Sociālo mediju veidotās apkalpošanas laika jautājumu atbilžu sagataves, lai optimizētu uzņēmuma resursus, nodrošinot klientu apkalpošanas darbu uz sociālajiem medijiem.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Īpaša klientu apkalpošana var būt faktors, kas ļaus iegūt vairāk klientu un potenciālo klientu, kas paliks uzticīgi jūsu uzņēmumam, un ieteiks to citiem.
Līdz ar sociālo mediju izaugsmi viena no aktivitātēm, kas uzņēmumiem neapšaubāmi ir visienesīgākā, ir klientu apkalpošanas paplašināšana sociālo mediju kanālos. Tā nodrošina vairākas priekšrocības, piemēram, resursu optimizāciju, ātrumu, automatizētas atbildes un daudz ko citu.
Tomēr sociālo mediju klientu apkalpošana darbojas labi tikai tad, ja tajā ietilpst loģiski organizēti procesi. Runa nav tikai par vispārīgu iepriekšsagatavotas atbildes nosūtīšanu, piemēram, “paldies par jūsu ziņu, mēs drīz ar jums sazināsimies”.
Sociālo mediju klientu apkalpošanas pārstāvju darbam jānotiek iepriekš noteiktās stundās, un sociālo mediju lietotājiem jābūt informētiem par to, kad šāda pieejamība ir. Viens no sliktākajiem klientu apkalpošanas grēkiem ir atstāt klientu gaidot, neinformējot par to, kad viņš var gaidīt atbildi.
Ja nolemjat sniegt klientiem palīdzību, izmantojot sociālos medijus, un darīt to pareizi, varat sagaidīt daudzus ieguvumus. Zemāk minēti daži no tiem.
Thank you for your message. Our customer service on [Facebook/Instagram/Twitter] is available every day from [X] to [Y].
If your matter is urgent, you can also visit our website [link] and message our customer service team using the live chat window – we’re available 24/7 there!
However, if you can wait until tomorrow morning we’re happy to assist you here 🙂
Best,
The [company] team
Thank you for your message, [name]!
Our [restaurant/office/beauty salon/bar] is open every day from [X] to [Y] between [weekday] and [weekday].
We’d be very happy to see you here!
If you want to book a [table/service/appointment], you can do so via this link [link].
Best,
[company] staff
Thank you for reaching out to us. We’re here to help you.
Our opening hours on weekdays are: [opening hours], and we also work on weekends from [X] to [Y].
Talk to you soon!
The [company] team
We’ve got your message. Our social media opening hours are from [X] to [Y].
That’s why we’ll be able to answer your query tomorrow after [X] at the earliest.
It’s best to contact our customer service team via this contact form [link to a contact form], via email [customer service email], or by calling them at [phone no.]. This is the fastest way to get assistance.
Best,
The [company] social media team
Thank you for reaching out. We’re happy that you follow [company] on social media.
If you need assistance with solving your issue, please contact our customer service team by filling out this form [link to a form], calling them at [phone no.], or via the live chat on our website.
We’re available [from X to Y/24/7] there and will be happy to assist you!
Have a great day!
Best,
The [company] social media team
Jā — ja jūsu apkalpošanas laiks ir ierobežots, jums jāinformē klienti par to, no cikiem līdz cikiem varat viņiem palīdzēt. Vislabāk šo informāciju iekļaut profila aprakstā. Šos laikus varat iekļaut arī Facebook ziņu logā. Ja kāds klientu apkalpošanas kanāls ir pieejams ārpus jūsu sociālo mediju atklāšanas stundām, varat arī informēt klientus par to un informēt viņus, kā sasniegt šo pieejamo kontaktu metodi.
Te nav universālu noteikumu. Šis lēmums ir jāpieņem, pamatojoties uz jūsu personāla pieejamību (garākas apkalpošanas stundas nozīmē lielākas algas klientu apkalpošanas aģentiem) un klientu aktivitāti. Piemēram, ja ievērojat, ka jūsu sekotāji ir visaktīvākie “parastajās” biroja darba stundās no plkst. 9 līdz 17, ir loģiski šajā laikā sniegt arī sociālo mediju atbalstu.
Tomēr, ja jūsu klienti vēlas sazināties ar jūsu zīmolu un izmantot sociālos medijus vakarā, un nevis no rīta iesniegt neskaitāmus pieprasījumus, tad būtu daudz saprotamāk un ērtāk jūsu lietotājiem, ja sociālo mediju atbalstu jūs sniegtu vakaros.
Lielākajai daļai uzņēmumu tas nav nepieciešams. Tomēr, ja jūsu zīmols darbojas globāli un jūsu klienti atrodas dažādās laika joslās, būtu prātīgi, ja vismaz daži klientu apkalpošanas darbinieki strādātu dažādās maiņās. Ne tik sen kāda starptautiskā aviokompānija pārsteidza savus lietotājus, paziņojot, ka tā nodrošina sociālo mediju klientu apkalpošanu tikai laikā no 8 līdz 16 EDT laika joslā , kas nebija īsti pieņemami šāda veida globālajam biznesam.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Vai būtu jāievieto darba laiks sociālo mediju profilā? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jā — ja jūsu apkalpošanas laiks ir ierobežots, jums jāinformē klienti par to, kurā laikā varat viņiem palīdzēt. Vislabāk šo informāciju iekļaut profila aprakstā. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kādas ir ‘parastās’ sociālo mediju klientu apkalpošanas stundas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Te nav universāla noteikuma. Šis lēmums ir jāpieņem, pamatojoties uz jūsu personāla pieejamību un klientu aktivitāti.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Vai vajadzētu nodrošināt 24/7 sociālo mediju apkalpošanu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Lielākajai daļai uzņēmumu tas nav nepieciešams. Tomēr, ja jūsu zīmols darbojas globāli un jūsu klienti atrodas dažādās laika joslās, būtu prātīgi, ja vismaz daži klientu apkalpošanas darbinieki strādātu dažādās maiņās.” } }] }Ready to use our social media reply templates?
Start using them today alongside our social media customer service software. Our free 14-day trial has full functionality complete with Facebook, Twitter, and Instagram integrations.<br> Try it today. No credit card required.
Stīvs Džobss (Steve Jobs) – Klientu Pieredze
Klientu apkalpošanas risinājums LiveAgent uzlabo klientu pieredzi ar daudziem funkciju un integrāciju, samazinot neapmierinātību.+
Klientu serviss – lietotāja piesaiste
Produkta vērtību pastiprināšana ir svarīgāka nekā klientu apmācība. Tiešsaistes čats un zināšanu bāze veicina lietotāju piesaisti. Kontrolsaraksti un atbalsta lietotnes sniedz vērtīgu atbalstu.
Produktu reklāma un klientu atbalsts ir svarīgi mārketinga stratēģijas elementi. Klientu apkalpošanā var gūt labumu no labi apmaksāta un kontaktiem bagāta darba. Lai kļūtu par klientu apkalpošanas darbinieku, CV jāiekļauj komunikācijas un programmatūras prasmes, kā arī zināšanas par uzņēmuma darbības jomu. Pārliecinošs CV var palielināt darba iegūšanas iespējas šajā jomā.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem