Meklējiet alternatīvu HelpSpot?

Uzziniet, kāpēc liveAgent ir labākā HelpSpot alternatīva tirgū.

  • ✓ Bez uzstādīšanas maksas
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte
  • ✓ Atcelšana jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Apnikusi jūsu palīdzības dienesta programmatūra?

Pārspējiet klientu gaidīto un nodrošiniet labāko klientu apkalpošanu, izmantojot visus populāros saziņas kanālus. LiveAgent apvieno e-pastus, tiešsaistes čatu, sociālos medijus, zvanu centru un klientu portālu vienā ērtā vietā, kur varat parūpēties par saziņu ar klientu.

Pasaules līmeņa klientu apkalpošanas nodrošināšanai nav jābūt dārgai. LiveAgent piedāvā maksas paketes, kas ir piemēroti lielākajai daļai uzņēmumu. Turpiniet lasīt, lai uzzinātu vairāk vai iegūtu LiveAgent pieredzi ar mūsu bezmaksas 30 dienu izmēģinājuma versiju.

  • Badge for front runner in real estate CRM software

Ietaupiet ar LiveAgent

HelpSpot un LiveAgent tuvplānā

Funkcijas Liveagent
izmēģiniet labāko klientu atbalsta alternatīvu bez maksas! Nav nepieciešama kredītkarte.
HelpSpot
Pieteikumu apstrāde
Satur pārvaldības rīku, kas apstrādā un kataloģizē klientu apkalpošanas pieprasījumus.
LiveAgent piedāvā pieteikumu apstrādi.
HelpSpot piedāvā pieteikumu apstrādi.
Tiešsaistes Čats
Reāllaika čata logrīks, ko var ievietot jebkurā mājaslapā.
LiveAgent piedāvā Tiešsaistes Čatu.
HelpSpot nepiedāvā Tiešsaistes Čatu.
Zvanu Centrs
Zvanu centrs, ko var izmantot, lai veiktu un saņemtu zvanus, izmantojot automātisko zvanu sadali.
LiveAgent piedāvā Zvanu Centru.
HelpSpot nepiedāvā Zvanu Centru.
Pašapkalpošanās
Funkcija, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviem iepriekšējiem pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam.
LiveAgent piedāvā Pašapkalpošanās portālu.
HelpSpot piedāvā Pašapkalpošanās portālu.
Facebook
Facebook integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Facebook integrāciju.
HelpSpot nepiedāvā Facebook integrāciju.
Twitter
Twitter integrācija, kas saņem visus pieminējumus un komentārus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz tvītiem tieši no programmatūras.
LiveAgent piedāvā Twitter integrāciju.
HelpSpot nepiedāvā Twitter integrāciju.
Instagram
Instagram integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Instagram integrāciju.
HelpSpot nepiedāvā Instagram integrāciju.
Viber
Viber integrācija, kas saņem visas ziņas un pārveido tās par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem atbildēt un nosūtīt Viber ziņas tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Viber integrāciju.
HelpSpot nepiedāvā Viber integrāciju.
WhatsApp
WhatsApp integrācija ar palīdzības dienestu ļauj lietotājiem atbildēt uz visām WhatsApp ziņām daudzkanālu pieteikumu apstrādes sistēmā un apstrādāt tās tāpat kā jebkuru citu klientu atbalsta pieteikumu.
LiveAgent piedāvā WhatsApp integrāciju.
HelpSpot nepiedāvā WhatsApp integrāciju.
Zināšanu Bāze
Zināšanu krātuve, kurā ir būtiska informācija, tostarp problēmu novēršanas ceļveži, biežāk uzdotie jautājumi un padomu raksti.
LiveAgent piedāvā Zināšanu Bāzi.
HelpSpot piedāvā Zināšanu Bāzi.
Klientu Forums
Tiešsaistes diskusiju panelis jūsu klientiem, kas atrodas tieši jūsu zināšanu bāzē.
LiveAgent piedāvā klientu forumu paketē.
HelpSpot piedāvā klientu forumu.
Automatizācija un Nosacījumi
Darbplūsmas, kuras var automatizēt, lai novērstu atkārtotus uzdevumus.
LiveAgent piedāvā automatizāciju un nosacījumus.
HelpSpot piedāvā automatizāciju un nosacījumus.
API
Funkciju kopa, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām sadarboties.
LiveAgent piedāvā API funkcijas.
HelpSpot piedāvā API funkcijas.
Interaktīvā Balss Atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj ienākošajiem zvanītājiem pārvietoties pa tālruņa sistēmu pirms sarunas ar cilvēku-operatoru.
LiveAgent piedāvā IVR funkciju.
HelpSpot nepiedāvā IVR funkciju.
Videozvani
Zvans, kurā ir video, līdzīgi Skype, Zoom vai Facetime zvaniem.
LiveAgent piedāvā videozvanus.
HelpSpot nepiedāvā videozvanus.
Neierobežota Vēsture
Pieteikumu derīguma termiņš nebeidzas un tie netiek dzēsti — tos var apskatīt jebkurā laikā.
LiveAgent piedāvā neierobežotu vēsturi.
HelpSpot piedāvā neierobežotu vēsturi
Neierobežots Mājaslapu Skaits
Programmatūru varat lietot neierobežotā skaitā mājaslapu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu mājaslapu skaitu.
HelpSpot piedāvā neierobežotu mājaslapu skaitu.
Neierobežots Čata Pogu Skaits
Savās mājaslapās varat ievietot neierobežotu skaitu čata pogu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu čata pogu skaitu.
HelpSpot nepiedāvā neierobežotu čata pogu skaitu.
Neierobežots Pieteikumu/E-pastu skaits
Jūs varat saņemt neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu.
HelpSpot piedāvā neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu.
Neierobežots Zvanu Ieraksts
Jebkurā laikā ierakstiet katru veikto vai saņemto zvanu un atskaņojiet šo ierakstu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu zvanu ierakstu.
HelpSpot nepiedāvā neierobežotu zvanu ierakstu.
Neierobežots 24/7 Atbalsts
Klientu atbalsts tiek piedāvāts cauru diennakti, neierobežojot iesniedzamo pieprasījumu skaitu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu.
HelpSpot piedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu.
Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Universāla iesūtne, kas apkalpo visus kanālus

Jaudīgai klientu apkalpošanas programmatūrai ir jāpalīdz nodrošināt klientu aprūpi jebkurā kanālā, ko izmanto jūsu klienti. Tāpēc LiveAgent aptver visus svarīgos kanālus, tostarp e-pasta pieteikumu apstrādi – lielisku Outlook vai Gmail alternatīvu, tiešsaistes čatu, zvanu centru ar Viber, klientu portālu un sociālos medijus – Facebook, Twitter, WhatsApp un Instagram

Pārvaldiet visus klientu atbalsta pieprasījumus vienuviet

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Iegūstiet ātrāko tiešsaistes čata logrīku

Čata sarunas ir ātrs un vienkāršs veids, kā ļaut klientiem sazināties ar jums no jūsu mājaslapas. Ātrāk atrisiniet problēmas ar ātrāko logrīku tirgū, kas čatojot uzrāda ātrumu 2,5 sekundes.

To papildina arī dažādas papildu funkcijas, piemēram, reāllaika rakstīšanas skats, proaktīvi čata uzaicinājumi un pielāgotas čata pogas. Izmēģiniet to un uzziniet, kāpēc mūsu klienti tas tā patīk.

Chat window docking feature in Live chat software - LiveAgent

Labākais rīks klientu apmierinātības nodrošināšanai

Create a filter in Customer service software - LiveAgent

Iestatiet savus darba plūsmas noteikumus, izmantojot mūsu funkcijas

Uzlabotās automatizācijas funkcijas un filtrēšana ir daļa no mūsu konfigurējamā klientu apkalpošanas risinājuma. Tas ir viens no daudzajiem iemesliem, kāpēc esam labākie tirgū un tiešām laba HelpSpot, Smartsupp vai Intercom alternatīva. Katru rīku papildina funkciju kopa, kas atvieglo darbplūsmas un nodrošina atelpu, kad vien tā nepieciešama.  

Iepazīstieties ar LiveAgent funkciju pilno sarakstu un uzziniet vairāk par mūsu uzticamo un par pieņemamu cenu pieejamo palīdzības dienesta programmatūru.  

Novatoriska programmatūra

Vai zinājāt?

2006. gadā dibinātais LiveAgent bija pirmais risinājums tirgū, kas piedāvāja čata un palīdzības dienesta iespējas. 2022. gadā LiveAgent ir visaugstāk novērtētais un visvairāk apskatītais palīdzības dienesta risinājums tirgū, kas apkalpo vairāk nekā 150 miljonus lietotāju un 40 000 uzņēmumu visā pasaulē. Tas ļauj vienmēr uzturēt sakarus ar mērķauditoriju, pateicoties labākajai sociālo mediju klientu apkalpošanas programmatūrai .

30%

Gūstiet lielākus ieņēmumus

Radiet neaizmirstamu klientu pieredzi, kas palielina ieņēmumus.

97%

Paaugstiniet apmierinātību

Ieprieciniet savus klientus ar zibenīgām atbildēm.

16×

Paaugstiniet klientu vērtību

Palieliniet pārdošanas apjomus, saglabājot klientu lojalitāti jūsu zīmolam.

Ļaujiet Jums parādīt, kāda ir lieliska klientu apkalpošana

Mēs rūpējamies par to, lai LiveAgent lietotāji būtu apmierināti, un atbildam uz visiem jautājumiem vai pieprasījumiem, cik ātri vien iespējams. Tas viss ir iespējams, pateicoties mūsu 24/7 klientu atbalstam. Sūtiet mums ziņu vai sazinieties ar mums pa tālruni, kad vien jums ir nepieciešama mūsu palīdzība. Izlasiet atsauksmes un uzziniet, kāpēc mūsu klienti nomaina citus palīdzības dienesta risinājumus uz LiveAgent.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Romans Bošs [Roman Bosch]

    Partly

    Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.

  • HostingAdvice.com

    Kristīna Preuslere [Christine Preusler]

    HostingAdvice

    LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.

  • covomo

    Karls Dīterihs

    Covomo

    LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.

  • HEWO

    Hendriks Henze

    HEWO interneta mārketings

    Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.

  • WebMaster Deals

    Razvans Sava

    Webmaster Deals

    Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.

  • The Workplace Depot

    Mets Džanavejs

    The Workplace Depot

    Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.

  • CSI Products

    Viviāna Kārtere

    CSI Products

    Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.

  • Lucky Bike

    Kristians Lange

    Lucky-Bike

    Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.

  • Projure

    Jens Malmkvists

    Projure

    Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.

  • Websignal

    Katana Aleksandrū

    Websignal

    Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.

  • All British Casino

    Jans Vienks

    All British Casino

    Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.

  • Norske Automaten

    Alens Bjerkans

    Norske Automaten

    LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!

  • Study Portals

    Sisija Bočere

    Study Portals

    Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.

  • TypoAssassin

    Pīters Konings

    TypoAssassin

    Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.

  • Factorchic

    Aranzuzu F.

    Factorchic

    Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Riks Nuske

    MyFutureBusiness

    No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.

  • 123 Nakup

    Voiteks Kelešnijs

    123-Nakup

    Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.

  • Betconstruct

    Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]

    Betconstruct

    Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.

  • Atomer

    Martins Drugajs

    Atomer

    LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.

  • AVMarket

    Ivans Golubovičs

    AVMarket

    Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustems Gimajevs

    Antalya Consulting Language Center

    Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.

  • Korporācija Marietta

    Timotijs G. Keidžs

    korporācija Marietta

    Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.

  • eFortuna

    Mihaēla Teodoresku

    eFortuna

    Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičova

    TrustPay

    Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.

  • Nay

    Aleksandra Danišova

    Nay

    Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.

  • m:zone

    Samuels Smaels

    m:zone

    LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.

  • Volterman

    Deivids Čandlers

    Volterman

    Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.

Peter Komornik

LiveAgent apvienoizcilu tērzēšanas režīmu, palīdzības pieteikumu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj mums nodrošināt izcilu atbalstu mūsu klientiem.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Vai esat gatavs to izmēģināt?

Pārbaudiet mūsu pieņemamās cenu paketes, kas ir piemērotas dažāda lieluma uzņēmumiem. Noskatieties mūsu apskates video, lai gūtu pilnīgu pieredzi par LiveAgent, vai izmēģiniet mūsu bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju un sāciet nodrošināt lielisku klientu apkalpošanu jau šodien! Nav nepieciešams ievadīt kredītkartes informāciju un nav nekādu saistību.

Salīdziniet mūs ar citiem

    Saistītie Raksti arHelpSpot alternatīva
    Personalizējiet LiveAgent web čata, kontaktēšanās vai atsauksmju logrīku valodu un sniedziet klientiem atbalstu dažādās valodās.

    Valodām pielāgoti logrīki

    Personālizēti kontaktēšanās un atsauksmju logrīki dažādām valodām, nodrošina klientu atbalstu atbilstošajās valodās. Pieejami dažādi izmēri un pielāgojumi. Bezmaksas izmēģinājums pieejams.

    Biežāk uzdoto jautājumu (BUJ) lapa ir visbiežāk izmantotā pašapkalpojošā servisa iespēja šodien. Kad tā tiek pielietota stratēģiski, BUJ lapa var dot patiesu ieguvumu klientiem.

    Kā dizainēt biežāk uzdoto jautājumu (BUJ) lapu

    BUJ lapa ir lielisks veids, kā sniegt klientiem ātru un precīzu atbildes uz viņu jautājumiem, izmantojot skaidru, konkrētu un viegli pārskatāmu formātu. To var uzlabot, pievienojot vizuālus materiālus un izvēloties aktuālus jautājumus. BUJ lapas veidošana ir svarīga, lai nodrošinātu labu klientu pieredzi un samazinātu servisa noslogojumu.

    Izmantojiet mūsu bezmaksas klientu iegūšanas e-pasta sagataves visiem dzīves gadījumiem! Uzlabojiet klientu piesaisti, samaziniet e-pastu atlēcienu līmeni un vēl daudz ko citu!

    Adresātu iegūšanas e-pasta sagataves

    E-pasta mārketings palielina pārdošanas apjomus, nodrošina personalizētu saturu un uztur zīmola tēlu, izmantojot rīkus e-pasta saziņai un integrāciju ar citām sistēmām.

    Neatkarīgi no tā, vai jūs esat grafikas dizainers vai tālu no tā stāvošs, mūsu grafiskā dizaina kontrolsaraksts nodrošinās, ka jūsu dizaini ir nevainojami.

    Grafiskā dizaina kontrolsaraksts

    Teksta pārbaude ir svarīga, lai nodrošinātu profesionālu dizainu. Lai izvēlētos pareizo fontu kombināciju, izmantojiet rīkus, piemēram, Adobe Photoshop un Illustrator. Spilgti melnā krāsa un autortiesību informācija arī ir būtiska. Izpētiet dizaina vēlmes, veiciet prāta vētru un izvēlieties koncepciju. Izvērtējiet idejas, nosakiet termiņu un plānojiet budžetu, lai veiksmīgi izveidotu dizainu.

    Pārliecinoši iepazīstiniet savu nākamo viesa emuāra veidošanas ideju ar mūsu 10 aizraujošajām e-pasta sagatavēm, kas paredzētas, lai izceltos pārpildītā iesūtnē.

    Viesemuāru e-pasta sagataves

    LiveAgent ir uzņēmuma IT atbalsta programmatūra, kas uzlabo klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus. Tas piedāvā daudzvalodu klientu apkalpošanu un automatizētu konfigurācijas pārvaldību. Viesemuāru e-pasta sagataves var palīdzēt uzlabot zīmola atpazīstamību un palielināt SEO reitingu.

    Checklists - Wordpress Seo Checklist

    WordPress SEO kontrolsaraksts

    Optimizējot WordPress vietni SEO, jāņem vērā daudzi faktori, tostarp hostinga pakalpojums, domēna nosaukums, tulkojumu domēni, tēma, kešatmiņas spraudnis un SSL sertifikāts. Svarīgi arī ir LiveAgent, SEO spraudnis un Google Webmaster Tools. Acs uz atgriezieniem, atsaucīgs dizains un lapas ātrums ir būtiski, lai uzlabotu klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.

    You will be
    in Good Hands!

    Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

    Pierakstīties uz demonstrāciju

    Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

    Close
    Schedule a demo
    Schedule a one-on-one call
    • How to achieve your business goals with LiveAgent
    • Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
    • Answers to any questions you may have about LiveAgent
    Pierakstīties uz demonstrāciju
    Start Free Trial x