Partners
Kas ir ThinQ?
ThinQ ir amerikāņu VoIP pakalpojumu sniedzējs, kas kopš 2009. gada piedāvā zvanu pakalpojumus biznesa klientiem. ThinQ piedāvā “elastīgu, pārredzamu un rentablu balss un ziņojumapmaiņas komunikāciju mākonī.” LiveAgent un ThinQ ir kļuvuši par partneriem. Tādējādi Jūs varat viegli ieviest savu VoIP numuru LiveAgent zvanu centrā.
Kā darbojas zvanu centra programmatūra?
Kā var integrēt ThinQ VoIP LiveAgent sistēmā?
Tā kā ThinQ ir daļa no LiveAgent, pierakstieties savā LiveAgent kontā un dodieties uz:
1. Konfigurācijas
2. Zvanīt
3. Numuri
4. (+ poga)
Pēc tam sameklējiet ThinQ un aizpildiet visu informāciju.
Kādu maksu iekasē LiveAgent par ThinQ integrāciju?
LiveAgent neiekasē maksu no klientiem par integrāciju. Tā jau ir iebūvēta LiveAgent sistēmā, un LiveAgent klienti to var izmantot bez maksas. Tomēr paturiet prātā, ka ThinQ ir atsevišķs uzņēmums, kas iekasē maksu par saviem pakalpojumiem.
Kādas ir VoIP lietošanas priekšrocības?
- rentabilitāte
- uzlabota klientu pieredze
- uzlabota produktivitāte
- piekļuve visā Amerikā
Ja vēlaties uzzināt vairāk par zvanu centra programmatūras darbību, skatiet video zemāk.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free ThinQ integration!
Frequently asked questions
Kas ir ThinQ?
ThinQ ir telekomunikāciju uzņēmums, kas darbojas visā Amerikā kopš 2009. gada un piedāvā rentablus un elastīgus VoIP pakalpojumus/produktus.
Kā iespējams integrēt ThinQ savā zvanu centrā?
LiveAgent zvanu centrs ļauj Jūsu uzņēmumam integrēt VoIP numuru jau LiveAgent sistēmā. Vienkārši sameklējiet ThinQ starp VoIP partneriem un pievienojiet nepieciešamo informāciju.
Kur varat mainīt zvanu maršrutēšanu pakalpojumā LiveAgent?
Dodieties uz Konfigurācijas - Zvanīt - Iestatījumi un pielāgojiet zvanu centra iestatījumus, pamatojoties uz sava uzņēmuma vēlmēm.
Tīmekļa čats ir lētāks nekā tālruņa zvani, un viens cilvēks var apkalpot vairākus klientus vienlaikus, uzlabot klientu apkalpošanu un palielināt pārdošanas apjomus. Zināšanu bāze ir tiešsaistes bibliotēka ar informāciju par produktiem un pakalpojumiem, ko var izmantot jebkurā vietā. Uzņēmumiem ir jāizvēlas piemērotākā zināšanu bāze. LiveAgent piedāvā vairākas funkcijas un integrācijas, kas var izraisīt piedāvājuma pieprasījumu.
LiveAgent piedāvā uzņēmumiem tiešsaistes čatu, kas ir populārs atbalsta rīks klientu un uzņēmumu sadarbībai, kā arī nodrošina vienlīdzīgus konkurences apstākļus. LiveAgent arī piedāvā palīdzības pieteikumu kopīgošanu un savu iekšējo čatu funkciju un tālruņu ierīces aplikāciju. LiveAgent platforma piedāvā pierakstīties uz individuālu zvanu, lai uzzinātu, kā tā var palīdzēt biznesam.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā daudz funkcijas ieskaitot integrāciju ar citām sistēmām. Tā ir pieejama arī arī kā e-pasta pārvaldības programmatūra, kura var būt izmantota pircēju portāla sistēmās. LiveAgent piedāvā demonstrācijas un ir pieejams arī ar bezmaksas versiju. Uzņēmums, kas pārvalda LiveAgent, ir Quality Unit.
LiveAgent ir klientservisa programmatūras uzņēmums, kas piedāvā dažādas programmatūras risinājumus, tostarp VoIP tālruņa sistēmas un e-pasta pārvaldības programmatūru. Uzņēmums piedāvā arī noderīgus resursus un apmācības savā akadēmijā. Visi LiveAgent pakalpojumi ir pieejami ar dažādiem sales kontaktiem un tiek piedāvāti arī bez maksas demonstrācijas veidā.