Kas ir Toky?
Toky ir zvanu centra, biznesa tālruņu sistēmas un VoIP pakalpojumu sniedzējs. To izmanto zvanu centru pārvaldībai.
Kā Jūs to varat izmantot?
Jūs nepalaidīsiet garām jaunus zvanus, balss ziņojumus un īsziņas, jo par tiem tiksiet informēts LiveAgent vadības panelī. Varat arī pārvaldīt kontaktus, veidot sarunas un sūtīt īsziņas.
Ieguvumi:
- Zvanu centra atbalsts Jūsu palīdzības dienestam
- Esiet informēts par visiem zvaniem, īsziņām un balss pastu, nepārslēdzot lietotnes.
- Sūtiet īsziņas no vadības paneļa
Ja vēlaties uzzināt vairāk par zvanu centra programmatūras darbību, skatiet video zemāk.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free O2 Business services integration!
Frequently asked questions
Kas ir Toky?
Toky ir mākoņbāzētas telefonijas sistēmu uzņēmums, kas darbojas kopš 2014. gada. Ar Toky jūs varat viegli izveidot savu VoIP (IP balss pārraide) dažu minūšu laikā.
Kā Jūs varat izmantot Toky integrāciju ar LiveAgent?
Toky integrācija ļauj saņemt paziņojumus par jauniem zvaniem un ziņojumiem uzreiz LiveAgent. Tādējādi Jūsu klientu apkalpošanas/atbalsta dienests var efektīvi apstrādāt klientu pieprasījumus un nodrošināt lielisku klientu pieredzi. Turklāt Jūs varat pārvaldīt klientu kontaktinformāciju, kā arī veidot sarunas ar viņiem no LiveAgent.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūras risinājums, kas piedāvā vairākas funkcijas, integrācijas, un alternatīvas. Tas ietver arī e-pasta pārvaldības programmatūru. LiveAgent piedāvā bezmaksas izmēģinājumu un atbalstu, kā arī ir pieejams uzreiz pēc konta sagatavošanas. Īpašnieks Quality Unit, LLC, kas nodrošina arī noteikumus par drošību un privātumu.
Čata rīks ir ļoti noderīgs, lai palīdzētu saziņā ar klientiem. Tas nodrošina vienkāršu piekļuvi un atbalstu visās mājaslapas sadaļās. Pateicoties iespējai saņemt attēlus, video un koplietot ekrānu, var skaidri parādīt, ko tieši darīt. Šāds rīks ir ļoti būtisks, lai veidotu attiecības ar klientu un pārveidotu apmeklētājus par maksājošajiem klientiem. LiveAgent ir lielisks piemērs tiešsaistes čata programmatūrai, kas nodrošina plašas iespējas lietotājiem.
Priekšapskates numura sastādītājs
Priekšapskates numuru sastādīšanas programmatūras izmantošana zvanu centros var uzlabot klientu iesaisti, samazināt nomesto zvanu skaitu un palielināt aģentu efektivitāti. Aģenti var iepriekš apskatīt interesentu ierakstus, lai veidotu personalizētākas sarunas. Priekšapskates numuru sastādīšanas režīms samazina aizkaves savienojuma izveidē un nodrošina ātru klientu saziņu ar aģentiem. LiveAgent piedāvā izejošo un ienākošo zvanu centru iespējas, kā arī zvanīšanas režīmu "noklikšķināt un zvanīt".
Raksts apskata pašapkalpošanās sistēmas un zvanu centru risinājumus, lai uzlabotu klientu apkalpošanas efektivitāti. Rakstā ir izskaidrots, kas ir zvanu centrs un kā tas atšķiras no kontaktu centra. Turklāt ir aprakstītas dažādas zvanu centra tehnoloģijas un programmatūras, ieskaitot LiveAgent programmatūru. Raksts arī atgādina, ka uzņēmumi var uzlabot savu veiktspēju un produktivitāti, izmantojot kvalitatīvas zvanu centra programmatūras.