Bezmaksas Izmēģinājums
  • Šabloni
  • Darba/Apkalpošanas laika jautājumu atbilžu sagataves

Darba/Apkalpošanas laika jautājumu atbilžu sagataves

Īpaša klientu apkalpošana var būt faktors, kas ļaus iegūt vairāk klientu un potenciālo klientu, kas paliks uzticīgi jūsu uzņēmumam, un ieteiks to citiem.

Līdz ar sociālo mediju izaugsmi viena no aktivitātēm, kas uzņēmumiem neapšaubāmi ir visienesīgākā, ir klientu apkalpošanas paplašināšana sociālo mediju kanālos. Tā nodrošina vairākas priekšrocības, piemēram, resursu optimizāciju, ātrumu, automatizētas atbildes un daudz ko citu.

Tomēr sociālo mediju klientu apkalpošana darbojas labi tikai tad, ja tajā ietilpst loģiski organizēti procesi. Runa nav tikai par vispārīgu iepriekšsagatavotas atbildes nosūtīšanu, piemēram, “paldies par jūsu ziņu, mēs drīz ar jums sazināsimies”.

Darba/Apkalpošanas laika jautājumu atbilžu sagataves
Atbilde uz Facebook ziņu, izmantojot LiveAgent informācijas paneli
Darba/Apkalpošanas laika jautājumu atbilžu sagataves

Sociālo mediju klientu apkalpošanas pārstāvju darbam jānotiek iepriekš noteiktās stundās, un sociālo mediju lietotājiem jābūt informētiem par to, kad šāda pieejamība ir. Viens no sliktākajiem klientu apkalpošanas grēkiem ir atstāt klientu gaidot, neinformējot par to, kad viņš var gaidīt atbildi.

Sociālo mediju klientu apkalpošanas plānošanas priekšrocības

Ja nolemjat sniegt klientiem palīdzību, izmantojot sociālos medijus, un darīt to pareizi, varat sagaidīt daudzus ieguvumus. Zemāk minēti daži no tiem.

  • Izmaksas: cena par klientu pakalpojumu sniegšanu, izmantojot sociālos tīklus, ir zemāka nekā, izmantojot tradicionālos kanālus, piemēram, kontaktcentrus vai e-pastu, jo viens pārstāvis vienlaikus var apstrādāt vairākus vaicājumus.
  • Ātrums: tādas sociālo mediju platformas kā Facebook un Twitter novērš dīkstāvi, kāda gadās ar citiem klientu apkalpošanas kanāliem, ko izraisa atbildes kavēšanās un aizturēšanas laiki.
  • Sociālie mediji ir tiešs un pieejams saziņas veids, jo tas ļauj uzņēmumiem sarunāties ar klientiem bez šķēršļiem, un caur kanālu, ko klienti izvēlas paši.
  • Reputācija: Twitter un Facebook izmantošana klientu apkalpošanā var uzlabot uzņēmuma reputāciju, jo konflikti tiek atrisināti atklātā veidā.
  • Papildu zināšanas: klientu apkalpošana, izmantojot sociālos medijus, ļauj iegūt viedokļus un atsauksmes no klientiem reālajā laikā.

Sociālo plašsaziņas līdzekļu darba/apkalpošanas laika jautājumu atbilžu sagatavju idejas

Sociālo mediju darba laika jautājumu atbilžu sagatave – sociālo mediju klientu apkalpošanai

Sociālo mediju darba laika jautājumu atbilžu sagatave – uzņēmuma darba laiks

Sociālo mediju darba laika jautājumu atbilžu sagatave – vispārēja ziņa 1

Sociālo mediju darba laika jautājumu atbilžu sagatave – vispārēja ziņa 2

Sociālo mediju darba laika jautājumu atbilžu sagatave – ja nepiedāvājat klientu apkalpošanu sociālajos medijos

Sociālo mediju darba laiks – Biežāk uzdotie jautājumi

Vai būtu uzņēmuma sociālo mediju profila aprakstā jāiekļauj darba laiks?

Jā — ja jūsu apkalpošanas laiks ir ierobežots, jums jāinformē klienti par to, no cikiem līdz cikiem varat viņiem palīdzēt. Vislabāk šo informāciju iekļaut profila aprakstā. Šos laikus varat iekļaut arī Facebook ziņu logā. Ja kāds klientu apkalpošanas kanāls ir pieejams ārpus jūsu sociālo mediju atklāšanas stundām, varat arī informēt klientus par to un informēt viņus, kā sasniegt šo pieejamo kontaktu metodi.

Kāds ir tipisks sociālo mediju klientu apkalpošanas laiks?

Te nav universālu noteikumu. Šis lēmums ir jāpieņem, pamatojoties uz jūsu personāla pieejamību (garākas apkalpošanas stundas nozīmē lielākas algas klientu apkalpošanas aģentiem) un klientu aktivitāti. Piemēram, ja ievērojat, ka jūsu sekotāji ir visaktīvākie “parastajās” biroja darba stundās no plkst. 9 līdz 17, ir loģiski šajā laikā sniegt arī sociālo mediju atbalstu.

Tomēr, ja jūsu klienti vēlas sazināties ar jūsu zīmolu un izmantot sociālos medijus vakarā, un nevis no rīta iesniegt neskaitāmus pieprasījumus, tad būtu daudz saprotamāk un ērtāk jūsu lietotājiem, ja sociālo mediju atbalstu jūs sniegtu vakaros.

Vai būtu jānodrošina 24/7 sociālo mediju apkalpošana?

Lielākajai daļai uzņēmumu tas nav nepieciešams. Tomēr, ja jūsu zīmols darbojas globāli un jūsu klienti atrodas dažādās laika joslās, būtu prātīgi, ja vismaz daži klientu apkalpošanas darbinieki strādātu dažādās maiņās. Ne tik sen kāda starptautiskā aviokompānija pārsteidza savus lietotājus, paziņojot, ka tā nodrošina sociālo mediju klientu apkalpošanu tikai laikā no 8 līdz 16 EDT laika joslā , kas nebija īsti pieņemami šāda veida globālajam biznesam.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Vai būtu jāievieto darba laiks sociālo mediju profilā? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jā — ja jūsu apkalpošanas laiks ir ierobežots, jums jāinformē klienti par to, kurā laikā varat viņiem palīdzēt. Vislabāk šo informāciju iekļaut profila aprakstā. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kādas ir ‘parastās’ sociālo mediju klientu apkalpošanas stundas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Te nav universāla noteikuma. Šis lēmums ir jāpieņem, pamatojoties uz jūsu personāla pieejamību un klientu aktivitāti.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Vai vajadzētu nodrošināt 24/7 sociālo mediju apkalpošanu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Lielākajai daļai uzņēmumu tas nav nepieciešams. Tomēr, ja jūsu zīmols darbojas globāli un jūsu klienti atrodas dažādās laika joslās, būtu prātīgi, ja vismaz daži klientu apkalpošanas darbinieki strādātu dažādās maiņās.” } }] }

Ready to use our social media reply templates?

Start using them today alongside our social media customer service software. Our free 14-day trial has full functionality complete with Facebook, Twitter, and Instagram integrations.<br /> Try it today. No credit card required.

Free Trial
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju