Kas ir balss?
Dažos gadījumos saziņa ar balsi var būt vienkāršāka nekā izmantojot tiešsaistes tērzēšanu vai e-pastu. Zvani ir īpaši populāri ar netehniskiem jautājumiem, piemēram, pirmspārdošanas vai rēķinu pieprasījumiem, kurus var viegli atrisināt pa tālruni.
Balss sakarus LiveAgent var izmantot kā:
- No tālruņa uz tālruni (klients zvana no sava tālruņa, un pārstāvis pieņem šo zvanu ar aparatūras tālruni)
- Tālrunis uz datoru (klients zvana no sava tālruņa, un pārstāvis pieņem zvanu savā LiveAgent aģenta panelī.)
- No tālruņa uz viedierīci (darbojas līdzīgi kā no tālruņa uz datoru, bet datora vietā tiek izmantots viedtālrunis. Klients var zvanīt no sava tālruņa, bet otra puse pārstāvis var saņemt zvanu, izmantojot mobilās ierīces LiveAgent tālruņa lietotni. Lai darbotos, lietotne izmanto mobilos datus.)
- No datora uz datoru (ievietojot savā vietnē zvana logrīku, jūs varat atļaut klientiem piezvanīt no sava ofisa, izmantojot savu datoru. Tāpat kā Skype.)

FAQ
Kādus balss sakaru veidus atbalsta LiveAgent?
LiveAgent atbalsta šādus balss sakaru veidus: tālrunis uz tālruni, t.i., gan klients, gan aģents runā pa tālruni; tālrunis uz datoru, t.i., klients zvana no tālruņa, un aģents saņem zvanu LiveAgent panelī; tālruņa zvans uz viedierīci, t.i., klients zvana no tālruņa, un aģents saņem zvanu, izmantojot LiveAgent tālruņa lietojumprogrammu; dators no datora, līdzīgi kā Skype, pateicoties vietnē pieejamam logrīkam.
Kā darbojas balss saziņa LiveAgent?
Izmantojot LiveAgent, jūs varat veikt jebkura veida balss komunikāciju vienā vietā. Tas racionalizē aģenta darbu un ļauj vienlaikus pārraudzīt vairākus kanālus.
Kādas ir balss komunikācijas priekšrocības?
Balss sakaru priekšrocība ir dabiskāka komunikācija nekā rakstiska saziņa. Tiek izmantota cilvēka balss, tāpēc mēs dzirdam emocijas, un ir vieglāk un ātrāk izskaidrot dažādas lietas, kuras var būt grūtāk aprakstīt. Dažās situācijās tas ir piemērotāk, jo, iespējams, vajadzēs ātri sazināties ar personu, taču tā nevar tajā brīdī rakstīt.
Expert note
Balss ir efektīvs veids, kā atrisināt netehniskus jautājumus un uzlabot klientu pieredzi. LiveAgent piedāvā daudzas iespējas, lai padarītu balss komunikāciju vienkāršāku un ērtāku.

LiveAgent piedāvā tērzēšanas pogu ar pielāgošanas iespējām, kas nodrošina izcilu klientu apkalpošanu. Tērzēšana internetā ir populāra, un LiveAgent integrēšana ir vienkārša. Klientu apkalpošana zvanu centros ir svarīga, un klientu apkalpošanas aģentiem jābūt pārzinātājiem savā uzņēmumā un produktos.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas platforma, kas piedāvā dažādas programmatūras programmas, piemēram, voip tālruņa sistēmas un ienākošo zvanu centru programmatūru. LiveAgent arī piedāvā seminārus un palīdzības centru, un jūs varat sazināties ar sākotnējo kontaktu ar uzņēmumu, lai saņemtu vairāk informācijas par to, kā izmantot platformu.
Interaktīvo balss atbilžu tekstu piemēri
Īsumā, labi uzrakstīti interaktīvās balss atbildes (IVR) teksti var uzlabot uzņēmuma zīmola uztveri un klientu apmierinātību. Lai optimizētu IVR tekstus, ir jāievēro labākās prakses, piemēram, nepiedāvāt pārāk daudz izvēles un skaidri informēt par gaidīšanas laikiem. Svarīgi, lai IVR teksts būtu viegli saprotams un iezīmē uzņēmuma komunikācijas toni. Lai izvairītos no negatīvām pieredzēm, pieejami piemēri kā pareizi un nepareizi uzrakstīt IVR tekstus.
LiveAgent piedāvā zvanīšanas pogas, kas ļauj klientiem zvanīt uz uzņēmumu no mājaslapas un uzlabot viņu pieredzi. Pogas var būt pielāgojamas un darbojas ar visām galda tālruņu zīmoliem. LiveAgent piedāvā arī tērzēšanas sadali un citas funkcijas, piemēram, tērzēšanas vēstures un bezmaksas izmēģinājumu uz 14 dienām.