Pārspējiet klientu gaidīto un nodrošiniet labāko klientu apkalpošanu, izmantojot visus populāros saziņas kanālus. LiveAgent apvieno e-pastus, tiešsaistes čatu, sociālos medijus, zvanu centru un klientu portālu vienā ērtā vietā, kur varat parūpēties par saziņu ar klientu.
Pasaules līmeņa klientu apkalpošanas nodrošināšanai nav jābūt dārgai. LiveAgent piedāvā maksas paketes, kas ir piemēroti lielākajai daļai uzņēmumu. Turpiniet lasīt, lai uzzinātu vairāk vai iegūtu LiveAgent pieredzi ar mūsu bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju.
Datu izvade caur mašīnu...
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Funkcijas | Liveagent
izmēģiniet labāko klientu atbalsta alternatīvu bez maksas! Nav nepieciešama kredītkarte.
|
HelpSpot
|
---|---|---|
Pieteikumu apstrāde
Satur pārvaldības rīku, kas apstrādā un kataloģizē klientu apkalpošanas pieprasījumus.
|
LiveAgent piedāvā pieteikumu apstrādi paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
|
HelpSpot piedāvā pieteikumu apstrādi paketē par aptuveni $41,50/mēnesī.
|
Tiešsaistes Čats
Reāllaika čata logrīks, ko var ievietot jebkurā mājaslapā.
|
LiveAgent piedāvā Tiešsaistes Čatu.
|
HelpSpot nepiedāvā Tiešsaistes Čatu.
|
Zvanu Centrs
Zvanu centrs, ko var izmantot, lai veiktu un saņemtu zvanus, izmantojot automātisko zvanu sadali.
|
LiveAgent piedāvā Zvanu Centru.
|
HelpSpot nepiedāvā Zvanu Centru.
|
Pašapkalpošanās
Funkcija, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviem iepriekšējiem pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam.
|
LiveAgent piedāvā Pašapkalpošanās portālu paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
|
HelpSpot piedāvā Pašapkalpošanās portālu paketē par aptuveni $41,50/mēnesī.
|
Facebook
Facebook integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
|
LiveAgent piedāvā Facebook integrāciju.
|
HelpSpot nepiedāvā Facebook integrāciju.
|
Twitter
Twitter integrācija, kas saņem visus pieminējumus un komentārus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz tvītiem tieši no programmatūras.
|
LiveAgent piedāvā Twitter integrāciju.
|
HelpSpot nepiedāvā Twitter integrāciju.
|
Instagram
Instagram integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
|
LiveAgent piedāvā Instagram integrāciju.
|
HelpSpot nepiedāvā Instagram integrāciju.
|
Viber
Viber integrācija, kas saņem visas ziņas un pārveido tās par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem atbildēt un nosūtīt Viber ziņas tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
|
LiveAgent piedāvā Viber integrāciju.
|
HelpSpot nepiedāvā Viber integrāciju.
|
Zināšanu Bāze
Zināšanu krātuve, kurā ir būtiska informācija, tostarp problēmu novēršanas ceļveži, biežāk uzdotie jautājumi un padomu raksti.
|
LiveAgent piedāvā Zināšanu Bāzi paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
|
HelpSpot piedāvā Zināšanu Bāzi paketē par aptuveni $41,50/mēnesī.
|
Klientu Forums
Tiešsaistes diskusiju panelis jūsu klientiem, kas atrodas tieši jūsu zināšanu bāzē.
|
LiveAgent piedāvā klientu forumu paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
|
HelpSpot piedāvā klientu forumu paketē par aptuveni $41,50/mēnesī.
|
Automatizācija un Nosacījumi
Darbplūsmas, kuras var automatizēt, lai novērstu atkārtotus uzdevumus.
|
LiveAgent piedāvā automatizāciju un nosacījumus paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
|
HelpSpot piedāvā automatizāciju un nosacījumus paketē par aptuveni $41,50/mēnesī.
|
API
Funkciju kopa, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām sadarboties.
|
LiveAgent piedāvā API funkcijas paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
|
HelpSpot piedāvā API funkcijas paketē par aptuveni $41,50/mēnesī.
|
Interaktīvā Balss Atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj ienākošajiem zvanītājiem pārvietoties pa tālruņa sistēmu pirms sarunas ar cilvēku-operatoru.
|
LiveAgent piedāvā IVR funkciju.
|
HelpSpot nepiedāvā IVR funkciju.
|
Videozvani
Zvans, kurā ir video, līdzīgi Skype, Zoom vai Facetime zvaniem.
|
LiveAgent piedāvā videozvanus.
|
HelpSpot nepiedāvā videozvanus.
|
Neierobežota Vēsture
Pieteikumu derīguma termiņš nebeidzas un tie netiek dzēsti — tos var apskatīt jebkurā laikā.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu vēsturi paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī
|
HelpSpot piedāvā neierobežotu vēsturi paketē par aptuveni $41,50/mēnesī
|
Neierobežots Mājaslapu Skaits
Programmatūru varat lietot neierobežotā skaitā mājaslapu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu mājaslapu skaitu paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
|
HelpSpot piedāvā neierobežotu mājaslapu skaitu paketē par aptuveni $41,50/mēnesī.
|
Neierobežots Čata Pogu Skaits
Savās mājaslapās varat ievietot neierobežotu skaitu čata pogu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu čata pogu skaitu.
|
HelpSpot nepiedāvā neierobežotu čata pogu skaitu.
|
Neierobežots Pieteikumu/E-pastu skaits
Jūs varat saņemt neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
|
HelpSpot piedāvā neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu paketē par aptuveni $41,50/mēnesī.
|
Neierobežots Zvanu Ieraksts
Jebkurā laikā ierakstiet katru veikto vai saņemto zvanu un atskaņojiet šo ierakstu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu zvanu ierakstu.
|
HelpSpot nepiedāvā neierobežotu zvanu ierakstu.
|
Neierobežots 24/7 Atbalsts
Klientu atbalsts tiek piedāvāts cauru diennakti, neierobežojot iesniedzamo pieprasījumu skaitu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
|
HelpSpot piedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu paketē par aptuveni $41,50/mēnesī.
|
Jaudīgai klientu apkalpošanas programmatūrai ir jāpalīdz nodrošināt klientu aprūpi jebkurā kanālā, ko izmanto jūsu klienti. Tāpēc LiveAgent aptver visus svarīgos kanālus, tostarp e-pasta pieteikumu apstrādi, tiešsaistes čatu, zvanu centru ar Viber, klientu portālu un sociālos medijus – Facebook, Twitter un Instagram.
Čata sarunas ir ātrs un vienkāršs veids, kā klienti var sasniegt jūs no jūsu mājaslapas. Problēmas risiniet ātrāk, izmantojot visātrāko logrīku tirgū, un tā čata ātrums ir 2,5 sekundes.
Tā ir arī apgādāta ar dažādām papildu funkcijām, piemēram, reāllaika rakstīšanas skatu, proaktīviem čata ielūgumiem un pielāgotām čata pogām. Pamēģiniet un noskaidrojiet, kāpēc mūsu klienti to mīl.
Uzlabotie automatizācijas līdzekļi un filtrēšana ir daļa no mūsu konfigurējamā klientu apkalpošanas risinājuma. Katru rīku papildina funkciju kopa, kas atvieglo darbplūsmu un sniedz atelpas brīdi, kad vien tas nepieciešams.
Aplūkojiet visu LiveAgent funkciju sarakstu un uzziniet vairāk par mūsu uzticamo un pieejamo palīdzības dienesta programmatūru.
Novatoriska programmatūra
2006. gadā dibinātais LiveAgent bija pirmais risinājums tirgū, kas piedāvāja čata un palīdzības dienesta iespējas. 2022. gadā LiveAgent ir visaugstāk novērtētais un visvairāk apskatītais palīdzības dienesta risinājums tirgū, kas apkalpo vairāk nekā 150 miljonus lietotāju un 40 000 uzņēmumu visā pasaulē. Tas ļauj vienmēr uzturēt sakarus ar mērķauditoriju, pateicoties labākajai sociālo mediju klientu apkalpošanas programmatūrai .
Radiet neaizmirstamu klientu pieredzi, kas palielina ieņēmumus.
Ieprieciniet savus klientus ar zibenīgām atbildēm.
Palieliniet pārdošanas apjomus, saglabājot klientu lojalitāti jūsu zīmolam.
Mēs rūpējamies par to, lai LiveAgent lietotāji būtu apmierināti, un atbildam uz visiem jautājumiem vai pieprasījumiem, cik ātri vien iespējams. Tas viss ir iespējams, pateicoties mūsu 24/7 klientu atbalstam. Sūtiet mums ziņu vai sazinieties ar mums pa tālruni, kad vien jums ir nepieciešama mūsu palīdzība. Izlasiet atsauksmes un uzziniet, kāpēc mūsu klienti nomaina citus palīdzības dienesta risinājumus uz LiveAgent.
Romans Bošs [Roman Bosch]
Partly
Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.
Kristīna Preuslere [Christine Preusler]
HostingAdvice
LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.
Karls Dīterihs
Covomo
LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.
Hendriks Henze
HEWO interneta mārketings
Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.
Razvans Sava
Webmaster Deals
Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.
Mets Džanavejs
The Workplace Depot
Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.
Viviāna Kārtere
CSI Products
Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.
Kristians Lange
Lucky-Bike
Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.
Jens Malmkvists
Projure
Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.
Katana Aleksandrū
Websignal
Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.
Jans Vienks
All British Casino
Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.
Alens Bjerkans
Norske Automaten
LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!
Sisija Bočere
Study Portals
Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.
Pīters Konings
TypoAssassin
Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.
Aranzuzu F.
Factorchic
Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.
Riks Nuske
MyFutureBusiness
No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.
Voiteks Kelešnijs
123-Nakup
Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.
Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]
Betconstruct
Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.
Martins Drugajs
Atomer
LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.
Ivans Golubovičs
AVMarket
Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.
Rustems Gimajevs
Antalya Consulting Language Center
Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.
Timotijs G. Keidžs
korporācija Marietta
Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.
Mihaēla Teodoresku
eFortuna
Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.
Hilda Andrejkovičova
TrustPay
Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.
Aleksandra Danišova
Nay
Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.
Samuels Smaels
m:zone
LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.
Deivids Čandlers
Volterman
Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.
LiveAgent apvienoizcilu tērzēšanas režīmu, palīdzības pieteikumu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj mums nodrošināt izcilu atbalstu mūsu klientiem.
Peter Komornik, CEO
Pārbaudiet mūsu pieņemamās cenu paketes, kas ir piemērotas dažāda lieluma uzņēmumiem. Noskatieties mūsu apskates video, lai gūtu pilnīgu pieredzi par LiveAgent, vai izmēģiniet mūsu bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju un sāciet nodrošināt lielisku klientu apkalpošanu jau šodien! Nav nepieciešams ievadīt kredītkartes informāciju un nav nekādu saistību.
Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!
Meklējat alternatīvu ConnectWise?
LiveAgent ir inovatīva programmatūra tirgū, kas piedāvā tiešsaistes čata un palīdzības dienesta iespējas. Tas ir visvairāk novērtētais un pārskatītais risinājums tirgū, kas apkalpo vairāk nekā 150 miljonus lietotāju un 40 000 uzņēmumu visā pasaulē. Lai palielinātu ieņēmumus, LiveAgent ieteic izgatavot neaizmirstamu klientu pieredzi, kas palielina apmierinātību ar zibenīgām atbildēm, palielinot klientu vērtību un saglabājot lojalitāti. Zīmola biznesa mērķu īstenošana ar LiveAgent palīdzēs arī ietaupīt līdzekļus.
LiveAgent ir tirgū visātrākais un ērtākais tiešsaistes čata logrīks, kas ļauj jums tieši no tīmekļa vietnes sazināties ar klientiem. Uzņēmumi, kuri izmanto LiveAgent, atzīst tā funkcionalitātes un zemas cenas priekšrocības salīdzinājumā ar citiem valsts un ārvalstu analogiem. Tāpat arī, progresējošā automatizācijas līmenī, tas aizvieto vajadzību pēc Zapier un ir pārstāvis mazo uzņēmumu īpašniekiem.
LiveAgent ir inovatīva programmatūra, kas piedāvā tiešsaistes čata un palīdzības dienesta iespējas un ir visaugstāk novērtētais risinājums tirgū, apkalpojot vairāk nekā 150 miljonus lietotāju un 40 000 uzņēmumu visā pasaulē. LiveAgent var palīdzēt uzņēmumiem paaugstināt apmierinātību, palielināt klientu vērtību, pārdošanas apjomus un saglabāt klientu lojalitāti. Lietojot LiveAgent, iespējams gūt lielākus ieņēmumus un radīt neaizmirstamu klientu pieredzi.
Vai meklējat Smartsupp alternatīvu?
LiveAgent ir multivalodu programmēšanas rīks, kas piedāvā tulkojumu 43 dažādo valodu variantos. Tā atbalsta pielāgojamus logrīkus un neļauj svešvalodām radīt barjeru starp klientiem. LiveAgent ir salīdzināms ar Smartsupp un ir pieejams bezmaksas izmēģinājumā.
Meklējat alternatīvu TeamSupport ?
LiveAgent ir tiešsaistes atbalsta rīks, kas palīdz uzlabot klientu apkalpošanas procesu un palielināt pārdošanas apjomu. Tas piedāvā vairāk nekā 175 funkcijas un ir lietots daudziem uzņēmumiem ar pozitīviem rezultātiem. Tas ir viegli lietojams un rentabls risinājums, kas var apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus. LiveAgent ir alternatīva Helprace un Birdseed rīkiem. Uzņēmums piedāvā atbalsta portālu, datu migrāciju un sadarbības iespējas.
Meklējat alternatīvu Helprace?
LiveAgent ir rīks, kas palīdz uzlabot klientu apkalpošanas procesu, palielinot klientu apmierinātību un veicinot pārdošanas apjomu. Tas ir lietots daudziem uzņēmumiem, starp tiem HEWO interneta mārketings, Webmaster Deals, un XperienceHR, un ir radījis pozitīvus rezultātus, piemēram, paātrinātu atbilžu sniegšanu un palielinātu klientu skaitu. Vairāki cilvēki rekomendē LiveAgent, jo tas ir viegli lietojams, piedāvā daudzas funkcionalitātes un labākus risinājumus par līdzīgiem rīkiem ar pievienoto vērtību. Tas ir arī rentabls risinājums, kas var palīdzēt apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem