ChargeDesk integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kas ir ChargeDesk?
Chargedesk ir norēķinu rīku komplekts, kas atbalsta visvairāk izmantotos maksājumu vārtejas un kalpo kā trešās puses vārteja šiem pakalpojumiem. Tas integrējas ar lielāko daļu tiešsaistes servisiem, piemēram, pārlūkprogrammām, programmatūru un citiem tiešsaistes servisiem. Lietotājus var saistīt ar tīmekļa adresēm vai sociālo mediju kontiem.
Kā jūs to varat izmantot?
ChargeDesk iespējas ļauj paātrināt darbplūsmu, izmantojot dažādus līdzekļus.
Maksājumu iekasēšana
ChargeDesk ir risinājums, kas radīts tieši šim mērķim. Izmantojot tādu populāru maksājumu pakalpojumu kā Stripe, PayPal, Braintree, Recurly, Zuora, WePay vai Payments MB atbalstu, jūs iegūstat pienācīgu un ērtu norēķinu risinājumu savam uzņēmumam.
Rēķinu pielāgošana
Vienreizēji maksājumi, abonementi, nenoteikti atkārtojumi, uzstādīšanas maksas. Par to visu rūpējas ChargeDesk.
Paplašinājumi
ChargeDesk piedāvā daudz paplašinājumu populārākajām programmām, tiešsaistes pakalpojumiem un arī pārlūkprogrammām, piemēram, Google Chrome.
Ieguvumi:
- Skatīt klienta maksājumus blakus viņu atbalsta pieteikumiem
- Kompensācijas maksājumi
- Atcelt abonementus
- Izveidot jaunus maksājumus (vai nu izrakstot rēķinu klientam, vai iekasējot no kartes)
- Izveidot jaunus abonementus
- Autorizēt un saņemt maksājumus
- Pārvaldīt kuponus
- Nosūtīt maksājumu atgādinājumus
- Labot klientu datus, ieskaitot PVN numuru pievienošanu
- Droši atjaunināt klienta kredītkartes datus failā
- Saņemt paziņojumus un pārvaldīt savus klientus atrodoties ceļā ar mūsu mobilo lietotni
- Strādāt ar esošo e-komercijas iestatījumu — vairumā gadījumu programmēšana vai izmaiņas nav nepieciešamas.
Frequently Asked Questions
Kas ir ChargeDesk?
Chargedesk ir uzņēmums, kas nodrošina norēķinu atbalstu kopš 2014. gada. Turklāt to var integrēt ar citām programmām, piemēram, LiveAgent, lai radītu spēcīgu, efektīvu klientu apkalpošanas pieredzi.
Kā var izmantot ChargeDesk integrāciju LiveAgent?
ChargeDesk integrācija ir lielisks papildinājums jūsu LiveAgent dažādu iemeslu dēļ. Lūk, daži no tiem: - svarīgi klientu norēķinu dati pieteikuma iekšienē - atmaksāt, iekasēt vai atcelt maksājumu - viss no LiveAgent - pārvaldīt abonementus un kuponus - vienkārši atjaunināt klienta norēķinu informāciju
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā tērzēšanas programmatūru klientu apkalpošanai, kā arī citus svarīgus rīkus, lai paaugstinātu efektivitāti. Tas palīdz uzņēmumiem ietaupīt naudu un nostiprināt klientu interesi par piedāvājumiem. LiveAgent ir veidojis lietotājam draudzīgu platformu, kas tiek uzlabota, lai nodrošinātu lielāku efektivitāti. Tūlītējs čats ir ērts saziņas veids ar klientiem, kas ir noderīgs klientu apkalpošanas programmās.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar daudzām funkcijām, piemēram, tiešsaistes tērzēšanu, kas var palīdzēt uzņēmumiem piesaistīt jaunus klientus. Programma nodrošina arī iekšējo sakaru un reāllaika klientu apkalpošanu, kā arī pārskatu programmatūru. LiveAgent var tikt izmantota ar dažādām ierīcēm un ir pieejams 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma periods.
Uzņēmums Quality Unit piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, tostarp bezmaksas reāllaika tērzēšanas programmu LiveAgent. Tā ir efektīva klientu apkalpošanas programmatūra, kas palīdz uzņēmumiem ietaupīt naudu un palielināt produktivitāti. Piedāvātas bezmaksas izmēģinājuma iespējas un atbalsts dažādās valstīs, kā arī daudz citas programmatūras. LiveAgent ir integrējama ar citiem darba rīkiem un piedāvā daudzas funkcijas un maksas versiju ar vēl vairāk funkcijām. Bezmaksas izmēģinājumi un partneru programma pieejama. Tiek uzsvērts, ka LiveAgent var būt noderīga programmatūra uzņēmējiem, kuri vēlas uzlabot klientu apkalpošanu un nostiprināt klientu interesi par piedāvājumiem. Tiek aprakstīti arī dažādi e-pasta un tiešsaistes tērzēšanas rīki, kā arī kuponu kampaņu plānošanas padomi un to izmantošanas iespējas.