Migrējiet no SpiceWorks uz LiveAgent un pārsūtiet palīdzības dienesta pieteikumus uz jauno klientu atbalsta risinājumu. LiveAgent piedāvā visu nepieciešamo, lai varētu sākt sniegt vislabāko klientu atbalstu un sasniegt vairāk cilvēku, izmantojot svarīgus saziņas kanālus.
Sekojiet plašākai informācijai par mūsu migrācijas spraudni, jo mūsu izstrādātāji pašlaik pie tā strādā. Turpiniet lasīt un uzziniet, kādas ir priekšrocības, pārejot uz LiveAgent, vai sāciet bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju jau šodien.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Funkcijas | Liveagent
Izmēģiniet labāko klientu atbalsta alternatīvu bez maksas! Nav nepieciešama kredītkarte.
|
SpiceWorks
|
---|---|---|
Pieteikumu apstrāde
Satur pārvaldības rīku, kas apstrādā un katalogizē klientu apkalpošanas pieprasījumus.
|
LiveAgent piedāvā pieteikumu apstrādi.
|
SpiceWorks piedāvā pieteikumu apstrādi.
|
Tiešsaistes Čats
Reāllaika čata logrīks, ko var ievietot jebkurā vietnē.
|
LiveAgent piedāvā Tiešsaistes Čatu.
|
SpiceWorks nepiedāvā Tiešsaistes Čatu.
|
Zvanu Centrs
Zvanu centrs, ko var izmantot, lai veiktu un saņemtu zvanus, izmantojot automātisko zvanu sadali.
|
LiveAgent piedāvā Zvanu Centru.
|
SpiceWorks nepiedāvā Zvanu Centru.
|
Pašapkalpošanās
Funkcija, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviem iepriekšējiem pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam.
|
LiveAgent piedāvā Pašapkalpošanās portālu.
|
SpiceWorks piedāvā Pašapkalpošanās portālu.
|
Facebook
Facebook integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
|
LiveAgent piedāvā Facebook integrāciju.
|
SpiceWorks nepiedāvā Facebook integrāciju.
|
Twitter
Twitter integrācija, kas saņem visus pieminējumus un komentārus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz tvītiem tieši no programmatūras.
|
LiveAgent piedāvā Twitter integrāciju.
|
SpiceWorks nepiedāvā Twitter integrāciju.
|
Instagram
Instagram integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
|
LiveAgent piedāvā Instagram integrāciju.
|
SpiceWorks nepiedāvā Instagram integrāciju.
|
Viber
Viber integrācija, kas saņem visas ziņas un pārveido tās par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem atbildēt un nosūtīt Viber ziņas tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
|
LiveAgent piedāvā Viber integrāciju.
|
SpiceWorks nepiedāvā Viber integrāciju.
|
Zināšanu Bāze
Zināšanu krātuve, kurā ir būtiska informācija, tostarp problēmu novēršanas ceļveži, biežāk uzdotie jautājumi un padomu raksti.
|
LiveAgent piedāvā Zināšanu Bāzi.
|
SpiceWorks piedāvā Zināšanu Bāzi.
|
Klientu Forums
Tiešsaistes diskusiju panelis jūsu klientiem, kas atrodas tieši jūsu zināšanu bāzē.
|
LiveAgent piedāvā klientu forumu.
|
SpiceWorks nepiedāvā klientu forumu.
|
Automatizācija un Nosacījumi
Darbplūsmas, kuras var automatizēt, lai novērstu atkārtotus uzdevumus.
|
LiveAgent piedāvā automatizāciju un nosacījumus.
|
SpiceWorks piedāvā automatizāciju un nosacījumus.
|
API
Funkciju kopa, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām sadarboties.
|
LiveAgent piedāvā API funkcijas.
|
SpiceWorks piedāvā API funkcijas.
|
Interaktīvā Balss Atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj ienākošajiem zvanītājiem pārvietoties pa tālruņa sistēmu pirms sarunas ar cilvēku-operatoru.
|
LiveAgent piedāvā IVR funkciju.
|
SpiceWorks nepiedāvā IVR funkciju.
|
Videozvani
Zvans, kurā ir video, līdzīgi Skype, Zoom vai Facetime zvaniem.
|
LiveAgent piedāvā videozvanus.
|
SpiceWorks nepiedāvā videozvanus.
|
Neierobežota Vēsture
Pieteikumu derīguma termiņš nebeidzas un tie netiek dzēsti — tos var apskatīt jebkurā laikā.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu vēsturi.
|
SpiceWorks piedāvā neierobežotu vēsturi.
|
Neierobežots Mājaslapu Skaits
Programmatūru varat lietot neierobežotā skaitā mājaslapu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu mājaslapu skaitu.
|
SpiceWorks piedāvā neierobežotu mājaslapu skaitu.
|
Neierobežots Čata Pogu Skaits
Savās mājaslapās varat ievietot neierobežotu skaitu čata pogu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu čata pogu skaitu.
|
SpiceWorks nepiedāvā neierobežotu čata pogu skaitu.
|
Neierobežots Pieteikumu/E-pastu skaits
Jūs varat saņemt neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu.
|
SpiceWorks piedāvā neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu.
|
Neierobežots Zvanu Ieraksts
Jebkurā laikā ierakstiet katru veikto vai saņemto zvanu un atskaņojiet šo ierakstu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu zvanu ierakstu.
|
SpiceWorks nepiedāvā neierobežotu zvanu ierakstu.
|
Neierobežots 24/7 Atbalsts
Klientu atbalsts tiek piedāvāts cauru diennakti, neierobežojot iesniedzamo pieprasījumu skaitu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu.
|
SpiceWorks nepiedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu.
|
Migrējiet uz pieteikumu apstrādes sistēmu, kas spēj apkalpot visus svarīgos klientu kanālus. Nodrošiniet apbrīnojamu klientu atbalstu un saņemiet palīdzību no mūsu palīdzības dienestu ekspertiem. LiveAgent piedāvā dažādus rīkus, līdzekļus un integrācijas par taisnīgu cenu, kas nesagraus jūsu budžetu.
Mēs nodrošināsim visas nepieciešamās palīdzības dienesta informācijas apkopošanu un pārsūtīšanu.
Visa Jūsu saziņa ar klientiem
Pilns kontaktu saraksts un aģentu dati
Birkas un piezīmes netiks atstāti novārtā
Klientu atsauksmes un vērtējumi
Mūsu pieteikumu apstrādes sistēma apkalpo katru svarīgu klientu saziņas kanālu. E-pasts, tiešsaistes čats, zvanu centrs, klientu portāls, Viber vai sociālie mediji – Facebook, Instagram un Twitter. Varat izvēlēties, ko izmantot, lai sazinātos ar klientiem un rīkotos pēc jūsu ieskatiem.
Katru LiveAgent rīku atbalsta vairāk nekā 125 funkcijas, kuras varat izmantot, lai izveidotu vienmērīgu darbplūsmu un atvieglotu slodzi. Filtrēšana, birku piešķiršana, inteliģenta šķirošana – tas viss tur ir. Jūs varat arī izveidot savienojumu ar lietotnēm, pateicoties vairāk nekā 140 integrācijām. Aplūkojiet visu funkciju un integrāciju sarakstu.
Novatoriska programmatūra
2006. gadā dibinātais LiveAgent bija pirmais risinājums tirgū, kas piedāvāja tiešsaistes čata un palīdzības dienesta iespējas. No 2021. gada LiveAgent ir visaugstāk novērtētais un visvairāk pārskatītais palīdzības dienesta risinājums tirgū, kas apkalpo vairāk nekā 150 miljonus lietotāju un 40 000 uzņēmumu visā pasaulē.
Radiet neaizmirstamu klientu pieredzi, kas palielina ieņēmumus.
Ieprieciniet savus klientus ar zibenīgām atbildēm.
Palieliniet pārdošanas apjomus, saglabājot klientu lojalitāti Jūsu zīmolam.
Sāciet jau šodien bezmaksas 14 dienu LiveAgent izmēģinājumu un iepazīsties ar mūsu klientu atbalsta risinājumu. Ja jums nepieciešama palīdzība, varat sazināties ar mums, un mēs darīsim visu iespējamo, lai sniegtu jums plašāku informāciju.
Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!
Stāvvietā? Palieliniet pārdošanas apjomu, izmantojot LiveAgent!
Pārdodot, koncentrējieties uz klientiem, nodrošiniet vērtību, samaziniet centienus un sniedziet personalizētu pakalpojumu. Izmantojiet LiveAgent, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un pārdošanu.
Pārejat no CallPage uz LiveAgent?
Izmantojot LiveAgent, klientu apkalpošanu var uzlabot ar multivalodu atbalstu un daudzām integrācijām. Yealink T56A piedāvā efektivitātes uzlabojumus.
Labākā koplietotā pastkaste pilsētā
Koplietojama pastkaste uzlabo klientu apmierinātību, reklāmguvumu un ieņēmumus, sniedzot ātrus, personalizētus pakalpojumus, ko var izmantot vairāki aģenti, uzlabojot produktivitāti un drošību.
Samazināt & amp; atgūt pamestos iepirkumu ratiņus
Piegādes norēķināšana ar reāllaika atbalstu samazina iepirkumu groza atmešanas līmeni un palielina reklāmguvumu, veicinot klientu uzticību veikalam.
Pārceļaties no Drift uz LiveAgent?
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kura piedāvā daudzas funkcijas, tostarp VoIP tālruņa sistēmas un pircēju portāla programmatūru. Tas ir viens no populārākajiem risinājumiem nozarē un piedāvā bezmaksas izmēģinājuma versiju.
Pāriet no NovoCall uz LiveAgent?
Liveagent ir 2020.gadā vispopulārākā palīdzības dienesta programmatūra mazajiem un vidējiem biznesiem, sniedzot pasaules klases atbalstu klientiem.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem