Kas ir balss?
Dažos gadījumos saziņa ar balsi var būt vienkāršāka nekā izmantojot tiešsaistes tērzēšanu vai e-pastu. Zvani ir īpaši populāri ar netehniskiem jautājumiem, piemēram, pirmspārdošanas vai rēķinu pieprasījumiem, kurus var viegli atrisināt pa tālruni.
Balss sakarus LiveAgent var izmantot kā:
- Phone to Phone – Customer calls from their phone and the Agent picks it up with a hardware phone on their end.
- Phone to PC – Customer calls from their phone and the Agent picks the call up in their LiveAgent Agent Panel.
- Phone to Smart Device – Works similar to Phone to PC, but a smartphone is used instead of a computer. A customer can call from their phone and the agent on the other side can pick up the call using the LiveAgent phone app on their mobile device. The App uses mobile data to run.
- PC to PC – by placing a call widget on your website, you can allow customers to call you directly from their desk by using their computer. Just like Skype.
![LiveAgent's voice call.](https://www.liveagent.lv/wp/urlslab-download/d7aeea1184d37d9f23531c341e8e853e/voice-call.jpg)
LiveAgent ir risinājums klientu apkalpošanai, kas uzlabo klientu pieredzi un samazina neapmierinātību, piedāvā daudzkanālu klientu piesaisti un L.A.S.T. metodi klientu apkalpošanai. Sūdzības jāpārvalda atbildīgi un nopietni, lai uzlabotu reputāciju un samazinātu neapmierinātību. Ieplāno demonstrāciju, lai izmēģinātu LiveAgent bez maksas.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru ar daudzām funkcijām, tostarp tiešsaistes atbalstu ar klientu apkalpošanas komandu izmantojot tiešsaistes čatu. Tas uzlabo klientu apkalpošanu un samazina aģentu darba laiku, kas ir svarīgi uzņēmumu darbībā. Palīdzības čats ir galvenais saziņas kanāls, kas uzlabo klientu apkalpošanu un ir svarīgs ikvienam uzņēmumam.