Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Akadēmija
  • Kā Izveidot Atsauksmju un Ieteikumu Sadaļu?

Kā Izveidot Atsauksmju un Ieteikumu Sadaļu?

Klientu ieteikumu un atsauksmju sadaļas izmantošana dod biznesam iespēju veidot uz klientiem vērstus produktus, kas uzlabo viņu apkalpošanu un problēmu risināšanu. Tas, savukārt, palielina klientu noturēšanas un lojalitātes rādītājus, kas atvēdīs Jums vēl vairāk jaunu klientu.

Tas ir burtiski bezriska variants. Taču kā saņemt noderīgu klientu atgriezenisko saiti? Ar atsauksmju un ieteikumu sadaļu. Aplūkosim kā to izveidot.

Ir vairums veidu, kā uzņēmumi cenšas iegūt vairāk klientu atgriezeniskās saites, taču lielākā daļa no šiem veidiem ir pavisam neefektīva.

Piemeram, paņemsim e-pasta mārketingu. Caur e-pastu uzņēmums var sazināties ar esošajiem klientiem un uzdot viņiem dažus jautājumus par savu zīmolu un prouktiem. Tācu cik daudz klientiem reāli ir laiks vai enerģija un vēlme, lai to darītu? Ja process ne ar ko nav stimulēts – tad ļoti nedaudziem.

Tas pats attiecas uz atgriezeniskās saites formam Jūsu mājaslapā. Šīm formām, protams, ir pietiekams potenciāls, lai veidotu lielu noderīgu klientu atsauksmju skaitu, taču klienti, kas vēlas ātri ienākt mājaslapā un veikt pirkumu, uzskata tās par kaitinošu šķērsli.

Daži uzņēmumi cenšasa saņemt atgriezenisko saiti apzvanot savus klientus. Šī metode ir ļoti resursu ietilpīga. Kaut arī daži klienti novērtēs individuālo uzmanību, Jūs pilnā mērā sajutīsiet, ka tas novērš Jūsu uzmanību no galvenajiem biznesa uzdevumiem, kuriem būtu jāpievērš uzmanība pirmkārt. Tāpēc Jums iespējams vajadzētu saņemt atgriezenisko saiti no saviem klientiem dabīgā veidā, ar SEO optimizācijas rīku piesaisti. Ilgtermiņā šāda pieeja var atmaksāties.

Tas pats attiecas uz Jūsu sociālo tīklu uzraudzību. No vienas puses, sociālie tīkli ir lielisks veis uzraudzīt Jūsu uzņēmuma saziņu un uzzināt ko cilvēki tiešām domā par to, taču tas ir ļoti laikietilpīgs veids. Īstenībā, sociālo tīklu uzraudzība prasa resursu izdalīšanu uzraudzībai un atbildēm uz klientu atsauksmēm.

Un ne tikai tas, taču ieviešot dažādas klientu atgriezeniskās saites stratēģijas, Jūs zaudējat ļoti daudz laika.

Atsauksmju un ieteikumu sadaļas ieguvumi

Atgriezeniskās saites un ieteikumu sadaļas ieviešana, iespējams, ir visgudrākais veids kā veidot noderīgu klientu atgriezenisko saiti. Šī funkcija prasa vismazāk resursu kā no Jums, tā arī no Jūsu klientiem. Atsauksmju un ieteikumu forma ir interesants, interaktīvs un ļoti aizraujošs lietotāju foruma veids, kas ļauj Jums labāk saprast, kas klientiem labāk patīk un kas nepatīk Jūsu uzņēmumā un tā produktos.

Pēc atgriezeniskās saites pogas ieviešanas savā mājaslapā, klienti varēs atstāt Jums atsauksmes un ieteikumus. Pie tam, viņi varēs balsot par esošajiem piedāvājumiem tikai ar vienu peles klikšķi, kas nozīmē, ka ar šo rīku Jūs piesaistāt viņus sadarbība ar sevi. Tas atšķir atsauksmju un ieteikumu sadaļu no aptauju formām, kur klientiem nav ne jausmas, ko un kā saka citi lietotāji.

Katru reizi, kad klients nosūta atgriezenisko saiti, Jūs tiksiet brīdināts caur jaunu biļeti. Tad Jums būs jāpieņem lēmums vai ir nepieciešams uz to atbildēt.

Šādi vācot visu Jūsu atgriezenisko saiti vienā vietā kā šī, Jūs pārskatat visu procesu. Nav nepieciešams ieviest vairākas atgriezeniskās saites stratēģijas – no aptaujām līdz zvaniem vai sociāliem tīkliem -, kas nozīmē, ka Jūs ietaupāt daudz laika. Tātad, Jūs varēsiet audzēt savu uzņēmumu ātrāk. Viss, kas Jums ir nepieciešams ir atsauksmju un ieteikumu sadaļa.

Un labākais, ka Jūs varat savu atsauksmju un ieteikumu lapu pielāgot savam zīmolam pielāgojot pogas. Jūs pat varat augšupielādēt savu attēlu vai uzrakstīt savu HTML kodu.

Lūk, dažas funkcijas:

Universāla iesūtne 

Visas Jūsu biļetes glabājas viena vietā, kas atgādina Jūsu e-pasta iesūtni, tikai gurāku.

Biļešu sistēma

Vienā biļetē ir savāktas visas ziņas, kuras klients ir rakstījis. Tāda pieeja padara klientu problēmu risināšanas procesu vieglāku nekā nekad agrāk.

Automatizēta biļešu sadale 

Nosakiet, kam kādas biletes piešķirt, un cik daudz viens aģents var apstradāt biļetes. Ja āgentam ir nepieciešams pārtraukums, nodrošiniet to. Ja ir nepieciešams nomainīt darbinieku atbildīgo par biļeti, tad arī to Jūs varēsiet viegli izdarīt.

Laika uzskaite 

Uzziniet vairāk par to, cik ilgi vidēji ir nepieciešams klientu jautājuma risināšanai, izmantojot laika uzskaites funkciju.

Tagi

Jo vairāk ir klientu jautājumu, tad tās var sadalīt pa kategorijām. Izmantojiet tagus, lai atzīmētu svarīgus klientus.

Tagi-LiveAgent

Uzziniet vairāk par šo funkciju mūsu LiveAgent – Atsauksmju un ieteikumu sadaļa rakstā.

Secinājums

Tagad Jūs ziniet cik svarīga Jūsu uzņēmuma veiksmei ir atgriezeniskā saite. Ieviešot un iestatot atsauksmju un ieteikumu sadaļu, Jūs varat pacelt savu uzņēmumu uz nākamo līmeni daudz ātrāk nekā iepriekš. Uzziniet vairāk par klientiem, atrodiet viņu lielākās problēmas un tad risiniet tās.

Atklājiet paši

Zināšanas ir svarīgas, taču tikai tad, kad tās tiek pielietotas praksē. Izmēģiniet visu, ko Jūs iemācieties mūs akadēmijā tieši LiveAgent sistēmā.

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kāpēc Jūsu uzņēmumam ir nepieciešama atsauksmju un ieteikumu sadaļa?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Uzņēmumi var veidot klientu vērstus produktus, kas uzlabo apkalpošanu un risina viņu problēmas, izmantojot klientu atsauksmju un ieteukumu sadaļu. Tas uzlabo klientu iesaisti un lojalitāti, kas veidot jaunus klientus. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Vai ir efektīvi pieprasīt klientu atsauksmes caur e-pastu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ir vairāki veidi, kā uzņēmumi var saņeimt atgriezenisko saiti no saviem klientiem, taču lielākā daļa no šiem veidiem ir neefektīva. Piemēram, atsauksmes e-pastā. Uzņēmums ar sazināties ar dažiem no saviem esošajiem klientiem un uzdot viņiem dažus jautājumus par uzņēmumu un tā produtkeim. Taču cik no viņiem reāli būs pietiekami laika vai enerģijas un vēlmes, lai atbilētu uz šiem jautājumiem? Ja process ne ar ko nav stimulēts, tad ļoti nedaudzajiem.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kādi ieguvumi ir no atgriezeniskās saites pogas ieviešanas savā mājaslapā?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ieviešot atgriezeniskās saites pogu savā mājaslapā, klienti varēs rakstīt savas atsauksmes un ieteikumus. Turklāt, viņi varēs balsot par esošajiem ieteikumiem tikai ar vienu peles klikšķi, kas nozīmē, ka ar šo rīku Jūs pievēršat viņus sadarbībai vienam ar otru.” } }] }
Atgriezties uz Akadēmiju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.