Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Kā iegūt atsauksmes

Ikvienam uzņēmumam jāanalizē savs reitings, jāvērtē savas stiprās puses un precīzi jānosaka savas vājās vietas. Tas ļauj gūt padziļinātu priekšstatu par to, ko jūsu uzņēmums dara labi un kas būtu jāuzlabo. Ja jūsu reitings ir zems, risinājums ir diezgan acīmredzams. Jūs varat novērst problēmas, ņemot vērā klientu atsauksmes.

Bet kā ar pozitīvām atsauksmēm? Droši vien tur nav ko labot. Vai tas nozīmē būt laimīgiem un nedarīt neko? Nu, ne gluži.

Rekomendēšanas indekss (NPS) ļauj uzzināt klientus, kuri ir gatavi dalīties savās domās par jūsu uzņēmumu un nekavējoties reaģēt uz viņu problēmām. Šī rādītāja mērīšanai jums jājautā klientam, cik iespējams, ka viņš ieteiks jūsu uzņēmumu draugam vai kolēģim. NPS nosaka lojalitātes līmeni starp jūsu uzņēmumu un jūsu klientiem. Saņemot negatīvu atsauksmi, jūs to izmantojat, lai veiktu uzlabojumus un, saņemot pozitīvu viedokli, jūs esat identificējis sava zīmola popularizētāju.

Šie cilvēki ir sajūsmā par jūsu produktu/pakalpojumu un ir lielisks avots klientu atsauksmju iegūšanai!

Ja pircēji NPS aptaujā izvēlas 9 vai 10 punktu vērtējumu, pastāv 5 reizes lielāka varbūtība, ka viņi par jūsu uzņēmumu un produktiem pastāstīs saviem draugiem un uzrakstīs pozitīvas atsauksmes.

Tāpat pastāv liela iespēja, ka jūsu klienti vēl nav iedomājušies, ka varētu uzrakstīt atsauksmi par jūsu uzņēmumu. Ne visi domā “es mīlu šo produktu, ļaujiet man uzrakstīt atsauksmi par to!” Cilvēkiem ir vajadzīgs pamudinājums. Tieši tāpēc jums regulāri jāizsūta NPS aptaujas saviem klientiem, jāzina savi popularizētāji un vēlāk jāiegūst atsauksmes.

Vienmēr būs kāda klientu grupa, kas neatbildēs. Viens no veidiem, kā varat to mainīt, ir piedāvāt bonusus par atsauksmju uzrakstīšanu. Jūs varat piedāvāt kuponus populārās mājaslapās, piemēram, Amazon. Tāpat svarīgi ir pateikt, ka sagaidāt godīgu, nevis pozitīvu atsauksmi. Šim bonusam nekādā veidā nebūtu jāietekmē klienta atsauksmes saturs.

Kā iegūt klientu atsauksmes?

Paskatīsimies, kā to izdarīt praksē. Šim piemēram izmantosim Nicereply aptaujas ar LiveAgent integrāciju. Ir divi veidi, kā ar Nicereply palīdzību iegūt atsauksmes, izmantojot NPS. Vspirms izskaidrosim, kā saņemt klientu atsauksmes NPS kampaņā.

Iegūstiet klientu atsauksmes, izmantojot kampaņu

Vispirms izveidojiet savu Nicereply kontu un veiciet LiveAgent integrāciju. Tagad jūs esat gatavs klientiem izsūtīt pirmo NPS kampaņu. Savā kontā dodieties uz sadaļu NPS un spiediet uz uz “Kampaņu izsūtīšana”.

Pēc tam izveidojiet kontaktpersonu sarakstu un importējiet LiveAgent klientu kontaktpersonas (iekopējiet tās vai augšupielādējiet failu). Pēc tam jūs varat rediģēt kampaņas izskatu atbilstoši jūsu zīmolam.

Tad pārejiet uz kampaņas iestatījumiem, kur iespējams rediģēt tēmu vai sūtītāja vārdu un ieplānot kampaņu.

Tagad NPS kampaņa ir ieplānota un tiks nosūtīta jūsu kontaktpersonu sarakstam norādītajā datumā un laikā. Jūs varat redzēt visus apkopotos novērtējumus un komentārus savā Nicereply darbvirsmā.

Re, jūsu klienti atbildēja uz NPS aptauju un sniedza pozitīvas atsauksmes! Blakus klienta vārdam ir maza, zila aploksnes ikona, uz kuras uzspiežot, jūs varat atbildēt uz vērtējumu ar vienu klikšķi.

Noklikšķinot uz aploksnes, noklusējuma e-pastā tiks izveidots jauns e-pasts, kurā jau būs definēts adresāta e-pasts.

Jums tikai jāuzraksta ziņa, kas motivētu klientus uzrakstīt atsauksmi par jūsu uzņēmumu. Tā, piemēram, jūs varat palūgt klientiem novērtēt jūsu uzņēmumu populārās salīdzināšanas vietnēs, piemēram, G2Crowd, Capterra vai GetApp. Tāpat jūs varat lūgt saviem klientiem uzrakstīt atsauksmi savā mājaslapā.

Atsauksmju kampaņas veidne (piemērs):

Iegūstiet atsauksmes no klientiem izmantojot trigera funkciju

Pastāv vēl viens veids, kā apkopot lietotāju atsauksmes un automatizēt turpmāko ziņu nosūtīšanu. Savā izveidojiet Nicereply kontu un veicat integrāciju ar LiveAgent. Pēc tam savā kontā dodieties uz sadaļu NPS un nospiediet “Trigeris”. Trigeris ir automatizēts e-pasts, kas nosūta klientu aptauju pēc tam, kad ir pabeigta viņa/viņas palīdzības pieteikuma risināšana.

Lai mainītu trigera darbības iestatījumus, nolaižamajā izvēlnē izvēlieties LiveAgent integrāciju. Jūs varat mainīt e-pasta sūtītāju un tēmu, rediģēt stundu skaitu, pēc kura aptauja tiks nosūtīta, un citu informāciju. Pirms turpināšanas saglabājiet veiktās izmaiņas un aktivizējiet trigeri.

Pēc NPS trigera aktivizēšanas Nicereply sāks regulāri skenēt palīdzības pieteikumu statusu un nosūtīs NPS aptaujas iestatīto stundu laikā pēc palīdzības pieteikuma atrisināšanas. Klientu atsauksmes varēs redzēt tieši novērtētajā palīdzības pieteikumā.

Nicereply automātiski pievienos jaunu palīdzības pieteikuma tagu un komentāru, norādot novērtējuma vērtību un komentāru.

Tagad jums savā Nicereply kontā jāizveido jauns noteikums, kas jūsu zīmola popularizētājiem automātiski nosūtīs turpmākos e-pastus. LiveAgent kontā atveriet sadaļu “Konfigurācija” un spiediet “Automatizācija – Noteikumi – Izveidot”. Norādiet jaunā noteikuma nosaukumu un definējiet tā nosacījumus. Šajā piemērā noteikuma nosaukums būs “Nicereply NPS testimonial” (Nicepreply NPS atsauksmes). Jaunais noteikums tiks piemērots, kad tiks mainīts palīdzības pieteikuma tags. Nosacījumu grupa ir tags; pievienots Nicereply NPS 10. Ja vēlaties, jūs varat pievienot citu NPS 9 taga nosacījumu grupu.

Un pēdējā lieta – jums jāizveido darbība. Kā darbību izvēlieties e-pasta nosūtīšanu. Pēc tam jūs varēsiet mainīt sūtītāja e-pasta adresi un to, kam tiks nosūtīts e-pasts (izvēlieties “Pieprasītājs”). Mēs izmantosim to pašu tēmu un e-pasta saturu kā pirmajā piemērā. Pēc e-pasta izveides vienkārši saglabājiet jauno noteikumu, un jūs esat gatavs saņemt klientu atsauksmes!

Kopsavilkums

Atsauksmes ir efektīvs, uzticams un drošs veids, kā izprast uzņēmuma sniegto vērtību esošajiem klientiem. Ja jūsu klienti reiz vilcinājās ar jūsu produkta vai pakalpojumu iegādi, viņi var sniegt lielisku palīdzību tiem, kuri pašlaik atrodas tādā pašā situācijā. Tiklīdz potenciālais jaunais pircējs dzird atsauksmi no kāda cilvēka, kura uzdevums nav slavēt jūsu uzņēmumu, pastāv lielāka iespēja, ka šis klients veiks pirkumu.

Cilvēki daudz vairāk ticēs jūsu piedāvātajai vērtībai, ja būs pierādījumi no cilvēkiem, kuri saskaras ar līdzīgām problēmām. Lietotāju atsauksmes ir spēcīgas, jo uzmanības centrā ir klients, nevis jūsu uzņēmums. Ir pierādīts, ja klients ir izlasījis atsauksmi, pastāv 58% lielāka iespēja, ka vņš veiks pirkumu. Tātad – jums jāiegūst klientu atsauksmes iespējami ātrāk!

Pārbaudiet sevas zināšanas

Zināšanas ir svarīgas tikai tad, ja tās var izmantot praksē. Izmēģiniet visu mūsu akadēmijā apgūto LiveAgent!

https://www.youtube.com/watch?v=hESlAVnF8G4

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
Atgriezties uz Akadēmiju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.