LiveAgent ir efektīvs rīks, kas var palīdzēt uzlabot klientu apkalpošanu un palielināt pārdošanas apjomus. Tas piedāvā viegli lietojamu interfeisu, kas ļauj apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu no dažādiem kanāliem, un sniegt klientiem ātru un precīzu atbalstu. Lietotāji apstiprina, ka LiveAgent ir pārāks par dažādiem alternatīviem produktiem un būtiski uzlabo komunikāciju ar klientiem, kā arī palielina atbildības laiku un efektivitāti.
Pārcelieties no Extend uz LiveAgent?
Liveagent piedāvā dažādus atbalsta paketes ar iespēju pielāgot valodu un logrīkus. Papildus var palielināt ietaupījumus un ieguldījumu atdevi ar bezmaksas un izdevīgu cenu paketēm. Liveagent ir apskatītākā un novērtētākā palīdzības dienesta programmatūra 2019. un 2020.gadā un to ir izmantojuši zināmas kompānijas. Pieteikumu vēsture un kontaktu forma ietilpst visās paketēs.
LiveAgent ir populārs un uzticams atbalsta risinājums, kuru izmanto daudzi dinamiski tiešsaistes biznesi. Tas nodrošina efektīvu atbalstu un piedāvā dažādas integrācijas, piemēram, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju. Lietotāji atzīmē, ka LiveAgent palīdz sasniegt mērķus, piemēram, palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus. Tas arī uzlabo atbildes ātrumu un nodrošina labāku un precīzāku atbalstu.
Šajā tekstā ir aprakstītas dažas klientu atbalsta programmatūras iespējas. Zoho Desk un LiveAgent ir divas no tām, un LiveAgent tiek uzskatīts par labāku alternatīvu, piedāvājot bezmaksas uzsākšanu un klientu apkalpošanu 24/7. Tāpat braucienus un videozvanus piedāvā programmatūra Zoiper. Kokos, šīs programmas tiek pozitīvi novērtētas un var palīdzēt uzņēmumiem uzlabot savu klientu apkalpošanas pieredzi.
Vēlaties migrēt datus no Lucep uz LiveAgent?
LiveAgent piedāvā 24/7 klientu atbalstu un vairāk nekā 175 funkcijas un 40 integrācijas, kas ietaupīs laiku un naudu. Uzzini, kādas ir priekšrocības, veicot migrāciju uz LiveAgent un izvēlies vienu no trīs maksas plāniem. Arī logrīki var būt pielāgoti konkrētai valodai.
Migrējat no Freshcaller uz LiveAgent?
Šajā tekstā tiek aprakstīta programmatūra, kas piedāvā dažādas funkcijas, kā piemēram, reāllaika čatu, atskaites un analīzes, pašapkalpošanās portālus, sociālo mediju integrāciju, pieteikumu un darba plūsmu pārvaldību, zvanu centra un e-pasta pārvaldību, kā arī veiktspējas un zināšanu bāzes pārvaldību. Salīdzinot ar citām programmatūrām, šī saņem augstus vērtējumus gan par lietošanas ērtumu, klientu servisu, kā arī vērtību. Cena aģentam mēnesī ir salīdzinoši zema, bet piedāvā arī brīdinājumus, eskalācijas, automātisku pārvirzīšanu un gaidīšanas rindu pārvaldību. Tiek piedāvāts arī veiktspējas mērījumi, lai sekotu līdzi savu vietnes apmeklētāju uzvedībai.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem