Atbalsta dienesta incidentu formu paraugi Latviešu valodā. Papildu informācija par klientu apkalpošanas svarīgumu un LiveAgent klientu apkalpošanas programmatūru.
Klientu paziņoto problēmu risināšana ir daudzu klientu apkalpošanas aģentu ikdienas darbs.
Dot iespēja klientiem ziņot par incidentiem un nodrošināt darbiniekus, kas ir atbildīgi par to novēršanu, ir tikai pirmais solis ceļā uz izcilu klientu apkalpošanas nodrošināšanu. Pats svarīgākais ir tas, kā šie incidenti tiek apstrādāti un atrisināti.
Uzticami saziņas kanāli, ātras atbildes, pozitīva attieksme, vienkārša valoda …šo sarakstu varētu vēl turpināt. Šie klientu atbalsta elementi ir tikai daži no daudzajiem aspektiem, kas nepieciešami veiksmīgai mijiedarbībai ar klientiem, kuriem nepieciešama palīdzība.
Šajā rakstā iedziļināsimies šajā tēmā un pārrunāsim efektīvus klientu atbalsta problēmu risināšanas pamatprincipus. Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem. Apmierināti klienti ir labākie klienti
Lai jūsu klientu atbalsts darbotos efektīvi un spētu nodrošināt ātru klientu problēmu atrisināšanu, ievērojiet šos trīs principus:
Tas varētu šķist pašsaprotami, bet patiesā problēma ir tā, ka daudzi klienti pat nezina, kā ziņot par incidentu, vai arī neviens no uzņēmuma nesazinās ar viņiem, kad tas notiek. Atcerieties – ja klients apgalvo, ka jūsu produkts ir bojāts, jums jāsazinās ar viņu uzreiz pēc tam, kad klients ir ziņojis par incidentu.
Ir svarīgi veltīt dažas minūtes, lai aprunātos ar klientu pa tālruni vai nosūtītu īsziņu ar jautājumu par problēmu. Parādiet klientiem, ka jums rūp viņu viedoklis, proti, ja viņi runās, viņi tiks uzklausīti.
Lielākoties atbildes ātrums par incidentu ir svarīgāks par pašu reakciju. Kad klienti ziņo par incidentiem, viņi noteikti negrib, ka viņus ignorē vai liek pārāk ilgi gaidīt atbildi.
Nebūtu ieteicams gaidīt vairāk kā vienu dienu, lai atbildētu uz visiem e-pastiem, zvaniem vai komentāriem, kuros jūsu klienti sūdzas par kādu produktu. Jo vairāk stundas paies bez atbildes, jo klienti būs neapmierināti. Lai uzlabotu attiecības ar klientu, ir ļoti svarīgi reaģēt pēc iespējas ātrāk.
Jums par savām kļūdām klientam ir jānodrošina kompensācija. Tā, piemēram, ja viņi samaksāja par sūtīšanu, bet pasūtījums nepienāca laikā, godīgi būtu atlīdzināt viņiem šīs izmaksas. Ja produkts ir bojāts, jums tas ir jānomaina un jāpiedāvā atlaide nākamajam pirkumam vai dāvanu karte.
Īsāk sakot, neatkarīgi no tā, kāda ir situācija, jums vienmēr jāliek klientam justies uzklausītam un jāizturas godīgi. Kāpēc? Jo šādi jūs nostiprināsiet uzņēmuma tēlu klienta acīs un nodrošināsiet klientu lojalitāti.
Izvērtējiet iespēju izmantot klientu atbalsta dienesta incidentu veidnes. Tās ļaus jūsu klientiem ērtāk ziņot par incidentiem un klientu atbalsta komandai būs šīs problēmas vieglāk risināt. Zemāk atradīsiet dažus paraugus, kurus varat izmantot savā incidentu ziņošanas procesā. Jūs varat tās izmantot esošajā formā vai arī rediģēt atbilstoši savām vajadzībām.
First name:
Last name:
Your email:
Order no.*:
When did you place your order? [Calendar for customer to select a date]
Please describe the incident. The more details you give, the easier it will be for us to help you.
[Long text field]
[Button] Click here to report the incident
*Your order number was sent to you via email.
[Message displayed after customers click on the button]
We have received your incident report. We will start working on your request today.
Name and surname:
Client ID:
Email address:
Phone no.:
Preferred communication channel: [list of channels]
Please describe your issue below:
[Long text field]
…
When did this issue occur?
[Calendar for customer to select a date]
What is the priority of this incident? [Low/Medium/High]
[Button] Report an issue
[Message displayed after the form is submitted]
Thank you for reporting your issue! We have created a ticket no. [ticket number] for it. Click this link to check the status of your ticket.
First name:
Last name:
Which sentence describes your problem best? [list of possible issues that a customer may have experienced]
Describe your issue in more detail below:
[Long text field]
…
[Button] Click here to report the incident
[Message after form submission]
We’ve just received your request, and our agents will start working on it shortly.
Ir daudz incidentu veidu, par kuriem klienti varētu ziņot. Incidenta veids ir atkarīgs no daudziem dažādiem faktoriem, piemēram, nozares, kurā uzņēmums darbojas, piedāvātajiem produktiem vai pakalpojumiem, klientu vēlmēm un to tehniskajām zināšanām. Lai klientiem būtu vieglāk ziņot par incidentiem, formā var iekļaut nolaižamo izvēlni, kurā iekļautas visbiežāk sastopamās problēmas.
Jums noteikti jāmēģina atrisināt visus incidentus, par kuriem tiek ziņots. Tomēr bieži arī paši prasmīgākie aģenti nevar palīdzēt klientiem visos gadījumos. Tam var būt daudz iemeslu, taču visbiežāk konkrētā situācija vienkārši ir ārpus jūsu uzņēmuma kontroles un tādējādi klienta jautājumu atrisināt nav iespējams.
Standarta incidenti, par kuriem ziņo klienti, jāatrisina pēc iespējas ātrāk, proti, jūsu aģentiem ir jāzina, kā risināt konkrētas situācijas un viņiem nevajadzētu veltīt pārāk ilgu laiku atkārtotas problēmas risināšanai. Protams, ir saprotams, ka daži incidenti var prasīt vairāk laika. Bet atcerieties, ja incidenta atrisināšana notiek ilgāk nekā parasti, aģentiem vienmēr jāinformē klients.
Atbalsta dienesta incidentu formu paraugi
Uzziniet, kā izveidot atbalsta dienesta incidentu formas, ko klienti var izmantot, lai ziņotu jums par kļūdām, problēmām vai sūdzībām.
LiveAgent piedāvā izcilu tiešsaistes klientu atbalsta sistēmu, kas apvieno tērzētavu, biļešu sistēmu un automatizāciju. Lai to izmantotu, jums ir jāsavieno tā ar visiem saviem e-pasta kontiem, sociālo mediju profiliem un tālruņu numuriem, un jāizveido atbalsta portāls. LiveAgent sniedz daudzus priekšrocības, to izmantojot, lai uzlabotu sava biznesa klientu apkalpošanas pieredzi.
Sociālo mediju pārvaldības kontrolsaraksts
Maksas sociālās mediju reklāmas var palīdzēt palielināt zīmola atpazīstamību un novērsties uz jūsu mājaslapu. Atjauninot savu stratēģiju, jums jāizmēģina daudzi iestatījumi, jo ir gandrīz neiespējami izveidot reklāmu, kas būs tūlītējs efekts. Jums ir jāveic ikmēneša sociālo mediju revīzija, lai kontrolētu savu progresu un noteiktu uzlabošanas jomas. Jums jānoteic nākotnes mērķi un regulāri jāuzrauga to gaita. Asana ir lielisks rīks uzdevumu piešķiršanai un mērķu uzraudzībai.
Krīzes komunikācijas plāna kontrolsaraksts
Creating templates for communication across different channels is important for consistency and building trust with your audience. Frequently asked questions pages can also be helpful in providing information during crisis communication. It saves time and provides everyone with the same information. To create these templates, consider your audience and what questions they may have. Use text editors and research tools if needed.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team