Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar Twitter klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar Twitter atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši Twitter klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar Twitter pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
N/A
Twitter atbalsta aģenti parasti atbild uz e-pastiem pēc 1 Nedēļa .
Twitter zvanu pārstāvji parasti ceļ klausuli pēc 1 Nedēļa .
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Twitter ir programmatūras un interneta pakalpojumu uzņēmums. Twitter ir sociālo tīklu vietne, kas ļauj ērti sazināties un kopīgot informāciju ar citām personām tiešsaistē.
Twitter klientu apkalpošanas komanda piedāvā sekojošus atbalsta kanālus: sociālo mediju atbalstu un pašapkalpošanās atbalstu.
Varat sazināties ar Twitter atbalsta komandu, atstājot ziņu kādā no sociālo mediju platformām. Varat izmantot arī viņu zināšanu bāzi, ja dodat priekšroku pašapkalpošanās atbalstam.
Twitter nav e-pasta atbalsta.
Nē, Twitter nav tiešsaistes čata atbalsta.
Pakalpojumam Twitter nav pieejams klientu atbalsts pa tālruni.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem