Vai meklējat citu klientu atbalsta un saziņas programmatūru?
LiveAgent ir labākais palīdzības dienesta risinājums jūsu biznesam. Sniedziet atbalstu un sazinieties, izmantojot lielu skaitu kanālu, piemēram, e -pastu, tiešsaistes tērzēšanu vai pat Instagram. Pārslēgšanās uz LiveAgent ir vienkārša un ātra.
Datu izvade caur mašīnu...
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Iegūstiet vairāk sava uzņēmuma vajadzībām. LiveAgent ir lielisks saziņas līdzeklis, kas atbalsta e -pastu, sociālos medijus, zināšanu bāzi, tiešraides tērzēšanu un zvanu centru. Ar vairāk nekā vairāk nekā 175 funkcijām un vairāk nekā 40 integrācijas jūsu uzņēmumam būs viss nepieciešamais, lai sniegtu atbalstu.
Tam visam ir pievienota cenu zīme, kas jūs nebaidīs.
Klientu aprūpe ir svarīga jebkura veiksmīga biznesa sastāvdaļa, tāpēc to nevajadzētu atstāt novārtā. Izmantojot īpašu programmatūru, kuras mērķis ir nodrošināt labāku risinājumu klientu apkalpošanai, jūs varat palielināt klientu apmierinātību un IA.
Saglabājiet viņus apmierinātus ar pareizo programmatūru.
LiveAgent palielina klientu apmierinātību & amp; uzlabo reklāmguvumu līmeni.
Samaziniet savu aģentu darba laiku un atrisiniet vairāk klientu jautājumu, pateicoties mūsu universālajai iesūtnei.
Vairāk nekā 175 + funkcijas, lai padarītu jūsu darbu vieglāku un patīkamāku.
Ja nodrošināsiet savu biznesu ar lielisku klientu atbalsta un saziņas programmatūru, tas nenozīmē, ka jūs sabojāsiet savu budžetu. LiveAgent piedāvā trīs lieliskus maksas plānus, kas ir aprīkoti ar rīkiem, funkcijām un integrācijām, lai palīdzētu nodrošināt labāku atbalstu.
Skatiet mūsu cenu plānus un uzziniet vairāk.
LiveAgent ir visvairāk pārskatītā un visaugstāk novērtētā Helpdesk programmatūra MVU 2020. gadā. Palieciet tuvāk saviem klientiem un palīdziet viņiem ātrāk, izmantojot LiveAgent.
“Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts
Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks
“Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons
“Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams
“Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads
“Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga
“Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls
“Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons
Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!
Vai vēlaties uzzināt, kā mēs salīdzinām ar citiem populāriem Helpdesk risinājumiem? Apskatiet mūsu salīdzināšanas lapas un atklājiet visu, ko varam piedāvāt.
LiveAgent piedāvā šādas papildu funkcijas, salīdzinot ar Dashly: neierobežotu zvanu ierakstīšanu, klientu forumu, IVR, videozvanus, Twitter un Instagram integrāciju.
Papildu priekšrocības, izmantojot LiveAgent, salīdzinot ar Dashly, ietver lielāku klientu apmierinātību, klientu noturēšanu, samazinātas klientu apkalpošanas izmaksas, samazinātu kavēšanās ātrumu un labāku aģentu darbplūsmu.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem