.
  6. Pārejiet uz sadaļu Lomas un izvēlieties administratora lomu
Konta administratora iestatīšanas piemērs programmā LiveAgent.

Kā noņemt konta administratoru no LiveAgent?

  1. Piesakieties savā LiveAgent kontā
  2. Pārejiet uz sadaļu Konfigurācijas
  3. Noklikšķiniet uz Aģenti
  4. Noņemiet administratoru, noklikšķinot uz atkritumu urnas ikonas. 

Kā mainīt konta administratora lomu programmā LiveAgent?

  1. Piesakieties savā LiveAgent kontā
  2. Pārejiet uz sadaļu Konfigurācijas
  3. Noklikšķiniet uz Aģenti
  4. Rediģējiet esošā aģenta lomu, noklikšķinot uz zīmuļa ikonas labajā pusē.
  5. Visbeidzot, nomainiet Aģenta Lomu

Ko Jūs varat darīt kā administrators?

Administratoriem ir lielākas pilnvaras nekā aģentiem. Viņi var konfigurēt sistēmu, skatīt pārskatus un pārvaldīt citus lietotājus. Tālāk ir uzskaitītas dažas no funkcijām, kas viņiem ir pieejamas:

  • Piekļūt visiem pieteikumiem
  • Pievienot un pārvaldīt citus atbalsta aģentus
  • Iespēja mainīt atbalsta darbinieku lomas
  • Piešķirt struktūrvienības
  • Atiestatīt paroles
  • Skatīt detalizētākas atskaites
  • Iestatīt sistēmas valodas
  • Izveidot pieteikumu filtrus un laukus
  • Instalēt spraudņus
  • Iestatīt aizsardzību, izmantojot aizliegtos IP un BAN vēsturi
  • Izveidot automatizāciju, izmantojot tagus
  • Izveidot noteikumus (SLA, Laika noteikumi, Noteikumi)
  • Ģenerēt sagatavotus ziņojumus un iepriekš definētas atbildes konkrētām nodaļām

Kāda ir atšķirība starp administratoru un aģentu?

Atšķirība ir piekļuvē konfigurācijām, atskaitēm un lietotāju pārvaldībai. Konta administrators ir tas, kurš nosaka konfigurācijas, pamatojoties uz uzņēmuma vajadzībām. Aģents var piekļūt tikai klientu pieprasījumiem no tālruņa zvaniem, tērzēšanas un citiem kanāliem.

Vēl viena atšķirība ir tā, ka konta administrators var piekļūt un pārskatīt aģentu ziņojumus. Tas ļauj viņiem noteikt jomas, kurās ir nepieciešami uzlabojumi katram aģentam un uzņēmumam kopumā.

Kāpēc ir svarīgi iestatīt konfigurācijas LiveAgent sistēmā?

Klientu programmatūras sistēmas iestatīšana ir ļoti svarīga. Ilgtermiņā tā padara aģentu darbu efektīvāku, savlaicīgāku un personalizētāku. Tā rezultātā tiek uzlabota klientu apkalpošanas pieredze.

Turklāt skaidra hierarhija starp aģentiem un administratoriem novērsīs nevēlamas izmaiņas vadības panelī. Konta administratori parasti ir atbildīgi par klientu apkalpošanas darbplūsmu, noteikumu, SLA un citu būtisku iestatījumu iestatīšanu. Viņi ir tiešie klientu pārstāvju vadītāji un uzrauga viņu sniegumu analītiskajos paneļos.

Vairāku administratoru klātbūtne labvēlīgi ietekmēs Jūsu klientu vispārējo apmierinātību.

Kvalitatīvas klientu atbalsta pieredzes priekšrocības:

  • samazinātas pakalpojumu un mārketinga izmaksas
  • klientu noturēšana (lojalitāte)
  • papildu klientu piesaistīšana
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “BUJ”, “mainEntity”: [ { “@type”: “Jautājums”, “name”: “Kas ir palīdzības dienesta konta administrators?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Atbilde”, “text”: “Palīdzības dienesta konta administrators ir atbildīgs par datoru tīklu darbību. Uzstāda un pārvalda organizācijas datorsistēmas. Tie var būt vietējie tīkli (LAN), tīkla segmenti, intranets, platjoslas tīkli (WAN) un citas sistēmas, ko izmanto datu pārraidei.” } }, { “@type”: “Jautājums”, “name”: “Kādi ir LiveAgent konta administratora pienākumi?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Atbilde”, “text”: “LiveAgent konta administrators var konfigurēt sistēmu, pārvaldīt citus lietotājus un skatīt pārskatus. Tam ir arī piekļuve visām LiveAgent sistēmā pieejamajām funkcijām (konfigurējama drošība, automatizācijas izveide, izmantojot tagus, filtru iestatīšana vai spraudņu instalēšana).” } }, { “@type”: “Jautājums”, “name”: “Kāda ir atšķirība starp administratora un lietotāja kontu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Atbilde”, “text”: “Programmā LiveAgent lietotāji var veikt vairākas dažādas lomas. Piemēram, tas var būt ‘lietotājs’ vai ‘administrators’. Šīs divas lomas galvenokārt atšķiras ar piekļuvi atsevišķiem konta elementiem, kā arī ar tiesībām veikt darbības kontā. ‘Lietotājs’ var apskatīt kontu, viņam nav pārvaldības tiesību un piekļuves visām funkcijām. Administratoram ir visas tiesības un piekļuve konta, informācijas un lietotāju pārvaldībai.” } } ] }

BUJ

Kas ir palīdzības dienesta konta administrators?

Palīdzības dienesta konta administrators ir atbildīgs par datoru tīkliem. Uzstāda un pārvalda organizācijas datoru tīklu. sistēmas. Tie var būt vietējie tīkli (LAN), tīkla segmenti, intraneti, platjoslas tīkli (WAN) un citas sistēmas, ko izmanto datu pārraidei.

Kādi ir LiveAgent konta administratora pienākumi?

LiveAgent konta administrators var konfigurēt sistēmu, pārvaldīt citus lietotājus un skatīt pārskatus. Tam ir arī piekļuve visām LiveAgent sistēmā pieejamajām funkcijām (konfigurējama drošība, automatizācijas izveide, izmantojot tagus, filtru iestatīšana vai spraudņu instalēšana).

Kāda ir atšķirība starp administratora un lietotāja kontu?

Programmā LiveAgent lietotāji var veikt vairākas dažādas lomas. Piemēram, tas var būt ‘lietotājs’ vai ‘administrators’. Šīs divas lomas galvenokārt atšķiras ar piekļuvi atsevišķiem konta elementiem, kā arī ar tiesībām veikt darbības kontā. ‘Lietotājs’ var apskatīt kontu, viņam nav pārvaldības tiesību un piekļuves visām funkcijām. Administratoram ir visas tiesības un piekļuve konta, informācijas un lietotāju pārvaldībai.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju