Meklējiet alternatīvu HelpSpot?

Uzziniet, kāpēc liveAgent ir labākā HelpSpot alternatīva tirgū.

  • ✓ Bez uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte    
  • ✓ Atcelšana jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Apnikusi jūsu palīdzības dienesta programmatūra?

Pārspējiet klientu gaidīto un nodrošiniet labāko klientu apkalpošanu, izmantojot visus populāros saziņas kanālus. LiveAgent apvieno e-pastus, tiešsaistes čatu, sociālos medijus, zvanu centru un klientu portālu vienā ērtā vietā, kur varat parūpēties par saziņu ar klientu.

Pasaules līmeņa klientu apkalpošanas nodrošināšanai nav jābūt dārgai. LiveAgent piedāvā maksas paketes, kas ir piemēroti lielākajai daļai uzņēmumu. Turpiniet lasīt, lai uzzinātu vairāk vai iegūtu LiveAgent pieredzi ar mūsu bezmaksas 30 dienu izmēģinājuma versiju.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Ietaupiet ar LiveAgent

HelpSpot un LiveAgent tuvplānā

✅Jā❌Nē
FunkcijaLiveAgentHelp Scout
Pieteikumu apstrāde✅Jā✅Jā td>
Tiešsaistes čats✅Jā✅Jā
Zvanu centrs✅Jā❌Nē
Pašapkalpošanās✅Jā✅Jā
Facebook✅Jā✅Jā
Twitter✅Jā ❌Nē
Instagram✅Jā❌Nē
Viber✅Jā❌Nē
WhatsApp ✅Jā✅Jā
Zināšanu bāze✅Jā
Klientu forums✅Jā
Automatizācija un nosacījumi✅Jā✅Jā
API✅Jā✅Jā
Interaktīvā balss atbilde (IVR) ✅Jā❌Nē
Videozvani✅Jā❌Nē
Neierobežota vēsture✅Jā✅Jā
Neierobežots mājaslapu skaits✅Jā✅Jā
Neierobežots čata pogu skaits✅Jā✅Jā td>
Neierobežoti pieteikumi/e-pasti✅Jā❌Nē
Neierobežots zvanu ieraksts✅Jā❌Nē
Neierobežots 24/7 atbalsts✅Jā❌Nē
Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Universāla iesūtne, kas apkalpo visus kanālus

Jaudīgai klientu apkalpošanas programmatūrai ir jāpalīdz nodrošināt klientu aprūpi jebkurā kanālā, ko izmanto jūsu klienti. Tāpēc LiveAgent aptver visus svarīgos kanālus, tostarp e-pasta pieteikumu apstrādi – lielisku Outlook vai Gmail alternatīvu, tiešsaistes čatu, zvanu centru ar Viber, klientu portālu un sociālos medijus – Facebook, Twitter, WhatsApp un Instagram

Pārvaldiet visus klientu atbalsta pieprasījumus vienuviet

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Iegūstiet ātrāko tiešsaistes čata logrīku

Čata sarunas ir ātrs un vienkāršs veids, kā ļaut klientiem sazināties ar jums no jūsu mājaslapas. Ātrāk atrisiniet problēmas ar ātrāko logrīku tirgū, kas čatojot uzrāda ātrumu 2,5 sekundes.

To papildina arī dažādas papildu funkcijas, piemēram, reāllaika rakstīšanas skats, proaktīvi čata uzaicinājumi un pielāgotas čata pogas. Izmēģiniet to un uzziniet, kāpēc mūsu klienti tas tā patīk.

Chat window docking feature in Live chat software - LiveAgent

Labākais rīks klientu apmierinātības nodrošināšanai

Create a filter in Customer service software - LiveAgent

Iestatiet savus darba plūsmas noteikumus, izmantojot mūsu funkcijas

Uzlabotās automatizācijas funkcijas un filtrēšana ir daļa no mūsu konfigurējamā klientu apkalpošanas risinājuma. Tas ir viens no daudzajiem iemesliem, kāpēc esam labākie tirgū un tiešām laba HelpSpot, Smartsupp vai Intercom alternatīva. Katru rīku papildina funkciju kopa, kas atvieglo darbplūsmas un nodrošina atelpu, kad vien tā nepieciešama.  

Iepazīstieties ar LiveAgent funkciju pilno sarakstu un uzziniet vairāk par mūsu uzticamo un par pieņemamu cenu pieejamo palīdzības dienesta programmatūru.  

Novatoriska programmatūra

Vai zinājāt?

2006. gadā dibinātais LiveAgent bija pirmais risinājums tirgū, kas piedāvāja čata un palīdzības dienesta iespējas. 2022. gadā LiveAgent ir visaugstāk novērtētais un visvairāk apskatītais palīdzības dienesta risinājums tirgū, kas apkalpo vairāk nekā 150 miljonus lietotāju un 40 000 uzņēmumu visā pasaulē. Tas ļauj vienmēr uzturēt sakarus ar mērķauditoriju, pateicoties labākajai sociālo mediju klientu apkalpošanas programmatūrai .

30%

Gūstiet lielākus ieņēmumus

Radiet neaizmirstamu klientu pieredzi, kas palielina ieņēmumus.

97%

Paaugstiniet apmierinātību

Ieprieciniet savus klientus ar zibenīgām atbildēm.

16×

Paaugstiniet klientu vērtību

Palieliniet pārdošanas apjomus, saglabājot klientu lojalitāti jūsu zīmolam.

Ļaujiet Jums parādīt, kāda ir lieliska klientu apkalpošana

Mēs rūpējamies par to, lai LiveAgent lietotāji būtu apmierināti, un atbildam uz visiem jautājumiem vai pieprasījumiem, cik ātri vien iespējams. Tas viss ir iespējams, pateicoties mūsu 24/7 klientu atbalstam. Sūtiet mums ziņu vai sazinieties ar mums pa tālruni, kad vien jums ir nepieciešama mūsu palīdzība. Izlasiet atsauksmes un uzziniet, kāpēc mūsu klienti nomaina citus palīdzības dienesta risinājumus uz LiveAgent.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent apvienoizcilu tērzēšanas režīmu, palīdzības pieteikumu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj mums nodrošināt izcilu atbalstu mūsu klientiem.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Vai esat gatavs to izmēģināt?

Pārbaudiet mūsu pieņemamās cenu paketes, kas ir piemērotas dažāda lieluma uzņēmumiem. Noskatieties mūsu apskates video, lai gūtu pilnīgu pieredzi par LiveAgent, vai izmēģiniet mūsu bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju un sāciet nodrošināt lielisku klientu apkalpošanu jau šodien! Nav nepieciešams ievadīt kredītkartes informāciju un nav nekādu saistību.

Saistītie Raksti arHelpSpot alternatīva
Personalizējiet LiveAgent web čata, kontaktēšanās vai atsauksmju logrīku valodu un sniedziet klientiem atbalstu dažādās valodās.

Valodām pielāgoti logrīki

Personālizēti kontaktēšanās un atsauksmju logrīki dažādām valodām, nodrošina klientu atbalstu atbilstošajās valodās. Pieejami dažādi izmēri un pielāgojumi. Bezmaksas izmēģinājums pieejams.

Biežāk uzdoto jautājumu (BUJ) lapa ir visbiežāk izmantotā pašapkalpojošā servisa iespēja šodien. Kad tā tiek pielietota stratēģiski, BUJ lapa var dot patiesu ieguvumu klientiem.

Kā dizainēt biežāk uzdoto jautājumu (BUJ) lapu

BUJ lapa ir lielisks veids, kā sniegt klientiem ātru un precīzu atbildes uz viņu jautājumiem, izmantojot skaidru, konkrētu un viegli pārskatāmu formātu. To var uzlabot, pievienojot vizuālus materiālus un izvēloties aktuālus jautājumus. BUJ lapas veidošana ir svarīga, lai nodrošinātu labu klientu pieredzi un samazinātu servisa noslogojumu.

Izmantojiet mūsu bezmaksas klientu iegūšanas e-pasta sagataves visiem dzīves gadījumiem! Uzlabojiet klientu piesaisti, samaziniet e-pastu atlēcienu līmeni un vēl daudz ko citu!

Adresātu iegūšanas e-pasta sagataves

E-pasta mārketings palielina pārdošanas apjomus, nodrošina personalizētu saturu un uztur zīmola tēlu, izmantojot rīkus e-pasta saziņai un integrāciju ar citām sistēmām.

Neatkarīgi no tā, vai jūs esat grafikas dizainers vai tālu no tā stāvošs, mūsu grafiskā dizaina kontrolsaraksts nodrošinās, ka jūsu dizaini ir nevainojami.

Grafiskā dizaina kontrolsaraksts

Teksta pārbaude ir svarīga, lai nodrošinātu profesionālu dizainu. Lai izvēlētos pareizo fontu kombināciju, izmantojiet rīkus, piemēram, Adobe Photoshop un Illustrator. Spilgti melnā krāsa un autortiesību informācija arī ir būtiska. Izpētiet dizaina vēlmes, veiciet prāta vētru un izvēlieties koncepciju. Izvērtējiet idejas, nosakiet termiņu un plānojiet budžetu, lai veiksmīgi izveidotu dizainu.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x