TTNC integration
Partner website
Partner Privacy Policy
TTNC Privātuma Politika
Kas ir TTNC?
TTNC ir Lielbritānijas VoIP pakalpojumu sniedzējs, kas piedāvā arī mākoņa pakalpojumus, iepriekšiestatītus VoIP tālruņus un zvanu pārvaldīšanu. Viņi piedāvā lielu virtuālo tālruņa numuru izvēli dažādām biznesa vajadzībām. Viņu klienti var izvēlēties atmiņā paliekošus numurus atkarībā no biznesa jomas.
Kā es varu izmantot TTNC?
TTNC var izmantot kā Jūsu VoIP pakalpojumu sniedzēju Jūsu biznesam Lielbritānijā. Izvēlieties viņu numurus un LiveAgent klientu atbalsta lietojumprogramma apstrādās Jūsu zvanu centru un klientu jautājumus.
LiveAgent jautājumu biļešu sistēma apstrādā e-pastus, dzīvo tērzētavu, klientu portālu, sociālos tīklus un zvanu centru zem viena jumta. Visi šie rīki ir uzlaboti ar paplašinātām funkcijām, kas atvieglo Jūsu darba procesus.
Tagad ir viegli pārvaldīt zvanus, novirzīt tos pie pareizajiem aģentiem, veidot IVR, lai palīdzētu klientiem sazināties ar pareizo nodaļu, un pat veidot video zvanus, kad vēlaties sazinātie ar saviem klientiem individuālāk.
Kādas ir TTNC lietošanas priekšrocības?
- Lielbritānijas VoIP pakalpojuma sniedzējs
- Atmiņā paliekoši numuri dažādu tipu biznesiem
- Atbalsta vairākas ierīces
- Pieejams mākoņa pakalpojums
Ready to provide better phone support?
Set up your call center with the free 14-day LiveAgent trial and go beyond customer expectations
Vai TTNC savienošana ar LiveAgent ir par maksu?
Savienošana ir bezmaksas. Kad esat ieguvis savu TTNC tālruņa numuru, Jūs varat vienkārši pievienot to LiveAgent un sākt pārvaldīt Jūsu zvanu no turienes. Ja Jums ir vairāki numuri, varat pievienot arī tos.
Kā savienot TTNC ar LiveAgent?
Process ir vienkāršs, jo nav nepieciešams iestatīt spraudņus vai izmantot citu pušu pakalpojumus. Viss, kas ir nepieciešams, ir jāpievieno tālruņa numurs LiveAgent zvanu centra iestatījumos. Tas arī viss.
- Pirmais solis ir TTNC tālruņa numura iegušana, lai varētu to savienot ar LiveAgent zvanu centru. Ejiet uz TTNC mājaslapu un nospiediet uz Grozs > Izvēlēties numuru augšējā labajā stūrī.
- Tad Jūs varat izvēlēties Jūsu numuru atkarībā no pilsētas koda un priekšrocībām. Jūs varat nopirkt arī atmiņā paliekošu numuru. Kad esat ieguvuši savu lietotājvārdu, paroli un TTNC numurs ir gatavs, pārslēdzieties uz LiveAgent.
- Kad esat iegājuši LiveAgent, ejiet uz Iestatījumi > Zvani > Numuri un nospiediet uz Izveidot pogas augšpusē, lai pievienotu savu TTNC numuru. Tad izvēlieties TTNC no VoIP pakalpojuma sniedzēju saraksta.
- Pēdējā iestatīšanas daļā Jums ir jāievada savs lietotājvārds, parole, hosts, un savs TTNC numurs. Izvēlēties nodaļu, kura saņems zvanus, izvēlēties numura prefiksu un izvēlieties vai vēlaties, lai zvani tiktu ierakstīti. Nospiediet uz Pievienot un būsiet pabeiguši.
Tagad Jūsu TTNC numurs ir savienots ar LiveAgent zvanu centru. Jūs varat pievienot vairāk numuru bez papildu izmaksām.
Vai vēlaties uzzināt vairāk par LiveAgent palīdzības dienesta lietojumprogrammu un tās iespējām? Apskatieties video zemāk, lai gūtu ieskatu vai apskatieties mūsu funkciju lapu, lai redzētu visu, ko tā spēj.
Frequently Asked Questions
Kas ir TTNC?
TTNC ir VoIP un mākoņa pakalpojumu sniedzējs Lielbritānijā. Viņi piedāvā unikālus un atmiņā paliekošus tālruņa numurus dažādām biznesa vajadzībām atkarībā no priekšrocībām un jomas.
Vai es varu savienot TTNC ar LiveAgent?
TTNC jau ir iekļauts un iebūvēts LiveAgent, kas nozīmē, ka nav nepieciešami savienošanas spraudņi vai citu pušu pakalpojumi. Vienkārši pievienojiet savu TTNC numuru LiveAgent un sācies zvanīt.
Vai TTNC savienošana ar LiveAgent ir maksas?
Nē, savienošana ir bezmaksas un ir daļa no LiveAgent plāna.
LiveAgent zvanu centra programmatūras apskats
LiveAgent ir pielāgojama zvanu centra programmatūra, kas piedāvā daudzas funkcijas, piemēram, balss atbalstu, zvanu konfigurāciju un pielāgotas pogas. Reģistrācijas process ir vienkāršs, un cenas ir atkarīgas no uzņēmuma vajadzībām. Kopumā LiveAgent ir noderīga programmatūra visu veidu uzņēmumiem.
Pierakstīties uz demonstrāciju
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā pašapkalpošanās, ienākošo zvanu centra, un sūdzību pārvaldības sistēmas. Tas piedāvā daudzas funkcijas, integrācijas, un cenas ir pieejamas. Uzņēmums arī piedāvā atbalstu, migrāciju, un partnerības programmu. Visbeidzot, uzņēmums ir dibināts 2004. gadā un piedāvā vietnes drošību un privātumu.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās programmatūru, ienākošo zvanu centra programmatūru, sūdzību pārvaldības sistēmu, pircēju portāla programmatūru un e-pasta pārvaldības programmatūru. Uzņēmumam ir partneru programma, akadēmija, emuārs, glosārijs, tīmekļa semināri, rakstīšanas tests un izmaksu kalkulators. LiveAgent ir ieguvis balvas un sertifikātus, un piedāvā datu migrāciju, atbalsta portālu, sistēmas statusu un piedāvājuma pieprasījumu. Uzņēmums ir partnerībā ar VoIP partneriem. Pārdošanas kontakti ir ielasīti. Quality Unit, LLC ir izveidojis LiveAgent.