Partners
Lai LiveAgent kontu integrētu ar Clockify, lūdzu, izpildiet tālāk norādīto integrācijas pamācību.
Integrācijas pamācība kontiem, kas tiek uzturēti LiveAgent domēnā
- Izveidojiet Clockify kontu
- Lejupielādējiet Google Chrome paplašinājumu
- Kad esat lejupielādējis Chrome paplašinājumu, pārliecinieties, vai esat pieteicies savā Clockify kontā
- Piesakieties savā LiveAgent kontā vai atsvaidziniet, ja esat jau atvēris kontu
- Atveriet pieteikumu, un Clockify laika uzskaite būs redzama pieteikuma informācijas laukā, kā parādīts tālāk

- Rediģējot rakstus, zināšanu bāzē arī tiek rādīts arī Clockify taimeris

Clockify integrācijas pamācība pašu uzturētiem kontiem
- Izveidojiet Clockify kontu
- Lejupielādējiet Google Chrome paplašinājumu
- Kad esat lejupielādējis Chrome paplašinājumu, pārliecinieties, vai esat pieteicies savā Clockify kontā
- Pārlūkprogrammā noklikšķiniet uz Clockify paplašinājuma


- Noklikšķiniet uz Integrācijas

- Izvēlieties LiveAgent no atlases, kas atrodas apakšā. Lūdzu, ņemiet vērā, ka tie netiek parādīti alfabētiskā secībā, tāpēc LiveAgent sarakstā ir jāatrod manuāli.


- Pievienojiet jūsu domēna nosaukumu un noklikšķiniet uz Pievienot

- Atsvaidziniet savu aģenta paneli programmā LiveAgent, un iestatīšana paveikta!!
Kas ir Clockify?
Clockify ir bezmaksas Web laika izsekotāja un tabeles programma, kas paredzēta visu lielumu komandām un ir pieejama neierobežotam lietotāju skaitam bez maksas.
Kā jūs to varat izmantot?
Izmantojiet Clockify, lai sekotu līdzi laikam, ko pavadāt, atrisinot pieteikumus un rediģējot zināšanu bāzes rakstus. Uzlabojiet darba ražīgumu, rentabilitāti un reģistrējiet komandas darbības uzskaites žurnālā.
Frequently asked questions
Kas ir Clockify?
Clockify ir bezmaksas laika skaitītājs, kā arī darbinieka nostrādātā laika uzskaites programmatūra, kas sniedz pakalpojumus kopš 2017. gada.
& nbsp;
Kā var izmantot Clockify integrāciju LiveAgent?
Ja meklējat veidus, kā uzlabot komandas efektivitāti, Clockify integrācija ļauj skatīt, cik daudz laika komanda pavada, veicot dažādus LiveaAgent uzdevumus, piemēram, konkrētam pieteikumam vai zināšanu bāzes rakstiem. Rezultātā var atklāt sliktus izpildītājus un nepieciešamības gadījumā sniegt papildu konsultācijas vai apmācību.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā daudzas funkcijas, tostarp VoIP tālruņa sistēmu un sūdzību pārvaldības sistēmu. Tas palīdz uzlabot uzņēmuma klientu apkalpošanas procesu, padara to vieglāk un produktīvāku. LiveAgent piedāvā arī bezmaksas demonstrācijas un daudz pakalpojumu, integrāciju un atbild uz jautājumiem par cenām un citiem aspektiem. Tas ir piemērots gan autorūpniecības, gan nekustamā īpašuma nozarei, un tas ir lielisks veids, kā uzlabot klientu apkalpošanu.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar VoIP tālruņa un pašapkalpošanās sistēmu. Tā piedāvā daudzas funkcijas un integrācijas, un to var izmantot arī kā sūdzību un pircēju portālu programmatūru. LiveAgent ir jaunumiem un atjauninājumiem plaši pieejama un tiek reklamēta sociālajos tīklos, turklāt uzņēmums vēršas pie partneriem un sadarbības partnerībām.
Pieslēdzieties savam LiveAgent kontam
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru ar daudzām integrācijām, atbalstu un datu migrāciju. Zināšanu bāzē ir bloga raksti, glosārijs, akadēmija, šabloni, tīmekļa semināri un rakstīšanas tests. Uzņēmums piedāvā bezmaksas kontu reģistrāciju un izmēģinājuma periodu, kā arī iespēju migrēt datus no citām programmatūrām uz LiveAgent.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās programmatūru, ienākošo zvanu centra programmatūru, sūdzību pārvaldības sistēmu, pircēju portāla programmatūru un e-pasta pārvaldības programmatūru. Uzņēmumam ir pieņemama cena un efektīva atbalsta komanda, kā arī uzlaboti automatizācijas līmeņi un daudzas integrācijas. LiveAgent piedāvā arī seminārus un zināšanu bāzes. Risinājums var tikt pielietots dažādām nozarēm, piemēram, nekustamais īpašums, cilvēkresursi un banku sektors.