ChargeDesk

Kas ir ChargeDesk?

Chargedesk ir norēķinu rīku komplekts, kas atbalsta visvairāk izmantotos maksājumu vārtejas un kalpo kā trešās puses vārteja šiem pakalpojumiem. Tas integrējas ar lielāko daļu tiešsaistes servisiem, piemēram, pārlūkprogrammām, programmatūru un citiem tiešsaistes servisiem. Lietotājus var saistīt ar tīmekļa adresēm vai sociālo mediju kontiem.

Kā jūs to varat izmantot?

ChargeDesk iespējas ļauj paātrināt darbplūsmu, izmantojot dažādus līdzekļus.

Maksājumu iekasēšana

ChargeDesk ir risinājums, kas radīts tieši šim mērķim. Izmantojot tādu populāru maksājumu pakalpojumu kā Stripe, PayPal, Braintree, Recurly, Zuora, WePay vai Payments MB atbalstu, jūs iegūstat pienācīgu un ērtu norēķinu risinājumu savam uzņēmumam.

Rēķinu pielāgošana

Vienreizēji maksājumi, abonementi, nenoteikti atkārtojumi, uzstādīšanas maksas. Par to visu rūpējas ChargeDesk.

Paplašinājumi

ChargeDesk piedāvā daudz paplašinājumu populārākajām programmām, tiešsaistes pakalpojumiem un arī pārlūkprogrammām, piemēram, Google Chrome.

Ieguvumi:

  • Skatīt klienta maksājumus blakus viņu atbalsta pieteikumiem
  • Kompensācijas maksājumi
  • Atcelt abonementus
  • Izveidot jaunus maksājumus (vai nu izrakstot rēķinu klientam, vai iekasējot no kartes)
  • Izveidot jaunus abonementus
  • Autorizēt un saņemt maksājumus
  • Pārvaldīt kuponus
  • Nosūtīt maksājumu atgādinājumus
  • Labot klientu datus, ieskaitot PVN numuru pievienošanu
  • Droši atjaunināt klienta kredītkartes datus failā
  • Saņemt paziņojumus un pārvaldīt savus klientus atrodoties ceļā ar mūsu mobilo lietotni
  • Strādāt ar esošo e-komercijas iestatījumu — vairumā gadījumu programmēšana vai izmaiņas nav nepieciešamas.

Frequently asked questions

Kas ir ChargeDesk?

Chargedesk ir uzņēmums, kas nodrošina norēķinu atbalstu kopš 2014. gada. Turklāt to var integrēt ar citām programmām, piemēram, LiveAgent, lai radītu spēcīgu, efektīvu klientu apkalpošanas pieredzi.

Kā var izmantot ChargeDesk integrāciju LiveAgent?

ChargeDesk integrācija ir lielisks papildinājums jūsu LiveAgent dažādu iemeslu dēļ. Lūk, daži no tiem:

- svarīgi klientu norēķinu dati pieteikuma iekšienē

- atmaksāt, iekasēt vai atcelt maksājumu - viss no LiveAgent

- pārvaldīt abonementus un kuponus

- vienkārši atjaunināt klienta norēķinu informāciju

Atgriezties pie Integrācijām Izveidot kontu BEZMAKSAS
Tehniskais atbalsts ir palīdzība un apkalpošana cilvēkiem, kuriem ir tehniska problēma. Atbalstu var sniegt, izmantojot dažādus kanālus.

Tehniskais atbalsts

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar daudzām funkcijām, kas nodrošina labāku klientu apkalpošanu un uzlabo produktivitāti. Tā piedāvā tehnisko atbalstu, 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma periodu un ir viegli integrējams. LiveAgent ir radīts uzlabot klientu apkalpošanu un ir izmantots daudzu uzņēmumu rīcībā. Programmatūras atbalsts ir būtisks faktors kvalitatīvā klientu apkalpošanā.

Integrējiet Feederloop ar LiveAgent un sāciet darbu ar jaunu videozvanu funkcionalitāti, kas ir labi integrēta ar jūsu LiveAgent tiešsaistes čata logrīku.

Feederloop

Uzņēmums LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas un citu programmatūru arī pašapkalpošanās un sūdzību pārvaldības sistēmas. LiveAgent ir integrējams un piedāvā attālinātu apmācību. Uzņēmums arī nodarbojas ar datu migrāciju. LiveAgent dizains ir pieņemams un sniedz piekļuvi atbalsta portālam.

ShipStation integrācija ļauj pārvaldīt e-komercijas pasūtījumus/piegādes no LiveAgent. Integrējiet to, izmantojot Zapier, un sāciet gūt priekšrocības.

ShipStation

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūras risinājumus, piemēram, Ienākošo zvanu centra programmatūru un sūdzību pārvaldības sistēmu, kā arī integrācijas ar citām platformām, ieskaitot e-pasta pārvaldību. Uzņēmums arī sniedz atbalstu un datu migrāciju, kā arī piedāvā bezmaksas demonstrāciju un cenu aprēķinātāju. Visas tiesības rezervētas Quality Unit, LLC.

Vadības panelis palīdz aģentiem būt lietas kursā par svarīgāko informāciju uzņēmumā. Sazinieties, lai uzzinātu vairāk.

Vadības panelis

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas, pašapkalpošanās un zvanu centra programmatūru, kā arī e-pasta pārvaldības un pircēju portāla programmatūru. Uzņēmums ir ātrās palīdzības atbalsta sistēmas eksperts, kas piedāvā integrācijas un alternatīvas risinājumus. Mūsdienīgas programmas un uzņēmuma pieredze izceļ LiveAgent no pārējām atbalsta programmatūrām.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju