Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Akadēmija
  • Klientu atbalsta konferences un to nozīme darbinieku apmācībā

Klientu atbalsta konferences un to nozīme darbinieku apmācībā

Kas ir klientu atbalsta jomas konferences

Vienkārši skaidrojot, klientu atbalsta jomas konferences ir pasākumi, kuros apvienojušies eksperti un speciālisti no klientu atbalsta un klientu pieredzes jomas. Konferencēs ir iespēja dalīties zināšanās un pārrunāt aktualitātes klientu atbalsta jomā. Šādus pasākumus var īstenot gan vietējā, gan starptautiskā mērogā, apvienojot simtiem profesionāļu no visas pasaules.

Kāpēc klientu atbalsta konferences ir svarīgas?

“Mūsu komanda katru gadu dodas uz klientu atbalsta un klientu pieredzes jomas konferencēm. Tā ir lieliska iespēja tikties ar jauniem cilvēkiem, kā arī satikt vecus draugus un kolēģus. Manuprāt, šāda veida pasākumi ir nepieciešami jebkuram klientu atbalsta speciālistam, kas vēlas atrast jaunas iespējas savā jomā,”

Diāna Adjadja – Rakstniece Best Essay Education.

Dalībai klientu atbalsta un klientu pieredzes jomas konferencēs ir liela pievienotā vērtība, jo īpaši konkrētu jomu profesionāļiem.

Iemesli, kāpēc apmeklēt klientu atbalsta jomas konferences

  • Izglītība. Šis, iespējams, ir svarīgākais mērķis jebkurā klientu atbalsta jomas konferencē. Dalībniekiem ir iespēja uzzināt jaunas lietas, klausīties slavenus runātājus, dalīties pieredzē ar kolēģiem un gūt vēl daudz citu jaunu iespaidu.
  • Tīklošanās. Vēl viena klientu atbalsta jomas konferenču priekšrocība ir tīklošanās. Te ikviens var viegli izveidot attiecības ar līdzīgi domājošiem cilvēkiem, un, iespējams, tieši šiem cilvēkiem jūsu dzīvē būs nozīmīga loma.
  • Tendenču uzzināšana. Lai uzlabotu klientu atbalstu jūsu uzņēmumā, svarīgi ir uzzināt aktuālākās klientu atbalsta tendences. Šādas konferences ir lieliska vieta, kur uzzināt jaunākās ziņas un tendences.
  • Produkta prezentēšanas iespējas. Klientu atbalsta jomas konferences ir lieliska vieta uzņēmuma produkta popularizēšanai. Pasākumu laikā uzņēmumiem bieži ir iespēja iepazīstināt ar saviem jaunākajiem sasniegumiem. Papildu savu produktu reklamēšanai uzņēmums var dalīties ar pieredzi par klientu atbalsta uzlabošanu.
  • Iedvesma un motivācija. Iespējams, sākotnēji tas var šķist nenozīmīgi, taču klientu atbalsta jomas konferences dalībniekiem var sniegt pozitīvu enerģiju un uzlabot emocionālo stāvokli. Lielākā daļa dalībnieku pēc konferencēm ir iedvesmoti un motivēti sasniegt vairāk.

Kā klientu atbalsta jomas konferences ir saistītas ar darbinieku apmācīšanu?

“Mēs mācāmies visu mūžu, jo neviens nevar zināt visu uzreiz. Manuprāt, klientu atbalsta jomas konferences lieliska iespēja, jo tās ļauj uzlabot zināšanas, papildināt prasmes un uzzināt jaunākās jomas tendences,”

Džesika Voterforda – Rakstniece WOWgrade

Kā jau minējām iepriekš, izglītojošais aspekts ir viens no jebkuras klientu atbalsta jomas konferences galvenajiem elementiem. Jomas profesionāļiem tā ir iespēja uzklausīt vērtīgus ekspertu padomus, un šāda veida zināšanas palīdz visu vecumu speciālistiem uzlabot savas prasmes. Tāpat šāda veida pasākumos notiek arī regulāri semināri un darbnīcas.

Labākās klientu atbalsta jomas konferences 2019. gadā

Tagad jūs zināt visu par klientu apkalpošanas/klientu pieredzes konferencēm un par to priekšrocībām. Apskatiet mūsu sagatavoto sarakstu, kurā iekļautas labākās klientu atbalsta jomas konferences 2019. gadā.

5 labakās klientu atbalsta jomas konferences 2019. gadā

“Customer Contact Week (CCW)”

Šis ir pasaulē lielākais kontaktu veidošanas pasākums ar CCW Digital, kas ir viena no lielākajām klientu atbalsta jomas speciālistu tiešsaistes kopienām. 2019. gadā tā atzīmēja savu 20. gadadienu (2018. gadā pasākuma iepriekšējais nosaukums “Call Center Week” tika mainīts uz “Customer Contact Week”). Katru gadu tas pulcē labākos CX, CS un klientu atbalsta jomas vadītājus no visas pasaules. Šajā pasākumā jūs varēsiet piedalīties dažādās darbnīcās, ekskursijās un sesijās. 2019. gadā pasākumā bija runātāji no Verizon, HBO, Lyft, Hilton un citiem labi zināmiem uzņēmumiem.

ICMI

EXPO Conference – iespējas mācīties kopā ar ICMI ir nebeidzamas. Katru gadu pasākumā piedalās vairāk nekā 1500 dalībnieku un tiek piedāvātas 75 sesijas. Šo konferenci organizē UBM (2018. gadā UBM kopā ar Informa PLC). ICMI izceļas ar īpašu komandu, kurā darbojas treneri, runātāji, nozares speciālisti un konsultanti un kas kopīgi palīdzēs jums noteikt jūsu klientu atbalsta centra efektivitāti, novērtēt jūsu darbību, izstrādāt vairākkanālu atbalsta stratēģiju un nodrošināt rīkus, kas palīdz motivēt un pārvaldīt jūsu klientu atbalsta komandu.

“Northeast Contact Center Forum (NECCF)”

NECCF ikgadējā konference & Expo fokusējas uz jaunākajām klientu atbalsta jomas tehnoloģijām un inovācijām. “Northeast Contact Center Forum”, kas tika izveidots 2001. gadā, izceļas ar ekspertu vadītiem semināriem, apaļā galda diskusijām un nebeidzamām tīklošanas iespējām. Kā liecina nosaukums, šis pasākums galvenokārt notiek ziemeļaustrumu reģionā, ieskaitot tādas vietas kā Rodas sala, Masačūseta, Konektikuta, Maina, Vermonta un Ņūhempšīra.

“Customer experience strategies summit”

Šis pasākums pulcē klientu pieredzes profesionāļus no visas Ziemeļamerikas. 2019. gadā tajā uzstājās daudz runātāju no zināmiem uzņēmumiem, piemēram, Toyota, Uber un Wal-Mart. “Customer experience strategies summit” galvenā uzmanība tiek pievērsta izcilai CX 360 vīzijai, jaunākajām CX tehnoloģijām un KPI izmaksu samazināšanai. Pasākums palīdzēs klientu atbalsta speciālistiem pilnībā izmantot sociālo plašsaziņas līdzekļu iespējas, izveidot digitālo CX programmu un veicināt lojalitāti.

“Chief Experience Officer (CXO) exchange”

“CXO Exchange” ir iespēja iepazīties ar augstākā līmeņa klientiem un klientu pieredzes vadītājiem. Pasākumā galvenā uzmanība tiek pievērsta cilvēkiem, stratēģijai, inovācijai, dizainam un pieejām, kas palīdz nodrošināt vislabāko klientu pieredzi. 2019. gadā pasākumā uzstājās runātāji no Microsoft, Johnson & Johnson, Walgreens, Lenovo, Headspace un citiem uzņēmumiem. “Chief Experience Officer Exchange” ir daļa no “Customer Contact Week” pasākuma. Tajā var piedalīties tikai ielūgtie viesi – pieredzējušākie CXO vadītāji.

Secinājumi

Klientu atbalsta un klientu pieredzes jomas konferences noteikti ir pasākumi, ko vērts apmeklēt ikvienam klientu atbalsta speciālistam. Šie pasākumi ir nozīmīga izglītošanās daļa, kā arī sniedz citus ieguvumus.

Pārbaudiet savas zināšanas

Zināšanas ir svarīgas tikai tad, ja tās var izmantot praksē. Izmēģiniet visu mūsu akadēmijā apgūto LiveAgent!

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
Atgriezties uz Akadēmiju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.