Sakiet ardievas lēnajai, novecojušajai programmai

Pārejiet uz LiveAgent un pārceliet savus datus no SpiceWorks jau šodien.

  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte
  • ✓ Iespēja atteikties jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Vēlaties pāriet no SpiceWorks?

Migrējiet no SpiceWorks uz LiveAgent un pārsūtiet palīdzības dienesta pieteikumus uz jauno klientu atbalsta risinājumu. LiveAgent piedāvā visu nepieciešamo, lai varētu sākt sniegt vislabāko klientu atbalstu un sasniegt vairāk cilvēku, izmantojot svarīgus saziņas kanālus.

Sekojiet plašākai informācijai par mūsu migrācijas spraudni, jo mūsu izstrādātāji pašlaik pie tā strādā. Turpiniet lasīt un uzziniet, kādas ir priekšrocības, pārejot uz LiveAgent, vai sāciet bezmaksas 30 dienu izmēģinājuma versiju jau šodien.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge

SpiceWorks un LiveAgent salīdzinājums

Funkcijas Liveagent SpiceWorks
Pieteikumu apstrāde
Satur pārvaldības rīku, kas apstrādā un katalogizē klientu apkalpošanas pieprasījumus.
LiveAgent piedāvā pieteikumu apstrādi.
SpiceWorks piedāvā pieteikumu apstrādi.
Tiešsaistes Čats
Reāllaika čata logrīks, ko var ievietot jebkurā vietnē.
LiveAgent piedāvā Tiešsaistes Čatu.
SpiceWorks nepiedāvā Tiešsaistes Čatu.
Zvanu Centrs
Zvanu centrs, ko var izmantot, lai veiktu un saņemtu zvanus, izmantojot automātisko zvanu sadali.
LiveAgent piedāvā Zvanu Centru.
SpiceWorks nepiedāvā Zvanu Centru.
Pašapkalpošanās
Funkcija, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviem iepriekšējiem pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam.
LiveAgent piedāvā Pašapkalpošanās portālu.
SpiceWorks piedāvā Pašapkalpošanās portālu.
Facebook
Facebook integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Facebook integrāciju.
SpiceWorks nepiedāvā Facebook integrāciju.
Twitter
Twitter integrācija, kas saņem visus pieminējumus un komentārus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz tvītiem tieši no programmatūras.
LiveAgent piedāvā Twitter integrāciju.
SpiceWorks nepiedāvā Twitter integrāciju.
Instagram
Instagram integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Instagram integrāciju.
SpiceWorks nepiedāvā Instagram integrāciju.
Viber
Viber integrācija, kas saņem visas ziņas un pārveido tās par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem atbildēt un nosūtīt Viber ziņas tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Viber integrāciju.
SpiceWorks nepiedāvā Viber integrāciju.
WhatsApp
WhatsApp integrācija ar palīdzības dienestu ļauj lietotājiem atbildēt uz visām WhatsApp ziņām daudzkanālu pieteikumu apstrādes sistēmā un apstrādāt tās tāpat kā jebkuru citu klientu atbalsta pieteikumu.
LiveAgent piedāvā WhatsApp integrāciju.
SpiceWorks nepiedāvā WhatsApp integrāciju.
Zināšanu Bāze
Zināšanu krātuve, kurā ir būtiska informācija, tostarp problēmu novēršanas ceļveži, biežāk uzdotie jautājumi un padomu raksti.
LiveAgent piedāvā Zināšanu Bāzi.
SpiceWorks piedāvā Zināšanu Bāzi.
Klientu Forums
Tiešsaistes diskusiju panelis jūsu klientiem, kas atrodas tieši jūsu zināšanu bāzē.
LiveAgent piedāvā klientu forumu.
SpiceWorks nepiedāvā klientu forumu.
Automatizācija un Nosacījumi
Darbplūsmas, kuras var automatizēt, lai novērstu atkārtotus uzdevumus.
LiveAgent piedāvā automatizāciju un nosacījumus.
SpiceWorks piedāvā automatizāciju un nosacījumus.
API
Funkciju kopa, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām sadarboties.
LiveAgent piedāvā API funkcijas.
SpiceWorks piedāvā API funkcijas.
Interaktīvā Balss Atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj ienākošajiem zvanītājiem pārvietoties pa tālruņa sistēmu pirms sarunas ar cilvēku-operatoru.
LiveAgent piedāvā IVR funkciju.
SpiceWorks nepiedāvā IVR funkciju.
Videozvani
Zvans, kurā ir video, līdzīgi Skype, Zoom vai Facetime zvaniem.
LiveAgent piedāvā videozvanus.
SpiceWorks nepiedāvā videozvanus.
Neierobežota Vēsture
Pieteikumu derīguma termiņš nebeidzas un tie netiek dzēsti — tos var apskatīt jebkurā laikā.
LiveAgent piedāvā neierobežotu vēsturi.
SpiceWorks piedāvā neierobežotu vēsturi.
Neierobežots Mājaslapu Skaits
Programmatūru varat lietot neierobežotā skaitā mājaslapu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu mājaslapu skaitu.
SpiceWorks piedāvā neierobežotu mājaslapu skaitu.
Neierobežots Čata Pogu Skaits
Savās mājaslapās varat ievietot neierobežotu skaitu čata pogu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu čata pogu skaitu.
SpiceWorks nepiedāvā neierobežotu čata pogu skaitu.
Neierobežots Pieteikumu/E-pastu skaits
Jūs varat saņemt neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu.
SpiceWorks piedāvā neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu.
Neierobežots Zvanu Ieraksts
Jebkurā laikā ierakstiet katru veikto vai saņemto zvanu un atskaņojiet šo ierakstu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu zvanu ierakstu.
SpiceWorks nepiedāvā neierobežotu zvanu ierakstu.
Neierobežots 24/7 Atbalsts
Klientu atbalsts tiek piedāvāts cauru diennakti, neierobežojot iesniedzamo pieprasījumu skaitu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu.
SpiceWorks nepiedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu.
Contact fields feature in Customer service software - LiveAgent

Pārejiet uz LiveAgent jau šodien

Migrējiet uz pieteikumu apstrādes sistēmu, kas spēj apkalpot visus svarīgos klientu kanālus. Nodrošiniet apbrīnojamu klientu atbalstu un saņemiet palīdzību no mūsu palīdzības dienestu ekspertiem. LiveAgent piedāvā dažādus rīkus, līdzekļus un integrācijas par taisnīgu cenu, kas nesagraus jūsu budžetu.

Kādus datus ir iespējams pārnest?

Mēs nodrošināsim visas nepieciešamās palīdzības dienesta informācijas apkopošanu un pārsūtīšanu.

ticket thread

Pieteikumi

Visa Jūsu saziņa ar klientiem

Contacts - icon

Personas

Pilns kontaktu saraksts un aģentu dati

Tags - icon

Birkas

Birkas un piezīmes netiks atstāti novārtā

customer feedback satisfaction rewards

Atsauksmes

Klientu atsauksmes un vērtējumi

Radiet patīkamu pieredzi ikvienam

Mūsu pieteikumu apstrādes sistēma apkalpo katru svarīgu klientu saziņas kanālu. E-pasts, tiešsaistes čats, zvanu centrs, klientu portāls, Viber, WhatsApp vai sociālie mediji – Facebook, Instagram un Twitter. Varat izvēlēties, ko izmantot, lai sazinātos ar klientiem un rīkotos pēc jūsu ieskatiem.

Predefined answers in Customer satisfaction software - LiveAgent

Palīdzības dienesta pieteikumu atrisināšana, izmantojot vairākus kanālus

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Palīdzības dienesta programmatūra, kas sniedz atbalstu

Katru LiveAgent rīku atbalsta vairāk nekā 125 funkcijas, kuras varat izmantot, lai izveidotu vienmērīgu darbplūsmu un atvieglotu slodzi. Filtrēšana, birku piešķiršana, inteliģenta šķirošana – tas viss tur ir. Jūs varat arī izveidot savienojumu ar lietotnēm, pateicoties vairāk nekā 140 integrācijām. Aplūkojiet visu funkciju un integrāciju sarakstu.

Novatoriska programmatūra

Vai zinājāt?

2006. gadā dibinātais LiveAgent bija pirmais risinājums tirgū, kas piedāvāja tiešsaistes čata un palīdzības dienesta iespējas. 2023. gadā LiveAgent ir visaugstāk novērtētais un visvairāk pārskatītais palīdzības dienesta risinājums tirgū, kas apkalpo vairāk nekā 150 miljonus lietotāju un 40 000 uzņēmumu visā pasaulē.

30%

Gūstiet lielākus ieņēmumus

Radiet neaizmirstamu klientu pieredzi, kas palielina ieņēmumus.

97%

Uzlabojiet apmierinātību

Ieprieciniet savus klientus ar zibenīgām atbildēm.

16×

Palieliniet klientu vērtību

Palieliniet pārdošanas apjomus, saglabājot klientu lojalitāti Jūsu zīmolam.

Migrējiet uz savu jauno palīdzības dienestu jau šodien

Sāciet jau šodien bezmaksas 30 dienu LiveAgent izmēģinājumu un iepazīsties ar mūsu klientu atbalsta risinājumu. Ja jums nepieciešama palīdzība, varat sazināties ar mums, un mēs darīsim visu iespējamo, lai sniegtu jums plašāku informāciju.

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Pārejat no citas klientu atbalsta programmatūras?

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Saistītie Raksti arMigrācija no SpiceWorks
Migrācija no OTRS? Migrējiet uz LiveAgent ar mūsu spraudņa palīdzību, vai sazinieties ar mums un ļaujiet mums to paveikt Jūsu vietā

Apsverat migrāciju no OTRS?

Pārejiet uz LiveAgent, lai paaugstinātu klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus, izmantojot daudzas integrācijas un multivalodu atbalstu. Tas ir praktisks un efektīvs rīks klientu apkalpošanai ar pielāgojamu valodas izvēli, sākot no $29/mēn. LiveAgent ir novērtēta kā Nr.1 palīdzības dienesta programmatūra maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā, piedāvājot 175 funkcijas, 40 integrācijas, un sociālo tīklu savienošanu.

Vai vēlaties pāriet no Outlook uz vienotu klientu atbalsta programmatūru? Apskatiet un uzziniet vairāk par datu pārnešanu uz LiveAgent.

Pārejiet no Outlook?

Michael Skok no Underscore VC vadīs meistarklasi par vērtības piedāvājumu jaunuzņēmumiem, lai veicinātu klientu rīcību un peļņu. Uz klientu vērsta uzņēmējdarbības modelis ir būtisks lojalitātei. MI Stability vēstule ASV Senātam akcentē pārredzamu un konkurencei spējīgu digitālo ekonomiku. Aktīvas klausīšanās prasmes veicina uzticību un zīmola lojalitāti. Produkta izveidošanai par uzņēmumu nepieciešama vīzija, misija un kultūra. LiveAgent tiek uzslavēts kā lielisks rīks klientu apkalpošanai dažādās nozarēs, lai uzlabotu klientu pieredzi.

Vai vēlaties pāriet no Olarka uz LiveAgent? Pievienojieties tādiem uzņēmumiem kā Huawei, BMW, Yamaha un O2, nodrošinot pasaules līmeņa atbalstu.

Pārejat no Olark?

LiveAgent tiek atzīts par lielisku rīku klientu saziņai un atbalstam. Vairāki uzņēmumi ir atzinuši tā efektivitāti un pozitīvo ietekmi uz klientu apkalpošanu un pārdošanas apjomu. LiveAgent arī palīdz uzlabot atbilžu sniegšanas laiku un klientu apkalpošanas efektivitāti, kā arī sniedz profesionālu pieeju klientu atbalstam.

Vai vēlaties pārvietot datus no Customerly uz citu risinājumu? Apskatiet LiveAgent un pārliecinieties par priekšrocībām. Sāciet bezmaksas izmēģinājuma versiju jau šodien.

Pārejat no Customerly uz LiveAgent?

Iegūstiet LiveAgent bez maksas uz visiem laikiem vai izvēlieties kādu no mūsu trim maksas tarifu plāniem. Atbalsts 24/7, vairāk nekā 175 funkcijas, 40+ integrācijas. Nr.1 palīdzības dienesta programmatūra 2020. gadā. Pievienojieties Huawei, BMW, Yamaha, Oksfordas Universitātei. Jūs būsiet labās rokās! Izvēlieties savu plānu un sāciet bezmaksas izmēģinājumu tagad.

Vai vēlaties pāriet no LiveCall? Sazinieties ar LiveAgent atbalsta komandu un sāciet savu datu pārnešanu jau šodien bez maksas.

Vēlaties pariet no LiveCall?

LiveAgent ir visaugstāk novērtētā palīdzības dienesta programmatūra SMB 2020. gadā. Tas piedāvā plašu funkciju klāstu un integrācijas, kā arī klientu apkalpošanas un sūdzību pārvaldības sistēmu. Uzņēmumi, kā Huawei, BMW, Yamaha un Oksfordas universitāte, jau izmanto LiveAgent, pierādot tā efektivitāti. Try it now!

Vai vēlaties pāriet no Pure Chat uz LiveAgent? Sazinieties ar LiveAgent atbalsta komandu un sāciet savu datu pārnešanu jau šodien bez maksas.

Vēlaties pāriet no Pure Chat uz LiveAgent?

LiveAgent piedāvā vairākus risinājumus uzņēmējiem, tostarp atbalstu dažādās valodās, pielāgojamus logrīkus un klientu apkalpošanu. Plāni sākas ar $15/mēn. Uzņēmējiem jāizveido klientu vērsta uzņēmējdarbības modelis.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x