Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Meklējat alternatīvu CallHub?

Vai Jums ir nepieciešams specializēts zvanu centrs par nemainīgu cenu? LiveAgent piedāvā iespēju izveidot savu virtuālo zvanu centru un vienkārši un efektīvi sniegt atbalstu saviem klientiem.

Izmēģiniet LiveAgent šodien bez maksas, lai iepazītos ar visiem lieliskajiem rīkiem un funkcijām, kas pieejamas par vienu cenu.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Neaprobežojieties tikai ar zvaniem.
Izmantojiet vairākus kanālus. Izmantojiet LiveAgent!

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Jaudīga CallHub alternatīva

Ja vēlaties koncentrēties ne tikai uz zvaniem, bet piedāvāt klientiem arī ko vairāk, LiveAgent ir pareizā izvēle. Pievienojiet visu, kas nepieciešams, lai atvieglotu Jūsu darba plūsmu – e-pasta kontus, ātrāko tērzēšanu tiešsaistē, zvanu centru, sociālo mediju atbalstu un zināšanu bāzi.

Turklāt, tas viss par saprātīgu cenu! LiveAgent piedāvā trīs izdevīgus tarifu plānus, kas neapdraudēs Jūsu budžetu. Par fiksētu ikmēneša maksu Jūs varēsiet neierobežoti atbildēt uz zvaniem un klientu pieprasījumiem.

Zvanu centra atbalsts

Sniedziet klientiem atbalstu pa tālruni. Iestatīšana ir vienkārša un aizņem tikai dažas minūtes. Kad tas ir izdarīts, varat sniegt atbalstu, izmantojot pārlūkprogrammu, tālruni vai jebkuru citu aprīkojumu, ko esat ieradis izmantot.

Nav nepieciešams izmantot trešo pušu pakalpojumus, LiveAgent parūpēsies par visu Jūsu vietā.

Voice and video calls supported

Trīs iemesli, kāpēc uzņēmumi izvēlas pāriet uz LiveAgent

Phone icon

Zvanu centra atbalsts

Papildus daudzām citām funkcijām LiveAgent atbalsta arī zvanu centra integrāciju. To var ātri un vienkārši iestatīt!

Statistic icon

Bagātīgs funkciju klāsts

Vairāk nekā 175 funkciju, kas atvieglos Jūsu darba plūsmu un padarīs to patīkamāku.

Money Bag

Pieņemamas cenas

LiveAgent ir efektīvs risinājums par saprātīgu cenu. Izvēlieties vienu no trim mūsu maksas plāniem vai izvēlieties atsevišķas funkcijas lai personalizētu savu palīdzības dienestu.

Do more customer support for less money

Iegūstiet visu nepieciešamo par fiksētu maksu

Nodrošiniet saviem aģentiem visu nepieciešamo, lai sniegtu vislabāko klientu atbalstu par fiksētu maksu. Tiklīdz esat samaksājis par tarifu plānu, vairs nav nekādu papildu maksu, un Jums nav jāuztraucas par budžeta pārtēriņu.

LiveAgent piedāvā trīs maksas tarifu plānus ar funkcijām, kas piemērotas jebkuram uzņēmumam. Ja vēlaties kaut ko papildus, varat iegādāties atsevišķas funkcijas un izmantot tās, cik vien vēlaties, par vienu fiksētu maksu.

Esat gatavs pārmaiņām?

LiveAgent ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Esiet tuvāk saviem klientiem un palīdziet viņiem ātrāk, izmantojot LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Uzziniet, kāpēc uzņēmumi ir pārgājuši uz LiveAgent

  • “Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts

  • Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks

  • “Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons

  • “Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams

  • “Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads

  • “Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga

  • “Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls

  • “Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

Vēlaties salīdzināt LiveAgent ar citu zvanu centru programmatūru?

Vēlaties uzzināt, kā mēs konkurējam ar citiem populārākajiem palīdzības dienesta risinājumiem? Apskatiet mūsu salīdzināšanas lapas un iepazīstieties ar visām mūsu piedāvātajām iespējām.

BUJ

Kas ir CallHub alternatīva?

LiveAgent ir palīdzības pieteikumu sistēma ar zvanu centra iespējām. Jūs varat to izmantot, lai sniegtu atbalstu saviem klientiem dažādos kanālos. E-pasts, tērzēšana tiešsaistē, klientu portāls, zvanu centrs vai sociālie plašsaziņas līdzekļi - LiveAgent var apstrādāt visus pieprasījumus.

Kāpēc vajadzētu pāriet uz LiveAgent no CallHub?

Jums vajadzētu pāriet uz LiveAgent, ja vēlaties nodrošināt klientu atbalstu dažādos kanālos. LiveAgent palīdzības pieteikumu sistēma apkalpo arī zvanu centrus, tāpēc ar mūsu programmatūru Jūs nezaudēsiet klientu zvanu iespējas.

Vai LiveAgent nodrošina zvanu centra pakalpojumus?

Jā, LiveAgent ļauj izveidot zvanu centru ar programmatūras vai aparatūras tālruņiem. Tā atbalsta plašu VoIP pakalpojumu sniedzēju sarakstu, tāpēc Jūs varat izvēlēties sev piemērotāko un sākt sniegt klientu apkalpošanu pa tālruni.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju