Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Apnikusi Jūsu Help Desk programmatūra?

Uzziniet, kāpēc LiveAgent ir labākā Drift alternatīva tirgū.

  • ✓ Bez iestatīšanas maksas & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7 & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte. & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Atcelt jebkurā laikā
Mūsu klienti
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Vai meklējat Drift alternatīvu?

Vai meklējat alternatīvu veidu, kā sazināties ar klientiem, pārliecināt viņus iegādāties jūsu produktu un sniegt viņiem atbalstu?

LiveAgent ir pareizā atbilde jūsu uzņēmumam. Sniedziet atbalstu pa e -pastu, zibens ātruma tiešraidi, sociālajiem medijiem, zvanu centru vai zināšanu bāzi. LiveAgent ir vairāk nekā 175 funkcijas, vairāk nekā 40 integrācijas un saskarne, kas palīdzēs palielināt jūsu darbplūsmu. Lasiet tālāk, lai uzzinātu vairāk!

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Klientu apkalpošana ir saistīta ar attiecībām.
Kalpojiet saviem klientiem, izmantojot LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Drift vs LiveAgent īsumā

Funkcijas Liveagent Novirze
Biļetes
Satur pārvaldības rīku, kas apstrādā un katalogizē klientu apkalpošanas pieprasījumus.
LiveAgent piedāvā biļešu iegādi.
Drift nepiedāvā biļešu iegādi.
Tiešraides tērzēšana
Reāllaika tērzēšanas logrīks, kuru varat ievietot jebkurā vietnē.
LiveAgent piedāvā tiešsaistes tērzēšanu.
Drift piedāvā tiešsaistes tērzēšanu.
Zvanu centrs
Zvanu centrs, ko var izmantot zvanu veikšanai un saņemšanai, izmantojot automātisko zvanu izplatīšanu.
LiveAgent piedāvā zvanu centru.
Drift nepiedāvā zvanu centru.
Pašapkalpošanās
Funkcija, kas ļauj izveidot klientu portālu, kuram klienti var reģistrēties, lai piekļūtu savām iepriekšējām biļetēm un zināšanu bāzes saturam.
LiveAgent piedāvā pašapkalpošanās portālu.
Drift piedāvā pašapkalpošanās portālu.
Facebook
Facebook integrācija, kas ielādē visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par biļetēm. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Facebook integrāciju.
Drift piedāvā Facebook integrāciju.
Twitter
Twitter integrācija, kas iegūst visus pieminējumus un komentārus un pārveido tos par biļetēm. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz tvītiem tieši no programmatūras.
LiveAgent piedāvā Twitter integrāciju.
Drift nepiedāvā Twitter integrāciju.
Instagram
Instagram integrācija, kas ielādē visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par biļetēm. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Instagram integrāciju.
Drift piedāvā Instagram integrāciju.
Viber
Viber integrācija, kas ielādē visus ziņojumus un pārveido tos par biļetēm. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt un pārraidīt Viber ziņojumus tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Viber integrāciju.
Drift nepiedāvā Viber integrāciju.
Zināšanu bāze
Zināšanu krātuve, kurā ir būtiska informācija, tostarp problēmu novēršanas rokasgrāmatas, bieži uzdotie jautājumi un raksti.
LiveAgent piedāvā zināšanu bāzi.
Drift nepiedāvā zināšanu bāzi.
Klientu forums
Tiešsaistes diskusiju dēlis jūsu klientiem, kas atrodas tieši jūsu zināšanu bāzē.
LiveAgent piedāvā klientu forumu.
Drift nepiedāvā klientu forumu.
Automatizācija un noteikumi
Darbplūsmas, kuras varat automatizēt, lai novērstu atkārtotus uzdevumus.
LiveAgent piedāvā automatizāciju un noteikumus.
Drift piedāvā automatizāciju un noteikumus.
API
Funkciju kopums, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām sadarboties.
LiveAgent piedāvā API funkcijas.
Drift piedāvā API funkcijas.
Interaktīvā balss atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj ienākošajiem zvanītājiem pārvietoties tālruņa sistēmā pirms sarunas ar cilvēku operatoru.
LiveAgent piedāvā IVR funkcijas.
Drift nepiedāvā IVR funkcijas.
Videozvani
Zvans, kas satur video, līdzīgs Skype, Zoom vai Facetime zvaniem.
LiveAgent piedāvā videozvanus.
Drift nepiedāvā videozvanus.
Neierobežota vēsture
Biļešu derīguma termiņš nav beidzies vai tās tiek dzēstas- jūs varat tās skatīt jebkurā laikā.
LiveAgent piedāvā neierobežotu vēsturi.
Drift nepiedāvā neierobežotu vēsturi.
Neierobežotas vietnes
Programmatūru varat izmantot neierobežotā skaitā vietņu.
LiveAgent piedāvā neierobežotas vietnes.
Drift nepiedāvā neierobežotas vietnes.
Neierobežotas tērzēšanas pogas
Varat ievietotneierobežotu skaitu tērzēšanas pogu jūsu vietnēs.
LiveAgent piedāvā neierobežotas tērzēšanas pogas.
Drift piedāvā neierobežotas tērzēšanas pogas.
Neierobežots skaits biļešu/pasta
Jūs varat saņemt neierobežotu skaitu e -pasta ziņojumu un biļešu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu skaitu biļešu/e -pastu.
Drift piedāvā neierobežotu skaitu biļešu/e -pastu.
Neierobežota zvanu ierakstīšana
Ierakstiet katru veikto vai saņemto zvanu un atskaņojiet ierakstu jebkurā laikā.
LiveAgent piedāvā neierobežotu zvanu ierakstīšanu.
Drift nepiedāvā neierobežotu zvanu ierakstīšanu.
Neierobežots diennakts atbalsts
Klientu atbalsts tiek piedāvāts visu diennakti, neierobežojot iesniegto vaicājumu skaitu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu atbalstu visu diennakti.
Drift nepiedāvā neierobežotu atbalstu visu diennakti.
Person deciding between two solutions

Spēcīga drifta alternatīva

Piešķiriet savam klientu atbalstam citu risinājumu un sniedziet klientiem vairāk iespēju saziņai starp jums un viņiem.

Turklāt viss nepieciešamais ir pieejams vienā iepakojumā. Nav jāmaksā par atsevišķiem instrumentiem. Izmantojot mūsu plānus, jūs varat izvēlēties tieši tos, kas jums nepieciešami, un izmantot tos pilnā apjomā.

Ātrākais tiešsaistes čata logrīks

Tiešraides tērzēšana ir būtisks līdzeklis klientu atbalsta sniegšanā. Tā kā runa ir par tūlītēju saziņu, ātrumam jābūt galvenajai prioritātei.

LiveAgent piedāvā ātrāko tiešsaistes tērzēšanas logrīku ar tērzēšanas ātrums tiek parādīts 2,5 sekundēs . Jūs nevarat iegūt neko ātrāk par to. Neļaujiet lapas skatītājiem gaidīt un pārvērtiet tos par maksājošiem klientiem.

The fastest live chat on the market

Trīs iemesli, kāpēc uzņēmumi pāriet uz LiveAgent

Statistic icon

Bagātīgs funkciju klāsts

Vairāk nekā 175 funkcijas , lai padarītu jūsu darbu vieglāku un patīkamāku.

Money Bag

Pieņemamas cenas

LiveAgent iepērk par saprātīgu cenu . Izvēlieties vienu no mūsu trīs maksas plāniem vai izvēlieties atsevišķas funkcijas, lai pielāgotu Help Desk.

Increase icon

Lielāka produktivitāte

Samaziniet aģentu darba laiku un atrisiniet vairāk klientu jautājumu, pateicoties mūsu universālajai iesūtnei.

Do more customer support for less money

Viss par vienu cenu

Nav nepieciešams atsevišķi iegādāties e -pastu, tiešraides tērzēšanu vai citas funkcijas. Jūs varat iegūt visu vienā iepakojumā ar lielisku cenu. Izvēlieties vienu no trim apmaksātajiem LiveAgent plāniem, kas ir aprīkoti ar rīkiem, funkcijām un integrācijām, lai atvieglotu jūsu darbplūsmu.

Ja patiešām vēlaties, varat iegādāties atsevišķas funkcijas, lai savam plānam pievienotu kaut ko papildus un sniegtu labāku atbalstu.

Vai esat gatavs pārslēgties?

Sniedziet saviem darbiniekiem labāko risinājumu atbalsta sniegšanai.

LiveAgent ir visvairāk pārskatītā un visaugstāk novērtētā pHelp Desk programmatūra MVU 2020. gadā. Palieciet tuvāk saviem klientiem un palīdziet viņiem ātrāk, izmantojot LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Uzziniet, kāpēc uzņēmumi ir pārgājuši uz LiveAgent

  • “Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts

  • Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks

  • “Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons

  • “Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams

  • “Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads

  • “Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga

  • “Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls

  • “Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

FAQ

Kā LiveAgent salīdzina ar Drift?

LiveAgent, izmantojot Drift, piedāvā šādas papildu funkcijas: biļešu iegādes funkcijas, zvanu centrs, Twitter integrācija, Viber integrācija, pašapkalpošanās, videozvani, IVR un diennakts atbalsts.

Kādas ir papildu priekšrocības, izmantojot LiveAgent, nevis Drift?

Papildu priekšrocības, izmantojot LiveAgent pār Drift, ietver lielāku klientu apmierinātību, klientu noturēšanu, samazinātas klientu apkalpošanas izmaksas, samazinātu apgrūtinājumu skaitu un labāku aģentu darbplūsmu.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju