Kas ir kopiena?
Kopiena ir klientu un klientu pārstāvju grupa. Viņi sadarbojas, daloties savās idejās, problēmās, vaicājumos un informācijā. Cilvēki kopienā palīdz viens otram, kad ir nepieciešamība. Viņi atbild viens uz otra jautājumiem.
Izveidojiet savu kopienu programmā LiveAgent. Uzziniet vairāk par Forumu.
Frequently asked questions
Kas ir kopiena?
Kopiena ir cilvēku grupa, kas orientējas uz konkrētu tēmu un ideju. Šī var būt klientu un klientu pārstāvju grupa, kas strādā kopā. Kopienas locekļi var dalīties savās idejās, problēmās, informācijā un jautājumos.
Kā izveidot kopienu LiveAgent?
Lai izveidotu kopienu LiveAgent, dodieties uz pašapkalpošanās klientu portālu. Pēc tam ievadiet nosaukumu un izlemiet, vai vēlaties, lai kopiena būtu iekšēja vai publiska? Turklāt, izmantojot pareizi atlasītus atslēgvārdus, ir jāizveido apraksts, tam būs pozitīva ietekme uz tīmekļa meklētāja rezultātiem (SEO). Turklāt jāizvēlas nodaļa, kas atbildēs par ierakstu apstrādi.
Kādas ir nepieciešamās kopienas foruma funkcijas?
Kopienas forumam vajadzētu būt konkrētām funkcijām. Tā ir laba ideja izveidot kopienai pārdomātu pievienošanās procesu, lai jaunajiem dalībniekiem būtu vieglāk uzzināt, kur viņi ir pievienojušies. Interesanta ideja ir radīt noteikumus vai video, kas atbild uz jautājumiem par to, kā darbojas kopienas forums. Mēģiniet iesaistīt kopienu un iesaistīties paši, lai atbalstītu un attīstītu kopienu.
Expert note
Kopienas ir liels atbalsts klientu apkalpošanā un sniedz iespēju dalīties ar idejām, problēmām un informāciju. LiveAgent piedāvā izveidot savu kopienu un sazināties ar citiem klientiem.

LiveAgent ir lielisks rīks uzņēmuma klientu apkalpošanai, kas uzlabo komunikāciju ar klientiem un ļauj efektīvāk risināt viņu jautājumus un problēmas. Tas palīdz uzlabot klientu apmierinātību un lojalitāti, kas ir ļoti svarīgi biznesa panākumiem. LiveAgent piedāvā 15 tiešsaistes tērzēšanas funkcijas, kas var uzlabot klientu apkalpošanu, to var pielāgot savām vajadzībām. Turklāt, LiveAgent ir integrācijas draudzīga programma, kas nodrošina klientu atbalstu vairākos sakaru kanālos un piedāvā bezmaksas izmēģinājuma periodu un tehnisko atbalstu, kā arī klientu servisu. Tiešsaistes čats ir efektīvs un rentabls veids, kā sazināties ar uzņēmuma atbalsta aģentiem un uzlabot klientu apkalpošanu.
Lai uzlabotu mārketinga stratēģiju un pārsniegtu klientu cerības, ir svarīgi iegūt viņu atsauksmes. Aptaujas ir labs līdzeklis, bet tās bieži var būt grūti aizpildāmas, tāpēc vajadzētu piedāvāt atlaides un saīsināt aptauju. Svarīgi ir arī paskaidrot aptaujas mērķi un novērtēt iegūtos rezultātus. LiveAgent piedāvā bezmaksas sociālās klausīšanās rīkus, kas palīdz uzņēmumam uzraudzīt online atsauksmes. Kontrolsaraksts palīdzēs uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar daudzām funkcijām, kas nodrošina labāku klientu apkalpošanu un uzlabo produktivitāti. Tā piedāvā tehnisko atbalstu, 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma periodu un ir viegli integrējams. LiveAgent ir radīts uzlabot klientu apkalpošanu un ir izmantots daudzu uzņēmumu rīcībā. Programmatūras atbalsts ir būtisks faktors kvalitatīvā klientu apkalpošanā.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā VoIP tālruņa un ienākošo zvanu centra sistēmas. Tā kā uzņēmums tiecas uz sadarbību, tajā ir arī partneru programma. LiveAgent nodrošina arī populāras pašapkalpošanās un sūdzību pārvaldības sistēmas. Savienojoties ar LiveAgent, var saņemt jaunākās ziņas un atjauninājumus.