Bezmaksas Izmēģinājums
  • Academy
  • Klientu serviss – lietotāja piesaiste

Klientu serviss – lietotāja piesaiste

Microsoft pētījumā 54% klientu ziņo, ka šogad tie no klientu atbalsta sagaida vairāk nekā pērn. Klientu aktivizēšanas un noturēšanas panākumi ir atkarīgi no tā, cik labi lietotāja piesaistes process rada veiksmīgus lietotājus. Turklāt, cik labi jūsu atbalsta komanda var tikt galā ar pieteikumiem no tiem, kam ir uzstādīšanas problēmas.

Tagad svarīgāk nekā jebkad agrāk ir koncentrēties uz lietotāju piesaistes un klientu atbalsta koordinēšanu. Kāpēc? Nu, ar dažiem vienkāršiem procesa uzlabojumiem, tas var:

  • samazināt pieteikuma pieprasījumu skaitu
  • samazināt neapmierinātības līmeni
  • pastiprināt lietotāju noturību

Klientu atbalsta piedāvāšana lietotnē uzlabos klientu pieredzi, jo tas ir tas, kam lietotāji paši dod priekšroku. Saskaņā ar American Express datiem 6 no 10 klientiem apgalvoja, ka viņu izvēlētie kanāli klientu atbalstam ir tīmekļa vietnes, lietojumprogrammas, balss atbildes sistēmas vai tiešsaistes čats.

Pamatojoties uz faktiem, aplūkosim, kā klientu atbalsts un lietotāju piesaiste var būt savstarpēji saistītas. Tādējādi, varat to izmantot savā labā, cīnoties ar augstu neapmierinātību un zemiem reklāmguvumiem.

Kā korelēt klientu atbalstu un lietotāju piesaisti

Lietotāja piesaiste nodrošina darbīgus un vērtīgus soļus lietotāja pieredzes pirmajās nedēļās vai mēnešos. Tādējādi tie var uzzināt vairāk par jūsu produktu un unikālo vērtības piedāvājumu. Turklāt tas savieno jūsu mārketinga materiālu ar viņu lietotāju pieredzes realitāti.

Katrā lietotāja pieredzes posmā (īpaši piesaistes laikā) jūsu lietotāji saskaras ar dažādām problēmām. Vispirms tā ir konta iestatīšana, pēc tam to API atslēgas atrašana, pēc tam integrācijas konfigurēšana. Lietotāji, kas pētīs un mācīsies, radīs atbalsta pieteikumus, kamēr apgūs produktu. Jūsu misija ir vērtīgu atbilžu atrašanu padarīt vieglu.

Vērtības nodrošināšanas formula ir:

Atbilstība + Uz darbību vērsta informācija = VĒRTĪBA

Katram vaicājumam lietotnē, ko nosūtāt lietotājiem, ir jāatbilst šīm divām prasībām. Tam ir jābūt atbilstošam jūsu konkrētā lietotāja dzīves cikla posmam. Turklāt tai būtu jāsniedz praktiski padomi par to, kā risināt šo problēmu.

Lai nodrošinātu šo un sniegtu pareizo palīdzību īstajā brīdī, ar tiešsaistes čatu vien nepietiek. Lietotnē ir jābūt pieejamiem diviem palīdzības veidiem :

  • Aktīvā palīdzība: aicina lietotājus uzzināt vairāk par noteiktu funkciju vai neizdošanos.
  • Pasīvā palīdzība: ļauj lietotājiem viegli atrast nepieciešamo informāciju no zināšanu bāzēm, reģistriem un čatiem.

Kā redzat, tiešsaistes palīdzība un lietotāju piesaiste ir dažādi atbalsta veidi, kas pēc būtības ir saistīti viens ar otru.

Pirms turpinām, paturiet prātā vienu lietu – lietotāju piesaiste patiesībā ir produktu mārketings. Mērķim vajadzētu būt pastiprināt sava produkta vērtību (mārketings), nevis tikai apmācīt klientus, kā lietot savu produktu (apmācība).

Tālāk šajā rakstā mēs redzēsim dažādus veidus, kā jūs varat izmantot pašapkalpošanās klientu atbalstu savā lietotāju piesaistē, kā arī tiešsaistes čatā.

1. Ieviesiet tiešsaistes atbalstu jūsu lietotāja piesaistes plūsmā

Tiešraides atbalstam ir nozīmīga loma ikvienā uzņēmumā. Tāpat ir arī ar lietotāju piesaisti. Ja mākslīgajam intelektam neizdodas vai lietotājs nevar atrast risinājumu savai problēmai, ir nepieciešams iesaistīt cilvēku atbalstu.

Saskaņā ar Microsoft datiem 94% klientu saka, ka klientu atbalsts ir vitāli svarīgs, izvēloties kuram zīmolam uzticēties.

Aplūkosim, kāda ir tiešsaistes čata atbalsta vieta lietotāja piesaistē.

Tiešsaistes čats kā izvēle klientu atbalstam

Saskaņā ar Invespcro datiem 73% klientu norāda, ka tiešsaistes čats ir vispiemērotākais veids, kā sazināties ar uzņēmumu.

Tiešsaistes čatam ir liela nozīme klientu atbalsta nodrošināšanā. Daudzi lietotāji pieprasa atbildes ātri, un kas var būt labāks veids, kā klientiem rast atbildes uz sarežģītām problēmām, kā runāt tiešsaistē ar ekspertu?

Patiesībā 79% cilvēku saka, ka viņiem patīk tiešsaistes čats tieši tāpēc, ka tas sniedz ātras atbildes un risinājumus.

Piemēram, cenu lapā varat parādīt čata logrīku, lai atbildētu uz klienta jautājumiem par rēķinu izrakstīšanu, vai lai piepārdotu plašākas paketes.

Izmantojot lietotāju piesaisti, varat saistīt tiešsaistes čatu ar katru agrīnās pieredzes posmu. Lietotājiem ir jāsaņem ātra palīdzība, kad vien tas ir nepieciešams, neatkarīgi no tā, vai tas attiecas uz uzstādīšanas jautājumiem vai pēcizmēģinājuma rēķiniem.

No otras puses, nodrošinot izmēģinājuma lietotājiem īpašu tiešsaistes čata atbalstu, jūs ne tikai varēsit viegli atrisināt viņu problēmas, uzlabot klientu panākumus, sadarboties ar viņiem un tos pieņemt, bet arī varēsit uzlabot noturēšanu un samazināt kurnēšanas līmeni.

2. Atvieglojiet klientiem iespēju atrast atbildes, izmantojot Zināšanu Bāzes rakstus

Pēdējos pāris gados ir kļuvusi populāra Biežāk Uzdoto Jautājumu vai lietotāja rokasgrāmatas evolūcija – Zināšanu Bāze. Būs grūti atrast veiksmīgu SaaS produktu bez tādas. Kāpēc? Jo atbalsts kļūst pašapkalpojošs.

Saskaņā ar Salesforce sniegto informāciju 89% “mileniāļu” izmanto meklētājprogrammu, lai pirms sarunas ar klientu atbalstu saņemtu atbildes uz jautājumiem, bet 67% no viņiem ir palielinājuši cerības attiecībā pret atbalstu salīdzinājumā ar pagājušo gadu. Tas ir tāpēc, ka mainās to lietotāju uzvedība, kuriem nepieciešams atbalsts.

Econsultancy pētījumi rāda, ka 51% klientu dod priekšroku tehniskajam atbalstam, izmantojot zināšanu bāzi – pašapkalpošanās pieeju.

Nepieciešamība pēc zināšanu bāzes organiski pieaug, jo atbalsta vaicājumu skaits palielinās. Jautājums, kas tiek uzdots pietiekami bieži, parasti pārtop zināšanu bāzes rakstā, lai skaidrotu šo atkārtoto vaicājumu. Zināšanu bāze ir jāveido arī ar visaptverošu informāciju un organizētām kategorijām, lai lietotājam būtu vieglāk atrast vajadzīgo informāciju.

3. Pievienot kontrolsarakstus savam lietotāju piesaistes procesam, lai samazinātu atbalsta pieprasījumu skaitu

Kontrolsaraksti ir lielisks veids, kā ērti piesaistīt jaunos lietotājus un samazināt to atbalsta pieprasījumus. Viņi saista jauna lietotāja uzmanību un iemāca viņiem vērtīgas zināšanas.

Iemesli, kāpēc lietotāju piesaistei izmanto kontrolsarakstus:

  • Lai garākas plūsmas sadalītu viegli sasniedzamos uzdevumos, kuri tiks pabeigti ar augstāku ticamību.
  • Kontrolsaraksti ir Zeigarnika efekta īstenošana – psiholoģisks efekts, kas apraksta, ka lietotājiiem ir tendence atcerēties pabeigt puspabeigtus uzdevumus.
  • Kontrolsaraksti palīdz uzlabot arī laiku līdz vērtības sasniegšanai, novedot lietotāju līdz “ahā!” ātrāk

4. Piedāvājiet atbalstu lietotnēs, izmantojot produktu apskatus

Jums nevajadzētu izmantot tiešsaistes atbalstu, lai risinātu vienkāršus uzstādīšanas jautājumus un pieteikumus par to, kur kura funkcija atrodas saskarnē. Lielu daļu no šīs informācijas varat automatizēt ar produktu apskatiem lietotnē. Apskati var motivēt lietotājus pabeigt uzstādīšanu, atklāt funkcijas un veikt uzdevumus, kas saistīti ar ātru vērtību iegūšanu un ilgtermiņa noturēšanu.

Izmantojot dažādus logrīkus programmā, pakāpeniskus ceļvežus vai piesaistes kontrolsarakstus, lietotājiem varēsit parādīt savas galvenās funkcijas un tās viegli aktivizēt.

Liveagent mudina lietotājus izmantot visu pamatfunkciju plūsmu. Un līdz tās beigām lietotājs būs izdarījis kaut ko tādu, kas viņam patiešām dos vērtību.

Noslēgumā

Mēs esam novērojuši, ka klientu atbalsts un lietotāju piesaiste ir cieši jāsaista ar to, lai uzlabotu noturēšanu un produktu apguvi gan jaunajiem, gan esošajiem lietotājiem.

Rūpīga pašapkalpošanās un tiešsaistes klientu atbalsta koordinēšana ļaus samazināt nevajadzīgus un vienkāršus pieteikumus, tādējādi jūsu atbalsta pārstāvji var koncentrēties uz svarīgākiem uzdevumiem un vērtīgākajiem klientiem.

Papētiet paši

Zināšanas ir svarīgas, bet tikai tad, kad tās tiek īstenotas praksē. Izmēģiniet visu mūsu akadēmijā tieši LiveAgent.

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas ir lietotāja piesaiste?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Lietotāja piesaiste nodrošina uz darbību vērstus un vērtīgus soļus lietotāja pieredzes pirmajās nedēļās un mēnešos. Tādējādi viņi var uzzināt vairāk par jūsu produktu un unikālu vērtību piedāvājumu. Turklāt tas apvieno jūsu mārketinga materiālu ar viņu lietotāju pieredzes realitāti.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāda ir vērtības nodrošināšanas formula?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Vērtības nodrošināšanas formula ir Atbilstība plus Informācija rīcībai ir VĒRTĪBA.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāpēc izmantot kontrolsarakstus piesaistei?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kontrolsaraksti ir lielisks veids, kā piesaistīt jaunos lietotājiem un samazināt atbalsta pieprasījumus. Tie piesaista jauna lietotāja uzmanību un iemāca viņiem vērtīgu pieredzi.” } }] }
Back to Academy Create account for FREE

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.