Zināšanu bāze palīdz klientiem un uzņēmumiem pārvaldīt integrācijas pieprasījumus, automātizēt ikdienas darba aktivitātes un nodrošināt labāku klientu pieredzi. Rakstos jāiekļauj produktu/pakalpojumu apraksti, bieži uzdotie jautājumi un kontaktinformācija.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Plaša integrācijas bibliotēka ir būtiska jebkuras programmatūras sastāvdaļa, un tā bieži ietekmē lietotāju lēmumus par pirkumu. Tādējādi tādu integrāciju piedāvāšana, ko klienti izmanto ikdienā, var būt vārti uz lielākiem pārdošanas darījumiem un uzticamākiem klientiem.
Programmatūras integrēšana ir vērtīga, jo digitālais tirgus ir pārpildīts ar rīkiem, kam ir līdzīgas funkcijas un kas piedāvā līdzīgu klientu apkalpošanas pieredzi. Tāpēc vēlamās programmatūras integrēšana var būt vienīgais atšķirošais faktors, lai iegūtu un saglabātu klientus.
Izveidojot integrācijas sarakstu, jūs nodrošināsit klientiem iespēju savienot dažādus rīkus ar jūsu programmatūru, nepiesaistot izstrādātājus un neradot papildu izdevumus. Turklāt integrēšana tiešām var ietekmēt jūsu klientus, jo tie var uzlabot darbplūsmas produktivitāti un novērst uzdevumu dublēšanu (piemēram, vienu un to pašu datu ievadīšana divos dažādos rīkos).
Ņemot to visu vērā, esam izveidojuši dažas sagataves, kuras jūsu zināšanu bāzes lietotāji var izmantot, lai iesniegtu savus integrācijas pieprasījumus.
Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.
Apmierināti klienti ir labākie klienti
Thank you for your interest in improving our [product/service]. It’s great to see how engaged our clients are!
Please describe your request in detail. Try to answer the following questions:
Question 1 related to an integration
Question 2 related to an integration
Question 3 related to an integration
Tell us why this integration is important for you:
Choose an element of [product/service] that will, in your opinion, work more efficiently after this integration is introduced:
[Drop-down list]
If you have any other suggestions or ideas, don’t hesitate to reach out to our [name of the team responsible for handling this kind of request] Team. Drop us a line at [email address], start a live chat conversation, or call us at [phone number].
Click here to submit your request: [Button] Submit
Type of integration: [list of types of integrations]
Which tools should this integration work with? [list of the most common tools like Jira, Dropbox, SharePoint, Zoom, SurveyMonkey, Google Drive, etc.]
If you haven’t found a tool or piece of software you want us to integrate [product/service] with, please provide us with its name below and paste a link to that solution’s website:
How long can you wait for this integration?
In case we have any questions, what’s your preferred communication channel? [Email/Phone/Social media/etc.]
[Button] Click here to submit the request
[After the request is submitted]
Thank you for submitting your request! You can check the status of your request by going to [name of the dedicated tab, e.g., the Integrations tab] in your Administrator dashboard.
Which solution would you like us to integrate [product/service] with? [A list of solutions or a field for a short text]
Why is this integration important for you?
What’s the priority of this integration? [low/medium/high/critical]
Useful link: Check out a list of [product/service’s] existing integrations
[Button] Click here to submit your request
[After the request is submitted]
Thank you for your submission! We will contact you as quickly as possible to discuss the details of your request.
[name of the responsible team] Team at [company]
Integrācijas pieprasījuma sagatavei jābūt īsai, precīzai un jāaptver visi svarīgie jautājumi, uz kuriem ir jāatbild izstrādātājiem. Integrācijas pieprasījuma sagatavei ir jāļauj jūsu klientiem plaši izskaidrot savus pieprasījumus un, ja nepieciešams, aprakstīt integrācijas tehniskos aspektus.
Tomēr ņemiet vērā, ka daži klienti var nespēt sniegt jums visus nepieciešamos datus vai otrādi – iekļaut informāciju, kas nav pareiza. Ja tā notiek, jums jāsazinās ar pieprasītāju, jāapkopo nekorektā informācija un jāizprot viņu gaidas, paskaidrojot, ka viņu pieprasītās integrācijas, iespējams, nav iespējams nodrošināt.
Īsā atbilde ir “jā”. Jums jāatbild uz katru integrācijas pieprasījumu. Pat tad, ja jūs zināt, ka tuvākajā nākotnē jūsu uzņēmums to nerisinās, un pat tad, ja zināmu integrāciju nav iespējams īstenot, jums ir jāatbild uz pieprasījumu.
Labākā prakse būtu pateikties personai, kas iesniedza pieprasījumu, un vai nu apstiprināt, ka jūsu uzņēmums sāks strādāt pie risinājuma, vai arī paskaidrot, kāpēc integrācija pašlaik nevar tikt īstenota (vai nekad netiks īstenota). Izskaidrojiet to vienkāršos un viegli saprotamos vārdos, centieties neizplūst tehniskajā žargonā vai nozarei raksturīgajā valodā.
Vairumam uzņēmumu, kas darbojas informācijas tehnoloģiju tirgū, ir parasta lieta piedāvāt integrēšanu starp dažādiem digitālajiem produktiem vai pakalpojumiem. Neatkarīgi no tā, kādu produktu vai pakalpojumu jūs piedāvājat, neatkarīgi no tā, vai tā ir vienkārša lietotne vai sarežģīta un ērta programmatūra, jums jāmēģina nodrošināt lietotājiem pēc iespējas vairāk integrācijas.
Plašas integrācijas iespējas ne tikai liks jūsu klientiem justies uzmanības vērtiem, bet arī padarīs jūsu digitālo risinājumu pievilcīgāku jaunām mērķauditorijām. Tāpēc jums ir jāļauj savai kopienai iesniegt integrācijas pieprasījumus un jādara viss iespējamais, lai apmierinātu viņu cerības.
Kā iestatīt atzinības un žetonus LiveAgent sistēmā
Uzziniet, kā izmantot atzinības un žetonus ar LiveAgent, lai motivētu aģentus un paaugstinātu klientu apmierinātību. Tas uzlabo produktivitāti un klientu atbalstu.
Meklējat bezmaksas zināšanu bāzes programmatūru?
LiveAgent ir daudzvalodu klientu apkalpošanas programmatūra, kas uzlabo klientu pieredzi un samazina neapmierinātību ar vairākām funkcijām un bezmaksas izmēģinājuma versiju.
LiveAgent piedāvā plašu klientu apkalpošanas programmatūru un VoIP tālruņa sistēmas, kā arī citas programmatūras, piemēram, Sūdzību pārvaldības sistēmu un E-pasta pārvaldības programmatūru. Uzņēmums piedāvā bezmaksas demonstrāciju, kā arī atbalstu un datu migrāciju. LiveAgent ir populārs un iespējams, ka tas var būt derīgs jūsu uzņēmumam.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem