Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Balss

Kas ir balss?

Dažos gadījumos saziņa ar balsi var būt vienkāršāka nekā izmantojot tiešsaistes tērzēšanu vai e-pastu. Zvani ir īpaši populāri ar netehniskiem jautājumiem, piemēram, pirmspārdošanas vai rēķinu pieprasījumiem, kurus var viegli atrisināt pa tālruni.

Balss sakarus LiveAgent var izmantot kā:

  • No tālruņa uz tālruni (klients zvana no sava tālruņa, un pārstāvis pieņem šo zvanu ar aparatūras tālruni)
  • Tālrunis uz datoru (klients zvana no sava tālruņa, un pārstāvis pieņem zvanu savā LiveAgent aģenta panelī.)
  • No tālruņa uz viedierīci (darbojas līdzīgi kā no tālruņa uz datoru, bet datora vietā tiek izmantots viedtālrunis. Klients var zvanīt no sava tālruņa, bet otra puse pārstāvis var saņemt zvanu, izmantojot mobilās ierīces LiveAgent tālruņa lietotni. Lai darbotos, lietotne izmanto mobilos datus.)
  • No datora uz datoru (ievietojot savā vietnē zvana logrīku, jūs varat atļaut klientiem piezvanīt no sava ofisa, izmantojot savu datoru. Tāpat kā Skype.)
Balss

FAQ

Kādus balss sakaru veidus atbalsta LiveAgent?

LiveAgent atbalsta šādus balss sakaru veidus: tālrunis uz tālruni, t.i., gan klients, gan aģents runā pa tālruni; tālrunis uz datoru, t.i., klients zvana no tālruņa, un aģents saņem zvanu LiveAgent panelī; tālruņa zvans uz viedierīci, t.i., klients zvana no tālruņa, un aģents saņem zvanu, izmantojot LiveAgent tālruņa lietojumprogrammu; dators no datora, līdzīgi kā Skype, pateicoties vietnē pieejamam logrīkam.

Kā darbojas balss saziņa LiveAgent?

Izmantojot LiveAgent, jūs varat veikt jebkura veida balss komunikāciju vienā vietā. Tas racionalizē aģenta darbu un ļauj vienlaikus pārraudzīt vairākus kanālus.

Kādas ir balss komunikācijas priekšrocības?

Balss sakaru priekšrocība ir dabiskāka komunikācija nekā rakstiska saziņa. Tiek izmantota cilvēka balss, tāpēc mēs dzirdam emocijas, un ir vieglāk un ātrāk izskaidrot dažādas lietas, kuras var būt grūtāk aprakstīt. Dažās situācijās tas ir piemērotāk, jo, iespējams, vajadzēs ātri sazināties ar personu, taču tā nevar tajā brīdī rakstīt.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju