Cotswold Web
  • Izmantošanas scenāriji
  • Cotswold Web

Cotswold Web

Mēs esam uzbūvējuši LiveAgent no pašiem pamatiem līdz patreizējai izaugsmei un esam patiesi universāli. Neatkarīgi no tā, kādā nozarē Jūs esat, neatkarīgi no tā, cik liels ir jūsu uzņēmums, LiveAgent pēc savas būtības būtu jāsniedz līdzvērtīga pieredze. Dizaina studija Cotswold Web ir vēl viens piemērs tam, cik veiksmīga ir mūsu filozofija realitātē.

Puiši un meitenes no Cotswold Web pieslēdzās 2016. gada martā. Šobrīd tie atbalsta vairāk nekā 400 ļoti prasīgus klientus 4 valstīs ar 6 aģentu palīdzību. Darbs pie atbalsta izveides tīmekļa dizaina uzņēmumam ir pavisam cita lieta, salīdzinot ar e-veikaliem vai cita veida e-komerciju.

Mēs ļoti labi apzināmies šo faktu, tāpēc jautājām, kas ir īpašs jūsu atbalstam? Kas padara Jūs atšķirīgus no konkurentiem? “Es domāju, ka tā ir spēja atbildēt uz sarežģītiem un grūtiem jautājumiem ar pamatotām/pārdomātām atbildēm.” mums teica dibinātājs Ričards Žakē.

Klientu sarežģīto prasību apstrāde, sniedzot sarežģītas, bet saprotamas atbildes, nav viegls uzdevums. Tomēr atbalsta komanda joprojām spēj atrisināt gandrīz 600 pieteikumus mēnesī. Kvantitāte ir viena lieta, bet kā ar kvalitāti? Cotswold Web ir pārliecināti, ka klientu apmierinātības līmenis pārsniedz 98%. Visu cieņu!

LiveAgent nav pirmā palīdzības dienesta programmatūra ko tie izmanto visā Cotswold Web pastāvēšanas laikā. Kompānija nolēma pārcelties uz mūsu risinājumu no HelpScout. Kāpēc viņi izvēlējās tā darīt?

“Mums ir daudz lielāka elastība un būtiski zemākas izmaksas. “Divkāršs ieguvums!” teica Ričards Žakē.

Tiešsaistes čats, kā arī pieteikumu sistēma vienā produktā ir lieliska, turklāt uzstādīšanas ērtums saskanēja ar izcilu konfigurācijas iespēju līmeni. Parasti šīs divas lietas neiet roku rokā, un manuprāt, LiveAgent brieduma pakāpe ir iespaidīgaa”, viņš piebilda. Atkal mums ir iemesls būt lepniem un vēl vairāk veltīt laiku saviem klientiem.

Un kādas īpašības viņiem visvairāk patīk?

“Mums patīk iespēja tik vienkārši radīt sagataves Un arī vadītājam ir ļoti lietderīgi viegli ierobežot piekļuvi atkarībā no nodaļas. Mēs izmantojam “gamifikāciju“, konkurējot, lai iegūtu atzinības zīmes “Inspektors” u.c. jautras lietas 🙂“

LiveAgent mērķis ir būt viegli lietojamam un justies ļoti dabīgam. Spriežot pēc tā, ko mums teica Cotswold Web, mēs veicam darbu labi. Vai LiveAgent ir uzlabojis klientu atbalstu? “JĀ – pieteikumi neizskatās pēc pieteikumime LiveAgent programmā.” Atbildes izskatās pēc parastiem e-pastiem, un mums tas ir ļoti svarīgi, jo LiveAgent var izmantot pārdošanai un atbalstam.” Kā ir ar atsauksmēm no jūsu atbalsta komandas? “Komanda saka, ka šī ir labākā pieteikumu organizācijas un čata sistēma, ko esam izmantojuši.”

“Mēs redzējām, ka liels piegādātājs izmantoja LiveAgent, un domājām, ka, ja viņi to izmanto, tad tam jābūt labam. Mēs sākām izmēģināt programmatūru un konstatējām, ka tā ir ļoti nobriedis produkts salīdzinājumā ar citiem, ko esam izmantojuši. Tas bija ārkārtīgi iespaidīgi, un nosauktā cena ļāva viegli izšķirties par darījumu.”

Izvēloties jaunu palīdzības dienesta programmatūru, Cotswold Web vadītāji veica savu mājasdarbu. „Mēs esam izmēģinājuši dažādus līmeņus no izmēģinājuma līdz pat vairāk nekā 6 mēnešus visa komanda lietojot šādu programmatūru: Help Scout, Zendesk, Teamwork Desk un Freshdesk. Visi minētie ir labi, bet ne tuvu LiveAgent, ja ņemam vērā:

  • programmatūras briedumu
  • programmatūras dziļumu
  • lietošanas ērtumu
  • izmaksas

Visam piekrītam.

Richard Jaques – @ Costwold Web dibinātājs

Apskatiet pārējās stāstus

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x