Partners
Kas ir TTNC?
TTNC ir Lielbritānijas VoIP pakalpojumu sniedzējs, kas piedāvā arī mākoņa pakalpojumus, iepriekšiestatītus VoIP tālruņus un zvanu pārvaldīšanu. Viņi piedāvā lielu virtuālo tālruņa numuru izvēli dažādām biznesa vajadzībām. Viņu klienti var izvēlēties atmiņā paliekošus numurus atkarībā no biznesa jomas.
Kā es varu izmantot TTNC?
TTNC var izmantot kā Jūsu VoIP pakalpojumu sniedzēju Jūsu biznesam Lielbritānijā. Izvēlieties viņu numurus un LiveAgent klientu atbalsta lietojumprogramma apstrādās Jūsu zvanu centru un klientu jautājumus.
LiveAgent jautājumu biļešu sistēma apstrādā e-pastus, dzīvo tērzētavu, klientu portālu, sociālos tīklus un zvanu centru zem viena jumta. Visi šie rīki ir uzlaboti ar paplašinātām funkcijām, kas atvieglo Jūsu darba procesus.
Tagad ir viegli pārvaldīt zvanus, novirzīt tos pie pareizajiem aģentiem, veidot IVR, lai palīdzētu klientiem sazināties ar pareizo nodaļu, un pat veidot video zvanus, kad vēlaties sazinātie ar saviem klientiem individuālāk.
Kādas ir TTNC lietošanas priekšrocības?
- Lielbritānijas VoIP pakalpojuma sniedzējs
- Atmiņā paliekoši numuri dažādu tipu biznesiem
- Atbalsta vairākas ierīces
- Pieejams mākoņa pakalpojums
Ready to provide better phone support?
Set up your call center with the free 14-day LiveAgent trial and go beyond customer expectations
Vai TTNC savienošana ar LiveAgent ir par maksu?
Savienošana ir bezmaksas. Kad esat ieguvis savu TTNC tālruņa numuru, Jūs varat vienkārši pievienot to LiveAgent un sākt pārvaldīt Jūsu zvanu no turienes. Ja Jums ir vairāki numuri, varat pievienot arī tos.
Kā savienot TTNC ar LiveAgent?
Process ir vienkāršs, jo nav nepieciešams iestatīt spraudņus vai izmantot citu pušu pakalpojumus. Viss, kas ir nepieciešams, ir jāpievieno tālruņa numurs LiveAgent zvanu centra iestatījumos. Tas arī viss.
- Pirmais solis ir TTNC tālruņa numura iegušana, lai varētu to savienot ar LiveAgent zvanu centru. Ejiet uz TTNC mājaslapu un nospiediet uz Grozs > Izvēlēties numuru augšējā labajā stūrī.

- Tad Jūs varat izvēlēties Jūsu numuru atkarībā no pilsētas koda un priekšrocībām. Jūs varat nopirkt arī atmiņā paliekošu numuru. Kad esat ieguvuši savu lietotājvārdu, paroli un TTNC numurs ir gatavs, pārslēdzieties uz LiveAgent.

- Kad esat iegājuši LiveAgent, ejiet uz Iestatījumi > Zvani > Numuri un nospiediet uz Izveidot pogas augšpusē, lai pievienotu savu TTNC numuru. Tad izvēlieties TTNC no VoIP pakalpojuma sniedzēju saraksta.

- Pēdējā iestatīšanas daļā Jums ir jāievada savs lietotājvārds, parole, hosts, un savs TTNC numurs. Izvēlēties nodaļu, kura saņems zvanus, izvēlēties numura prefiksu un izvēlieties vai vēlaties, lai zvani tiktu ierakstīti. Nospiediet uz Pievienot un būsiet pabeiguši.
Tagad Jūsu TTNC numurs ir savienots ar LiveAgent zvanu centru. Jūs varat pievienot vairāk numuru bez papildu izmaksām.
Vai vēlaties uzzināt vairāk par LiveAgent palīdzības dienesta lietojumprogrammu un tās iespējām? Apskatieties video zemāk, lai gūtu ieskatu vai apskatieties mūsu funkciju lapu, lai redzētu visu, ko tā spēj.
Frequently asked questions
Kas ir TTNC?
TTNC ir VoIP un mākoņa pakalpojumu sniedzējs Lielbritānijā. Viņi piedāvā unikālus un atmiņā paliekošus tālruņa numurus dažādām biznesa vajadzībām atkarībā no priekšrocībām un jomas.
Vai es varu savienot TTNC ar LiveAgent?
TTNC jau ir iekļauts un iebūvēts LiveAgent, kas nozīmē, ka nav nepieciešami savienošanas spraudņi vai citu pušu pakalpojumi. Vienkārši pievienojiet savu TTNC numuru LiveAgent un sācies zvanīt.
Vai TTNC savienošana ar LiveAgent ir maksas?
Nē, savienošana ir bezmaksas un ir daļa no LiveAgent plāna.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā daudz funkcijas ieskaitot integrāciju ar citām sistēmām. Tā ir pieejama arī arī kā e-pasta pārvaldības programmatūra, kura var būt izmantota pircēju portāla sistēmās. LiveAgent piedāvā demonstrācijas un ir pieejams arī ar bezmaksas versiju. Uzņēmums, kas pārvalda LiveAgent, ir Quality Unit.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, kas ietver šādas sistēmas: šapkalpošanās, Ienākošo zvanu centra, sūdzību pārvaldes, pircēju portāla, e-pasta pārvaldības, VoIP tālruņa sistēmas un pašapkalpošanās programmas. LiveAgent nodrošina arī sales kontaktus un jaunumus, kā arī iespēju pierakstīties uz demonstrāciju. Mājaslapa izmanto sīkdatnes. Pieejama individuāla zvana iespēja.
Pilnīgs zvanu centra kontrolsaraksts
Klientu apkalpošanas centru veiktspējas vērtēšanai ir vairāki rādītāji, piemēram, vidējais apstrādes laiks, klientu apmierinātības rādītājs, bloķēto zvanu skaits, vidējais gaidīšanas rindā laiks un vidējais atbildes ātrums. Lai samazinātu gaidīšanas laiku, var izmantot interaktīvās balss atbildes sistēmas, rindas pārvaldības programmatūru vai automātisko zvanu sadalīšanu. Lai klients nevēlētos atstāt zvanu novēlu, ir jārūpējas par atbildes ātrumu. Klientu apkalpošanas centra izveidei ir jāievēro norādītie soļi un jāplāno savlaicīgi.
Tekstā ir aprakstītas dažādas programmatūras piedāvājumi, ko nodrošina LiveAgent, tai skaitā klientu apkalpošanas, VoIP tālruņa, ienākošo zvanu centra un e-pasta pārvaldības programmatūras. Uzņēmums piedāvā arī partneru programmu un sadarbību ar to. Ir iespējams abonēt jaunumus par LiveAgent atjauninājumiem un atlaidēm. Ir piedāvāta arī individuāla zvana pieprasīšana, lai uzzinātu, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam. Mājaslapa izmanto sīkdatnes un ir norādīta iespēja to noraidīt.