Pašlaik mēs pieņemam viesu publikācijas, un mums tās patīk, taču paturiet prātā, ka mēs esam ļoti izvēlīgi attiecībā uz to kvalitāti. Tā kā mēs dodam priekšroku kvalitātei, nevis kvantitātei, mēs nepublicēsim vidusmēra saturu, ko var atrast it visur internetā. Turpmāk varat iepazīties ar visu informāciju.

Vispārīgie noteikumi:

  • piedāvājiet 3-5 idejas rakstiem, kas ir saistīti ar klientu atbalsta, tērzēšanas vai palīdzības dienesta programmatūras tēmām; mēs nepieņemam nesaistītas tēmas ārpus mūsu nozares.
  • viesu publikācijas mērķis ir ne tikai atpazīstamība un saite – mēģiniet koncentrēties arī uz organisko datplūsmu, t.i., izpētīt potenciālos zemas konkurences atslēgvārdus ar pienācīgu meklēšanas apjomu.
  • izvēlieties tēmu(-as), par kuru(-ām) Jums ir vislabākās zināšanas; ja Jums nepieciešama palīdzība to atlasē vai atslēgvārdu meklēšanā, sazinieties ar mums, un mēs labprāt jums palīdzēsim.
  • pēc tēmas izvēles, galveno atslēgvārdu un pakārtotos atslēgvārdus, izveidojiet sava ieraksta izklāstu, kas atbilst visam, kas rakstīts zemāk (meta tagi, H2 tagi, attēli un cita multivides, utt.).
  • tiklīdz izklāsts būs apstiprināts, mēs ieplānosim termiņu un publicēšanas datumu, kā arī citas detaļas.
  • kad raksts ir pabeigts, nosūtiet mums to pa e-pastu kopā ar savu biogrāfiju uz adresi matej (at) liveagent.com.

Satura kontrolsaraksts:

  • LiveAgent vienmēr tiek rakstīts kopā
  • teksta apjoms – vismaz 2000 vārdu, vēlams vairāk
  • saturs ir pielāgots noteiktam(-iem) atslēgvārdam(-iem) un satur LSI atslēgvārdu, pārbaudiet tos šeit un ievietojiet galveno(-os) atslēgvārdu(-us): http://lsigraph.com/
  • virsrakstam jābūt skaidram un skaidri jāapraksta tēma, apsveriet iespēju strādāt ar iekavām [] un ().
  • virsrakstam vajadzētu pārliecināt cilvēkus atvērt rakstu
  • rakstiet sarunvalodā
  • izmantojiet īsus teikumus un rindkopas
  • pēc virsraksta OBLIGĀTI jābūt īsam raksta aprakstam
  • rakstam jābūt sadalītam vairākos virsrakstos un apakšvirsrakstos, kas palīdz lasītājam orientēties konkrētajā rakstā
  • rakstiem jābūt sadalītiem rindkopās (vienmērīgi atdalītiem), lai tie būtu labāk lasāmi
  • rakstā jābūt vismaz 5 attēliem, pašu attēli ir pluss, ekrānšāviņi ar bultiņām ir labi
  • videoklipi/prezentācijas/infografikas/fotoattēli ir vēlami
  • izmantojiet dažādu saturu – diskusijas, citātus, tvītus, (cenu) tabulas, grafikus
  • izmantojiet dažādas formatēšanas iespējas: treknraksts, izcēlumi, numurēts teksts
  • garākos rakstos izmantojiet satura rādītāju vai tā saukto saiti uz rakstu
  • salasāmības labad teksts jāatdala ar atstarpi
  • tekstā jābūt ārējām saitēm (uz autoritatīvām/topiski līdzīgām tīmekļa vietnēm) un, vēlams, uz svaigu jaunu saturu, un jāizmanto dažādi avoti, ne tikai viens, izmantojiet http://pagerank.jklir.net/ un Alexa.com, lai pārbaudītu tīmekļa vietņu autoritāti un apmeklētību vai līdzīgus rīkus (2-5 saites).
  • ja iespējams un atbilstoši, ievietojiet saiti uz PostAffiliatePro, QualityUnit vai citur, kur minēts mūsu zīmols (LiveAgent).
  • tekstā jābūt saitēm uz savas tīmekļa vietnes lapām (2-5 lapas)
  • tekstā izmantojiet padomus, statistiku vai citus interesantus faktus
  • labi darbojas saraksti (piemēram, 10 padomi vingrinājumiem)
  • saišu tekstos (sauktos par enkurtekstiem) ir iekļauti atbilstoši un dažādi atslēgvārdi, un tie sastāv no vairāk nekā 2 vārdiem.
  • saitēm, kas ir apmaksātas/reklāmas, meklētājprogrammās nav atribūta “sekot”
  • tekstā varat minēt ieteiktos produktus, kas ir saistīti ar tēmu
  • beigās jābūt vienai pogai ar aicinājumu veikt darbību, rakstā jābūt vairākām pogām

Kontrolsaraksts pirms nosūtīšanas:

  • virsraksts ir saistošs un satur atslēgvārdus
  • virsraksts jeb SEO h1 tags rakstā parādās tikai vienu reizi un satur svarīgākos atslēgvārdus
  • ir vairāki apakšvirsraksti kā h2 tagi un satur citus svarīgus atslēgvārdus, un saturs tajos ir vienmērīgi sadalīts
  • URL ir īss un satur atslēgvārdus
  • ir atlasīta kategorija un viens vai vairāki tagi
  • ieteicamais attēls ir iestatīts un tiek parādīts pareizi
  • SEO virsraksts ir līdz 55 rakstzīmēm un satur atslēgvārdus
  • meta apraksts ir līdz 155 rakstzīmēm, un tas ir trāpīgs
  • attēla izmērs ir līdz 100 kb, satur Alt Tag, pareizu faila nosaukumu, kā arī ir brīvi lietojams (licence).
  • ar rakstu ir saistītas vairākas ienākošās un izejošās saites
  • rakstā nav gramatikas kļūdu!
  • esat sagatavojis īsu biogrāfiju un ar nepacietību gaidāt, kad varēsiet publicēt savu rakstu 🙂
Saistītie Raksti
Satura stratēģijā iekļaujiet mūsu galvenās lapas kontrolsarakstu, lai palielinātu reklāmguvumu skaitu un iegūtu vairāk klientu. Viegli pielietojams, punktu pa punktam.

Galvenās lapas kontrolsaraksts

This text provides a checklist for creating an effective landing page, with specific emphasis on email and pay-per-click marketing. The checklist covers elements such as creating clear and useful content, effective headlines, sales offers, and appealing design. The ultimate goal is to present a compelling argument for the product or service being advertised, with a clear and persuasive call to action.

Ievietojiet attēlus palīdzības pieteikumu teksta pamatdaļā, izmantojot LiveAgent funkciju - Copy and Paste (Kopēt un ielīmēt). Lasiet par to rakstā un skatieties mūsu video.

Attēlu kopēšana un ielīmēšana

LiveAgent ir platforma klientu atbalsta risinājumiem, kas piedāvā daudzus instrumentus, lai uzlabotu saziņu ar klientiem, tostarp tiešsaistes čatu rīku un pielikumu funkciju. LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās programmatūru, ienākošo zvanu centra programmatūru, sūdzību pārvaldības sistēmu, pircēju portāla programmatūru un e-pasta pārvaldības programmatūru. LiveAgent ir balvām un sertifikātiem tāpat kā partneru programma, akadēmija, emuārs, glosārijs, tīmekļa semināri, rakstīšanas tests un izmaksu kalkulators. Čata rīks nodrošina vienkāršu piekļuvi un atbalstu visās mājaslapas sadaļās.

Kādai personai jums būtu jābūt, lai strādātu klientu apkalpošanā? Kādas prasmes jums būtu vajadzīgas? Izmantojiet šo klientu apkalpošanas prasmju kontrolsarakstu, lai noskaidrotu, vai jums šis darbs ir īstais.

Klientu apkalpošanas prasmju kontrolsaraksts

Ja jums ir vajadzīgas labas klientu apkalpošanas prasmes, jums vajadzētu izpētīt kontrolsarakstu. Jums būtu jāstrādā pie runas prasmēm, lai efektīvi sazinātos un izveidotu attiecības. Empātija un paškontrole ir vēl vienas svarīgas prasmes, kas palīdz saglabāt mieru un veidot uzticību. Līdzīgi, aktīva klausīšanās ir būtiska, lai izprastu klientu vajadzības un nodrošinātu labāku apkalpošanu. Skaidra komunikācija ir arī svarīga, lai aģenti varētu būt ražīgāki un apmierinātāki ar saviem rezultātiem.

Vai vēlaties pārvaldīt sociālos medijus kā profesionālis? Izmantojot šo sociālo mediju pārvaldības kontrolsarakstu, jūsu sociālo mediju konti iegūs jaunu elpu.

Sociālo mediju pārvaldības kontrolsaraksts

Maksas sociālās mediju reklāmas var palīdzēt palielināt zīmola atpazīstamību un novērsties uz jūsu mājaslapu. Atjauninot savu stratēģiju, jums jāizmēģina daudzi iestatījumi, jo ir gandrīz neiespējami izveidot reklāmu, kas būs tūlītējs efekts. Jums ir jāveic ikmēneša sociālo mediju revīzija, lai kontrolētu savu progresu un noteiktu uzlabošanas jomas. Jums jānoteic nākotnes mērķi un regulāri jāuzrauga to gaita. Asana ir lielisks rīks uzdevumu piešķiršanai un mērķu uzraudzībai.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x