Kas ir Digitale?
Digitale, spol. s r.o. 2008.gada janvārī Slovākijā izveidoja vairāki telekomunikāciju eksperti. Digitale piedāvā telekomunikāciju iekārtas (PBX, IP telefoniju, adapterus, GSM vārtejas un piederumus) maziem un vidējiem uzņēmumiem un sniedz profesionālus un ar uzņēmējdarbību saistītus pakalpojumus, korporatīvās komunikācijas pakalpojumus (paziņojumu reģistrēšanu un pielāgotus risinājumus), programmatūras risinājumu izstrādi, kā arī risinājumus citiem operatoriem, zvanu centriem un īpašumu un izmitināšanas objektu īpašniekiem (maksas zvanu lietojumprogrammas un IVR). Mūsu kompleksais, visaptverošais pakalpojums sniedzas no aprīkojuma uzstādīšanas un pielāgotas konfigurācijas līdz pēcpārdošanas atbalstam.
Viens no mūsu uzņēmuma galvenajiem mērķiem ir vispilnīgākā klientu apmierinātība. Tāpēc mēs piedāvājam iespēju veikt pielāgotu PBX iestatīšanu, iespēju izvēlēties papildprogrammas vai izveidot pielāgotas korporatīvās lietojumprogrammas, kas ir saistītas ar VoIP PBX. Digitale IP PBXs ļauj pievienot papildu funkcijas, nepārtraucot savienojumus un nepievienojot papildu aparatūru. Turklāt vairumā gadījumu šīs izmaiņas var īstenot attālināti bez nepieciešamības ierasties uz vietas, tādējādi samazinot paveikšanas laiku līdz minimumam. Kā to varat izmantot?
Kā jūs to varat izmantot?
LiveAgent un Digitale ir partneri, kas padara Digitale integrāciju vieglāku nekā jebkad agrāk. LiveAgent neiekasē papildu maksu par Digitale VoIP numura pievienošanu jūsu zvanu centram.
Ja vēlaties izveidot Digitale savienojumu ar LiveAgent zvanu centru, vienkārši piesakieties savā LiveAgent kontā un sekojiet norādījumiem.
1. Piesakieties savā LiveAgent kontā
2. Dodieties uz Numuri
3. Atrodiet Digitale

4. Noklikšķiniet uz Pievienot
5. Pievienojiet nepieciešamos datus
Digitale integrācijas maksa:
Digitale un LiveAgent ir partneri. Tādējādi, ja jums ir LiveAgent abonements, integrācija ir bez maksas. Taču Digitale iekasē maksu par saviem pakalpojumiem, jo uzņēmums darbojas atsevišķi.
Ieguvumi no Digitale
- Rentabls
- Uzlabota klientu pieredze
- pieejams visā Slovākijā, Čehijā un Ungārijā
- augsta uzticamība
Ja vēlaties uzzināt vairāk par zvanu centra programmatūras darbību, skatiet video zemāk.

Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Digitale integration!
Frequently asked questions
Kas ir Digitale?
Digitale, spol. s r.o. 2008.gada janvārī Slovākijā izveidoja vairāki telekomunikāciju eksperti. Digitale piedāvā telekomunikāciju iekārtas maziem un vidējiem uzņēmumiem un sniedz profesionālas konsultācijas un ar uzņēmējdarbību saistītus pakalpojumus, ar korporatīvo komunikāciju saistītus pakalpojumus, programmatūras risinājumu izstrādi, kā arī risinājumus citiem operatoriem, zvanu centriem un īpašumu un izmitināšanas objektu īpašniekiem.
Cik maksā Digitale un LiveAgent integrācija?
Liveagent jau ir iekļāvusi Digitale. Tādējādi integrācija ir bez maksas. Tomēr atcerieties, ka Digitale iekasē maksu par saviem pakalpojumiem.
LiveAgent jau ir iekļāvusi Digitale. Tādējādi integrācija ir bez maksas. Tomēr atcerieties, ka Digitale iekasē maksu par saviem pakalpojumiem.
Kā jau iepriekš minējām, Digitale jau ir daļa no LiveAgent. Vienkārši piesakieties un sekojiet tālāk sniegtajiem norādījumiem.
- Dodieties uz Konfigurācijas > Zvani > Numuri > Digitale
- Pievienojiet VoIP numuru un sāciet to lietot jau tūlīt
LiveAgent ir lielisks rīks uzņēmuma klientu apkalpošanai, kas uzlabo komunikāciju ar klientiem un ļauj efektīvāk risināt viņu jautājumus un problēmas. Tas palīdz uzlabot klientu apmierinātību un lojalitāti, kas ir ļoti svarīgi biznesa panākumiem. LiveAgent piedāvā 15 tiešsaistes tērzēšanas funkcijas, kas var uzlabot klientu apkalpošanu, to var pielāgot savām vajadzībām. Turklāt, LiveAgent ir integrācijas draudzīga programma, kas nodrošina klientu atbalstu vairākos sakaru kanālos un piedāvā bezmaksas izmēģinājuma periodu un tehnisko atbalstu, kā arī klientu servisu. Tiešsaistes čats ir efektīvs un rentabls veids, kā sazināties ar uzņēmuma atbalsta aģentiem un uzlabot klientu apkalpošanu.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā integrācijas un API bez papildu maksas. Tā integrējas ar Slack, Zapier, un var veikt e-pasta mārketingu. LiveAgent nodrošina integrāciju ar daudziem rīkiem, piemēram, CRM, e-pastkastēm un maksājumu rīkiem, kas nodrošina klientu apkalpošanas komandas efektivitāti. LiveAgent API cena sākas no $9, un tā ir integrējama ar simtiem rīku izmantojot Zapier. Nosacījumu uzstādīšana LiveAgent ir vienkārša.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru ar integrācijām, kas palīdz saņemt visus klientu pieprasījumus vienā programmatūrā. Integrācija piedāvā arī palīdzības dienestu programmatūras paplašinājumus, un var savienot ar dažādiem tālruņu operatoriem un e-pasta serveriem. LiveAgent ir izveidojis integrācijas sagataves, lai zināšanu bāzes lietotāji varētu iesniegt savus integrācijas pieprasījumus un uzlabot ikdienas darba aktivitātes, automatizējot procesus un nodrošinot labākas klientu pieredzes.
Raksts apskata pašapkalpošanās sistēmas un zvanu centru risinājumus, lai uzlabotu klientu apkalpošanas efektivitāti. Rakstā ir izskaidrots, kas ir zvanu centrs un kā tas atšķiras no kontaktu centra. Turklāt ir aprakstītas dažādas zvanu centra tehnoloģijas un programmatūras, ieskaitot LiveAgent programmatūru. Raksts arī atgādina, ka uzņēmumi var uzlabot savu veiktspēju un produktivitāti, izmantojot kvalitatīvas zvanu centra programmatūras.