Zināšanu bāze palīdz klientiem un uzņēmumiem pārvaldīt integrācijas pieprasījumus, automātizēt ikdienas darba aktivitātes un nodrošināt labāku klientu pieredzi. Rakstos jāiekļauj produktu/pakalpojumu apraksti, bieži uzdotie jautājumi un kontaktinformācija.
Plaša integrāciju bibliotēka ir būtiska jebkuras programmatūras sastāvdaļa un bieži ietekmē lietotāju lēmumu par pirkumu. Tādejādi integrāciju piedāvāšana, ko jūsu klienti izmanto katru dienu, var būt vārti uz lielāku pārdošanas apjomu un lojālākiem klientiem.
Programmatūras integrācijas ir vērtīgas, jo digitālais tirgus ir pārpildīts ar rīkiem, kam ir līdzīgas funkcijas un kas piedāvā līdzīgu klientu apkalpošanas pieredzi. Tāpēc vēlamās programmatūras integrēšana var būt vienīgais atšķirošais faktors, lai iegūtu un saglabātu klientus.
Izveidojot integrāciju sarakstu, jūs nodrošināsit klientiem iespēju savienot dažādus rīkus ar jūsu programmatūru, nepiesaistot izstrādātājus un neradot papildu izdevumus. Turklāt integrēšana tiešām var ietekmēt jūsu klientus, jo tie var uzlabot darbplūsmas produktivitāti un novērst uzdevumu dublēšanu (piemēram, vienu un to pašu datu ievadīšana divos dažādos rīkos).
Ņemot to visu vērā, esam izveidojuši dažas sagataves, kuras jūsu zināšanu bāzes lietotāji var izmantot, lai iesniegtu savus integrācijas pieprasījumus. Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem. Apmierināti klienti ir labākie klienti
Thank you for your interest in improving our [product/service]. It’s great to see how engaged our clients are!
Please describe your request in detail. Try to answer the following questions:
Question 1 related to an integration
Question 2 related to an integration
Question 3 related to an integration
Tell us why this integration is important for you:
Choose an element of [product/service] that will, in your opinion, work more efficiently after this integration is introduced:
[Drop-down list]
If you have any other suggestions or ideas, don’t hesitate to reach out to our [name of the team responsible for handling this kind of request] Team. Drop us a line at [email address], start a live chat conversation, or call us at [phone number].
Click here to submit your request: [Button] Submit
Type of integration: [list of types of integrations]
Which tools should this integration work with? [list of the most common tools like Jira, Dropbox, SharePoint, Zoom, SurveyMonkey, Google Drive, etc.]
If you haven’t found a tool or piece of software you want us to integrate [product/service] with, please provide us with its name below and paste a link to that solution’s website:
How long can you wait for this integration?
In case we have any questions, what’s your preferred communication channel? [Email/Phone/Social media/etc.]
[Button] Click here to submit the request
[After the request is submitted]
Thank you for submitting your request! You can check the status of your request by going to [name of the dedicated tab, e.g., the Integrations tab] in your Administrator dashboard.
Which solution would you like us to integrate [product/service] with? [A list of solutions or a field for a short text]
Why is this integration important for you?
What’s the priority of this integration? [low/medium/high/critical]
Useful link: Check out a list of [product/service’s] existing integrations
[Button] Click here to submit your request
[After the request is submitted]
Thank you for your submission! We will contact you as quickly as possible to discuss the details of your request.
[name of the responsible team] Team at [company]
Ready to put our integration request templates to use?
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
LiveAgent ir ērts un efektīvs instruments klientu atbalstam ar daudzām funkcijām, tostarp alternatīvu citām platformām kā Hiver, osTicket, Dixa un Verloop. Tas uzlabo klientu pieredzi un nodrošina patērētāju apmierinātību, samazinot neapmierinātību. Produkta vērtību pastiprināšana un lietotāju piesaiste tiek veicināta arī ar tiešsaistes čatu un zināšanu bāzi.
Kā mājaslapai pievienot tiešsaistes tērzētava pogu?
The use of online chat support has become increasingly popular for businesses to offer quick and timely assistance to their customers. However, in order to effectively integrate a chat support tool onto a website, there are several factors to consider. These include selecting the right software provider, strategically placing the chat button, using proactive chat features appropriately, displaying availability status, utilizing template messages, and investing in agent training. By following these guidelines, a chat support tool can not only improve customer satisfaction, but also increase engagement and sales while reducing support costs.
Jautājumi par produktu/pakalpojumu cenām
Klientu vērtības piedāvājumi var sniegt uzņēmumiem milzīgu priekšrocību salīdzinājumā ar konkurentiem, bet tikai 17% saprot un apzinās to. Lai uzlabotu reklāmas stratēģiju un pārsniegtu klientu cerības, ir svarīgi iegūt atgriezenisko saiti no klientiem, ko var panākt ar īsām aptaujām. Laba klientu apkalpošana ir svarīgāka nekā produkta kvalitāte un cenu konkurētspēja, tāpēc uzņēmumiem jāpievērš uzmanība klientu vēlmēm un jānodrošina labi informēta atbalsta komanda. Uzņēmumi var arī izmantot tiešsaistes tērzētavas savās mājaslapās, lai sniegtu vēl ātrāku un personalizētu klientu apkalpošanu.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team