Partners
Lai LiveAgent kontu integrētu ar Clockify, lūdzu, izpildiet tālāk norādīto integrācijas pamācību.
Integrācijas pamācība kontiem, kas tiek uzturēti LiveAgent domēnā
- Izveidojiet Clockify kontu
- Lejupielādējiet Google Chrome paplašinājumu
- Kad esat lejupielādējis Chrome paplašinājumu, pārliecinieties, vai esat pieteicies savā Clockify kontā
- Piesakieties savā LiveAgent kontā vai atsvaidziniet, ja esat jau atvēris kontu
- Atveriet pieteikumu, un Clockify laika uzskaite būs redzama pieteikuma informācijas laukā, kā parādīts tālāk

- Rediģējot rakstus, zināšanu bāzē arī tiek rādīts arī Clockify taimeris

Clockify integrācijas pamācība pašu uzturētiem kontiem
- Izveidojiet Clockify kontu
- Lejupielādējiet Google Chrome paplašinājumu
- Kad esat lejupielādējis Chrome paplašinājumu, pārliecinieties, vai esat pieteicies savā Clockify kontā
- Pārlūkprogrammā noklikšķiniet uz Clockify paplašinājuma


- Noklikšķiniet uz Integrācijas

- Izvēlieties LiveAgent no atlases, kas atrodas apakšā. Lūdzu, ņemiet vērā, ka tie netiek parādīti alfabētiskā secībā, tāpēc LiveAgent sarakstā ir jāatrod manuāli.


- Pievienojiet jūsu domēna nosaukumu un noklikšķiniet uz Pievienot

- Atsvaidziniet savu aģenta paneli programmā LiveAgent, un iestatīšana paveikta!!
Kas ir Clockify?
Clockify ir bezmaksas Web laika izsekotāja un tabeles programma, kas paredzēta visu lielumu komandām un ir pieejama neierobežotam lietotāju skaitam bez maksas.
Kā jūs to varat izmantot?
Izmantojiet Clockify, lai sekotu līdzi laikam, ko pavadāt, atrisinot pieteikumus un rediģējot zināšanu bāzes rakstus. Uzlabojiet darba ražīgumu, rentabilitāti un reģistrējiet komandas darbības uzskaites žurnālā.
Frequently Asked Questions
Kas ir Clockify?
Clockify ir bezmaksas laika skaitītājs, kā arī darbinieka nostrādātā laika uzskaites programmatūra, kas sniedz pakalpojumus kopš 2017. gada. & nbsp;
Kā var izmantot Clockify integrāciju LiveAgent?
Ja meklējat veidus, kā uzlabot komandas efektivitāti, Clockify integrācija ļauj skatīt, cik daudz laika komanda pavada, veicot dažādus LiveaAgent uzdevumus, piemēram, konkrētam pieteikumam vai zināšanu bāzes rakstiem. Rezultātā var atklāt sliktus izpildītājus un nepieciešamības gadījumā sniegt papildu konsultācijas vai apmācību.
LiveAgent Tiešsaistes Seminārs 3: Tiešsaistes Čats un Čata Uzaicinājumi
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru un VoIP sistēmas, kas uzlabo komunikāciju un samazina atbildes laiku. Palieliniet iesaistīšanos klientos.
Kā Čatot Atrodoties Ceļā un Izmantot LiveAgent iOS lietotni
LiveAgent programmatūra piedāvā dažādus kanālus, lai sarunātos ar klientiem, kā arī integrācijas. Vairāk nekā 175 funkcijas un 40 integrācijas nodrošina efektīvu darba plūsmu.
LiveAgent Tīmekļa Seminārs 2: E-pasts, Automatizācija, SLA
LiveAgent ir klientu atbalsta programmatūra, kas uzlabo apkalpošanu, komunikāciju un klientu apmierinātību. Tas piedāvā daudzvalodu atbalstu un pielāgojamās funkcijas.