Nintendo klientu atbalsta kontaktdati un saziņas veidi. Izmantojiet tiešsaistes tērzēšanas atbalstu, zvaniet uz palīdzības tālruni vai meklējiet atbildes forumā un sociālos tīklos.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar Nintendo klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar Nintendo atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši Nintendo klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar Nintendo pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Nintendo ir daudznacionāls plaša patēriņa elektronikas un videospēļu uzņēmums.
Nintendo ir daudznacionāls plaša patēriņa elektronikas un videospēļu uzņēmums.
Nintendo klientu apkalpošanas komanda piedāvā šādus atbalsta kanālus: tiešraides tērzēšana, zvanu centrs, sociālo mediju atbalsts, foruma atbalsts.
Jūs varat sazināties ar Nintendo, uzsākot tērzēšanu ar tiešraides aģentu viņu vietnē, zvanot uz viņu uzticības tālruni vai atstājot ziņu kādā no sociālo mediju platformām. Varat arī izmantot viņu kopienas forumu, ja vēlaties pašapkalpošanās atbalstu.
Nintendo nav e -pasta atbalsta.
Jā, Nintendo ir tiešraides tērzēšanas atbalsts. Dodieties uz vietni un atrodiet pogu “Sākt tērzēšanu”:https://en-americas-support.nintendo.com/app/contact
Ja vēlaties zvanu atbalstu, varat sazināties ar palīdzības tālruni 1-800-255-3700
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem