Partners
Kas ir Google veidlapas?
Google veidlapas ir tīmekļa apsekojumu administrēšanas programmatūra. Tā ir daļa no Google Docs redaktoru komplekta. To izmanto datu, informācijas vākšanai un pētījumu veikšanai, izmantojot aptaujas. Google veidlapas ikvienam ir pieejamas bez maksas.
Kā Jūs tās varat izmantot?
Integrējot tās ar LiveAgent, varat atrast un izveidot atbildes, sekot līdzi paziņojumiem un pārvaldīt savas veidlapas. Daudzas no šīm funkcijām var veikt tieši no vadības paneļa, tāpēc nevajadzēs pārslēgties starp lietotnēm.
Ieguvumi
- Pārvaldiet savas veidlapas no vienas programmatūras
- Pievienojiet vai mainiet atbildes
- Vairs nav jāpārslēdzas starp programmatūrām
Kā integrēt Google veidlapas ar LiveAgent, izmantojot Zapier?
Google veidlapas varat integrēt, izmantojot Zapier pakalpojumu. Zapier ļauj bez problēmām savienot divas lietotnes un izveidot integrāciju starp tām. Jums ir jāizveido Zapier konts šajā saitē. Kad tas ir izveidots, dodieties uz Google Forms + LiveAgent integrāciju lapu Zapier vietnē.

Ritiniet lapu uz leju, līdz redzat trigera un darbības izvēli. Pirmais solis LiveAgent integrēšanā ar citām lietotnēm ir izvēlēties, kādas darbības būtu jāveic Jūsu integrācijai. To var izdarīt, izvēloties pareizos trigerus un darbības.
Atkarībā no integrācijas iestatījuma, trigera un darbības iestatīšanas opcija var atšķirties atbilstoši Jūsu kombinācijai. Tomēr integrācijas process parasti ir vienkāršs un to var pabeigt dažu minūšu laikā.
Ir diezgan daudz kombināciju, no kurām var izvēlēties. Kā piemēru mēs rādām rokasgrāmatu par veidlapu trigeri New or Updated Response in Spreadsheet (Jauna vai atjaunināta atbilde izklājlapā) un LiveAgent darbību Create Conversation (Izveidot sarunu). Pēc izvēles vienkārši noklikšķiniet uz zemāk redzamās zilās Connect (Savienot) pogas, lai pārietu pie nākamā soļa.

Šajā solī mums ir jānorāda mūsu pieteikšanās informācija un jānodrošina piekļuve Zapier. Mēs varam arī izvēlēties, kura izklājlapa, darblapa vai sleja kopā ar tās saturu kļūs par integrācijas daļu.

Pēc šīs informācijas sniegšanas Zapier lūgs veikt trigera testu. Varat to izlaist, bet mēs iesakām to veikt, lai pārliecinātos, vai tas darbojas pareizi.

Tagad par LiveAgent darbību. Tā kā mēs vēlamies, lai mūsu integrācija izveido sarunu mūsu palīdzības pieteikumu sistēmā, mums ir jākonfigurē tās sūtītājs, saņēmējs un ziņojuma saturs. Ir arī sadaļa Department (nodaļa), kurā var norādīt, kurai nodaļai tiks nosūtīts palīdzības pieteikums.
Šajā iestatīšanas daļā ir iekļauti arī neobligātie lauki, piemēram, saņēmēja vārds, kopijas saņēmēja e-pasta adrese, ziņojuma ID un citi. Varat izvēlēties aizpildīt šos laukus, ja vēlaties, lai Jūsu ziņojums būtu konkrētāks.

Pēdējā integrācijas procesa daļa ir tests.

Izdevās! Jūsu integrācija ir gatava. Noklikšķiniet uz ieslēgt Zap, lai to aktivizētu un sāktu izmantot. Jūs saņemsiet ziņojumu savā palīdzības pieteikumu sistēmā, kad vien Jūsu izklājlapās būs jauna vai atjaunināta atbilde.

Ja vēlaties izveidot vairāk dažādu integrāciju, atgriezieties Zapier lapā šī raksta sākumā un izpildiet to pašu procesu.
Frequently asked questions
Kādas ir priekšrocības, izmantojot Google veidlapas ar LiveAgent?
- pārvaldiet savas Google veidlapas no LiveAgent
- saņemiet paziņojumus par jaunām atbildēm pakalpojumā LiveAgent
Kā iespējams integrēt Google veidlapas ar LiveAgent?
1. Pierakstieties savā Zapier kontā
2. Dodieties uz Zapier - LiveAgent + Google Forms
3. Izvēlieties savas preferences
4. Noklikšķiniet uz savienot
LiveAgent ir palīdzības programmatūra, kas pielāgojas klientu vajadzībām un var uzlabot klientu apmierinātību un palielināt ieņēmumus par 30%. To var izmēģināt bez maksas 7 vai 30 dienas, un ir pieejama klientu apkalpošana 24/7. LiveAgent ir arī SysAid alternatīva, kas piedāvā 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu. To var izmantot grāmatvedības un juridiskās palīdzības biznesa apkalpošanai, kā arī lietot valsts uzņēmumi. Bezmaksas izmēģinājums ir pieejams uzņēmumiem.
Reāllaika rakstīšanas skats ir funkcija, kas palīdz samazināt atbildes laiku klientu apkalpošanā. Daudzi uzņēmumi, piemēram, Paypal un Ikea, to jau izmanto. Palīdzības dienesta nodaļa var uzlabot darbplūsmu un samazināt atbildes laiku. Lai izveidotu nodaļas, jums jāpiesakās LiveAgent un jādara norādītie soļi.
Meklējat bezmaksas zināšanu bāzes programmatūru?
LiveAgent ir klientu atbalsta programmatūra, kas piedāvā vairākus saziņas kanālus un bezmaksas izmēģinājumu. Tā nodrošina komunikāciju ar klientiem, palielinot lojalitāti un pārdošanu. LiveAgent atbalsta zvanus, tērzēšanu un e-pastus, kā arī integrējas ar citām programmatūrām. Uzņēmums piedāvā arī atbalsta portālu, zvanu centra programmatūru, sūdzību pārvaldību un citus risinājumus. Translation to English: LiveAgent is a customer support software that offers several communication channels and a free trial. It provides communication with customers, increasing loyalty and sales. LiveAgent supports calls, chats, and emails, as well as integrates with other software. The company also offers a support portal, call center software, complaint management and other solutions.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūras risinājums, kuru var pielāgot uzņēmuma vajadzībām. Tā funkcijas ietver ziņojumu apmaiņu, tālruņa zvanus un datu apmaiņu. Risinājums arī nodrošina atbalstu, datu migrāciju un tiek integrēts ar citām programmatūrām. LiveAgent piedāvā bezmaksas izmēģinājuma periodu un to var iegādāties par cenu. Uzņēmums ir partneris ar VoIP un ir saņēmis balvas un sertifikātus. Pieejami arī tīmekļa semināri un rakstīšanas tests.