Partners
Kas ir AWeber?
AWeber ir e-pasta mārketinga rīks, ko 1998. gadā izveidoja AWeber Communications. E-pasta mārketings ir tieša komerciāla paziņojuma tirgvedība cilvēku grupai, izmantojot e-pastu. Plašākajā nozīmē par e-pasta mārketingu var uzskatīt katru potenciālajam vai esošajam klientam nosūtītu e-pastu. AWeber apgalvo, ka uzņēmumam šobrīd ir vairāk nekā 100 000 aktīvu klientu.
Kā Jūs to varat izmantot?
Jūsu aģentiem nav jāpārslēdzas starp platformām, lai sekotu līdzi tam, kas notiek ar e-pasta mārketingu. Jūs varat sekot līdzi klientu mijiedarbībai un e-pasta kampaņām palīdzības pieteikumu vadības panelī.
Abonentu pārvaldīšana palīdzības dienesta programmatūrā vēl nekad nav bijusi vienkāršāka. Aktivizējot AWeber spraudni, varēsiet parakstīties un atteikties no saviem e-pasta mārketinga sarakstiem tieši no LiveAgent. Lai izvairītos no surogātpasta vēstuļu sūtīšanas, reģistrējoties kontaktpersonai tiek nosūtīts pieteikšanās e-pasts. (Abonēšana ir jāapstiprina kontaktpersonai).
Ieguvumi
- Sekojiet līdzi mijiedarbībai ar klientiem
- Sekojiet savām e-pasta kampaņām
- Pierakstiet vai atrakstiet abonentus
Kā integrēt AWeber ar LiveAgent
To var aktivizēt, izmantojot vietējo spraudni, kas pieejams jūsu LA konfigurācijā.
Dodieties uz Konfigurēšana > Sistēma > Spraudņi un atrodiet AWeber integrāciju. Noklikšķiniet uz slēdža, lai to aktivizētu.

Aktīvo integrāciju var atrast integrācijas sarakstu augšpusē starp citiem aktīvajiem spraudņiem. Noklikšķiniet uz ikonas Konfigurēšanas zobrats blakus slēdzim, un atvērsies jauns iestatījumu logs.
Noklikšķiniet uz Saņemt autorizācijas kodu, un tiks atvērts jauns pārlūkprogrammas logs. Iegūto kodu nokopējiet un ielīmējiet laukā Ievadiet AWeber autorizācijas kodu un noklikšķiniet uz Saglabāt.

Klientus un kampaņas varat pievienot atsevišķiem sarakstiem atbilstoši AWeber e-pasta kampaņām.

Darbs ir pabeigts. Tagad pārbaudiet savus palīdzības pieteikumus, un palīdzības pieteikumu skatā labajā panelī redzēsiet AWeber.

Kā integrēt AWeber ar LiveAgent, izmantojot Zapier
Integrāciju starp AWeber un LiveAgent var izveidot arī, izmantojot Zapier. Ja jums nav Zapier konta, izveidojiet Zapier kontu un dodieties uz LiveAgent + AWeber integrācijas lapu.

Ritiniet lejup un izvēlieties trigeri un darbību. Trigeris vienā lietotnē aktivizēs darbību otrā lietotnē, tādējādi radot integrāciju. Padomājiet, ko vēlaties, lai Jūsu lietotnes darītu, un atlasiet.
Tā kā ir pieejamas vairākas izvēles iespējas, mēs šajā rokasgrāmatā aplūkosim integrācijas piemēru Jauns abonents un Pievienot jaunu klientu. Neatkarīgi no tā, vai izvēlaties šo vai citu integrāciju, process ir diezgan vienkāršs. Kad esat pabeidzis, noklikšķiniet uz zilās savienošanas pogas.

Tagad iestatiet trigeri. Atkarībā no integrācijas veida piesakieties AWeber vai LiveAgent kontā un veiciet vienkāršu procesu. Beigās varat veikt arī trigera testu, lai pārliecinātos, vai tas darbojas. Šo soli varat arī izlaist.

Atkarībā no Jūsu izvēlētās integrācijas darbības iestatīšana var prasīt nedaudz vairāk laika. Mūsu gadījumā mums bija jāaizpilda tikai klienta e-pasta adrese un daži izvēles lauki, lai norādītu, kas notiks, kad darbība tiks aktivizēta.

Kad esat pabeidzis, veiciet integrācijas testu. Tas nav nepieciešams, bet tas uzreiz pārbaudīs integrāciju, lai Jums nevajadzētu to darīt pašam.


Izdevās!
Frequently asked questions
Kas ir AWeber?
AWeber ir e-pasta mārketinga programmatūra, kas automatizē e-pasta vēstules, tādējādi palīdzot attīstīt uzņēmējdarbību.
Kā Jūs varat integrēt AWeber pakalpojumā LiveAgent?
Veiciet tālāk sniegtos norādījumus:
1. Piesakieties LiveAgent sistēmā
2. Pārejiet uz Sistēma
3. Noklikšķiniet uz Spraudņi
4. Aktivizējiet AWeber
5. Nokopējiet API atslēgu un ievietojiet to AWeber
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās programmatūru, ienākošo zvanu centra programmatūru un sūdzību pārvaldības sistēmas. Uzņēmuma mājaslapā ir pieejama demonstrācija, funkcijas un cenas, kā arī atbalsta portāls un datu migrācija. LiveAgent ir balvu un sertifikātu ieguvējs ar sadarbības partneru programmu un pieejamību sociālajos tīklos.
LiveAgent ir programmatūras pakete, kas piedāvā klientu apkalpošanas, voIP tālruņa sistēmu, sūdzību pārvaldības un citus pakalpojumus. Tā ir pieejama arī arī pašapkalpošanās un ienākošo zvanu centra programmatūru, kā arī e-pasta pārvaldības risinājumiem. LiveAgent ir viegli integrejama un piedāvā 24/7 atbalstu.
Ienākošo zvanu pārsūtīšana ir process, kas vienkārši pārsūta zvanu no viena aģenta uz nākošo, lai samazinātu gaidīšanas laiku un uzlabotu klientu apmierinātību. Transnacionālajiem uzņēmumiem, lieliem uzņēmumiem un daudznacionālajiem uzņēmumiem var būt labums no ienākošo zvanu pārsūtīšanas. IVR tehnoloģija var palīdzēt novirzīt zvanus uz atbilstošu nodaļu vai aģentu.
Uzņēmuma paziņojuma e-pasta sagataves
Tekstā ir runāts par aptauju nozīmību, lai uzlabotu mārketinga stratēģijas un pārsniegtu klientu cerības. Iesakām piedāvāt palīdzību vai atlaides kā stimulu, nodrošināt saīsinātu aptauju, paskaidrot mērķi un izteikt pateicību pēc aptaujas pabeigšanas. Klienti arī novērtēs informēšanu par aptaujas rezultātiem. Teksts sniedz informāciju par zināšanu bāzēm, atsauksmju apkopošanu, noturēšanu uzņēmumā un piesaistošu aptauju sagatavēm. E-pasta sagataves jauna zīmola pieminēšanai.