Blogger

Kas ir Blogger?

Blogger ir bezmaksas tiešsaistes satura pārvaldības sistēma, kas tiek izmantota lietotāju emuāru veidošanai. Lietotāji var izmantot savus pielāgotus apakšdomēnus. Visiem emuāru ierakstiem ir laika zīmogs, un tos var rediģēt. Papildus standarta emuāru funkcijām Blogger ir saderīgs arī ar citiem Google produktiem.

Blogger ir pazīstams ar to, ka to ir viegli lietot pat iesācējiem, kuri var izveidot un iestatīt funkcionējošu emuāru mazāk nekā desmit minūšu laikā. Tieši tas padara to par vienu no populārākajām izvēlēm, kad runa ir par emuāru veidošanas CMS.

Kā varat izmantot Blogger?

Vai vēlaties izveidot personīgo vai uzņēmuma emuāru? Blogger var viegli palīdzēt jums to izdarīt. Izlemiet, vai vēlaties izveidot personīgo, biznesa, specializētu vai partneru emuāru. Izvēlieties nosaukumu un sāciet rakstīt rakstus, pārskatus un daudz ko citu.

Pielāgota emuāra izveide var būt ļoti efektīvs veids, kā popularizēt savu uzņēmumu neatkarīgi no nozares. Bloga ierakstus un atsauksmes var izmantot, lai izplatītu zināšanas par Jūsu produktiem un pakalpojumiem. Varat arī pievienot partneru saites vai saņemt sponsorēšanu no citiem uzņēmumiem, lai gūtu papildu ienākumus.

Mērķtiecīgs emuārs zina savu mērķauditoriju, vienlaikus precīzi zinot, ko tā sagaida no produkta vai pakalpojuma. Zelta likums ir rakstīt saturu, kas ir noderīgs un precīzs, nevis rakstīt tikai tāpēc, lai rakstītu. Turklāt emuārus var savienot ar citiem saziņas kanāliem, piemēram, sociālajiem plašsaziņas līdzekļiem, e-komercijas vietnēm un klientu atbalsta dienestiem.

LiveAgent var palīdzēt Jums paplašināt Jūsu klientu atbalstu, izmantojot tiešsaistes tērzēšanas logrīku, kuru var vienkārši ievietot Jūsu Blogger emuārā. Tiešsaistes tērzēšana ir lielisks rīks, lai nodrošinātu efektīvu un uzticamu klientu atbalstu klientiem, kas pārlūko Jūsu blogu. Vienkāršs kods, kas ievietots Jūsu emuāra vietnē, nodrošinās, ka visi klientu jautājumi tiks atrisināti ātri un pilnībā apmierinās klientu.

LiveAgent piedāvā vienu no ātrākajiem tiešsaistes tērzēšanas logrīkiem tirgū – tērzēšanas ātrums ir 2,5 sekundes. Ātrums vien nodrošinās, ka Jūs varēsiet apstrādāt klientu pieprasījumus ātrāk nekā parasti. Turklāt tas ir pilnībā savienots ar LiveAgent daudzkanālu palīdzības pieteikumu sistēmu un ir piepildīts ar noderīgām darba ražīguma funkcijām, kas padara saziņu vieglu.

Izmantojiet pielāgotās tērzēšanas pogas, kas papildina Jūsu emuāra dizainu, vai izveidojiet un augšupielādējiet savas, lai iegūtu unikālu izskatu. Atbildiet ātrāk, izmantojot reāllaika rakstīšanas skatu, kas ļauj redzēt, ko klienti raksta, pirms viņi nospiež “sūtīt”. Proaktīvi tērzēšanas uzaicinājumi nodrošinās, ka Jūsu tērzēšana tiešsaistē būs pamanāma, un var palielināt iesaistīšanos, izmantojot aicinājumus rīkoties.

https://www.youtube.com/watch?v=GO4rPDffDew&t=12s

Kādi ir ieguvumi no Blogger integrācijas?

  • Lielāka klientu iesaiste
  • Aicinājumi rīkoties ar proaktīviem tērzēšanas uzaicinājumiem
  • Īpaši ātrs tērzēšanas logrīks
  • Pielāgots tērzēšanas dizains, kas atbilst Jūsu emuāram

Looking to chat more with your audience?

Get a fully features live chat widget on your website. Increase engagement with LiveAgent's lightning fast live chat today.

Kā integrēt Blogger ar LiveAgent tiešsaistes tērzēšanu

Integrēt LiveAgent tiešsaistes tērzēšanu ar Blogger ir tikpat vienkārši kā izveidot jaunu emuāru. Viss, kas jums jādara, ir jāizveido tērzēšanas poga LiveAgent programmā un jāievieto tā bloga kodā. Lai uzzinātu, kā to izdarīt, sekojiet tālāk sniegtajiem norādījumiem.

  • Atveriet savu LiveAgent kontu, atveriet sadaļu Konfigurēšana > Tērzēšana > Tērzēšanas pogas un noklikšķiniet uz augšpusē esošās oranžās pogas “Izveidot”, lai sāktu tiešsaistes tērzēšanas pogas izveidi. Atvērsies tērzēšanas pogas izveides logs.
Tērzēšanas pogas iestatījumi LiveAgent konfigurācijā
Izveidot jaunu tērzēšanas pogu
  • Tagad varat izvēlēties vēlamo tērzēšanas pogas dizainu. Izvēlieties no vairākiem tērzēšanas pogas stiliem – burbuļveida, sānu, stūra, līnijas vai izlaidiet atlasi un augšupielādējiet savu pielāgotu dizainu. To varat izdarīt, noklikšķinot uz cilnes Pielāgots. Dizainu var augšupielādēt no attēla vai uzrakstīt savu HTML kodu. Kad esat izlēmis, izvēlieties tērzēšanas pogu un tiksiet novirzīts uz pogas konfigurāciju.
Tērzēšanas pogu galerija LiveAgent tiešsaistes tērzēšanas konfigurācijā
Tērzēšanas pogu galerija
  • Kad esat nonācis konfigurēšanas sadaļā, varat dot pogai nosaukumu un izvēlēties nodaļu, kas atbild par ienākošajām klientu tērzēšanas sarunām. Varat arī izvēlēties tērzēšanas loga valodu, pieprasīt informāciju no klientiem, aizpildot veidlapu, izvēlēties tērzēšanas rindas maksimālo ilgumu un citas opcijas. Viss ir pienācīgi izskaidrots konfigurācijā. Kad esat pabeidzis, varat veikt priekšskatījumu un testu, lai vispirms to izmēģinātu, vai saglabāt pogu, lai pabeigtu izveides procesu.
LiveAgent tērzēšanas pogas konfigurācija ar vairākām opcijām
Tērzēšanas pogas konfigurācija
  • Tagad, kad tērzēšanas poga ir pabeigta un saglabāta, noklikšķiniet uz cilnes Integrācija loga kreisajā panelī. Jūs atradīsiet izveidoto integrācijas kodu. Kopējiet šo kodu un ielīmējiet to savā Blogger emuāra kodā. Ja nezināt, kur atrast bloga kodu, izpildiet nākamos soļus.
Tiešsaistes tērzēšanas pogas integrācijas kods LiveAgent konfigurācijā
Tērzēšanas pogas integrācijas kods
  • Dodieties uz Blogger un izvēlieties emuāru, kuru vēlaties atjaunināt ar tiešsaistes tērzēšanas pogu. Pēc tam kreisajā panelī izvēlieties tēmu un noklikšķiniet uz bultas blakus pogai Pielāgot. Izvēlieties “Rediģēt HTML” un iegūsiet piekļuvi bloga kodam.
HTML rediģēšanas opcija Blogger tēmas iestatījumos
Blogger konfigurācija
  • Tagad vienkārši nokopējiet un ielīmējiet kodu bloga kodā. Ritiniet uz leju līdz apakšai un ielīmējiet to virs </body>. Pēc tam noklikšķiniet uz pogas “Saglabāt” augšējā labajā stūrī.
Blogger kods ar ievietotu tērzēšanas pogas kodu
Blogger kods ar tērzēšanas pogu

Tas ir viss, tērzēšanas poga Jūsu Blogger vietnē ir gatava. Tagad varat viegli atbildēt uz visiem klientu jautājumiem. Ja vēlaties apskatīt citas tērzēšanas pogas izvietošanas iespējas, ielūkojieties šeit.

Vēlaties uzzināt vairāk par LiveAgent tērzēšanu tiešsaistē vai citām funkcijām? Apskatiet mūsu tiešsaistes tērzēšanas funkciju lapu vai mūsu tiešsaistes tērzēšanas lapu, lai uzzinātu, ko vēl tā spēj un kā Jūs to varat izmantot savā labā.

https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U&t=5s

Izmēģiniet LiveAgent Jau Šodien​

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Kas ir Blogger?

Blogger ir populāra bezmaksas emuāru veidošanas un satura pārvaldības sistēmas (CMS) platforma. Tā ir pazīstama ar savu lietošanas ērtumu. Jauniem lietotājiem ir nepieciešamas mazāk nekā 10 minūtes, lai sāktu rakstīt savus pirmos emuāra ierakstus, izmantojot Blogger.

Vai varat pievienot tiešsaistes tērzēšanas pogu lietotnei Blogger?

Jā, varat viegli ievietot pielāgotu tiešsaistes tērzēšanas pogu savā Blogger vietnē. Viss, kas Jums jādara, ir jāizveido LiveAgent konts un jāizveido jauna tērzēšanas poga. Tas aizņem tikai dažas minūtes. Uzziniet vairāk par šo procesu šajā rakstā

Vai ir iespējams integrēt Blogger ar LiveAgent?

Savā emuārā varat integrēt LiveAgent ātro tiešsaistes tērzēšanas logrīku un sākt atbildēt gan uz klientu, gan lasītāju jautājumiem. Tas aizņem tikai dažas minūtes.

Atgriezties pie Integrācijām Izveidot kontu BEZMAKSAS
Tiešsaistes tērzētava ir īpaša vieta internetā. Tiešraides tērzētavas galvenais mērķis ir nodrošināt reāllaika tiešsaistes čatu lietotājiem.

Tiešsaistes tērzētava

LiveAgent ir lielisks rīks uzņēmuma klientu apkalpošanai, kas uzlabo komunikāciju ar klientiem un ļauj efektīvāk risināt viņu jautājumus un problēmas. Tas palīdz uzlabot klientu apmierinātību un lojalitāti, kas ir ļoti svarīgi biznesa panākumiem. LiveAgent piedāvā 15 tiešsaistes tērzēšanas funkcijas, kas var uzlabot klientu apkalpošanu, to var pielāgot savām vajadzībām. Turklāt, LiveAgent ir integrācijas draudzīga programma, kas nodrošina klientu atbalstu vairākos sakaru kanālos un piedāvā bezmaksas izmēģinājuma periodu un tehnisko atbalstu, kā arī klientu servisu. Tiešsaistes čats ir efektīvs un rentabls veids, kā sazināties ar uzņēmuma atbalsta aģentiem un uzlabot klientu apkalpošanu.

Galalietotājs

LiveAgent ir 24/7 klientu apkalpošanas dienests, kas piedāvā sociālos medijus, tiešsaistes čatu, tālruņa sarunas, e-pastus un citus rīkus, kas uzlabo klientu pieredzi uzņēmumā. Lai veicinātu uzņēmuma veiksmi, klientu apkalpošanas aģentiem jābūt pārzinātājiem savā uzņēmumā un produktos, kā arī labiem komunikatoriem ar empātiju un pacietību. Klientu apkalpošanas pieredze ir svarīga, un vērts izveidot palīdzības dienesta nodaļu, kas nodrošina efektīvu pieteikumu apstrādi un uzlabo darbplūsmu.

Feederloop

Uzņēmums LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas un citu programmatūru arī pašapkalpošanās un sūdzību pārvaldības sistēmas. LiveAgent ir integrējams un piedāvā attālinātu apmācību. Uzņēmums arī nodarbojas ar datu migrāciju. LiveAgent dizains ir pieņemams un sniedz piekļuvi atbalsta portālam.

Asana integrācija ļauj pārvaldīt visus projektus no LiveAgent. Vienkārši integrējiet to, izmantojot Zapier, un sāciet gūt priekšrocības.

Asana

LiveAgent ir programmatūras pakete, kas piedāvā klientu apkalpošanas, voIP tālruņa sistēmu, sūdzību pārvaldības un citus pakalpojumus. Tā ir pieejama arī arī pašapkalpošanās un ienākošo zvanu centra programmatūru, kā arī e-pasta pārvaldības risinājumiem. LiveAgent ir viegli integrejama un piedāvā 24/7 atbalstu.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.