Partners
Kas ir WooCommerce?
Woocommerce ir bezmaksas e-komercijas spraudnis programmatūrai WordPress. Tas var palīdzēt pārvērst jūsu tīmekļa vietni par e-komercijas vietni, kurā varat pārdot savus produktus vai pakalpojumus. Ja vēlaties sākt lietot WooCommerce, jums ir nepieciešama tikai WordPress vietne, un jums viss notiks.
Woocommerce piemīt visas svarīgākās īpašības, kas nepieciešamas, lai izveidotu lielisku e-veikalu. Tai ir lieliski emuāru veidošanas līdzekļi, iegulti produkti, grozu sistēmas, pielāgotas kategorijas, birkas, produktu vērtējumi un recenzijas, kā arī neierobežotas attēlu galerijas.
Iespējas ir bezgalīgas — variet pārdot gan digitālās, gan fiziskās preces, pārdot produktus kā starpnieks, nodrošināt piegādes iespējas, maksājumu iespējas, nodokļu iespējas un pat ģeolokācijas atbalstu. Woocommerce var palīdzēt arī labāk pārvaldīt pasūtījumus un veikala optimizāciju, lai vairāk cilvēku atrastu jūsu produktus tiešsaistē.
Kā Jūs to varat izmantot?
WooCommerce spraudni var izmantot, lai sekotu informācijai par jauniem klientiem, kuponiem, pasūtījumiem, produktiem, pasūtījumu detaļām vai rezētu aktuālos abonementus no LiveAgent. To var izmantot arī, lai no palīdzības dienesta programmatūras izveidotu un atjauninātu kuponus, klientus, pasūtījumus, produktus un abonementus.
Klientu atbalsts joprojām ir būtiska jebkura fiziskā vai tiešsaistes veikala sastāvdaļa. Izmantojiet WooCommerce, lai pārdotu fiziskos vai digitālos produktus, vienlaikus nodrošinot labāko klientu apkalpošanu. Savienojums starp LiveAgent un WooCommerce nodrošinās, ka klientu atbalsta komanda vienmēr zinās par jūsu klienta pasūtījumiem un vajadzībām.
WooCommerce spraudņa ieviešanas priekšrocības
- Visaptverošs e-komercijas un klientu apkalpošanas rīks
- Paziņojumi par e-komercijas pasūtījumiem tieši jūsu palīdzības dienesta programmatūrā
- Ļauj izveidot un atjaunināt pielāgotus CRM laukus no vienota risinājuma
Kā integrēt WooCommerce ar LiveAgent
- Jūs varat savienot LiveAgent ar WooCommerce, izmantojot mūsu izveidoto integrāciju. To var atrast LiveAgent konfigurācijas panelī. Atveriet savu kontu un atveriet Konfigurācija > Sistēma > Spraudņi un sarakstā atrodiet spraudni WooCommerce Pasūtījumi. Noklikšķiniet uz aktivizēšanas slēdža, un LiveAgent tiks restartēts.

- Pēc restartēšanas atrodiet aktivizēto spraudni WooCommerce Pasūtījumi saraksta augšpusē un noklikšķiniet uz zobrata ikonas pogas. Ievietojiet savu Veikala URL, Administratora saiti, Klienta atslēgu un Klienta slepeno atslēgu un tad noklikšķiniet uz Saglabāt.

- Tagad esat pabeidzis, un spraudnis ir aktīvs. Pieteikumu skatā varat redzēt WooCommerce pasūtījumus un veidot jaunus maksājumus. Noklikšķiniet uz Rediģēt, lai pārietu uz WordPress un rediģētu pasūtījuma informāciju.

Kā integrēt WooCommerce ar LiveAgent, izmantojot Zaier
Ja vēlaties izveidot pielāgotu integrāciju, varat mēģināt to darīt ar Zapier. Ja jums nav Zapier konta, izveidojiet to šeit. Pēc tam turpiniet darbu LiveAgent + WooCommerce integrācijas lapā.
Varat atlasīt savus trigerus un darbības, lai izveidotu pielāgotu integrāciju starp abām programmām. Trigeris vienā lietotnē aktivizēs darbību otrajā lietotnē, izveidojot integrāciju starp abām.

- Ritiniet uz leju līdz sadaļai Savienojiet LiveAgent + WooCommerce dažās minūtēs. Šeit varat izvēlēties, kas notiks jūsu pielāgotajā integrācijā.
Ir vairākas iespējas, no kurām izvēlēties, tāpēc apsveriet, kāda veida darbplūsma jums der. Kad atlasījāt trigeri un darbību, noklikšķiniet uz zilās turpināšanas pogas.

- Tālākais solis ir pietiekami vienkāršs, lai gan tas var atšķirties atkarībā no izvēlētā trigera un darbības iespējām. Mūsu gadījumā mums jāpiesakās trigera lietotnē ar mūsu WordPress pieteikšanās datiem un jānodrošina piekļuve Zapier. Ir arī trigera tests, kas pārbaudīs savienojumu ar trigera programmu.

- Nākamais solis ir darbības konfigurācija. Mēs izvēlējāmies darbību Izveidot Sarunu, kas nozīmē, ka ikreiz, kad WooCommerce tiks pievienots jauns produkts, mūsu pieteikumu apstrādes sistēmai tiks nosūtīts e-pasta ziņojums.
Mums jāatlasa attiecīgā LiveAgent nodaļa, jāaizpilda e-pasta adrese, ziņas tēma un teksts, kā arī jāaizpilda nenepieciešamie lauki, piemēram, vārdi, e-pasta kopijas un ziņojuma ID.

Pēdējais solis ir integrācijas tests, tā nu turpiniet un pārbaudiet darbplūsmu. Varat arī pārbaudīt LiveAgent informācijas paneli, lai noskaidrotu, vai esat saņēmis atbilstošu e-pasta paziņojumu.
Frequently asked questions
Kas ir WooCommerce?
Woocommerce ir e-komercijas spraudnis WordPress tīmekļa vietnēm, kas maziem un vidējiem uzņēmumiem ļauj izveidot tiešsaistes veikalu.
Kādas ir priekšrocības, lietojot WooCommerce kopā ar LiveAgent?
- Iegūt informāciju par saviem pasūtījumiem LiveAgent
- Sekot pasūtījuma ID, statusam un vērtībai no vienota risinājuma
LiveAgent ir lielisks rīks uzņēmuma klientu apkalpošanai, kas uzlabo komunikāciju ar klientiem un ļauj efektīvāk risināt viņu jautājumus un problēmas. Tas palīdz uzlabot klientu apmierinātību un lojalitāti, kas ir ļoti svarīgi biznesa panākumiem. LiveAgent piedāvā 15 tiešsaistes tērzēšanas funkcijas, kas var uzlabot klientu apkalpošanu, to var pielāgot savām vajadzībām. Turklāt, LiveAgent ir integrācijas draudzīga programma, kas nodrošina klientu atbalstu vairākos sakaru kanālos un piedāvā bezmaksas izmēģinājuma periodu un tehnisko atbalstu, kā arī klientu servisu. Tiešsaistes čats ir efektīvs un rentabls veids, kā sazināties ar uzņēmuma atbalsta aģentiem un uzlabot klientu apkalpošanu.
Salesforce ir klientu attiecību pārvaldības (CRM) programmatūra, kas palīdz uzlabot biznesa attiecības un rentabilitāti. Salesforce var tikt integrēts ar LiveAgent, lai uzlabotu produktivitāti un paplašinātu iespējas. Integrācija var palīdzēt pievienot jaunas kontaktpersonas un kampaņas no LiveAgent un uzlabot kopsavilkumu un komunikāciju ar klientiem. Salesforce var arī tikt integrēts izmantojot Zapier.
Klientu sekošanas programmatūra
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas veicina informācijas apkopošanu un personalizētus kontaktus ar konkrētiem klientiem. Tas piedāvā vairākas funkcijas, tostarp VoIP tālruņa sistēmu, ienākošo zvanu centru un sūdzību pārvaldības sistēmu. Uzņēmums piedāvā arī e-pasta pārvaldības programmatūru un pircēju portāla programmatūru. Pieejama arī bezmaksas demonstrācija un cenas ir atkarīgas no izvēlētajiem pakalpojumiem. Palīdzības dienesta programmatūra ir radīta, lai pārvaldītu attiecības ar klientiem un atrisinātu klientu problēmas.
Dinamiskais saturs pieejams, lai atbilstu klientu vajadzībām un uzvedībai. LiveAgent programmatūra to izmanto lojalitātes palielināšanai un valodas atbalstam. Zināšanas un atbalsta portāls, kā arī daudzas programmas un pakalpojumi pieejami, tostarp klientu apkalpošanas programmatūra, pašapkalpošanās programmatūra un citas. LiveAgent ir arī izmantojams visdažādākajos uzņēmumu jomās. Sales kontaktus var sazināties par rīcību.