Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klientu portāla funkcijas

Klientu pašapkalpošanās portāla funkcijas

1. Zināšanu bāze

Zināšanu bāze ir viena no galvenajām jebkura klientu pašapkalpošanās portāla programmatūras funkcija. Iestatot zināšanu bāzi, Jūs varat izveidot kategorijas pamatojoties uz saviem produktiem, pakalpojumiem vai klientu veidiem, un pievienot zināšanu bāzes rakstus šajās kategorijās. Tālāk Jūs varat izvēlēties kuru kategoriju darīt pieejamu publiski, bet kuru atstāt pieejamu iekšēji. Iekšējie raksti ir redzami tikai Jūsu klientu atbalsta komandai aģentu informācijas panelī. Arī rakstiem var piešķirt statusu “publisks” vai “iekšējs”. Būtībā, tas nozīmē, ka Jūs varat izveidot zināšanu bāzes gan saviem klientiem, gan darbiniekiem.

Publiski pieejamā zināšanu bāze sniedz klientiem un potenciālajiem klientiem momentānu piekļuvi nepieciešamai informācijai un spēju risināt problēmas ar produktu vai pakalpojumu patstāvīgi pirms sazināšanās ar uzņemuma pārstāvi.

Iekšējas zināšanu bāzes izveide ir lielisks veids uzņēmumiem sniegt atbalsta aģentiem viegli atrodamu informāciju, lai paātrinātu viņu atbildes klientiem, kā arī veiksmīgi sazināties starp dažādām nodaļām, ietaupot savu laiku un uzlabojot produktivitāti.

2. Multi-zināšanu bāze

Multi-zināšanu bāze ir ar uzlabotu funkcionalitāti. Tā ļauj veidot vairākas atsevišķas zināšanu bāzes vienā kontā dažādos domēnos. Katrai šādai zināšanu bāzei var būt savs unikālais dizains, saturs un iestatījumi. Klientu pašapkalpošanās portāla funkcija ir noderīga tiem uzņēmumiem, kas vēl izveidot dažādus klientu pašapkalpošanās portālus dažādiem saviem produktiem vai pakalpojumiem. Šādi sniedzot labāku pašapkalpošanos pieredzi saviem klientiem.

3. Klientu forums

Forumi ir klientu portāla funkcija, kas sniedz uzņēmumiem iespēju veidot kopienas ar saviem lietotājiem. Tādējādi ļaujot klienitem sadarboties un palīdzēt viens otram atbildot uz jautājumiem un daloties savā pieredzē. Tas var ietaupīt Jūsu atbalsta aģentiem daudz laika. Klienti var saņemt palīdzību no citiem kopienas lietotājiem, kas ir pieredzējuši līdzīgu problēmu un atrada efektīvus veidus tās risināšanai.

Visas foruma ziņas tiek pārveidotas biļetēs. Kā rezultātā atbalsta aģenti vienmēr zinās par svarīgākajām diskusijām un piedāvās laicīgu palīzību. Veidojot forumu Jūs varat pievienot atslēgas vārdus labākai SEO optimizācijai, kā arī izvēlēties atbildīgo nodaļu, kas apstrādās foruma ziņas.

4. Atsauksmes un ieteikumi

Šīs klientu portāla funkcijas mērķis ir stimulēt klientus dalīties ar savām atsauksmēm ar uzņēmumu. Tās var būt arī idejas tālākai produkta attīstībai vai vienkārši uzlabojumam. Katru reizi, kad apmeklētājs iesniedz atgriezenisko saiti, tiek izveidota jauna biļete. Tādēļ aģenti būs uzreiz brīdināti un, nepieciešamības gadījumā, varēs atbildēt.

Papildus atsauksmēm, tas ļauj uzņēmumiem saņemtieteikumus(jaunas produktu funkcijas), attēlojot arī to ieviešanas progresu. Kad Jūs izveidojat ieteikumu, klients varēs redzēt to zināšanu bāzē. Tādējādi viņi varēs balsot par vai pret to ieviešanu. Klienti var arī paši pievienot ieteikumus. Šie ieteikumi arī tiks pārveidoti biļetēs un, nepieciešamības gadījumā, aģenti varēt atbildēt.

5. Meklēšanas logrīki

Izvietojot meklēšanas logrīku savā mājaslapā, Jūs ļaujiet saviem klientiem meklēt nepieciešamo informāciju. Tādējādi, viņiem būs viegli atrast saistošus zināšanu bāzes rakstus, forumus un ieteikumu dēļus. Tas palīdzēs klientiem atrast atbildes uz saviem jautājumiem ātrāk un vieglāk. Vairs nevajadzēs manuāli meklēt visā klientu portāla saturā, ietaupot laiku un spēkus.

Meklēšanas logrīki

Kamēr klienti raksta meklēšanas logrīkā, tiks piedāvāts pieejamais saturs saskaņā ar ievadīto pieprasījumu. Kad meklēšanas rezultāti ir parādīti, apmeklētājs var uzspiest uz saistošās saites un redzēt saturu klientu portālā. Turklāt, ir iespējams izveidot vairākus meklēšanas logrīkus, kas meklēs tikai noteiktās klientu portāla kategorijās.

6. Biļešu nosūtīšana

Biļešu nosūtīšana ir klientu portāla funkcija, kas ļauj klientiem sazināties ar uzņēmuma atbalsta komandu, ja viņi nespēj patstāvīgi atrast atbildes uz saviem jautājumiem zināšanu bāzes rakstos vai kopienas forumā. Šī sadaļa ļauj klientiem:

  • iesniegt atbalsta pieprasījumus
  • pārvaldīt sava biļetes
  • skatīt biļešu vēsturi
  • redzēt statusu
  • izsekot katras biļetes progresu

Atkarībā no klientu portāla iestatījumiem, lietājiem var būt nepieciešams ielogoties vai reģistrēties, lai nosūtītu atbalsta biļetes. Biļešu nosūtīšanas funkcija ir iekļauta lielākajā daļā klientu pašapkalpošanās portālos.

Faktori, izvēloties klientu pašapkalpošanās portāla programmatūru

Kad ir jāizvēlas klientu pašapkalpošanās portāla programmatūru savam uzņēmumam, ir vairāki ļoti svarīgi momenti. Piemēram, nepieciešamās funkcijas un funckijas, kuras būtu labi, ja būtu. Prasību sarakstu izveide būtu noderīga salīdzinot dažādus rīkus, tādējādi samazinot Jūsu kandidātu sarakstu. Izvēloties programmatūras risinājuma sniedzēju, ņemiet vērā šādus svarīgus faktorus:

  • Pieejamo funkciju un funkcionalitātes kopums atbilst Jūsu uzņēmuma vajadzībām
  • Iestatīšanas grūtība un pielāgošana, lai atbilstu Jūsu klientu vajadzībām
  • Lietošanas ērtība gan klientiem, gan atbalsta dienesta darbiniekiem
  • Intuitīvi saprotama saskarne vieglākai navigācijai portāla lappusēs
  • Drošība, lai droši glabātu savu klientu konfidenciālo informāciju
  • Ātra un kvalitatīva klientu atbalsta pieejamība
  • Visu maksājumu saprtoamība, tā kā papildu funkciju iestatīšana var prasīt papildu izmaksas

Aplūkojiet paši

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Discover on your own!

Knowledge is important, but only when put into practice. Test everything in our academy right inside the LiveAgent.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kādam jābūt labam klientu portālam?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Labs klientu portāls ir uzņēmuma mājaslapas sadaļa, kas sniedz klientiem vienkāršu piekļuves punktu uzņēmuma/produkta informācijai.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kas ir multi-zināšanu bāze?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Multi-zināšanu bāzei ir uzlabota funkcionalitāte, kas ļauj Jums veidot vairākas atsevišķas zināšanu bāzes dažādos domēnos vienā kontā. Katrai zināšanu bāzei būs savs unikālais dizains, saturs un iestatījumi.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kādus faktorus ir jāņem vērā izvēloties klientu pašapkalpošanās portālu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Izvēloties klientu pašapkalpošanās portāla programmatūru savam uzņēmumam ir jāpievērš uzmanība vairākām svaīgām lietām, tai skaitā ir nepieciešams saprast kādas funkcijas ir nepiciešamas, bet kādas vienkārši būtu labi, ja tās būtu. Turklāt, ir nepieciešams novērtēt drošību, pielāgojamību, izmaksas un navigācijas ērtību.” } }] }
Atgriezties uz Akadēmiju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.