Migrējiet no SpiceWorks uz LiveAgent un pārsūtiet palīdzības dienesta pieteikumus uz jauno klientu atbalsta risinājumu. LiveAgent piedāvā visu nepieciešamo, lai varētu sākt sniegt vislabāko klientu atbalstu un sasniegt vairāk cilvēku, izmantojot svarīgus saziņas kanālus.
Sekojiet plašākai informācijai par mūsu migrācijas spraudni, jo mūsu izstrādātāji pašlaik pie tā strādā. Turpiniet lasīt un uzziniet, kādas ir priekšrocības, pārejot uz LiveAgent, vai sāciet bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju jau šodien.
Datu izvade caur mašīnu...
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Funkcijas | Liveagent
Izmēģiniet labāko klientu atbalsta alternatīvu bez maksas! Nav nepieciešama kredītkarte.
|
SpiceWorks
|
---|---|---|
Pieteikumu apstrāde
Satur pārvaldības rīku, kas apstrādā un katalogizē klientu apkalpošanas pieprasījumus.
|
LiveAgent piedāvā pieteikumu apstrādi.
|
SpiceWorks piedāvā pieteikumu apstrādi.
|
Tiešsaistes Čats
Reāllaika čata logrīks, ko var ievietot jebkurā vietnē.
|
LiveAgent piedāvā Tiešsaistes Čatu.
|
SpiceWorks nepiedāvā Tiešsaistes Čatu.
|
Zvanu Centrs
Zvanu centrs, ko var izmantot, lai veiktu un saņemtu zvanus, izmantojot automātisko zvanu sadali.
|
LiveAgent piedāvā Zvanu Centru.
|
SpiceWorks nepiedāvā Zvanu Centru.
|
Pašapkalpošanās
Funkcija, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviem iepriekšējiem pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam.
|
LiveAgent piedāvā Pašapkalpošanās portālu.
|
SpiceWorks piedāvā Pašapkalpošanās portālu.
|
Facebook
Facebook integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
|
LiveAgent piedāvā Facebook integrāciju.
|
SpiceWorks nepiedāvā Facebook integrāciju.
|
Twitter
Twitter integrācija, kas saņem visus pieminējumus un komentārus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz tvītiem tieši no programmatūras.
|
LiveAgent piedāvā Twitter integrāciju.
|
SpiceWorks nepiedāvā Twitter integrāciju.
|
Instagram
Instagram integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
|
LiveAgent piedāvā Instagram integrāciju.
|
SpiceWorks nepiedāvā Instagram integrāciju.
|
Viber
Viber integrācija, kas saņem visas ziņas un pārveido tās par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem atbildēt un nosūtīt Viber ziņas tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
|
LiveAgent piedāvā Viber integrāciju.
|
SpiceWorks nepiedāvā Viber integrāciju.
|
Zināšanu Bāze
Zināšanu krātuve, kurā ir būtiska informācija, tostarp problēmu novēršanas ceļveži, biežāk uzdotie jautājumi un padomu raksti.
|
LiveAgent piedāvā Zināšanu Bāzi.
|
SpiceWorks piedāvā Zināšanu Bāzi.
|
Klientu Forums
Tiešsaistes diskusiju panelis jūsu klientiem, kas atrodas tieši jūsu zināšanu bāzē.
|
LiveAgent piedāvā klientu forumu.
|
SpiceWorks nepiedāvā klientu forumu.
|
Automatizācija un Nosacījumi
Darbplūsmas, kuras var automatizēt, lai novērstu atkārtotus uzdevumus.
|
LiveAgent piedāvā automatizāciju un nosacījumus.
|
SpiceWorks piedāvā automatizāciju un nosacījumus.
|
API
Funkciju kopa, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām sadarboties.
|
LiveAgent piedāvā API funkcijas.
|
SpiceWorks piedāvā API funkcijas.
|
Interaktīvā Balss Atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj ienākošajiem zvanītājiem pārvietoties pa tālruņa sistēmu pirms sarunas ar cilvēku-operatoru.
|
LiveAgent piedāvā IVR funkciju.
|
SpiceWorks nepiedāvā IVR funkciju.
|
Videozvani
Zvans, kurā ir video, līdzīgi Skype, Zoom vai Facetime zvaniem.
|
LiveAgent piedāvā videozvanus.
|
SpiceWorks nepiedāvā videozvanus.
|
Neierobežota Vēsture
Pieteikumu derīguma termiņš nebeidzas un tie netiek dzēsti — tos var apskatīt jebkurā laikā.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu vēsturi.
|
SpiceWorks piedāvā neierobežotu vēsturi.
|
Neierobežots Mājaslapu Skaits
Programmatūru varat lietot neierobežotā skaitā mājaslapu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu mājaslapu skaitu.
|
SpiceWorks piedāvā neierobežotu mājaslapu skaitu.
|
Neierobežots Čata Pogu Skaits
Savās mājaslapās varat ievietot neierobežotu skaitu čata pogu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu čata pogu skaitu.
|
SpiceWorks nepiedāvā neierobežotu čata pogu skaitu.
|
Neierobežots Pieteikumu/E-pastu skaits
Jūs varat saņemt neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu.
|
SpiceWorks piedāvā neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu.
|
Neierobežots Zvanu Ieraksts
Jebkurā laikā ierakstiet katru veikto vai saņemto zvanu un atskaņojiet šo ierakstu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu zvanu ierakstu.
|
SpiceWorks nepiedāvā neierobežotu zvanu ierakstu.
|
Neierobežots 24/7 Atbalsts
Klientu atbalsts tiek piedāvāts cauru diennakti, neierobežojot iesniedzamo pieprasījumu skaitu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu.
|
SpiceWorks nepiedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu.
|
Migrējiet uz pieteikumu apstrādes sistēmu, kas spēj apkalpot visus svarīgos klientu kanālus. Nodrošiniet apbrīnojamu klientu atbalstu un saņemiet palīdzību no mūsu palīdzības dienestu ekspertiem. LiveAgent piedāvā dažādus rīkus, līdzekļus un integrācijas par taisnīgu cenu, kas nesagraus jūsu budžetu.
Mēs nodrošināsim visas nepieciešamās palīdzības dienesta informācijas apkopošanu un pārsūtīšanu.
Visa Jūsu saziņa ar klientiem
Pilns kontaktu saraksts un aģentu dati
Birkas un piezīmes netiks atstāti novārtā
Klientu atsauksmes un vērtējumi
Mūsu pieteikumu apstrādes sistēma apkalpo katru svarīgu klientu saziņas kanālu. E-pasts, tiešsaistes čats, zvanu centrs, klientu portāls, Viber vai sociālie mediji – Facebook, Instagram un Twitter. Varat izvēlēties, ko izmantot, lai sazinātos ar klientiem un rīkotos pēc jūsu ieskatiem.
Katru LiveAgent rīku atbalsta vairāk nekā 125 funkcijas, kuras varat izmantot, lai izveidotu vienmērīgu darbplūsmu un atvieglotu slodzi. Filtrēšana, birku piešķiršana, inteliģenta šķirošana – tas viss tur ir. Jūs varat arī izveidot savienojumu ar lietotnēm, pateicoties vairāk nekā 140 integrācijām. Aplūkojiet visu funkciju un integrāciju sarakstu.
Novatoriska programmatūra
2006. gadā dibinātais LiveAgent bija pirmais risinājums tirgū, kas piedāvāja tiešsaistes čata un palīdzības dienesta iespējas. No 2021. gada LiveAgent ir visaugstāk novērtētais un visvairāk pārskatītais palīdzības dienesta risinājums tirgū, kas apkalpo vairāk nekā 150 miljonus lietotāju un 40 000 uzņēmumu visā pasaulē.
Radiet neaizmirstamu klientu pieredzi, kas palielina ieņēmumus.
Ieprieciniet savus klientus ar zibenīgām atbildēm.
Palieliniet pārdošanas apjomus, saglabājot klientu lojalitāti Jūsu zīmolam.
Sāciet jau šodien bezmaksas 14 dienu LiveAgent izmēģinājumu un iepazīsties ar mūsu klientu atbalsta risinājumu. Ja jums nepieciešama palīdzība, varat sazināties ar mums, un mēs darīsim visu iespējamo, lai sniegtu jums plašāku informāciju.
Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!
Jā, varat. Patreiz visi dati ir jāpārsūta manuāli. Informējiet mūs, ja jūs interesē migrācijas spraudnis.
Tos var migrēt manuāli vai ar LiveAgent atbalsta komandas palīdzību. Sazinieties ar mums un pārrunājiet savu datu migrēšanu uz LiveAgent jau šodien.
Galvenā priekšrocība ir daudzkanālu palīdzības pieteikumu sistēma, kas aptver e-pastus, tērzēšanu tiešsaistē, zvanu centru, klientu portālu, Viber, Facebook, Twitter un Instagram. Jūsu klienti var sazināties ar Jums, lai kur Jūs arī atrastos, un Jūs varat nodrošināt viņiem vislabāko klientu apkalpošanas pieredzi.
LiveAgent ir populārs un uzticams atbalsta risinājums, kuru izmanto daudzi dinamiski tiešsaistes biznesi. Tas nodrošina efektīvu atbalstu un piedāvā dažādas integrācijas, piemēram, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju. Lietotāji atzīmē, ka LiveAgent palīdz sasniegt mērķus, piemēram, palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus. Tas arī uzlabo atbildes ātrumu un nodrošina labāku un precīzāku atbalstu.
Šajā tekstā ir aprakstītas dažas klientu atbalsta programmatūras iespējas. Zoho Desk un LiveAgent ir divas no tām, un LiveAgent tiek uzskatīts par labāku alternatīvu, piedāvājot bezmaksas uzsākšanu un klientu apkalpošanu 24/7. Tāpat braucienus un videozvanus piedāvā programmatūra Zoiper. Kokos, šīs programmas tiek pozitīvi novērtētas un var palīdzēt uzņēmumiem uzlabot savu klientu apkalpošanas pieredzi.
Pārejiet no Zopim uz LiveAgent?
LiveAgent ir palīdzības dienesta programmatūra, kas pieejama 43 valodās, ieskaitot pielāgojamo logrīku. Tajā ir trīs līmeņi - Small, Medium un Large business - ar atšķirīgiem cenu plāniem, kas sākas no $9 mēnesī un piedāvā atšķirīgas pakalpojumu funkcijas, ieskaitot e-pasta adreses, čata pogas un atbalstu WhatsApp. Uzziniet vairāk, apmeklējot LiveAgent mājaslapu.
Migrējat no Channels uz LiveAgent?
Liveagent ir augstāk novērtētā palīdzības dienesta programmatūra, ko izmanto pasaules līmeņa kompānijas. Tas piedāvā iespēju migrēt datus no Channels un sniegt visaptverošu atbalstu gan mazajiem uzņēmumiem, aģentūrām, gan lielākiem uzņēmumiem par $49 / mēn. Uzziniet vairāk un uzlabojiet savu klientu apkalpošanas līmeni.
Pārcelieties no Dashly uz LiveAgent?
LiveAgent piedāvā daudzus klienta atbalsta līdzekļus, piemēram, tiešsaistes čatu un zvanu centru. Tiešsaistes pašapkalpošanās portāls un pieteikumu apstrādes rīki ir pieejami arī dažādos tarifos. Salīdzinot ar konkurentu Dashly, LiveAgent ir vērsti uz lielāku funkcionalitāti un piedāvā vairāk pakalpojumu.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem