Toky

Kas ir Toky?

Toky ir zvanu centra, biznesa tālruņu sistēmas un VoIP pakalpojumu sniedzējs. To izmanto zvanu centru pārvaldībai.

Kā Jūs to varat izmantot?

Jūs nepalaidīsiet garām jaunus zvanus, balss ziņojumus un īsziņas, jo par tiem tiksiet informēts LiveAgent vadības panelī. Varat arī pārvaldīt kontaktus, veidot sarunas un sūtīt īsziņas.

Ieguvumi:

  • Zvanu centra atbalsts Jūsu palīdzības dienestam
  • Esiet informēts par visiem zvaniem, īsziņām un balss pastu, nepārslēdzot lietotnes.
  • Sūtiet īsziņas no vadības paneļa

Ja vēlaties uzzināt vairāk par zvanu centra programmatūras darbību, skatiet video zemāk.

Call Center Software Demo | LiveAgent

Don't have LiveAgent yet?

No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free O2 Business services integration!

Frequently asked questions

Kas ir Toky?

Toky ir mākoņbāzētas telefonijas sistēmu uzņēmums, kas darbojas kopš 2014. gada. Ar Toky jūs varat viegli izveidot savu VoIP (IP balss pārraide) dažu minūšu laikā. 

Kā Jūs varat izmantot Toky integrāciju ar LiveAgent?

Toky integrācija ļauj saņemt paziņojumus par jauniem zvaniem un ziņojumiem uzreiz LiveAgent. Tādējādi Jūsu klientu apkalpošanas/atbalsta dienests var efektīvi apstrādāt klientu pieprasījumus un nodrošināt lielisku klientu pieredzi. Turklāt Jūs varat pārvaldīt klientu kontaktinformāciju, kā arī veidot sarunas ar viņiem no LiveAgent. 

Atgriezties pie Integrācijām Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju