Stripe

Kas ir Stripe?

Stripe ir tiešsaistes maksājumu apstrādes platforma un programmatūras risinājums, ko izstrādājis uzņēmums ChargeDesk. To izmanto tūkstošiem uzņēmumu, galvenokārt, lai nosūtītu vai saņemtu maksājumus un pārvaldītu citus procesus, vienlaikus rūpējoties par drošību.

Kā Jūs to varat izmantot?

Izmantojiet Stripe, lai pārvaldītu, atceltu, pievienotu vai izveidotu abonementus, klientus, atrastu preces un daudz ko citu. Varat arī saņemt paziņojumus par jebkurām izmaiņām, kas veiktas LiveAgent vadības panelī, saņemt informāciju par jauniem kuponiem, rēķinu vienībām, jauniem maksājumiem, maksājumu pieprasījumiem un daudz ko citu. Klientu apmierinātība, e-pasta pārvaldība un rēķinu pārvaldība var darboties roku rokā.

Ieguvumi

  • Iespēja parūpēties par saviem maksājumiem, maksājumu pieprasījumiem, rēķiniem un daudz ko citu.
  • Nevainojama klientu un klientu apmierinātības pārvaldīšana
  • Saņemiet paziņojumus par jaunumiem un atjauninājumiem

Kā integrēt Stripe ar LiveAgent, izmantojot Zapier

LiveAgent un Stripe integrācijas lapa vietnē Zapier
LiveAgent + Stripe integrācija

Ar ChargeDesk Stripe integrāciju sistēmā LiveAgent ir viegli sekot līdzi notikumiem, jo integrācijas procesi ir vienkāršoti. Zapier integrācija var vienkāršot šo divu lietotņu savienošanu, un Jūs varat izveidot savu pielāgotu integrāciju, lai iegūtu tieši to, kas Jums nepieciešams. Turklāt, tā ir lietotājam draudzīga.

Pirmkārt, Jums būs nepieciešams Zapier konts. Ja Jums tāds jau ir, vienkārši piesakieties. Ja jums nepieciešams izveidot kontu, to varat izdarīt, izmantojot šo saiti. Kad tas ir paveikts, dodieties uz Stripe + LiveAgent integrācijas lapu Zapier vietnē.

Trigeru un darbību izvēle Zapier Strip un LiveAgent integrācijas lapā
Trigeru un darbību izvēle

Ritinot lejup, redzēsiet sadaļu Savienot Stripe + LiveAgent dažu minūšu laikā ar iespējām izvēlēties trigeri un darbību. Pēc tam izveidojiet procesu un izvēlieties, kādu savienojumu vēlaties izveidot un kas tam būtu jādara. Varat izveidot arī vairāk šādu integrāciju konkrētiem mērķiem.

Kā paraugdemonstrējumu mēs izvēlējāmies Stripe trigeri Canceled Subscription (Atcelts abonements) un LiveAgent darbību Create Conversation (Izveidot sarunu). Jūs varat izvēlēties savu reakciju uz darbībām vai arī izvēlēties šo darbību kā vienu no savām veidnēm. Kad esat pabeidzis, noklikšķiniet uz zilās pogas Connect (Savienot).

Izvēlētā Stripe trigera un LiveAgent darbības piemērs
Trigera un darbības piemērs

Nākamajā integrācijas posmā ir jāpiesakās Stripe uzņēmuma kontā un jāapstiprina trigeris. Kad tas būs izdarīts, Zapier lūgs Jums izmēģināt trigeri. Šis solis nav nepieciešams, bet mēs to ļoti iesakām, lai pārliecinātos, ka jūsu integrācija darbosies, kā paredzēts.

Stripe trigera tests Zapier vietnē
Stripe trigera tests

Nākamais solis ir palīdzības dienesta darbības konfigurēšana. Izvēlieties vai pievienojiet sava uzņēmuma konta e-pasta adresi un piesakieties Zapier. Pēc tam aizpildiet nepieciešamos laukus. Šajā daļā tiek piedāvāts aizpildīt arī neobligātos laukus ar papildu informāciju, un Jūs to varat darīt, ja vēlaties vēl vairāk precizēt savu darbību. Tas var būt noderīgi Jūsu e-pasta pārvaldībai. Palīdzības pieteikuma izveidotāja e-pasta adrese nevar būt tā pati, taču tās vietā varat izvēlēties esošā aģenta e-pasta adresi.

Ja esat pabeidzis e-pasta integrāciju, piemēram, ar Outlook, Google Gmail vai citu uzņēmuma e-pastu, varat izvēlēties arī cita e-pasta pakalpojumu sniedzēja adresi. Saņēmēja e-pasta adrese nevar būt tā pati, tāpēc izvēlieties uzņēmuma e-pasta adresi vai citu e-pasta adresi, kas kalpos kā e-pasta sūtītājs. Aizpildiet ziņojuma temata un teksta laukus.

LiveAgent darbības iestatīšanas piemērs
Darbības iestatīšana

Kad esat pabeidzis darbu, ir jāveic abu rīku galīgais tests. Ja rezultāts ir veiksmīgs, tad Jūsu rīki darbojas nevainojami un integrācija ir pabeigta. Gadījumā, ja rodas problēmas, Zapier piedāvās Jums ērtu problēmu novēršanas ceļvedi, kas sniegs Jums palīdzību. Parasti nav nepieciešams sazināties ar klientu atbalsta dienestu, un jebkuras problēmas var atrisināt diezgan vienkārši, pārrakstot informāciju dažos laukos. 

Veiksmīgs Stripe un LiveAgent integrācijas tests
Veiksmīgs integrācijas tests

Tagad ir pienācis laiks testēt integrācijas notikumu tiešsaistē. Stripe ir iespēja izveidot testa abonementu. Dodieties uz savu kontu, noklikšķiniet uz abonementu un izvēlieties “Izveidot testa abonementu”. Ievadiet testa e-pasta adresi un aizpildiet informāciju. Kad esat pabeidzis izveidot abonementu, pēdējais solis ir to atcelt.

Izveidot testa abonementu pakalpojumā Stripe
Izveidot abonementu

Jūsu jaunais abonements būs redzams tajā pašā sadaļā. Lai aktivizētu darbību LiveAgent un saņemtu palīdzības pieteikumu, Jums tas ir jāatceļ. Testa abonementa skata labajā pusē varat atrast opciju “Atcelt abonementu”.

Kur atcelt abonementu pakalpojumā Stripe
Atcelt abonementu

Pēc atcelšanas pārbaudiet savu LiveAgent un pārliecinieties, vai esat saņēmis paziņojumu par jauno atcelto abonementu.

Jauna atcelta abonementa pieteikums
Atceltā abonementa pieteikums

Ja saņēmāt ziņojumu, tas nozīmē, ka esat veiksmīgi integrējis Stripe un LiveAgent, izmantojot Zapier. Izmantojiet to, lai uzlabotu klientu pieredzi vai saziņu ar klientiem gadījumos, kad saņemat paziņojumu par atceltu abonementu, vai atrodiet tam citu pielietojumu. Atgriezieties atpakaļ Zapier lapā, ja vēlaties izveidot citu pielāgotu integrāciju starp šīm divām lietotnēm.

Frequently asked questions

Kas ir Stripe integrācija?

Stripe integrācija ir tiešsaistes maksājumu apstrādes platforma. Tā ļauj Jūsu uzņēmumam droši veikt un saņemt klientu maksājumus. 

Kā savienot Stripe ar LiveAgent?

1. Piesakieties savā Zapier kontā

2. Dodieties uz Zapier - LiveAgent + Stripe

3. Izvēlieties Trigger/Action

4. Uzklikšķiniet uz Connect LiveAgent + Stripe

Atgriezties pie Integrācijām Izveidot kontu BEZMAKSAS
Organizējiet savu palīdzības dienestu nodaļās un pārvirziet pieteikumus aģentiem, kas ir vispiemērotākie, lai tos atrisinātu.

Nodaļas

LiveAgent ir produktu risinājums, kas veic uzdevumus labāk nekā tā alternatīvas, kas iepriekš tika izmantotas. Daži klienti ir palielinājuši sava uzņēmuma klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus, izmantojot šo risinājumu. LiveAgent ir viegli lietojams un piedāvā noderīgus atskaites līdzekļus, kas uzlabo klientu pieredzi un produktivitāti. Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt apstrādāt lielu skaitu uzdevumu un uzlabot klientu atbalstu.

Vadības panelis palīdz aģentiem būt lietas kursā par svarīgāko informāciju uzņēmumā. Sazinieties, lai uzzinātu vairāk.

Vadības panelis

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas, pašapkalpošanās un zvanu centra programmatūru, kā arī e-pasta pārvaldības un pircēju portāla programmatūru. Uzņēmums ir ātrās palīdzības atbalsta sistēmas eksperts, kas piedāvā integrācijas un alternatīvas risinājumus. Mūsdienīgas programmas un uzņēmuma pieredze izceļ LiveAgent no pārējām atbalsta programmatūrām.

Uzziniet vairāk par priekšapskates numura sastādītāju. Izprotiet to padziļināti, izmantojot profesionāļu skaidrojumus.

Priekšapskates numura sastādītājs

Priekšapskates numuru sastādīšanas programmatūras izmantošana zvanu centros var uzlabot klientu iesaisti, samazināt nomesto zvanu skaitu un palielināt aģentu efektivitāti. Aģenti var iepriekš apskatīt interesentu ierakstus, lai veidotu personalizētākas sarunas. Priekšapskates numuru sastādīšanas režīms samazina aizkaves savienojuma izveidē un nodrošina ātru klientu saziņu ar aģentiem. LiveAgent piedāvā izejošo un ienākošo zvanu centru iespējas, kā arī zvanīšanas režīmu "noklikšķināt un zvanīt".

Aģenta segvārds palīdz jūsu aģentiem palikt slepenībā. Šī funkcija ļauj paturēt savu vārdu slepenībā un izmantot pseidonīmu. Tikai citi aģenti redz īsto vārdu.

Aģenta segvārds

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā daudzas funkcijas un integrācijas. Uzņēmums piedāvā bezmaksas izmēģinājuma periodu un atbalstu. LiveAgent ir populāra un tā ir saņēmusi balvas un sertifikātus. Tā ir arī integrējama ar jūsu esošajām sistēmām. Sales kontakti ir pieejami, lai sazinātos ar uzņēmumu. Abonējot ziņas, varat uzzināt par atjauninājumiem un atlaidēm.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju