Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Aģenta saskarne

Kas ir aģenta saskarne?

Aģentu saskarne sniedz aģentiem pilnīgu kontroli pār visām darbībām, kas saistītas ar aģentu darbu palīdzības dienesta programmatūrā. Saskarnē ir dažādas sadaļas, piemēram, vadības panelis un palīdzības pieteikumu informācijas panelis, kas ļauj aģentiem veikt daudzas darbības.

Ko varat darīt aģenta saskarnē?

Aģenti var veikt virkni darbību, piemēram:

  • Pārsūtīt atbildību par pieteikumu
  • Pievienot piezīmes
  • Rediģēt klientu informāciju
  • Pievienot un noņemt klientus no adresātu sarakstiem.
  • Nodrošināt naudas atmaksu
  • Veikt gan iekšējās, gan ārējās tiešsaistes tērzēšanas, videozvanus un tālruņa zvanus.
  • Izstrādāt visaptverošas atskaites.
  • Izveidot zināšanu bāzes un klientu portālus

Lai iegūtu pilnīgu pārskatu par to, ko varat darīt aģenta saskarnē, lūdzu, apmeklējiet šo saiti.

Kādas atskaites var izveidot aģenta saskarnē?

Ziņojumu paneļa atskaišu kopsavilkums aģenta saskarnē sniedz ieskatu individuālajos un komandas (nodaļas) rezultātos attiecībā uz palīdzības pieteikumu atrisināšanu, vidējo atbildes laiku, palīdzības pieteikumu nodošanu, atrisināšanu pēc pirmā kontakta un citiem rādītājiem.

Aģenta saskarne
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “BUJ”, “mainEntity”: [ { “@type”: “Jautājums”, “name”: “Kas ir aģenta lietotāja saskarne?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Atbilde”, “text”: “Aģenta lietotāja saskarne sniedz aģentiem iespēju kontrolēt un darboties palīdzības dienesta programmatūrā, kas ir daļa no viņu darba. Saskarne cita starpā ietver vadības paneli, pieteikumu paneli, pateicoties kuram aģents var nodot atbildību par pieteikumiem, rediģēt informāciju par klientiem, koordinēt adresātu sarakstu, veikt tālruņa zvanus un tērzēšanu, veidot izvērstus pārskatus un veidot zināšanu bāzes.” } }, { “@type”: “Jautājums”, “name”: “Kādas funkcijas ir LiveAgent panelim?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Atbilde”, “text”: “LiveAgent vadības panelī atradīsiet visu, kas nepieciešams Jūsu pašreizējam darbam. Tur atradīsiet aģentu darba uzraudzību reāllaikā. Tur varat atrast arī viņam piešķirto atvērto pieteikumu skaitu, bet viņš var redzēt arī savu kolēģu palīdzības pieteikumus.” } } ] }

BUJ

Kas ir aģenta lietotāja saskarne?

Aģenta lietotāja saskarne sniedz aģentiem iespēju kontrolēt un darboties palīdzības dienesta programmatūrā, kas ir daļa no viņu darba. Saskarne cita starpā ietver vadības paneli, pieteikumu paneli, pateicoties kuram aģents var nodot atbildību par pieteikumiem, rediģēt informāciju par klientiem, koordinēt adresātu sarakstu, veikt tālruņa zvanus un tērzēšanu, veidot izvērstus pārskatus un veidot zināšanu bāzes.

Kādas funkcijas ir LiveAgent panelim?

LiveAgent vadības panelī atradīsiet visu, kas nepieciešams Jūsu pašreizējam darbam. Tur atradīsiet aģentu darba uzraudzību reāllaikā. Tur varat atrast arī viņam piešķirto atvērto pieteikumu skaitu, bet viņš var redzēt arī savu kolēģu palīdzības pieteikumus.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju