Partners
Kas ir Ucraft?
Ucraft tīmekļa vietņu veidotāja mērķis ir pārvērst jūsu tīmekļa idejas par tiešsaistes realitāti. Tā mērķis ir padarīt tīmekļa vietņu izstrādes procesu vieglāku un ātrāku, kā arī koncentrēt uzmanību uz kvalitāti. Ja vēlaties izveidot tīmekļa vietni sev, savam uzņēmumam vai kādam pasākumam, Ucraft ir lieliska iespēja. Izmantojot Ucraft, var ērti un ātri izveidot tiešsaistes lapas, velkot un nometot. Iegūstiet vairāk apmeklētāju, izveidojot skaistu vietni.
Kā var izmantot Ucraft?
Ucraft ir piemērots ikvienam, kas vēlas veidot personīgo vai uzņēmuma tīmekļa vietni. Tā ir noderīga galveno lapu, emuāru platformu un tiešsaistes veikalu izveidei. Varat izmantot Ucraft, lai izveidotu savu uzņēmuma tīmekļa vietni un reklamētu savu uzņēmumu vai izveidotu tiešsaistes veikalu un pārdotu vairāk savu produktu vai pakalpojumu tiešsaistē.
Ikvienam lieliskam tiešsaistes veikalam ir nepieciešams lielisks klientu atbalsts. Par laimi, to var izdarīt ar LiveAgent palīdzību, pievienojot čata pogu savai vietnei un pievienojot tīmekļa atbalsta e-pastu mūsu pieteikumu apstrādes sistēmai.
Tiešsaistes čats ir lielisks klientu atbalsta rīks un ērts saziņas rīks klientu un aģentu saziņai. Tas, kas padara to lielisku, ir tā vienkāršība. LiveAgent konfigurācijā var izveidot pielāgotu čata pogu – izvēlēties noformējumu, iestatīt formu un citas detaļas, kā arī nokopēt un ielīmēt kodu savā vietnē.
Tīmekļa vietnes apmeklētāji var redzēt pogu nekavējoties, un viņi var noklikšķināt uz tās, lai izveidotu savienojumu ar klientu atbalstu. Saziņa ir tūlītēja, un klienti var turpināt iepirkšanos, nekavējoties pie neatrisinātiem jautājumiem saistībā ar produktiem vai pakalpojumiem.
Vislabākais ir tas, ka tiešsaistes čats ir savienots ar visu LiveAgent pieteikumu apstrādes sistēmu, kurā var apstrādāt arī e-pasta ziņas, zvanu centra zvanus, klientu portālus, kā arī sociālos medijus – Twitter, Facebook, Instagram, un Viber. Tas ir arī nokomplektēts ar funkcijām, kas palīdz darbu paveikt vieglāk un ātrāk.
Izmantojiet reāllaika rakstīšanas priekšapskata priekšrocības, lai redzētu, ko klienti vēlas jautāt vēl pirms tie nosūta jautājumu. Atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem varat sagatavot iepriekš, izmantojot ziņu sagataves, bet proaktīvie čata uzaicinājumi nodrošinās, ka čata poga tiks pamanīta.
Vai mēs minējām, ka mūsu tiešsaistes čats ir viens no visātrākajiem tiešsaistes čata logrīkiem? Tā ātrums ir 2,5 sekundes. Aplūkojiet salīdzinājumu šajā saitē.
Kādas ir Ucraft priekšrocības?
- Efektīvs un vienkāršs tīmekļa vietnes veidotājs
- Komplektā ietilpst logotipa veidotājs
- Ātra saziņa, pateicoties tiešsaistes čatam
- Unificēta pilnībā funkcionāla pieteikumu apstrādes sistēma
Looking to provide faster support?
Add a LiveAgent live chat to your website and handle customer requests quickly and efficiently
Kā integrēt LiveAgent tiešsaistes čatu Ucraft lapā?
Vai vēlaties uzzināt, kā vietnē iekļaut tiešsaistes logrīku? Lai uzzinātu, kā izveidot savu Ucraft tīmekļa vietni un kā integrēt LiveAgent tiešsaistes čata logrīku savā mājaslapā, veiciet tālāk norādītās darbības. Ja vēl neesat izveidojis savu Ucraft tīmekļa vietni, veiciet pirmās darbības. Ja tas jau ir izdarīts un lapa publicēta, izlaidiet pirmās darbības un dodieties tieši uz tiešsaistes čata logrīka iestatīšanu.
- Atveriet Ucraft vietni un noklikšķiniet uz pogas Sākt (Get Started) augšējā labajā stūrī. Tiks atvērta tīmekļa vietnes izveides lapa.

- Tagad varat izvēlēties no vairāk nekā 120 sagatavēm. Kategorijās ietilpst bizness, e-komercija, personīgā lapa, blogs, pasākums un daudz kas cits. Aplūkojiet tās un izvēlieties to, kura jums ir vispiemērotākā. Pēc tam izvēlieties sava Ucraft apakšdomēna nosaukumu un noklikšķiniet, lai sāktu.

- Turpmākās darbības ļauj izvēlēties maksāšanas iespējas, kā arī iespēju uzsākt bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu. Pēc tam tiks atvērts tīmekļa vietnes redaktors un varēsit sākt pielāgot tīmekļa vietni. Redaktors ir ļoti draudzīgs lietotājiem, un palīdz izvairīties no problēmām, kas saistītas ar vietnes pielāgošanu.

- Ja esat pabeidzis un vēlaties pievienot LiveAgent tiešsaistes čata pogu, noklikšķiniet uz informācijas paneļa (Dashboard) kreisajā pusē un dodieties uz Integrācijas (Integrations). Tagad sarakstā atlasiet LiveAgent un norādiet detalizētu informāciju — LiveAgent uzņēmuma nosaukumu un čata pogas ID. Noklikšķiniet uz Izveidot savienojumu (Connect).

Tas viss, integrācija ir pabeigta, un jūsu LiveAgent tiešsaistes čats ir gatavs risināt klientu jautājumus un pieprasījumus. Apskatiet LiveAgent Akadēmiju, lai uzzinātu, kā gudri izmantot tiešsaistes čatu, vai pārlūkojiet tiešsaistes čata funkcijas, lai uzzinātu, ko tas spēj.
Frequently asked questions
Kas ir Ucraft?
Ucraft ir intuitīvs tīmekļa vietnes veidotājs, kuru var izmantot gan iesācēji, gan profesionāļi. Tas vienkāršo tīmekļa vietņu veidošanas procesu un paātrina procesu, vienlaikus paturot prātā kvalitāti. Tīmekļa vietne, kas veidota uz Ucraft, ir lieliska iespēja, ja vēlaties to savam uzņēmumam vai pasākumam.
Kā var izmantot Ucraft ar LiveAgent?
Klientu apkalpošana ir nepieciešamība jebkura tiešsaistes veikala un uzņēmuma tīmekļa vietnes sekmīgai darbībai. Labā ziņa ir tā, ka LiveAgent padara šo procesu vienkāršu, pievienojot čata pogu jūsu vietnei un iegūstot pieteikumu apstrādes sistēmu, kas saista jūsu atbalsta e-pastu ar čata pogu.
Kā var integrēt Ucraft un LiveAgent?
Tas ir vienkārši! Kad esat ieguvis savu tīmekļa vietni un sākat rediģēšanu, atveriet informācijas paneli (Dashboard) > Integrācijas (Integrations) un atlasiet LiveAgent. Pēc tam jums ir tikai jānorāda palīdzības dienesta saite un čata pogas ID. Kad esat noklikšķinājis uz Izveidot savienojumu (Connect), integrācija ir pabeigta.
The given text is in Latvian and primarily consists of repetitive phrases promoting LiveAgent, a customer service software. The text includes sales contacts, social media links, and mentions a writing test and cost calculator. Additionally, there are references to incoming call center programs, self-service software, and email management software. The final section is a message regarding the creation of a LiveAgent account, with instructions to access the account once it is ready.
LiveAgent ir lielisks rīks uzņēmuma klientu apkalpošanai, kas uzlabo komunikāciju ar klientiem un ļauj efektīvāk risināt viņu jautājumus un problēmas. Tas palīdz uzlabot klientu apmierinātību un lojalitāti, kas ir ļoti svarīgi biznesa panākumiem. LiveAgent piedāvā 15 tiešsaistes tērzēšanas funkcijas, kas var uzlabot klientu apkalpošanu, to var pielāgot savām vajadzībām. Turklāt, LiveAgent ir integrācijas draudzīga programma, kas nodrošina klientu atbalstu vairākos sakaru kanālos un piedāvā bezmaksas izmēģinājuma periodu un tehnisko atbalstu, kā arī klientu servisu. Tiešsaistes čats ir efektīvs un rentabls veids, kā sazināties ar uzņēmuma atbalsta aģentiem un uzlabot klientu apkalpošanu.
LiveAgent piedāvā bezmaksas un maksas tērzēšanas programmatūru, kas nodrošina personalizētu klientu pieredzi un labu mijiedarbību ar zīmolu. Bezmaksas tērzēšana ir pieejama arī vietnēs, izmantojot LiveAgent bezmaksas integrāciju ar GoDaddy. Iekšējā tērzēšanas funkcija ļauj sazināties ar kolēģiem bez trešās puses lietojumprogrammām, un LiveAgent arī piedāvā citas funkcijas. LiveAgent sadarbojas ar Quality Unit un piedāvā īpašus piedāvājumus klientiem ar īpašām vajadzībām.
LiveAgent ir programmatūras pakete, kas piedāvā klientu apkalpošanas, voIP tālruņa sistēmu, sūdzību pārvaldības un citus pakalpojumus. Tā ir pieejama arī arī pašapkalpošanās un ienākošo zvanu centra programmatūru, kā arī e-pasta pārvaldības risinājumiem. LiveAgent ir viegli integrejama un piedāvā 24/7 atbalstu.